Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kenny 19:59
 » Doczu 19:57
 » Fl@sh 19:53
 » m&m 19:52
 » zbiggy 19:51
 » @GUTEK@ 19:51
 » ngP 19:51
 » DYD 19:50
 » JE Jacaw 19:50
 » metacom 19:49
 » Sebek 19:47
 » PeKa 19:46
 » dida 19:45
 » Promilus 19:34
 » Paweł27 19:26
 » SebaSTS 19:22
 » rainy 19:21
 » rooter666 19:18
 » hokr 19:10
 » Dexter 19:09

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Max jak dlugo moge czekac na naprawe telefonu w Erze (Nokia)? , laciak88 3/12/07 14:25
Witam!
Sprawa jest taka: moj ojciec dal do naprawy swoj telefon i juz drugi miesiac czeka na naprawe. Jaki maja limit? Skad wziac jakies info? I co moge zrobic jesli nie mieszcza sie w czasie? Dodam, ze na gwarancji nie jest napisany czas naprawy. Z gory dzieki za pomoc!
Pozdrawiam,
laciak88

"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems."

  1. nie rozumiem jednej rzeczy , Nikita_Bennet 3/12/07 15:13
    oddal telefon ale komu??
    Erze czy serwisowi nokia???

    nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

    1. ostatnimi czasy , tommi 3/12/07 15:36
      nioki strasznie w kulki leci
      znajomy kurierem do nich wysylal sluchawke i tez grubo ponad 2 miechy czekal

      Śmiech to najlepsze lekarstwo na
      wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

    2. erze , laciak88 3/12/07 16:06
      sorki, zapomnialem napisac :)

      "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
      life's problems."

  2. witam , jafar 3/12/07 16:14
    miałem identyczna sytuację, też czekałem około miesiąca - tak jak mówisz, na karcie gwarancyjnej czas naprawy określony jest jako "odpowiedni do potrzeb serwisu". Niestety, nie jest niczym ograniczony...

    1. jeśli faktycznie , Robek 3/12/07 16:27
      w karcie gwarancyjnej jest napisane "odpowiedni do potrzeb serwisu" to trzeba olać takie warunki gwarancji i kupić słuchawkę innej firmy.

      ***życie jest jak jajko trzeba je
      znieść***

    2. nawet jesli jest , Nikita_Bennet 3/12/07 17:37
      to czas odpowiedni do potrzeb serwisu to mają dac na ten czas sluchawkę o podobnych mozliwosciach to raz a dwa mają się zmiescic w tym co gwarantuje ustawa.

      co do wydluzania czasu w serwisie nokii - nie wiem jak jest teraz ale kiedys wynikalo to z tego ze bb5 byla np serwisowana tylko w niemczech (jesli szlo o pcb), no chyba ze byla to blacha sprawa jak np wgranie nowego softu to wtedy robione bylo u nas w PL

      nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

      1. jaka ustawa ? , PaszkfiL 3/12/07 17:45
        przeczytałeś ze zrozumieniem ??

        Dodam, ze na gwarancji nie jest napisany czas naprawy <- wiec działa na zasadach gwarancji a nie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej .... wiec takowy termin ... nie istnieje ... bo warunki gwarancji ustala SKLEP nie USTAWA ...

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. czyli moge czekac , laciak88 3/12/07 18:21
          w nieskonczonosc i moge im co najwyzej naskoczyc?

          "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
          life's problems."

          1. w teorii tak , Nikita_Bennet 3/12/07 19:29
            bylem kiedys w serwisie nokii w olsztynie - ich punkt. teraz to chyba bmv się zwie. gosc czekal wtedy na telefon 4 miesiące.

            nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

          2. tak , jafar 3/12/07 19:50
            chyba tak :(

        2. moze i nie przeczytalem , Nikita_Bennet 3/12/07 19:28
          ale przejdz się do rzecznika praw konsumenta.
          z mojej strony EOT.

          nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

          1. ja nawet do niego dzownilem , jafar 3/12/07 19:50
            swojego czasu. niestety, w karcie gwarancyjnej sprawa ujęta jest jasno - to gwarant określa warunki gwarancji i kupując produkt je akceptujemy. rozwiązaniem w tym przypadku jest rekojmia - ale tylko wtedy jesli telefon kupilismy w nokii a nie np. w plusie.

            pozdrawiam

          2. uhm, to już wiem jakiego typu klientem jesteś .... , PaszkfiL 3/12/07 21:41
            .... zadzwoń do rzecznika ale powiedz mu że oddałeś sprzęt na GWARANCJE ! to Ci wtedy powie to samo co ja, a jesli powiesz mu ogolnie że oddałeś ... to poprostu wyviągnie Ci ustawe, a jedno do drugiego ma się ni jak ...

            więc prosze Cie ... takie pierdoły ciś komuś kto pracuje w mięsny a nie serwisie komputerowym na dość powaznym stanowisku ok ?

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. ech , Nikita_Bennet 4/12/07 13:26
              zasada jest taka.
              cos się psuje. idziesz do rzecznika (+ pytanie na forach) i sprawdzasz co mozesz.
              wybierasz najlepszą opcję i jedziesz na serwis a nie na odwrót: najpierw gdzies niesiesz pozniej rzecznik i forum.

              pierdoły?? wiesz ja mam taką zasadę - cos się psuje - sklep ma 14-21 dni roboczych na wymianę (na nowy lub wolny od wad), pozniej rzecznik i sprawa i nie obchodzi mnie ze ktos zarabia za malo ze utrzymanie sklepu to koszta itp. ja tez mam swoje sprawy i tez ludzie marudzą jakbym mogl niewiadomo co i tez marudza paragrafami.

              do dnia dzisiejszego w kilku sklepach naprawde nie mam problemu - sprzęt się psuje - przynoszę dokladny opis co i jak i w 10 dni mam drugi sprzęt (gwarancja biegnie od nowa).
              jesli ktorys sklep cwaniakuje - coz ma przerypaną opinię u mnie a zarazem wsrod moich znajomych a zla slawa w mniejszych miastach nie jest dobra i niesie się szybko.

              co do nokii - trzeba krótko
              co do ery - nie biorę od nich prawie telefonów a jesli juz cos to reklamuję w nokii i wiesz co - nigdy ale to nigdy nie mialem problemów (okolo 15 sluchawek), nawet jak przy prostej rzeczy jak zmiana softu padl im jeden uklad na pcb (o czym uprzedzilem ich wczesniej ze moze pasc bo to wadliwa seria z sieci ERA) to zrobili go chyba w 10 dni. oczywiscie zawsze dawano mi ma czas serwisu jakis telefon, zawsze tez odmawialem bo mam kilka sluchawek.

              tak więc naprawdę wiele zalezy od klienta i jego podejscia do sprawy ale musi wiedziec co robi, co mu wolno i byc czlowiekiem, zresztą te same aspekty dotyczą sprzedawcy (jesli czeka z wyslaniem paczki do hurtowni az uzbiera mu się wiecej sprzetu aby zaoszczędzic na paczce no to sorry)

              nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

              1. tak pierdoły , PaszkfiL 5/12/07 01:17
                pozwole sobie zacytować :
                "cos się psuje. idziesz do rzecznika (+ pytanie na forach) i sprawdzasz co mozesz.
                wybierasz najlepszą opcję i jedziesz na serwis a nie na odwrót: najpierw gdzies niesiesz pozniej rzecznik i forum." - więc z Twojej wypowiedzi wnioskuje, że skoro to Twoja zasada to ją znasz i stosujesz więc dlaczego w cytacie poniżej myśli dwie odrębne ze sobą rzeczy ?


                "pierdoły?? wiesz ja mam taką zasadę - cos się psuje - sklep ma 14-21 dni roboczych na wymianę (na nowy lub wolny od wad)" na podstawie czego ?? gwarancji czy ustawy ??!! określ się człowieku

                " te same aspekty dotyczą sprzedawcy (jesli czeka z wyslaniem paczki do hurtowni az uzbiera mu się wiecej sprzetu aby zaoszczędzic na paczce no to sorry)" - gwarantuje Ci że szanująćy sie serwisant czy sprzedawca ma w jednym palcu różnice między gwarancją a ustawą czyli to co ty ze sobą łączysz ...


                "tak więc naprawdę wiele zalezy od klienta i jego podejscia do sprawy ale musi wiedziec co robi," - Ty najwyraźniej nie masz pojęcia rzucając ogólnikami i wypisując bredie typu "14-21 dni na naprawe wymiane...

                to wyżej to w ramach przepisów, które strasznie chcesz pokazać a nie masz o nich pojęcia

                a teraz coś odemnie ... ludzie ... błagam was ... nie wyjeżdzajcie na dzieńdobry z tekstami 'domagam sie wymiany/zwrotu gotówki/macie 14 dni a potem do sądu czy inne cuda"

                jesteśmy ludźmi tak jak i klient po drugiej stronie lady ... powiedz normalnie że sie popsuło, że prosisz o wymiane ... 99% serwisów obsłuży WAS od RĘKI !

                ale z drugiej strony po co ? lepiej iść do rzecznika ... który aopowiada wam pierdół ... nie przepraszam, on wam powie dobrze ... wy zrobicie z tego w swojej głowie sieczke i gwarancje bedzie dla was tym samym co ustawa ...

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        3. lekkie sprostowanie , Godmaker 5/12/07 01:10
          warunki gwarancji ustala producent lub dystrybutor na dany kraj/obszar.

          ...:::| Think for yourself |:::...
          ...:::| Question authority |:::...

          1. jasne ... pod jednym malutkim waruneczkiem ... , PaszkfiL 5/12/07 01:20
            ... że producent dołącza do sprzętu karte gwarancyjną, w której to te warunki sa opisane, wtedy klient końcowy jest obowiązany do zastosowania się do w/w warunków gwarancji ... a jak wiadomo - a przyjamniej powinno być wiadomo; karta gwarancyjna = serwis producenta a nie serwis sklepu w którym się zakupiło towar ...


            natomiast jeśli sprzęt takowej karty gwarancyjnej nie posiada - warunki gwarancji ustala SKLEP nie PRODUCENT ...

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL