Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » McMi21 19:43
 » SebaSTS 19:37
 » rooter666 19:37
 » Sociu 19:36
 » bieniek 19:35
 » ProSavage 19:34
 » Promilus 19:34
 » Flo 19:32
 » Conan Bar 19:31
 » rzymo 19:25
 » Kenny 19:25
 » havranek 19:22
 » MARtiuS 19:21
 » NimnuL 19:17
 » McWandal 19:12
 » Dexter 19:11
 » rurecznik 19:04
 » biEski 19:03
 » Fl@sh 18:58
 » Kilgor 18:57

 Dzisiaj przeczytano
 41138 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Fun] Kolejny telefon do dzialu obslugi klienta , Nanael 16/03/07 01:01
http://telefon.z.rawicza.patrz.pl/

no motto

  1. hehehe , Nazgul 16/03/07 06:38
    gigancik

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

  2. UUUUU.... , cris22 16/03/07 09:18
    po warszawiakach sobie pojechal idiota...

  3. hre hre hre , wukillah 16/03/07 09:40
    kolejny zadowolony klient.

    just d'oh it!

  4. a mnie to nie smieszy , dawidy 16/03/07 10:37
    Szkoda tego konsultanta, dziwie sie, ze sie nie rozlaczyl. Ale jak dlugo pracuje, to pewnie zlał gościa i potem opowiadał ze śmiechem znajomym, jaki burak z nim rozmawiał.
    A facet po drugiej stronie, no cóż... brak słów. Niestety to jest właśnie typowy obraz polaczka-cwaniaczka, co myśli, że w tym kraju wszystko można darciem mordy załatwić.

    102594

    1. Nie popieram buractwa, ale... , Fight 16/03/07 11:39
      uczciwie muszę przyznać ze początek rozmowy ze strony klienta był spokojny i rzeczowy. Chciał po prostu załatwienia sprawy która mogła skutkować dla niego nieuzasadnioną opłatą za coś, co nie wynikało z żadnej umowy. Dopiero gdy konsultant nie potrafił (lub nie chciał) mu pomóc klienta zalała tzw. krew. Czasem rozumiem takie zachowania co nie znaczy ze je stosuję lub popieram.

      1. Myslisz naprawde, ze nie chcial zalatwic sprawy? , dawidy 16/03/07 12:25
        Gdyby nie chcial, to by sie rozlaczyl, ale z jakiegos powodu sie nie rozlaczal, pewnie jest nagrywany/kontrolowany.

        Mnie generalnie denerwuje cos takiego, jak ludzie rozładowują swoje emocje na niczego niewinnym konslultancie. Tak jakby to on wlazł mu do domu i zrobił jakiś przekręt.. Chore to jest.

        Spotykam sie z tym na codzien. Przyjdzie taki oszołom co mu z prepaida "zniknęła" złotówka i drze ryja tak, jakbym to ja mu ją ukradł..
        Kiedyś mnie to wkurzało, teraz zlewam takich delikwentów i na pewno niczego u mnie krzykiem nie załatwią ;)

        102594

        1. Myślę ze nie chciał... , Fight 16/03/07 14:40
          inaczej rozmowa nie przybrałaby takiego obrotu.

          1. fakt , pirat 16/03/07 15:42
            Początek spokojny i rzeczowy. Jak mu konsultant powiedział, że to działka tePsy, a koleś, że juz tam dzwonil i oni powiedzieliże to tele2, to powinno dać to troche do myślenia. A ten uparcie twierdził, że to w tePsie musi załatwić. Ja też bym sie wqrzył (może nie az tak, ale zawsze) jakby mi taki kit wciskali. Facet mógł to załatwic albo w tp albo w tele2. W obu miejscach powiedzieli mu, że "to ten drugi", więc niestety lecą sobie w kulki z klientem. A to, że kolesia potem krew zalała i stracił panowanie, to już inna historia. W każdym razie, gdyby ten konsultant zajął się sprawą, a nie złał wszystko, to według mnie rozmowa skończyła by się raczej normalnie.

            odczepta się od mojego podpisu ;)

  5. dobree :-) , Marvel 16/03/07 15:19
    123

    Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
    żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
    tego, co zrobiłeś

  6. Konkretny koleś , grattz 16/03/07 18:32
    123

    ...poprzednia |1|2|3|4| następna...

  7. koles troche za bardzo sie poirytowal , kubazzz 17/03/07 04:04
    bo faktycznie moim zdaniem to ten z infolinii moze tyle co nic.
    I faktycznie to TPSA jest winna na 99%.

    SM-S908

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL