TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[Fun] Kolejny telefon do dzialu obslugi klienta , Nanael 16/03/07 01:01 http://telefon.z.rawicza.patrz.pl/no motto - hehehe , Nazgul 16/03/07 06:38
gigancikpeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - UUUUU.... , cris22 16/03/07 09:18
po warszawiakach sobie pojechal idiota... - hre hre hre , wukillah 16/03/07 09:40
kolejny zadowolony klient.just d'oh it! - a mnie to nie smieszy , dawidy 16/03/07 10:37
Szkoda tego konsultanta, dziwie sie, ze sie nie rozlaczyl. Ale jak dlugo pracuje, to pewnie zlał gościa i potem opowiadał ze śmiechem znajomym, jaki burak z nim rozmawiał.
A facet po drugiej stronie, no cóż... brak słów. Niestety to jest właśnie typowy obraz polaczka-cwaniaczka, co myśli, że w tym kraju wszystko można darciem mordy załatwić.102594 - Nie popieram buractwa, ale... , Fight 16/03/07 11:39
uczciwie muszę przyznać ze początek rozmowy ze strony klienta był spokojny i rzeczowy. Chciał po prostu załatwienia sprawy która mogła skutkować dla niego nieuzasadnioną opłatą za coś, co nie wynikało z żadnej umowy. Dopiero gdy konsultant nie potrafił (lub nie chciał) mu pomóc klienta zalała tzw. krew. Czasem rozumiem takie zachowania co nie znaczy ze je stosuję lub popieram.- Myslisz naprawde, ze nie chcial zalatwic sprawy? , dawidy 16/03/07 12:25
Gdyby nie chcial, to by sie rozlaczyl, ale z jakiegos powodu sie nie rozlaczal, pewnie jest nagrywany/kontrolowany.
Mnie generalnie denerwuje cos takiego, jak ludzie rozładowują swoje emocje na niczego niewinnym konslultancie. Tak jakby to on wlazł mu do domu i zrobił jakiś przekręt.. Chore to jest.
Spotykam sie z tym na codzien. Przyjdzie taki oszołom co mu z prepaida "zniknęła" złotówka i drze ryja tak, jakbym to ja mu ją ukradł..
Kiedyś mnie to wkurzało, teraz zlewam takich delikwentów i na pewno niczego u mnie krzykiem nie załatwią ;)102594 - Myślę ze nie chciał... , Fight 16/03/07 14:40
inaczej rozmowa nie przybrałaby takiego obrotu.- fakt , pirat 16/03/07 15:42
Początek spokojny i rzeczowy. Jak mu konsultant powiedział, że to działka tePsy, a koleś, że juz tam dzwonil i oni powiedzieliże to tele2, to powinno dać to troche do myślenia. A ten uparcie twierdził, że to w tePsie musi załatwić. Ja też bym sie wqrzył (może nie az tak, ale zawsze) jakby mi taki kit wciskali. Facet mógł to załatwic albo w tp albo w tele2. W obu miejscach powiedzieli mu, że "to ten drugi", więc niestety lecą sobie w kulki z klientem. A to, że kolesia potem krew zalała i stracił panowanie, to już inna historia. W każdym razie, gdyby ten konsultant zajął się sprawą, a nie złał wszystko, to według mnie rozmowa skończyła by się raczej normalnie.odczepta się od mojego podpisu ;)
- dobree :-) , Marvel 16/03/07 15:19
123Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś - Konkretny koleś , grattz 16/03/07 18:32
123...poprzednia |1|2|3|4| następna... - koles troche za bardzo sie poirytowal , kubazzz 17/03/07 04:04
bo faktycznie moim zdaniem to ten z infolinii moze tyle co nic.
I faktycznie to TPSA jest winna na 99%.SM-S908 |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|