TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Bład w neostradzie.... :( , zle zainstalowanie :/ , robinn1 27/12/06 23:01 Witam. Moj kolega źle zainstalowal neo. ( gówno ) I nie może teraz w żaden sposob sie podłączyc, nie moze odinstalować, jak zrobić zeby odinstalować sterowniki do livebox tipi.
Proszę o szybką pomoc@skate - dla ułomnych deska - do ognia z tym, albo uderz w to mocno gaśnicą , john565 27/12/06 23:26
bo na taki opis nic innego nie potrafie poradzić, więcej sczegółów chłopie, ze tepsa jest suxx to wszyscy wiedzą, ale co dokładnie u twojego kumpla ztipi nie pipi to nie wiadomof*ck - a nie ma helpdesku neo/tepsy? , DmK 27/12/06 23:29
bo moim zdaniem to oni powinni się tym zająć i jeden telefon powinien załatwić sprawę... wiem co mówię, 70% mojej pracy to helpdesk, na szczęście nie w tepsie ;)- 99% procent ze powiedza zeby zainstalowac sam modem i skonfigurowac połaczenei recznie :) , Emios 27/12/06 23:32
Chyba ze jakas kobietka bedzie siedziała.
Ale popieram za duzo tłumaczenia, a TP za to kase bierze- uważam że w PL , DmK 27/12/06 23:56
w większości helpdesk jest obsadzany ludźmi którzy mają w dupie ludzi którzy dzwonią, nie chodzi tylko o tepse. Pracuje w 1 linii wsparcia jednego projektu i w 2 linii wsparcia drugiego i naprawdę wystarczy minimum chęci żeby ludzie uważali że ich zgłoszenie zostało prawidłowo obsłużone, a tak większość się kończy jak w sytuacji:
dzwoni klient...... błąd windowsa..... doradzić pobranie sp2 na jego dialupowym połączeniu, poprosić o oddzwonienie za kilka dni. Nie doradzać oprogramowania ułatwiającego pobieranie!!!! Przy następnym telefonie zapytać czy aby na pewno sp2 nie było już wcześniej instalowany....- dokąłdnie a ze kod to FCKGW...... to dupa z Sp2 :) , Emios 28/12/06 00:49
prosze sformatowac dysk....- ...RHQQ2... , Rafael_3D 28/12/06 20:18
tak to lecialo? bo nie pamietam?
:)Gdy niesprawiedliwość staje się prawem, bunt jest obowiązkiem. - nie wiem ja jestem legalny :))) , Emios 28/12/06 22:19
hehhehe
- racja , lamarr 28/12/06 01:30
z tym że jak ktoś nie ma w dupie to jest szybko ustawiany tak, by miał. I przypomina to napieprzanie procentów wydajnosci jak w ruskiej kopalni a nie rzeczywistą pomoc klientowi. Ale taką strategią ustala zarząd...
Niestety w temacie nie pomogę - ludzi którzy biorą to gówno i za to jeszcze płacą powinno się usypiać." Wieżę w twoj potencjal intelektualny "
- aut. lokalny klaun - a ja uwazam,ze , wukillah 28/12/06 16:22
wiekszosc na wstepie ma ich w dupie i dzwoni z rozdarta morda.
o dziwo, jesli zadzwoni sie i spokojnie,szczegolowo wyjasni o co chodzi - sa dosc pomocni.just d'oh it!
- od tego oni sa , od tego sa oni ;) , tommi 28/12/06 01:45
997Śmiech to najlepsze lekarstwo na
wszystko, no może z wyłączeniem biegunki. - a co sie stało sie pod Jarczewem ? , Emios 28/12/06 09:55
123
- (800)102102 , j23 28/12/06 01:23
infolinia techniczna neostrady to jeden z niewielu prawie kompetentnych działów w telekomunie. Oni prawie się znają więc tam zadzwoń.Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|