TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Moje boje z Agito ciąg dalszy... , Dexter 12/02/08 20:05 Ciąg dalszy tego posta:
http://twojepc.pl/boardPytanie131937.htm
Po wielokrotnej wymianie maili z serwisem Agito w końcu dostałem wymieniony odkurzacz. Wg zapewnień Agito miał być wysłany od razu po otrzymaniu uszkodzonego...
Uszkodzony wysłałem 30-go stycznia, zamiennik dostałem dzisiaj.
1. W tym samym kartonie, nawet z połamanymi częściami starego w środku (dodam, że części o średnicy c.a. 10 cm);
2. Kurier zostawił paczkę... u sąsiada (za to akurat agito nie winię, dostanie się UPS'owi).
3. Pierwsze oględziny wskazywały,że jest OK, niestety przy próbie podniesienia wyszło szydło z wora:
http://img227.imageshack.us/...age=45595518zi6.jpg
Dodam tylko, że sposób opakowania wyklucza takie uszkodzenie w kartonie.
Nic, walczę dalej o swoje...Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - agito jak kazda firma :) , Portal 12/02/08 20:08
moi znajomi maja dobre warazenia - ja zas nie , chociaz nie kupowal , wystarczyla mi korenspondecja jak toczylem przed zakupem , tak chamskich odpowiedzi emailowych z agito to jeszcze nie widzialem. Zniechecilo to mnie jak trza do zakupu u nich
Wiec agito tak jak kazda firma ma plusy jak i minusy - nie ma firmy idealnej.- dokladnie tak samo mialem i od tego czasu unikam zakupow tam , zgf1 12/02/08 20:19
234Leave me alone I know what I'm doing!
- mnie agito pozytywnie zaskoczyło , digiter 12/02/08 20:22
kupiłem u nich dysk na firmę i po 3 dniach stwierdziłem że wolałbym większy. Niestety przy kupnie na firmę nie obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot towaru. Zadzwoniłem i o dziwo ! facet zgodził się "w drodze wyjątku" przyjąć- moze dlatego ze kilka razy już u nich kupowałem. Odesłałem i po kilku dniach otrzymałem korektę faktury a po tygodniu zwrot kasy na moje konto.Piszcie do mnie per ty z małej litery - powiem Ci, ze po Twoich przebojach , Tummi 12/02/08 20:35
ominalem oferte agito i zrobilem zakupy w noteo.pl.
Nie skusilem sie tez na tanszego siriusa (pozdrowienia dla kolegi, ktory 'wygral' u nich karte :D) i balte.
Po drodze skorzystalem jeszcze z oferty www.virtualpc.com.pl ale przyslali mi gorszy model lapka niz chcialem kupic (przyznali sie do pomylki) i nie przyjalem przesylki (kurier wyjatkowo pozwolil mi otworzyc paczke przed zaplaceniem ;D).
T.www.skocz.pl/uptime :D - heheh u Siriusa teśc nadal czeka na TV , Doczu 12/02/08 21:36
Zamówił jakiś miesiąc temu TV 42" - gdyby po tygodniu nie doszedł, do wniosku że nie ma sensu czekac, to pewnie czekałby do dziś. A to nie dotrał do nich tv z dostawy, a to kurier uszkodził w transporcie itd itp. Powoli zaczynało im brakowac wymówek.
- Ja mam z kolei bardzo dobre doswiadczenia z Agito , d-feNce 12/02/08 21:14
Kupowałem u nich router i 2 dyski twarde. Znajomi kupili kino domowe i cyfrówkę Canona. Z mojej i z ich strony same pozytywne odczucia.
Może miałeś pecha, a może kadra im się mocno zmieniła w ostatnim czasie? Wchodzą teraz na GPW i najwyraźniej interes klienta schodzi nieco na drugi plan. To, że kurier nawalił to oczywiście nie jest wina samego sklepu, ale chamskie odpowiedzi o których mowa wyżej już trudno usprawiedliwić.
W każdym razie życzę powodzenia.there's no sense crying over every mistake,
you just keep on trying till you run out
of cake - c.d.... , Dexter 13/02/08 13:31
Po bezowocnej wymianie maili z konsultantką zajmującą się moją reklamacją i udzielanych przez nią jednozdaniowych, zdawkowych odpowiedziach nie popychających tematu do przodu, w dość stanowczych słowach poprosiłem o przekazanie tematu do kogoś kto ma na tyle dużo kompetencji aby zająć się tematem. Niedługo potem zadzowonił telefon i już ktoś inny zdradzający objawy zaangażowania wyjaśnił ze mną zaistniałą sytuację, po czym również przysłał maila.
Póki co - odsyłam znowu i czekam na następny...Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - agito , kadmin 13/02/08 16:42
bardzo dobrze ze walczysz o swoje, wiem z doświadczenia ze podchodza bardzo indywidualnie i rozwiązuja takie problemy, jeżeli bedziesz miał z nimi kontakt i zadbasz to sprawa na stowke zostanie załatwiona. - No i temat zakończony... , Dexter 19/02/08 09:29
Wczoraj u moich drzwi stanął kurier z nowym odkurzaczem.
Zaskoczka była tym większa, że poprzednia reklamacja trwała 12 dni, teraz wystarczyło 5...
Odkurzacz nareszcie cały i solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniem. Odkurza - zajebiście.
Widać temat trafił w Agito do właściwej osoby.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|