Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Emios 19:51
 » Wojtekar 19:51
 » Promilus 19:50
 » Master/Pe 19:47
 » metacom 19:42
 » zibi13 19:40
 » MARtiuS 19:32
 » ReMoS 19:26
 » rzymo 19:25
 » Wolf 19:25
 » past 19:24
 » DYD 19:22
 » jablo 19:22
 » Artaa 19:19
 » rainy 19:16
 » Dexter 19:12
 » Venom79 19:09
 » globi-wan 19:07
 » Gniew 19:07
 » Liu CAs 19:03

 Dzisiaj przeczytano
 35524 postów,
 wczoraj 29900

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jak to jest z wymiana towaru w sklepie? , d-feNce 8/02/06 00:05
Witam
Pytanie moze troche glupie, ale co mi tam :)

W grudniu kupilem monitorek LCD Samsunga 17'' (173p) i musze przyznac, ze jest to najlepszy LCD'ek na jakim mialem okazje pracowac. Niestety im dluzej z niego korzystam, tym bardziej nabieram przekonania, ze trzeba bylo kupic nie 17'' ale 19''. Oczy jakby coraz slabsze, a spedzam przy kompie niestety coraz wiecej czasu.

Chetnie bym w kazdym razie zamienil ten monitorek na model wyzszy, tj. Samsunga 19'' (193p) oczywiscie z odpowiednia doplata (pewnie jakies 700zl).

No i pytanie: czy w sklepach w ogole praktykuje sie wymiany towaru na inny po takim czasie (1,5 miesiaca)? Monitor jest oczywiscie w idealnym stanie, zadnych wad, ciagle mam pudelko, instrukcje i wszystko co bylo w komplecie. Tylko folia z podstawki zostala zerwana i opakowania na kable otwarte.

Monitor zakupilem w firmie Endor ( http://www.endorsc.com.pl ), w przejsciu podziemnym przy GUSie w Warszawie. W sumie zawsze pracowali tam rozsadni ludzie (to moja osobista opinia), ale zanim do nich pojde/zadzwonie chcialbym sie dowiedziec, czy w ogole mam jakiekolwiek na to szanse. Wiadomo, zawsze jeszcze pozostaje Allegro, ale wolalbym na razie sprawdzic pozostale opcje, jezeli takie w ogole sa.

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi/sugestie.

there's no sense crying over every mistake,
you just keep on trying till you run out
of cake

  1. Mysle ze to zalezy od sprzedawcy/kierownika sklepu , bat00n 8/02/06 00:15
    kazdy sklep ma swoje zasady, a w przypadku monitorka LCD chodzi nie tylko o stan zewnetrzny ( jakies zarysowania itp) ale przedewszystkim oto ze przez te 1,5 miesiaca matryca swiecila u Ciebie w domu/pracy, dochdozi jeszcze fakt ze moga byc pozniej problemy ze sprzedaniem takiego monitorka ( biorac pod uwage fakt ze sprzedawca zamiesci informacje/poinformuje ewentualnego klietna ze monitor byl juz uzywany ) Ale to juz indywidualna sprawa. Kwestia tego czy sprzedawca/kierownik na to pojdzie :-)

    GA-P35C-DS3R, E2180, Kingston 2GB
    DDR2 800mhz, Gecube HD 3850 Pro
    512MB, 750 HDD ;-)

  2. Zadzwoń do nich i zapytaj , Doczu 8/02/06 09:17
    Po co robić coś od "dupy strony" ?
    Innych opcji nie ma. To Oni zadecydują czy pójdą Ci na rękę czy nie.

  3. niesadze , Birdman 8/02/06 10:05
    aby wymienili ci go bo w koncu "oni sa sklepem a nie wypozyczalnia towaru"...

    ping?

  4. osobiscie , Nicholai 8/02/06 10:50
    ja bym nie wymienil

    Kursy tańca www.estilostudio.pl

    1. chyba ze , Nicholai 8/02/06 10:53
      to bylby moj staly klient, dokonujacy zakupow co 2-3 miesiace

      Kursy tańca www.estilostudio.pl

  5. jak mam być szczera: też bym nie wymieniła , Iza WGK 8/02/06 11:51
    1,5 miesiąca dla LCD to bardzo, bardzo dużo czasu. Po drugie sprzedawca sprzeda ten sprzęt tylko i wyłącznie jako używany, czyli pewnie na allegro - więc sporo do niego dopłaci. Ew. może ci potrącić około 10% wartości i wtedy go przyjąć, ale to i tak kłopot dla niego. Nie ma żadnych prawnych kruczków pozwalających na to niestety

    How fortunate the man with none ...

    1. dlaczego... , Doczu 8/02/06 17:17
      ... niestety ???
      W tym kraju nie można nikomu iść na rękę, bo zaraz znajdzie sie setka kombinatorów, aby na tym żerować. Dlatego dopóki nie zmieni się mentalność Polaków, nie mamy szans na takie podejście sprzedawcy do kupującego.

  6. Dzieki za wszystkie wypowiedzi , d-feNce 8/02/06 19:59
    Wiem przynajmniej teraz, czego sie spodziewac po rozmowie w sklepie.
    Opcja "Allegro" mocno sie przyblizyla.

    there's no sense crying over every mistake,
    you just keep on trying till you run out
    of cake

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL