|
OBECNI NA TPC |
|
|
» PeKa 06:38 » cVas 06:33 » NimnuL 06:15 » NWN 05:07 » Shark20 02:49
Dzisiaj przeczytano 41132 postów, wczoraj 25974
Szybkie ładowanie jest: włączone.
|
|
|
|
|
|
TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Sposób na ulubiony.pl. Przedłuża się termin realizacji zamówienia. , petrumi 18/01/08 11:03 Kumpel się lekko denerwuje bo zamówił ponad 10 dni temu u nich graty i od tej pory zero kontaktu. Kasę przelał i czeka. Na stronie piszą o terminie realizacji ok 2-5 dni. W regulaminie nic konkretnego nie ma. Telefonów nie odbierają a w siedzibie tylko "nicniewidząca" sekretarka. Dla zasady chciałby zrezygnować ale nie wie jak. Są sposoby na takich spóźnialskich?- Miałem podobny problem z nimi. , KHot 18/01/08 11:13
Po prostu nie mają towaru, który sprzedają i realizacja trwa strasznie długo. Kontaktu mailowego radzę nawet nie próbować. Sami przyznają, że nie czytają maili. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i nękać telefonami.Pozdrawiam
KHot - To pewnie norma , jtr 18/01/08 11:21
Ja też chciałem u nich kupić myszkę, a że pracuję nie daleko to chciałem odebrać osobiście. Oczywiście z odbiorem osobistym nie ma problemu, ale oni mnie mailowo w ciągu tygodnia poinformują, kiedy towar będzie można odebrać. Zrezygnowałem z zakupu i raczej juz nie będę próbował z nimi robić żadnych interesów.
- też miałem podobną sytuację, , m@rteen 18/01/08 11:21
dlatego już tam nie kupuję... - mój brat kupił tam dysk , Arlathan 18/01/08 12:11
tzn złożył zamówienie 2 stycznia, w ten poniedziałek idzie po odbiór dopiero :/
Sprzedają coś czego nie mają na stanie/magazynie, i gdzie najpierw by zamówienie ruszyło wymagaja wpłaty pieniędzy na konto.. 4 dni się próbowałem dodzwonić. W końcu trafiłem na nie zajęty numer, który ktoś raczył odebrać. W obliczu takiej konkurencji jeśli chodzio o sklepy internetowe, taka ich postawa jest po prostu skandaliczna.
To ostatnie zakupy tam.-
I Rock. Fact. - czy można jakoś zrezygnować??? , petrumi 18/01/08 12:16
bo go szlag trafia/- Można, ale... , jtr 18/01/08 12:25
Ja byłem w tej dobrej sytuacji że się z nimi umówiłem na płatność przy odbiorze, ale jak się okazało, że mam tydzień czekać to kupiłem w innym sklepie.
Opinie mówią same za siebie http://www.ceneo.pl/533-0a
- niestety ja tez sie dalem nabrac , smichal 18/01/08 14:36
i kupilem u nich toner - zamowienie wyslalem 31.12.2007 po kilku telefonach tez sie dowiedzialem, ze towaru nie maja na stanie, choc na stronie jest napisane, ze jest dostepny. Umowilem sie, ze jak do dzisiaj nic nie zrobia to maja mi zwrocic pieniadze. Ale wlasnie przed chwila dostalem maila, ze towar wyslano :) Zobaczymy w poniedzialek czy przyjdzie, mam nadzieje, ze tak. Ale to i tak moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Odradzam wszystkim.- masz moze telefon stacjonarny? , petrumi 18/01/08 15:30
jakby co to na priv poproszę.- mam, podam tutaj , smichal 18/01/08 16:40
jakby ktos sie jeszcze nie mogl z nimi skontaktowac:
Jarek Rokicki tel. (022) 6927186 godz. 10-18 w dni robocze
Alicja Tiuryn tel. (022) 6924381 godz. 10-18 w dni robocze
z tym gosciem rozmawialem, tylko trzeba dzownic kilka razy pod rzad, bo przewaznie jest sygnal zajety a jak juz bedziesz mial sygnal, ze dzwoni to czekaj z cierpliwoscia - nawet kilkanascie lub kilkadziesat sygnalow - skutkuje :)- dzięki, kumpel było osobiście i oddali mu kasę , petrumi 18/01/08 17:33
mieli tylko mobo z całego zamówienia.
- też tak z nimi miałem ale to było akurat... , Yosarian 18/01/08 21:58
w okresie kiedy sie przeprowadzali. Korespondencję prowadziłem tylko za pomocą wewnętrznej poczty (na stronie sklepu po zalogowaniu) powtarzając listy az do uzyskania odpowiedzi. Trochę to trwało, potem przepraszali ale przyszło ładnie zapakowane i przez pocztę nie naruszone.All the best people in life seem to like
LINUX.
Steve Wozniak
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|