TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Lecieliscie jakimis WYGODNYMI liniami lotniczymi? (a moze tanimi liniami?) , zjadacz_pizzy 24/06/07 01:47 Jak narazie pare razy lecialem samolotem do Anglii liniami Centralwings i Wizzair. Centralwings maja Beingi a Wizzairy Airbusy. Ale jesli chodzi o wygode to obie linie to niezla kupa.
Fakt ze do Anglii daleko nie jest - 2,3 godziny samolotem, ale jessuu... juz chyba wiecej miejsca pasazerom nie mogli zabrac.. ciasno, malo i niewygodnie. Raz siedzial obok mnie koles wyzszy wzrostem (ponad 190) i probowal zasnać w swoim foteliku - wygladal jak Jas Fasola zasypiajacy w Galerii - prawie sie zdoilem ze smiechu.
A wy jakie macie doswiadczenia ?- ja latalem , kubazzz 24/06/07 01:52
tylko na trasach transatlantyckich, PLL LOL, w klasie ekonomicznej tak sobie, idzie wytrzymac, ale 8-9 godzin meczy...SM-S908 - myslisz ze w klasie biznesowej duzo lepiej? , zjadacz_pizzy 24/06/07 01:55
duzo drozsze bilety w klasie biznesowej?- w klasie , kubazzz 24/06/07 01:56
biznes w polskich samolotach, B 767, jest duzo wygodniej, ale bilety okolo 3x drozsze...SM-S908 - a klasa biznes , zjadacz_pizzy 24/06/07 02:05
jest jakos oddzielona od klasy ekonomicznej ? bo rozumiem ze obie klasu leca tym samym samolotem. jak to jest?- no jakos jest , kubazzz 24/06/07 02:34
z przodu sa czesc biznes klasy potem jest przegroda i zaslonki i reszta, czyli klasa ekonomiczna.
oni maja nie tylko duuuzo lepsze fotele, ale tez lepsze jedzenie i napoje i w ogole obsluge...
ale z drugiej strony rzadko podroz jest celem samym w sobie...SM-S908 - nie , Matti 24/06/07 10:57
klasa biznes leci obok i można jej pomachać;) Sorki, nie mogłem... Filmów nie oglądałeś, że nie wiesz jak samolot w środku jest podzielony?
- Polecam BA Premier Economy, cena ok ale i tak nie chcesz wiedziec (-: , Icing 24/06/07 06:46
... - w locie , Piratez 24/06/07 07:23
podobno najlepiej karmia (tak przynajmniej bylo kiedys) - Klasy ekonomiczne wszędzie podobne , DJopek 24/06/07 08:16
Czyli małe fotele, mało miejsca na nogi (jak ktoś jest wyższy, tak jak ja 192cm to można się pochlastać ;), dlatego dobrze siedzieć przy przejściu chociażby, albo w pierwszym rzędzie w 'sektorze', minus to że częściej tamtędy ludzie chodzą, bo kible blisko, no i tv kiepsko się ogląda, bo parę centymetrów przed głową masz ekran (ale to mniejszy minus bo i tak same gnioty puszczają). A już najbardziej zabawnie jak jedzenie rozdają, praktycznie nie ma gdzie się ruszyć, aby komfortowo coś otworzyć, położyć, nadziać widelcem ;)
A klasa biznes to już co innego, szerokaśne fotele, bardzo dużo miejsca na nogi, szampan na początek ;) No ale bilety sporo droższe niestety. - Biznes w LOT , bor@s 24/06/07 11:23
Boeingiem już jest nieźle. Miejsca tak akurat i jedna bułka więcej :) We wszystkich innych ekonomicznych już faktycznie jest ciasno. Raz leciałem Airbusem z Luftwafe do Teheranu przez ponad 4 godziny w nocy. Miejsce było ok, ale jak zimno, o ja p...e. Zamiast podgrzać samolot, to te durnie koce rozdawali.- Hmm... , DJopek 24/06/07 12:02
A mnie zawsze denerwuje że w LOTie niedostateczna klima jest, raz jak leciałem to wręcz mi gorąco było. A Ty o podgrzaniu mówisz, no chyba bym Cię na pokładzie udusił jakbyś z czymś takim wyleciał :-)
- Ale czemu winisz za niewygody Centralwings i Wizzairy? , Dexter 24/06/07 11:24
Przecież oni nie przerabiają samolotów, żeby więcej wlazło ludków.
Na stronie przewoźników jest podane jekie mają samoloty i z góry wiesz w zasadzie czym polecisz. Nie oczekuj od tanich linii, że będzie full komfort, coś za coś.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - Dodam tylko, że... , Dexter 24/06/07 11:32
...Leciałem kilkoma liniami i tak:
- SAS - Boening 737 - spoko;
- SAS - Boening 767 - no tu już duuużo lepiej ale to inna klasa samolotu;
- SAS - Embraer jakiś - o kuźwa jaka porażka, turbośmigłowu maciupki samolot z Kopenhagi do Warszawy - ale porażka, gorzej niż w tramwaju;
- AirMemphis - Airbus 320 - nawet fajnie;
- CentralWings - Boening 737 - znośnie.
Generalnie poza tym Embraerem było spoko, kwestia wyważenia długości lotu. Jak trwa krótko to na upartego jak się cxzłowiek śpieszy to i kukuryźnikiem poleci ;-)
Dodam tylko, że w SAS-ie stewardesy niezbyt ciekawe, za tow AirMemphis - mniam, egzotyka.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - sas - nie embraer , Nihilist 24/06/07 12:37
"- SAS - Embraer jakiś - o kuźwa jaka porażka, turbośmigłowu maciupki samolot z Kopenhagi do Warszawy - ale porażka, gorzej niż w tramwaju;"
Dash 8 - takie lataja na tej trasie
tak gwoli scisloscizważ se waflu gdzie się łamiesz - Może faktycznie, to chyba jednak był DeHaviland? , Dexter 24/06/07 13:02
123
Embraer gdzie indziej, ale nie pomnę gdzie...Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - dokladnie ;) z ciekawostek to powiem ze Fischer teraz lata , Nihilist 24/06/07 21:40
na Lockheed tristar i na tupolevie 204 :)zważ se waflu gdzie się łamiesz - Ale pamiętam te komentarze w autobusie na lotnisku... , Dexter 24/06/07 21:59
Wsiadamy do autobusu dowożącego ludzi z terminala do samolotu. Mijamy pierwsze samoloty, spore, jakieś boeningi. Spojrzenia ludzi - "może to te?". Jednak nie, jedziemy dalej. Jedziemy, jedziemy, mijamy kolejne samoloty, na końcu stoi maleńki turbośmigłowy ogryzek. Wszyscy "oby nie ten, oby nie ten...". Niestety - to był ten. Ciaśniejszy niż ten autobus ;-)
BTW dowożenia do samolotu. W Gdańsku obśmiałem się jak norka - wychodzimy z terminala, czeka autobus, wsiadamy, autobus rusza, przejeżdża 15 (słownie piętnaście) metrów i wysadza nas przy samolocie. LOL.Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX!
- niedlugo to sie zmieni... , metacom 25/06/07 05:20
...UE ma wprowadzic przepis o minimalnej odleglosci miedzy fotelami... w zwiazku z tym mozemy spodziewac sie poprawy warunkow, ale niestety tez wzrostu cen biletow, bo bedzie mniej ludzikow wchodzilo do samolotow :(Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - to wszystko sie kupy nie trzyma bo , kubazzz 25/06/07 10:01
juz teraz jest problem, ze za duzo samolotow lata i powoduje zanieczyszczenia, lotniska za male, kontrola lotow przeciazana... no chyba, ze tanie linie kupia wieksze samoloty.
kiedys na jednej trasie latal jeden duzy, a teraz 3 male tanich linii, co sumarycznie jest mnie oplacalne.SM-S908 - właśnie to mnie ciekawi , vaneck 25/06/07 12:18
jak to jest, że mało oplacalne (sumarycznie czy nie) a jednak działa? Jak tanie linie robią to że są tanie?
Mnie to cieszy bo mogę sobie na latanie pozwolić. Pamiętam jak jeszcze za niemieckiej marki pytałem się na lotnisku we Frankfurcie ile do Katowic? 1100 marek to kosztowało w jedną stronę. A teraz? Wizzair w promocji to koszt opłat lotniskowych. Oby tak dalej :)A little less conversation, a little more action
please - spadla marza , kubazzz 25/06/07 18:08
koszty i oplaty.
mowiac dokladniej - zmienily sie warunki otoczenia.SM-S908
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|