TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
jak to jest z gwarancją na procki intela ? , masakrator 5/04/08 11:06 Witam.
Mam następujący problem:
kupiłem używaną płytę i procesor - ASUS P5LD2 SE i proc Intel dual core e2160.
Komp się wieszał losowo po uruchomieniu od kilku sekund do kilkunastu minut. Płyta obsługuje ten proc więc zainstalowałem najnowszy bios - to samo.
Wnerwiłem się i kupiłem całkowicie nowy komputer:
gigabyte ga-p35-ds3l + intel e2180 + 2x1gb ddr2 ocz + geforce 8600ge zalman.
Do starej płyty i procka miałem 1gb ddr2 i radeon x300 (miało iść jako serwer linux).
Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że to procesor intel e2160 jest uszkodzony a nie płyta asus.
po przełożeniu intel e2160 do nowego zestawu identyczny objaw - komp sie zawiesza :/
I tutaj zaczynają sie schody - nie mam pudełka na procesor - który oczywiście jest w wersji BOX i jest na gwarancji - ponieważ e2160 nie produkują dłużej niż 3 lata. Wiem w którym sklepie proc został kupiony - kolesie upierają się że musze miec pudełko bo bez niego nie ma gwarancji.
Według mnie to śmieszne. Nieraz i nie dwa wysylałem płytę, kartę graficzną lub dysk bez opakowania i gwarancja była ważna.
Miał ktoś podobny problem z gwarancją intela ? Dzisiaj nie można sie dodzwonić do intela, będe dzwonił w poniedziałek - na stronie nic nie piszą o kartonowym pudełku jako niezbędnym przedmiocie od którego zależy gwarancja.Gdyby chociaż w połowie tak mi sie
chciało, jak mi sie nie chce .... - nie trzeba pudełka, opisywałem osatnio os sytemie AWR , Emios 5/04/08 11:50
123 - pudelko ma tylko , Deus ex machine 5/04/08 12:43
zabezpieczyc produkt w transporcie. Wazny jest produkt i ew. karta gwarancyjna + dowod zakupu."Uti non Abuti" |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|