Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rzymo 12:48
 » metacom 12:48
 » Lukas12p 12:47
 » P@blo 12:45
 » wrrr 12:44
 » abes99 12:44
 » Wedelek 12:43
 » reev 12:42
 » DJopek 12:40
 » Ramen 12:39
 » ligand17 12:38
 » MARtiuS 12:35
 » resmedia 12:33
 » Markizy 12:32
 » gantritho 12:32
 » burz 12:31
 » @GUTEK@ 12:29
 » stefan_nu 12:24
 » KHot 12:16
 » zbiggy 12:08

 Dzisiaj przeczytano
 41107 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Moje boje z Agito ciąg dalszy... , Dexter 12/02/08 20:05
Ciąg dalszy tego posta:
http://twojepc.pl/boardPytanie131937.htm

Po wielokrotnej wymianie maili z serwisem Agito w końcu dostałem wymieniony odkurzacz. Wg zapewnień Agito miał być wysłany od razu po otrzymaniu uszkodzonego...

Uszkodzony wysłałem 30-go stycznia, zamiennik dostałem dzisiaj.

1. W tym samym kartonie, nawet z połamanymi częściami starego w środku (dodam, że części o średnicy c.a. 10 cm);

2. Kurier zostawił paczkę... u sąsiada (za to akurat agito nie winię, dostanie się UPS'owi).

3. Pierwsze oględziny wskazywały,że jest OK, niestety przy próbie podniesienia wyszło szydło z wora:
http://img227.imageshack.us/...age=45595518zi6.jpg

Dodam tylko, że sposób opakowania wyklucza takie uszkodzenie w kartonie.

Nic, walczę dalej o swoje...

Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX!

  1. agito jak kazda firma :) , Portal 12/02/08 20:08
    moi znajomi maja dobre warazenia - ja zas nie , chociaz nie kupowal , wystarczyla mi korenspondecja jak toczylem przed zakupem , tak chamskich odpowiedzi emailowych z agito to jeszcze nie widzialem. Zniechecilo to mnie jak trza do zakupu u nich
    Wiec agito tak jak kazda firma ma plusy jak i minusy - nie ma firmy idealnej.

    1. dokladnie tak samo mialem i od tego czasu unikam zakupow tam , zgf1 12/02/08 20:19
      234

      Leave me alone I know what I'm doing!

  2. mnie agito pozytywnie zaskoczyło , digiter 12/02/08 20:22
    kupiłem u nich dysk na firmę i po 3 dniach stwierdziłem że wolałbym większy. Niestety przy kupnie na firmę nie obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot towaru. Zadzwoniłem i o dziwo ! facet zgodził się "w drodze wyjątku" przyjąć- moze dlatego ze kilka razy już u nich kupowałem. Odesłałem i po kilku dniach otrzymałem korektę faktury a po tygodniu zwrot kasy na moje konto.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

  3. powiem Ci, ze po Twoich przebojach , Tummi 12/02/08 20:35
    ominalem oferte agito i zrobilem zakupy w noteo.pl.
    Nie skusilem sie tez na tanszego siriusa (pozdrowienia dla kolegi, ktory 'wygral' u nich karte :D) i balte.

    Po drodze skorzystalem jeszcze z oferty www.virtualpc.com.pl ale przyslali mi gorszy model lapka niz chcialem kupic (przyznali sie do pomylki) i nie przyjalem przesylki (kurier wyjatkowo pozwolil mi otworzyc paczke przed zaplaceniem ;D).

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

    1. heheh u Siriusa teśc nadal czeka na TV , Doczu 12/02/08 21:36
      Zamówił jakiś miesiąc temu TV 42" - gdyby po tygodniu nie doszedł, do wniosku że nie ma sensu czekac, to pewnie czekałby do dziś. A to nie dotrał do nich tv z dostawy, a to kurier uszkodził w transporcie itd itp. Powoli zaczynało im brakowac wymówek.

  4. Ja mam z kolei bardzo dobre doswiadczenia z Agito , d-feNce 12/02/08 21:14
    Kupowałem u nich router i 2 dyski twarde. Znajomi kupili kino domowe i cyfrówkę Canona. Z mojej i z ich strony same pozytywne odczucia.

    Może miałeś pecha, a może kadra im się mocno zmieniła w ostatnim czasie? Wchodzą teraz na GPW i najwyraźniej interes klienta schodzi nieco na drugi plan. To, że kurier nawalił to oczywiście nie jest wina samego sklepu, ale chamskie odpowiedzi o których mowa wyżej już trudno usprawiedliwić.

    W każdym razie życzę powodzenia.

    there's no sense crying over every mistake,
    you just keep on trying till you run out
    of cake

  5. c.d.... , Dexter 13/02/08 13:31
    Po bezowocnej wymianie maili z konsultantką zajmującą się moją reklamacją i udzielanych przez nią jednozdaniowych, zdawkowych odpowiedziach nie popychających tematu do przodu, w dość stanowczych słowach poprosiłem o przekazanie tematu do kogoś kto ma na tyle dużo kompetencji aby zająć się tematem. Niedługo potem zadzowonił telefon i już ktoś inny zdradzający objawy zaangażowania wyjaśnił ze mną zaistniałą sytuację, po czym również przysłał maila.

    Póki co - odsyłam znowu i czekam na następny...

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

  6. agito , kadmin 13/02/08 16:42
    bardzo dobrze ze walczysz o swoje, wiem z doświadczenia ze podchodza bardzo indywidualnie i rozwiązuja takie problemy, jeżeli bedziesz miał z nimi kontakt i zadbasz to sprawa na stowke zostanie załatwiona.

  7. No i temat zakończony... , Dexter 19/02/08 09:29
    Wczoraj u moich drzwi stanął kurier z nowym odkurzaczem.

    Zaskoczka była tym większa, że poprzednia reklamacja trwała 12 dni, teraz wystarczyło 5...

    Odkurzacz nareszcie cały i solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniem. Odkurza - zajebiście.

    Widać temat trafił w Agito do właściwej osoby.

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL