TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Problem z gwarancja (karta graficzna) , Karas 8/01/09 21:44 Problem jest nastepujacy. Kolega kupil karte graficzna ponad rok temu w sklepie, ktorego juz nie ma (oglosil upadlosc) i niestety karta mu kilka dni temu padla. Kupil juz nowa, ale sek w tym, ze karta nie byla jakas pierwsza lepsza z brzegu. Niestety mimo, ze mu odradzalem to kupil 8800ultra za niebotyczna sume i po ponad roku najprawdopodobniej padl rdzen.
I teraz jest sprawa jak to zalatwic i czy w ogole sie da? Kolega kontaktowal sie z glownym serwisem Asusa na polske poprzez formularz na ich stronie i oto co mu odpowiedzieli:
"Szanowny Panie,
Bardzo mi przykro, ale w nawiązaniu do obowiązujących podstaw prawnych, Pańskim gwarantem jest Pański sprzedawca.
Jeżeli sprzedawca zawiesił działalność, utracił Pan możliwość roszczeń gwarancyjnych.
Niestety nie jesteśmy w stanie Panu pomóc. Nasz serwis nie świadczy bowiem płatnych napraw pogwarancyjnych."
I co wy na to?? Przeciez sprzedawca jest tylko posrednikiem, a gwarancje daje producent i jezeli kupujacy ma karte gwarancyjna "podbita" z data to nie powinno byc problemu. I co w takiej sytuacji ma do powiedzenia dystrybutor Asusa na Polske?? Warto do niego uderzac??? No i jeszcze inna sprawa kto jest glownym dystrybutorem Asusa w PL??Conspiracy Theory... - Re: , Kool@ 8/01/09 22:03
Gwarantem jest ten kto coś gwarantuje - może to być producent, importer, sprzedawca. Gwarancja jest dobrowolna i to kto jest gwarantem, na jaki okres jest gwarancja oraz co obejmuje gwarancja musi być wpisane na karcie gwarancyjnej.... - zależy kto dał gwarancję? , Matti 8/01/09 22:09
Jak ma gwarancję producenta, to niech wali do Asusa. A jak niczego nie ma, to ma roszczenie do sprzedawcy o niezgodność towaru z umową. A że sprzedawcy nie ma, to i roszczenia nie można wyegzekwować. - Sklep pewnie wzial to od jakiegos , Merle 8/01/09 23:52
posrednika. Gdyby udalo sie go znalezc (moze jakis sticker na karcie) mozna by sprobowac uderzyc do niego. - może oprzyj się na rękojmi? , Demo 10/01/09 13:02
nie wiem, czy producenta rękojmia nie dotyczy. Ale polecam również spróbować z zagranicznymi przedstawicielstwami albo walić do centrali europejskiej. Ja już tak kilka rzeczy wywalczyłem. W polsce kazali mi się w dupę całować, a oddziały zagraniczne załatwiały reklamację bez piśnięcia.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|