Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » JE Jacaw 19:58
 » raczek70 19:58
 » BONUS 19:57
 » NimnuL 19:56
 » PeKa 19:53
 » Chrisu 19:49
 » mnih 19:49
 » DJopek 19:41
 » Kool@ 19:34
 » Wedrowiec 19:34
 » biEski 19:31
 » Sebek 19:24
 » Dexter 19:22
 » DYD 19:20
 » Zbyszek.J 19:19
 » Markizy 19:19
 » Demo 19:17
 » Kalkin 19:16
 » Robek 19:16
 » m&m 19:11

 Dzisiaj przeczytano
 19253 postów,
 wczoraj 25748

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Gralem dzisiaj troche w HOMM5 i wszystko fajnie poza jedna rzecza , kubazzz 17/06/06 01:28
Koles z zamku Inferno zaatakowal moj zamek Dungeon.
Mialem najwyzsze mozliwe obwarowania.
Nie moglem nawet wyleciec smokami na zewnatrz.
Ale szczeka mi opadla kiedy bohater atakujacy, ktory nie umie strzelac, jakims cudem szarzowal mi moje smoki! Jakim kurde cudem? Ja nie moglem nimi nic zrobic, zasieki, wierzyczki, cudaw wianki, on stoi na drugim koncu mapy, ale jakims magicznym sposobem moze atakowac moje jednostki w srodku zamku...
Co za zwalony patent...bardzo mi sie to nie spodobalo i zdziwilo mnie. Bo niby rozumiem o co chodzi - musi byc wywazenie miedzy tymi co atakuja z daleka a tymi co atakuja kontaktowo... ale ze sie nie dalo tego lepiej zrobic.... ech...
bez sensu... smokiem wyleciec sie nie da, a tamten 'umownie' mi go niszczy..wrrr. i zamek stracilem i 7 godzin w dupe...

SM-S908

  1. niestety , Ptaszek Bitumiczny 17/06/06 01:38
    gra jest cienka, mapy male i wieje nuda

    Kierowca Bombowca
    A64 3500+ 1Giga 400 GF6800 Samsung 120
    giga 913N i inne bajery

    1. hmm , kubazzz 17/06/06 01:44
      nie jest zla, ale strasznie powolna...
      mapy nie sa za duze rzeczywiscie, ale i tak strasznie duzo czasu zajmuje granie.
      ciekawe sa niektore czary i efekty, ja malo gram ostatnio, ale tutaj mi sie pare podoba rozwiazan - np blind unicornow mnie zaskoczyl.
      no i te przerypane konstrukcje zamkow. widac, ze nie bylo zbytniego ograniczania fantazji:)
      poza tym u mnie ta gra dziala troche ociezale. nic sie nie tnie, nie zacina, laduje sie szybko, ale tak jakos troche slimaczy sie ten kursor - chyba krata grafiki za slaba i malo fps...
      no w kazdym razie mi sie nie gra zle. tylko ten babol z tym zamkiem. no po prostu nie rozumiem tego czemu tak jest.

      SM-S908

      1. właśnie , celt 17/06/06 02:21
        skończyłem po 5h jedna mapkę - uff :)
        Co do tego czy przeciwnik może strzelać przez obwarowania - jasne że może. A ty smokami nie mogłeś wylecieć? Może czar rzucił - taki jak 'spętanie' i byłeś przywiązany do swojego miejsca :]
        Ja wybrałem zamek z czarnymi smokami i na koniec partii rzuciłem wzmocniony armagedon. Oczywiście wszystko poza smokami poległo :]
        Dziwi mnie podejście do kupowania jednostek, skoro mam 5 zamków (bez kopań złota) to dlaczego na max'a mogę kupić tylko w jednym? Coś tu nie gra.
        W III było to jakoś lepiej rozwiązane 3 zamki wystarczały na pokrycie zapotrzebowania na kupno jednostek w 2 zamkach. A tu? No sorry ale lekko się zdziwiłem.
        W mapce której grałem mój heroes miał już wszystkie mozliwe czary - w tym mój ulubiony implosion (i wzmocniony) - robił wrażenie :) Ale .... czar diamonds door (tak to chyba sie w 3 nazywało) przenosi strasznie blisko i używanie go mija sie z celem.

        Everything should be made as simple as
        possible, but no simpler

        1. on nie strzelal!! , kubazzz 17/06/06 02:44
          to byl melee attack!
          bohater sobie caly czas stoi tam gdzie jego miejsce, a w czasie swojej tury, atakuje moja jednostke wpadajac na nia z jakims wyrabanym w kosmos tasakiem. tak atakowal mi smoki, ktore byly wewnatrz zamku, wszystko zamkniete, tak ze smoki nie mogly wyleciec. i nie byly spetane czy cos, po prostu zamek byl zamkniety. ale tego bohatera jakos to nie dotyczylo. gdyby on strzelal jakimis kulami ognia czy cos to ok, ale to byl normalny kontaktowy atak... i to na dodatek silny. wygladalo to wrecz komicznie, a na poczatku to w ogole nie zalapalem ocb..

          SM-S908

  2. poczekam, aż wydadzą grę w nowej extra klasyce , Dygnitarz/Wiche 17/06/06 07:20
    nie dość, że będzie tania to będą zaaplikowane wszelkie poprawki, a bardziej zaawansowani userzy stworzą lepsze dodatki. A skoro już przy tym jesteśmy - oczywiście masz patcha 1.1?

    Pozdrawiam beta testerów, niach niach niach :]

    "Dziękuję niebu, że we wszystkich
    swoich instynktach pozostałem Polakiem."
    Friedrich Nietzsche

  3. to jest ekstra skill , vaneck 17/06/06 08:24
    tylko jednego typu bohatera. Pewnie, że to nienaturalne - tak ma być :-) Trzeba dostosować taktykę ;)

    A little less conversation, a little more action
    please

    1. no ale serio, to juz jest kurde pic na wode , kubazzz 17/06/06 12:30
      ja rozumiem wszystko, ale mogli jakos to inaczej rozwiazac, bo to sie teraz kupy nie trzyma.
      i drazni po prostu.
      :)

      SM-S908

  4. ot takie życie :) , Codhringher 17/06/06 10:55
    zagraj tym hero w przyszłości, to sam będziesz mógł atakować ekipę w zamku :P A sama gra jest rewelacyjna, nic mnie tak nie wciągnęło od czasów heroes 3. Praktycznie jedyna wada - wymagania sprzętowe.

    A co do zamulającego kursora - wyłącz/włącz (nie pamiętam) hardware cursor w opcjach. Problem znika.

    Pozdro...

  5. BTW - czemu tak powszechna jest opinia ze HOMM IV byla niewypalem?? , kubazzz 17/06/06 13:22
    dziwi mnie to.
    Miala najlepsza muzyke z calej serii, nawet fajna grafike, mi sie bardzo podobala.
    Za to nie moglem scierpiec HOMM III gdzie muzyka byla tragiczna, w oogle bez melodii i grafika z jakas kopnieta perspektywa. II byla super, trojke wszyscy chwala, a mnie ona nie wciagnela jakos... za to po czworce wszyscy jada rowno, a nawet nie wiem czemu.

    SM-S908

    1. grywalna jest , vaneck 17/06/06 15:23
      i wciąga. Pozatym była przed czwórką :) O co chodzi z tą prespektywą? To jest gra w 2D. Dopiero w IV masz rzut izometryczny i postacie w 3D.

      A little less conversation, a little more action
      please

      1. hmm , kubazzz 17/06/06 15:28
        no moze i grywalna, ale dla mnie to bylo takie 2 i pół. niby pare nowosci powaznych, a grafika zbyt podobna do II, tylko ze znowu rzut mapy jakis taki ani 2d ani 3d, tak jakos dziwnie.
        no i ta muzyka meczaca... w podobnym stylu muzyka jest w HOMM V, aczkolwiek troche lepsza. zauwazylem wlasnie 2 koncepcje na muzyke w HOMM serii. II i IV mialy wyrazne, dynamiczne i melodyjne kawalki, a III i V maja taka bardziej nijaka, ktora sie tak zlewa i ciagnie przez cala rozgrywke. mi to nie pasuje bo po dluzszym czasie meczy strasznie, tyle tylko, ze trudniej wylapac kiedy sie konczy i zaczyna i moze dluzej nie powstaje efekt powtorek.
        w trojce jednak to byla tragedia, momentami nie wiedzialem czy to jest generowane na zywo czy serio ktos to komponowal.

        SM-S908

    2. bo bylo duzo zmian , krogulec 17/06/06 15:27
      zarowno w stosunku do dwojki jak i do trojki, ktore wielu ludziom sie nie podobaly. Poza tym mi grafika w IV sie nie podobala (nie lubilem tez grafiki z II) natomiast ta z III i V bardzo mi odpowiadal. Ostatni argument za tym, ze HofM&M IV to byl niewypal jest upadek 3DO.

    3. Popieram. IV była dużo lepsza od III. , Rhobaak 18/06/06 00:55
      Grafika w trójce to jakieś rozmyte rendery, większość stworzeń wygląda tragicznie (np. wampiry). Muzycznie też średnio, mechanika jest niezła (w końcu to prawie to samo, co w II). Plusem jest sporo czarów i podział na szkoły magii. IV była rewolucyjna - co prawda grafika jest trochę zbyt cukierkowa, ale wszystkie zmiany to zmiany na lepsze: mechanika, rozwój bohaterów i ich udział w walce, większa specjalizacja magów, karawany, możliwość poruszania się jednostkami po mapie - można tak długo wymieniać. No i świetna muzyka.

      Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
      G-forc 460 gietex,barakudy
      Children of Neostrada Association MVP

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL