Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » bmiluch 05:34
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:25
 » @GUTEK@ 05:21
 » pwil2 05:03
 » Kosiarz 04:58
 » cVas 04:42
 » MARC 04:15
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23

 Dzisiaj przeczytano
 41116 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z gwarancja (karta graficzna) , Karas 8/01/09 21:44
Problem jest nastepujacy. Kolega kupil karte graficzna ponad rok temu w sklepie, ktorego juz nie ma (oglosil upadlosc) i niestety karta mu kilka dni temu padla. Kupil juz nowa, ale sek w tym, ze karta nie byla jakas pierwsza lepsza z brzegu. Niestety mimo, ze mu odradzalem to kupil 8800ultra za niebotyczna sume i po ponad roku najprawdopodobniej padl rdzen.

I teraz jest sprawa jak to zalatwic i czy w ogole sie da? Kolega kontaktowal sie z glownym serwisem Asusa na polske poprzez formularz na ich stronie i oto co mu odpowiedzieli:

"Szanowny Panie,

Bardzo mi przykro, ale w nawiązaniu do obowiązujących podstaw prawnych, Pańskim gwarantem jest Pański sprzedawca.

Jeżeli sprzedawca zawiesił działalność, utracił Pan możliwość roszczeń gwarancyjnych.
Niestety nie jesteśmy w stanie Panu pomóc. Nasz serwis nie świadczy bowiem płatnych napraw pogwarancyjnych."

I co wy na to?? Przeciez sprzedawca jest tylko posrednikiem, a gwarancje daje producent i jezeli kupujacy ma karte gwarancyjna "podbita" z data to nie powinno byc problemu. I co w takiej sytuacji ma do powiedzenia dystrybutor Asusa na Polske?? Warto do niego uderzac??? No i jeszcze inna sprawa kto jest glownym dystrybutorem Asusa w PL??

Conspiracy Theory...

  1. Re: , Kool@ 8/01/09 22:03
    Gwarantem jest ten kto coś gwarantuje - może to być producent, importer, sprzedawca. Gwarancja jest dobrowolna i to kto jest gwarantem, na jaki okres jest gwarancja oraz co obejmuje gwarancja musi być wpisane na karcie gwarancyjnej.

    ...

  2. zależy kto dał gwarancję? , Matti 8/01/09 22:09
    Jak ma gwarancję producenta, to niech wali do Asusa. A jak niczego nie ma, to ma roszczenie do sprzedawcy o niezgodność towaru z umową. A że sprzedawcy nie ma, to i roszczenia nie można wyegzekwować.

  3. Sklep pewnie wzial to od jakiegos , Merle 8/01/09 23:52
    posrednika. Gdyby udalo sie go znalezc (moze jakis sticker na karcie) mozna by sprobowac uderzyc do niego.

  4. może oprzyj się na rękojmi? , Demo 10/01/09 13:02
    nie wiem, czy producenta rękojmia nie dotyczy. Ale polecam również spróbować z zagranicznymi przedstawicielstwami albo walić do centrali europejskiej. Ja już tak kilka rzeczy wywalczyłem. W polsce kazali mi się w dupę całować, a oddziały zagraniczne załatwiały reklamację bez piśnięcia.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL