TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
federacja konsumentow - potrzebuje szybkiej pomocy , no13 21/12/06 08:16 oddalem plyte glowna asrock na gwarancje, niestety do odbioru nie ma asrocka tylko sklep dostal solteka, czy koniecznie musze odbierac tego solteka czy moge wziasc pieniadze? (kosztowal on prawie rok temu 89zl - czy tyle zarzadam?, odzyskanie pieneidzy jest mi na reke poniewaz plyte glowna mam juz nowa, jezeli moge odzyskac pieniadze to moze ktos mi rzucic tutaj jakims paragrafem abym mogl go w razie czego w sklepie pokazac? niestety pech chcial ze u mnie w pracy co kazdy piatek jest rzecznik praw konsumenta, ale niestety dzisiaj czwartek :(Iron Maiden - Masz pod bokiem rzecznika , Agnes 21/12/06 08:49
i nie możesz zdobyć do niego numeru telefonu?Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
Fizyk, a to jego Meta... - hmmm... , Doczu 21/12/06 08:52
... wydaje mi się, że jeśli płyta ma takie same parametry to musisz przyjąć. W tym konkretnym wypadku na pewno są jakieś rożnice, np gniazdo procesora jest w innym miejscu więc na dobrą sprawę możesz zażądać zwrotu gotówki, wszystko jednak rozbija się o to co masz napisane na dokumencie gdy składałes reklamację. Jak masz napisane tylko wymiana, to ciężko bedzie wziąć kasą, a jak wymiana lub zwrot gotówki, to sprawa jest prosta. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|