Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » mo2 00:40
 » elliot_pl 00:39
 » Chrisu 00:35
 » NWN 00:30
 » fenir 00:29
 » g5mark 00:20
 » DJopek 00:14
 » CiAsTeK 00:05
 » Zibi 00:04
 » Shark20 23:57
 » Qjanusz 23:56
 » piszczyk 23:50
 » Lukas12p 23:36
 » ReeX 23:35
 » Flo 23:34
 » Kool@ 23:24
 » dugi 23:20
 » rulezDC 23:13
 » Wojtekar 22:48
 » Wedrowiec 22:42

 Dzisiaj przeczytano
 41139 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

problem z reklamacja na logiego MX-500 , slawq 10/04/06 21:30
wyglada to tak, jakies 2-3 latka temu zakupilem sobie ta mysz przez internet, kosztowala mnie wtedy jakies 250zl, ale co tam, jakby nie patrzec 5 lat gwarancji, po pol roku skladalismy bratu komputer, no i oczywiscie jako sprawdzony produkt polecilem logiego mx-500 , zachwalajac przy tym dlugi okres gwarancji i renome producenta, zostala zakupiona razem z zestawem w sklepie w moim miescie, niedawno okazalo sie ze u brata przestal reagowac lewy przycisk, poszedl do sklepu popytac jak z reklamacja ale bez swistka , a tam panowie stwierdzili ze oni nigdy nie slyszeli o 5 latach gwarancji na jakiekolwiek myszki. Jak znajdzie papier gwarancyjny od nich to sprawdzi, ale tu moje pytanie, czy w razie czego mozna bezposrednio uderzac do Logitech Polska, ktos moze zalatwial tak podobne reklamacje ?

ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500

  1. Uderz na Logitech Polska , Paolo 10/04/06 21:33
    w sklepie nawet sie nie trudz cos tlumaczyc, bo sie zdenerwujesz tylko

    Zycie jest jak pudelko czekoladek.
    Ngdy nie wiesz na co trafisz :)

    1. tez tak juz myslalem.. , slawq 10/04/06 21:35
      braciszek tylko musi znalezc dokument zakupu i bede pisal..

      ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
      hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
      791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500

      1. Niew pisz, zadzwon... , Wolf 10/04/06 22:14
        Domument zakupu nie jest potrzebny, potrzebne beda tylko numery z myszki, ale tutaj juz pokieruje Cie sam serwis...

        Vey iz mir!

        1. Dokładnie , DJopek 10/04/06 23:11
          Sam tak postąpiłem, zepsuła się moja MX700, ale że nie mieli na stanie tych myszek to Pani zaproponowała mi wysyłkę MX1000 - tylko kolorem miałem sobie wybrać ;-)

          1. Czyli dokladnie tak jak u mnie, tyle ze... , Wolf 10/04/06 23:18
            A z reszta nie wazne, po prostu lubie ten serwis :)

            Vey iz mir!

            1. Zaraz was kopne w d*** , elliot_pl 11/04/06 02:05
              Jak na zlosc jak sie moja MX700 popsula to MIELI na magazynie :/ No coz - przynajmniej mam nowa MX700 :)

              momtoronomyotypaldollyochagi...

  2. Robilem to samo z MX-500 kupionym na giełdzie. , Brauni 11/04/06 18:26
    Telefon do Logitech polska.
    Podanie wszystkich numerków p/n s/n itp ;)
    Jakis tygodzien czekania i MX-510 nóweczka w domu.
    Potem odciecie kabelka od MX-500 i wysłanie go do szwajcarii (adres podaje pani przy pierwszej rozmowie)

    (jeszcze trzeba tylko wybrac kolor czerony lub niebieski)

    Minus jest taki ze MX-510 ma tylko trzy lata gwarancji a nie 5 :(

    ps. nowy kabelek do MX-500 kosztował 6 PLN a tylko kabelek był uszkodzony :) żeby nie było że jestem "oszustem" powiedziałem to pani przy zgłaszaniu usterki ale jakoś ją to nie zainteresowało.

    Br@uNi Polska

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL