Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » AfiP 09:04
 » dugi 08:58
 » Ament 08:53
 » Nepomucen 08:43
 » rzymo 08:42
 » KHot 08:37
 » hokr 08:32
 » DJopek 08:32
 » rooter666 08:31
 » R_I_P_ 08:31
 » PeKa 08:18
 » SebaSTS 08:13
 » petropank 08:06
 » Raist 08:05
 » ARTi 07:58
 » leosh 07:27
 » NimnuL 07:24
 » Saszkin 07:19
 » Kenny 07:09
 » DYD 06:53

 Dzisiaj przeczytano
 12660 postów,
 wczoraj 31502

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie bardziej teoretyczne... , Adolph 13/05/08 14:37
Mam takie pytanie, bardziej teoretyczne. Karta graficzna tworząc obraz nakłada do 4 tekstur za pomocą jednostek renderujacych, które są powiedzmy na potokach renderujących. DirectX określa ile objektów naraz może być renderowanych. To ile potoków naraz może przetwarzać jeden objekt? Jeżeli jeden potok renderujący zajmuje się renderigiem objektu to jednostek teksturujących powinno być 4 razy więcej.Tak? Radeon 3870 ma w swojej specyfikacji 16 potoków, 16 jedn. tekst. natomiast 8800 GT 16 na 56. jakie mogą być rożnice, przynajmniej teoretyczne?

  1. roznice , PaszkfiL 13/05/08 15:08
    moga byc znaczace dla ob i ektow, bo z objektami to ciezko ... ;P

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL