TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
problem z logowaniem :( , zielnet 12/06/06 08:26 cos dziwnego dzieje sie z kompami - najpierw laptop nie wiadomo czemu przestał odpowiadac - po wpisaniu uzytkownika i hasla jest: trwa ładowanie ustawień osobistych ........ trwa wylogowanie z sytemu.... , i ponownie monit o haselko .
ok - pomyslalem ze sprawdze sobie w necie co to moze byc, odpalam stacjonarny ... a tu identycznie !!
pisze juz z nowo postawionego systemu - bo nistety ani naprawa windy, ani skanowanie ( fakt ze ciut starym antywirem bo z maja ) z poziomu 'dosa' - nie pomogla.
czy ktos spotkał sie z czyms podobnym ?
maszyny: XP Home SP2 , ArcaVir 2006- !!! mam to samo na XP pro i XP home , Artaa 12/06/06 09:47
właśnie próbuję z tym walczyć
XP pro przywróciłem z ghosta
a z Homem zaczynam walczyć , rozumiem że instalacja w trybie naprawy nic nie daje?
i robić format? - co dziwne oba kompy padły w piątek , Artaa 12/06/06 09:53
a są podpięte gdzie indziej i do innych dostawców internetu- tzn odmówiły logowania , Artaa 12/06/06 09:55
bo cholera wie kiedy i czy coś ściągneły
próbowałem coś googlać ale chyba nie wiem jak zapytać ;-)
- zobaczcie na strone arcavira , DmK 12/06/06 10:44
bo coś ostanio pisali że jakaś ich poprawka pieprzy system. Dodatkowo dali na to rozwiązanie, tzn. jak to naprawić z konsoli odzyskiwania. - rozwiązanie , DmK 12/06/06 10:48
ArcaBit poinformował, że po dokonaniu instalacji nowej poprawki dla antywirusa, usuwany jest jeden plik systemowy. Firma udostępniła sposób przywrócenia sprawności OS-u:
1. Włączamy komputer i startujemy z płyty Windows
2. Wybieramy konsolę odzyskiwania („R” – napraw).
3. Na ekranie pojawi się informacja: „Do jakiej instalacji systemu Windows chcesz się zalogować” – wybieramy ostatnią z możliwych wersji.
4. Następnie system zapyta nas o hasło administratora – trzeba je wpisać.
5. Po zgłoszeniu się konsoli należy wpisać:
X [litera dysku, np. C]:\i386\userinit.ex_ [litera dysku systemowego]:\[katalog systemowy, domyślnie nazwany „Windows”]\system32\userinit.exe
6. Kasujemy z katalogu ArcaVira plik bazy abasem.dat.
Dla wersji 2006: del “C:\Program Files\Arcabit\Arcavir\Bases\abasem.dat”
Dla wersji 2005: del „C:\Program Files\Arcavir\Bin\abasem.dat”
7. Restartujemy komputer.
Producent przeprasza za wszelkie problemy.
Z frazpc- dzięki za pomoc , Artaa 12/06/06 11:28
a ich niech szlag trafi- nie ma za co , DmK 12/06/06 11:36
ledwo dzisiaj siedzę w pracy więc aż z przyjemnością udszukałem to rozwiązanie. A arcavir się ładnie popisał, firmy które mają go zainstalowanego muszą nieźle teraz płacić za informatyków...
- tak myslalem , zielnet 12/06/06 11:05
ze to cos przez tego antyvira !! ehhhh.. - Powiem wam że jak dla mnie , sebtar 12/06/06 17:52
z doświadczenia to widzę że najlepszy antywir dla Windows to serwer dostępowy z firewallem na Debianie ;-DDemokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|