TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Przegrzewający się laptop , havranek 25/01/08 20:51 Jest sobie laptop - Acer Aspire 5315, nowy, kupiony pare dni temu. Na nim XP PRO, wszelkiej maści sterowniki poinstalowane itd, a problem polega na tym, że po wyjściu ze stanu uśpienia bądź hibernacji przestaje działać sterowanie wiatrakiem na procesorze w efekcie czego po kilkunastu minutach komputer się wyłącza z przegrzania. Zresetowanie komputera, gdy znajduje się w tym stanie (tzn. w stanie nie kręcenia się wiatraka) rozwiązuje problem tj. po ponownym starcie windowsa wiatrak się włącza i momentalnie obniża temperaturę. W menadżerze urządzeń komputer widnieje jako "jednoprocesorowy komputer z interfejsem ACPI", więc chyba tak powinno być. Szukałem też jakiegoś programowego sposobu na kontrolowanie tego wiatraka, ale absolutnie nic nie działa. Spotkał się ktoś z takim problemem?- .:. , Shneider 25/01/08 20:58
oddaj do serwisu. ew zadzwon do nich. w koncu za cos zaplaciles..:: Live at Trance Energy ::. - hmm , havranek 25/01/08 21:09
no to wiem, ale nie chce się bawić w serwisy, bo w efekcie będę z miesiąc bez komputera.
Wydaje mi się, że to może być jakiś problem softwarowy, ale nie mogę go zidentyfikować.
- Heheh wysyłka, tylko opisz dobrze. Bo to kosztuje 1200 netto :) , Emios 25/01/08 21:28
123- co kosztuje , havranek 25/01/08 21:33
1200 netto? Rozwiń myśl proszę- żle opisana usterka, laptop jedzie do Czech. Jeśli stwierdzą ze laptop jest sprawny , Emios 25/01/08 21:43
to bulisz 1200 zł netto.
Kurier przywozi laptopa ma pobranie 1200 netto i możesz ch... zdziałać.- .:. , Shneider 25/01/08 22:40
hahahaha o tym to nie slyszalem jeszcze.
ah ten acer.
:-)))).:: Live at Trance Energy ::. - a jakby wysyłali laptopa na Hawaje , Ksyho 26/01/08 12:48
bo tam jest serwis? Bzdura moim zdaniem (oczywiście sowa te kieruję do Acera, a nie do Ciebie). Klienta nie obchodzi gdzie gwarant ma serwis (zwłaszcza jeśli o takich kosztach nie jest wcześniej informowany - oczywiście w przypadku gdy laptop okazuje się sprawny). Ponadto ciekaw jestem wyliczenia kosztów na te 1200zł (netto w dodatku), bo wysyłka kurierska w obie strony i koszt robocizny nie może być tak wielki.
Tutaj zadanie dla UOKiK, bo nawet uprzedzenie klienta o takich kosztach w przypadku gdyby sprzęt okazał się sprawny nie jest wystarczającym usprawiedliwieniem. Można by żądanie takiej kwoty potraktować jako zniechęcanie nabywcy do korzystania z uprawnień gwarancyjnych.- gwarancja , Kenny 26/01/08 13:21
jest dobrowolna umową i moze zawierac take warunki (i zawiera - zerknalem na www - w tresci gwar acera jest 100+150 euro).
Tylko, ze skoro ja wiem, ze lap jest walniety to gwono mnie obchodzi, ze oni nie potrafia tego prawidlowo zdiagnozowac i naprawic. Jakby mi takie cos wciskali to pozostaje sąd, ktory w osobie rzeczoznawcy, bedzie musial stwierdzic czy lap jest sprawny czy nie.
Nie wierze, ze sa losie ktorzy to placa (no chyba, ze to te losie, ktore faktycznie wysylaja sprawnego lapka na gwarancje).
Tak czy siak, to kolejny argument 'zachecajacy' do tego producenta....:Pozdrowienia:. - Przy zgłoszeiu RMA jak byk napisane. Chyba nigdy nie pracowałes w sewrwisie: , Emios 27/01/08 00:49
przykład :
Opis : Trup
Diagnoza : działa
Korekta Opisu : trup na 10 teście 3DMarku 2003
- aż sam z ciekawości zerknąłem , Ksyho 26/01/08 13:40
"..Acer naliczy jednolitą opłatę w wysokości 100 euro za naprawę z wysyłką lub z osobistym dostarczeniem produktu oraz jednolitą opłatę w wysokości 150 euro za naprawę w siedzibie
klienta."
Nie wiem tylko jak mogą jednocześnie pobierać tą drugą "jednolitą" opłatę, bo jej tytuł jest mylący moim zdaniem.
Z tego co widzę, to takie warunki obowiązywały dla gwarancji udzielanych do lipca 2007. W nowych tego zapisu nie dostrzegłem. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|