Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » AfiP 16:29
 » Pio321 16:29
 » NimnuL 16:14
 » resmedia 16:14
 » Markizy 16:13
 » rad 16:05
 » gigamiki 16:03
 » alien1 16:01
 » kyusi 15:59
 » bajbusek 15:59
 » esteban 15:56
 » hokr 15:45
 » Jumper 15:45
 » abes99 15:43
 » ligand17 15:42
 » Artaa 15:41
 » P_M_ 15:39
 » Kenjiro 15:36
 » dugi 15:35
 » exmac 15:35

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[allegro] Czy regulamin tego serwisu określa czas, w jakim kupujący powinien zapłacić? , dawidy 14/02/08 00:55
Przeglądałem regulamin allegro i znalazłem tylko informację, że kupujący powinien sie skontaktować ze sprzedającym w ciągu 7 dni. Nie znalazłem tylko informacji jaki czas ma kupujący na dokonanie płatności. Czy jest to wogóle określone?

Sprawa wygląda tak, że sprzedałem coś za niewielkie pieniądze (w stosunku do wartości przedmiotu), ale oczywiście umowa to umowa i zdecydowany byłem się z niej wywiązać. Jednak kupujący sprawia wrażenie osoby niepoważnej i nie potrafi podać terminu zapłaty. Stąd też nie zamierzam się z nim cackać i jeżeli jest jakiś regulaminowy termin na zapłate, a on go nie dotrzyma, to wycofam się z transakcji powołując sie właśnie na ten termin. Ale pytanie, czy jest gdzieś zapis o takim terminie?

102594

  1. jako takiego zapisu nie ma , Doczu 14/02/08 08:01
    Było jednak kiedys coś (nie wiem czy jeszcze jest bo już dawno nie czytałem regulaminu) że jeśli do 2 tygodniu po transakcji nie została ona sfinalizowana, możesz wszcząć procedurę zwrotu prowizji, a tym samym unieważnić aukcję.

  2. nie określa, ale możesz się zabezpieczyć. , fiskomp 14/02/08 08:58
    Jako, że transakcja to umowa, więc zawsze wstawiam taką klauzulę, że nie wpłacenie za towar do 7 dni skutkuje negatywem i wystąpieniem o zwrot prowizji.

    Nigdy mi się nie zdażyło, ale działa.

    1. "zdarzyło" , Barts_706 14/02/08 09:46
      Ja robię dokładnie to samo, 7 dni na wpłatę i z głowy.

      _______________________________

      http://jawnesny.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL