TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
wadliwy pixel w LCD - pomocy! , Gniewny Gienek 29/03/07 15:10 Zwracam sie z prosba o pomoc. Wczoraj kupilem LCD w Pro-line w wrocku, nie przetestowalem go w sklepie, niestety. Po wlaczeniu w domu okazalo sie ze jeden pixel jest wadliwy. Dzis chcialem wymienic monitor na sprawny, jednak delikatnie mowiac, odmowiono mi. Czy ktos mi moze powiedziec, co w tej sytuacji moge zrobic, bo kupe kasy wydalem, a pixel jest maksymalnie wkurzajacy??? (poza tym myslalem, ze dzien po zakupie, mozna spokojnie oddac towar)- a jaki monitor? hę? , Remek 29/03/07 15:14
...- LG 1982U , Gniewny Gienek 29/03/07 15:17
123
- 1359,00 zl za monitor 19 cali na matrycy TN!!! , Wolf 29/03/07 15:21
Oczadziales?
Pieniadze w bloto...Vey iz mir! - uwierz mi, dzis szczerze zaluje , Gniewny Gienek 29/03/07 15:22
123- Mogles miec to: , Wolf 29/03/07 15:24
http://www.sirius.pl/towar_karta_14813.htmlVey iz mir! - chcialem wesprzec lokalnego producenta LCD ;-) , Gniewny Gienek 29/03/07 15:38
123- heheh lokalnego... , XiSiO 29/03/07 17:04
od kiedy je robia pod wrockiem ? jak cos to juz w Mławie w mazowieckim 120 na polnoc od wawa."Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
zapłacisz adeną" (C) XiSiO
- mogl miec to... , tytan 29/03/07 20:46
j.w.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- no ba , RusH 29/03/07 16:10
mogl miec 22' wide screen :)I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- hmm , bartek_mi 29/03/07 15:33
przywyczajaj sie
za 2h go nie bedziesz zauwazaldzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - a dlaczego Ci odmowiono ? , Nazgul 29/03/07 15:35
w ciagu 3 dni powinni Ci wymienic wadliwy towar :/ niestety pozostaje Ci slac towar do LG, po tygodniu powinienies miec nowypeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - hmm , bartek_mi 29/03/07 15:37
a on jest wadliwy?
tzn lg daje jakas gwarancje na 'zero dead/hot pixeli"?dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - ooo , Matti 29/03/07 16:59
a to jakim prawem??? LG daje taką gwarancję czy jak? Bo jak kupił to zwrócić nie może nawet po 5 minutach... - A skąd żeś wytrzasną te rewelacje ? , Doczu 29/03/07 17:19
Masz jakies racjonalne przesłanki ku temu aby tak pisać ?- wytrzasnął miało być , Doczu 29/03/07 17:20
123
- Jasne. ;) , Mms 29/03/07 19:52
www.benchmark.pl/...nika/ISO_13406_2/strona-1.htmlPozdrawiam - dobra dobra chodzilo mi o dobra wole sklepu :) , Nazgul 29/03/07 20:39
nie wiem jak wyglada z badami od LG, uzywam samsungow :)people can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - tu jest chyba niewola.... , Gniewny Gienek 29/03/07 20:41
123
- a to juz nie obowiazuje? , dugi 29/03/07 15:38
http://pl.lge.com/...target=pressreleases_read.jsp
Tu masz najblizszy punkt serwisowy: ZAKŁAD ELEKTRONICZNY TIVIS PERECA 17 , WROCŁAW, DOLNOLĽSKIE Tel.. 0-71 362-24-11, Fax.. 0-71 362-24-11 Wszyscy sie cieszą że Adolf nie
żyje, hula, hula, hula, hula hop! - A to ciekawe. , Mms 29/03/07 20:07
Zaraz do nich napisze.Pozdrawiam - Albo jednak nie. , Mms 29/03/07 20:09
Bo dla zwyklych uzytkownikow jest tylko infolinia.Pozdrawiam
- Zadzwon do LG - w ciagu 30 dni od zakupu wymieniaja na nowy jesli ma jakies wady. , zdezorientowany 29/03/07 19:01
~~~~ZX Spectrum w telefonie - Knight Lore w
wolnej chwili :) - Taaa. Rzeczywiście nick masz akuratny... :))) , Remek 30/03/07 09:30
...
- dzieki wszystkim za pomoc , Gniewny Gienek 29/03/07 20:14
na razie czekam na maila z serwisu (tel ciagle zajety), nastepnie bedzie kontakt z serwisem LG, pozniej direct LG, pozniej rzecznik ochrony praw konsumenta, pozniej sprawa cywilna
normy ISO mnie nie obchodza, nie moge pracowac, szlag mnie trafia i juz, taki jestem (nie jest tak, Bartek, ze mi przechodzi)
w porzadku byloby, gdyby sklep powiedzial, ze panel ma uszkodzony 1 pixel, i to moja decyzja byla taki sprzet kupic, a tu wcisneli mi USZKODZONY towar, co innego jakby pixel padl po miesiacu dzialania
kupowalem w dobrej wierze , ze jest w pelni sprawny, a w domu sie okazalo ze d...
a jesli ktos uwaza ze sprzet jest ok, to mu sprzedam 100 PLN taniej niz kupilem, ok? (1265) no?
mam jednak nadzieje, ze sprzet uda sie wymienic, pozdro - sprzedali Ci wadliwy towar... , tytan 29/03/07 20:41
zacznij krzyczec na srodku sklepu, a jak to nei pomoze kopnij sprzedawce w krocze. Moze sie udac...--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - super, szczegolnie takie rady cenie sobie , Gniewny Gienek 29/03/07 20:42
123- w dzisiejszym zwariowanym swiecie , tytan 29/03/07 20:54
tylko powrot do dawno zapomnianych strategii - maczuga- zwierzyna - kolacja zapewnic nam moga zwyciestwo na polach konsumenckich bojow. Jeb, jeb, po mordzie i zmadrzeja ludziska. Trzeba siac, sciac, gdyz owieczki nieposluszne sa.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- hmm , tytan 29/03/07 20:44
a jak nie chcesz kopac (ja bym ich zbil na kwasne jablko) to mozesz wykorzystac sprawdzona technike "door to face". Zacznij wygrazac federacja konsumenta, obsmarowaniem na forach fachowych itp, powiedz ze nei chcesz zeby Ci zadnej laski robili, ze wychodzisz, a sprawe opiszesz w mediach, krzycz na pol sklepu jak robia z ludzi idiotow (najlepiej popoludniu, kiedy ludzi masa), w koncu powinni sami zaproponowac wymiane sprzetu...;) a jak nie - kop.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - ok, tylko zrozum, ze chce miec tylko sprawny monitor, nic wiecej, laska odpada hehe , Gniewny Gienek 29/03/07 21:05
obsmarowuje, bo zostalem potraktowany z buta, tu tylko chcialem sie dowiedziec czy ktos mial taki problem i jak go rozwiazal i tyle. Dla mnie zasada jest zasada i jesli ktos sprzedal mi cos, czego nie chcialem kupic, jest be. Ciekawe czy bys kupil daj my na to kolumny, ktore non stop generuja staly dzwiek 4kHz bo spelniaja normy? nie czy bys kupil, czy by Cie szlag nie trafil? - hahaha , RusH 29/03/07 21:05
przeciez to jest Proline, kazdy normalny czlowiek wie ze to oszusci
juz nikt nie pamieta jak konkursy mieli i potem nagrod nie wysylali?I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- Jaki wadliwy? , Mms 29/03/07 20:55
Jesli to [ http://pl.lge.com/...target=pressreleases_read.jsp ] juz nie jest prawda [troche starawa ta informacja], to obowiazuja normy ISO i tyle. A sprzedajacy nie zauwazyli/nie chcieli zauwazyc wadliwego piksela i tyle. A moglo byc tak, ze piksel wypalil sie dopiero u Gniewnego Gienka w domu.Pozdrawiam - normalnie wadliwy , RusH 29/03/07 21:05
normy iso to moga obowiazywac przy reklamacji, a przy rekojmi kupujesz towar sprawny i ma byc sprawnyI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Wydaje mi sie, , Mms 29/03/07 21:30
ze jednak nie. Ale z checia poznam opinie jakiegos prawnika. :)Pozdrawiam
- kopnij sprzedawce w krocze , RusH 29/03/07 21:03
krzyczac "this is for SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - :-D , marsellus 29/03/07 21:15
O blać... :D~~~~ sapere aude ~~~~ - ROTFL :)) , Kenny 30/03/07 08:52
prawie sie z krzesla wyj.alem :)))).:Pozdrowienia:.
- LG stanelo na wysokosci zadania , Gniewny Gienek 30/03/07 21:32
dostalem oficjalna odpowiedz z LG Polska - wymieniaja kazdy ich monitor z bad pixelem do miesiaca od czasu zakupu. I to jest normalnosc. A Pro Line to ............................................. ZERO odpowiedzi z serwisu na moje pytania. NIGDY WIECEJ!- proline , RusH 30/03/07 21:57
jak juz wyzej napisalem trzeba bylo wczesniej zapytac to by ci ludzie napisali ze to banda oszustow i zlewaczyI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - masz racje , Gniewny Gienek 30/03/07 22:13
wydalem tam troche kasy (ponad 10 tysi) i maja mnie w d. Do tej pory nie narzekalem, bo wszystko dzialalo, wiec problemow nie bylo. A tu tez mialem problem, jakies 2 lata temu sie wyautowalem stad, drobna roznica pogladow. Dopiero problem mnie zmusil do ponownego zalogowania, z czego sie ciesze, bo dzieki boardowi mi sie go rozwiazac. Chetnie bym powalczyl z proline, tylko czasu mi szkoda ale ktos im powinien zloic tylek
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|