TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
FSC AMilo Pi 1556 - kolejne starcie , coobav 21/04/08 13:00 a w zasadzie kolejna awaria.
Po 10h używania znów, czyli po raz CZWARTY padła karta graficzna w tym @#$@#$nym laptopie.
Nie wiem co już z tym zrobić , 2 tyg temu odebrałem z serwisu po TRZECIEJ identycznej naprawie (każda naprawa to wpis w karcie gwarancyjnej -Naprawa VGA-). Ponieważ kupowałem na firmę, nie mogę skorzystać z rękojmi konsumenckiej. Laptop zakupiony w 12.2006
Jeśli macie jakieś pomysły poradźcie coś proszęLenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - Napisac do Fujitsu Simens Polska z opisem sytuacji , Paolo 21/04/08 13:08
i wymiana na nowy. A nie jest tak, ze jesli 3 razy lapek byl w naprawie z tego samego powodu to musza wymienic na nowy?Zycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - w ramach gwarancji , Paolo 21/04/08 13:09
poczytaj dokladnie jak w karcie gwarancyjnej piszeZycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - niejednokrotnie pisałem , coobav 21/04/08 13:31
odpowiedzieli mi ze mogą naprawiać bez przerwy. Jedynie w "szczególnym przypadku" , a nie jest to niestety sprecyzowane, wymiana na nowy komputer.Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - Jaja sobie robia czy co !!!!!!!! , Paolo 21/04/08 14:09
zadzwon do nich i powiedz, ze nie po to kupiles laptopa zeby go sobie co kilka tygodni wysylac do naprawy, tylko potrzeba ci go do pracy i na upartego zadaj, zeby wymienili na inny model, bo ten ma najwidoczniej defekt.
Ogolnie to zj...c na czym swiat stoi i tyle.Zycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - też tak próbowałem , coobav 21/04/08 14:31
nie chcą mnie z nikim połączyć, jedynie droga pisemnaLenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - Probowales te telefony? , Paolo 21/04/08 15:07
Home Products +48 2 23981362
Business Products +48 2 23981363
telefony warszawskieZycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - nic z tego , coobav 21/04/08 15:17
dostałem informacje ze mnie nie połączą bezpośrednio, mogę jedynie pisać maile (i tak do kosza idą) albo faxa wysłaćLenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - No to do rzecznika konsumentow , Paolo 21/04/08 15:29
i te sprawy. Tylko to pozostaje poza bezsensowna naprawa sprzetu w nieskonczonosc.Zycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :)
- tak to wygląda , coobav 21/04/08 13:49
BIOS: http://images29.fotosik.pl/...4fbed988c2b50med.jpg
Pulpit: http://www.fotosik.pl/...e.php?id=e9d9424865393da8Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - .:. , Shneider 21/04/08 16:25
uwalona tasma od lcd :-)
albo lcd, co jest malo prawdopodobne.
w jakim serwisie naprawiasz?.:: Live at Trance Energy ::. - Zanoszę do sklepu , coobav 21/04/08 16:44
a oni wysyłają do RAM-SerwisLenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060 - .:. , Shneider 21/04/08 19:24
hehehehehehe :-)
to zapomnij ze dostaniesz nowy.
chyba ze bedziesz sie plul bezposrednio do FSC..:: Live at Trance Energy ::. - no to właśnie do nich uderzam , coobav 21/04/08 19:39
ale na razie to raczej głową w mur :( . Ze sklepem wiem ze nic nie wskóram , mają mnie w d...Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
Legion5 R7-5800H, RTX3060
- musisz gdzieś wyżej uderzyć , Hitman 22/04/08 13:27
możliwe że będzie trzeba zahaczyć nawet o sąd - ale póki co wysyłasz oficjalnego faxa do przedstawiciela z naświetleniem sprawy. Piszesz że sytuacja w której laptop leży dłużej na serwisie niż jest użytkowany jest niedopuszczalna: w związku z powyższym domagasz się ostatecznego usunięcia usterki z zapewnieniem że wystąpienie kolejnej będzie traktowane przez Ciebie jako bubel z wszelkimi tego konsekwencjami dla nich..
Firma bowiem jest zobowiązana do usunięcia wady a nie wiecznej naprawy elementami z wadami fabrycznymi czy konstrukcyjnymi o podejrzenie której zachodzi w tym przypadku..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|