Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ulan 08:44
 » Grza 08:42
 » El Vis 08:39
 » Dhoine 08:38
 » fox19 08:35
 » waski 08:33
 » rkowalcz 08:30
 » Fight 08:29
 » DJopek 08:29
 » Kenny 08:27
 » DYD 08:27
 » Sherif 08:22
 » ekspert_I 08:21
 » Ament 08:20
 » biEski 08:18
 » havranek 08:17
 » Demo 08:17
 » m&m 08:15
 » Doczu 08:15
 » Wolf 08:12

 Dzisiaj przeczytano
 41121 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Nie kupujcie w PRO Line! Przynajmniej w Poznaniu... , Abisai 28/07/05 14:44
bezczelność tych gości nie zna granic. Wczoraj kumpel kupił kość 256MB RAM Kingmax (czy jakośc tak) z wieczystą gwarancją. Dali mu do podpisania fakturę w pieczątką, gdzie stwierdza, że odbiera sprawny sprzęt. W domu okazało się, że pamięć nie działa (dzisiaj potwierdziliśmy to na moim kompie). Pojechał do nich, pokazał kość... i tu pewnie popełnił błąd bo facet wdziął pamięć na zaplecze i po chwili wrócił twierdząc że kość ma urwany jakiś scalak. I że sam powinien sprawdzić to przed zakupem. Kumpel zna się na elektronice (technikum, te klimaty) i mówił mi, że sam na pewno nie byłby w stanie powiedzieć, że tam powinna być jakaś kostka, co dopiero urwana. Oczywiście w SRO Line twierdzą, że podpisał że dostał sprawny sprzęt. Jak kumpel zapytał czy oni sprawdzają to przed sprzedażą, to usłyszał, że wcale nie muszą i to jest problem klienta. No to złożył reklamację, ale tamci napisali, że uszkodzenie mechaniczne. Jak chciał dopisać, że prosił o wymianę wadliwego (nie sprawdzonego wcześniej przez sprzedawcę) towaru i że mu odmówili, to wyrwali mu kartę spod nosa i sami dopisali, że potwierdził jakość przy odbiorze i nie zgadzają się z klientem (tak napisali).
Chamstwo w biały dzień, a najgorsze, że nic nie załatwi bo brał to na firmę swojego kumpla, a nie prywatnie i prawnik stwierdził, że osoba prawna jest stroną stosownie poinformowaną i musiałby im udowodnić, że sprzedali mu bubla - a to jest raczej niemożliwe.
Krew człowieka zalewa, chciał kupić trochę taniej niż w Komputroniku a zapłaci podwójnie. Grrrrr....

Ash nazg durbatuluk...

abisai[małpa]o2.pl

  1. standard u nich , Master/Pentium 28/07/05 15:13
    w Lubinie też nie słyną z jakości. Są najtańsi. Kupuję gdy wiem, że działa lub mogę sobie poczekać na ich serwis.

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

  2. oszczedny , XiSiO 28/07/05 15:18
    2x traci... ja uznaje tylko action.

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    1. oni , Darek K. 28/07/05 19:20
      nie mają też za dobrych opini wśród resellerów. Ich rękojmie zamiast gwarancji. Postepowanie serwisantów - pan z lupką stwierdza uszkodzenie, wącha podzespoły itp. Po za tym to hurtownia. W dodatku kiedyś bezpośrednio sprzedawali w detalu (brrrr) a teraz budują swoją sieć detaliczną (sferis). Nie za bardzo to etyczne.

      Everything that has a beginning has an end

      1. ze jak ? sferis to action ????? co ty gadasz ? , XiSiO 28/07/05 21:22
        sferis to chyba stary ptr zlodzieje, a w serwisie Action nie mialem nigdy problemu a odalem razy 3 razy jeden dysk co 2 miesiace (dtla potem ic35, wkoncu dali mi seagate nowego)

        "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
        zapłacisz adeną" (C) XiSiO

        1. Dobrze gada Sferis to Action , Emios 28/07/05 22:28
          Teraz oprucz Sferisa robia SFK

      2. jak to kiedys? , ksiaze 29/07/05 08:43
        caly czas sprzedaja w detalu, przynajmniej w Poznaniu

  3. hehe mialem ten sam motyw pare lat temu z 512MB sdram w Apollo , DrLamok 28/07/05 15:44
    urwany był taki mini scalaczek z 8 nóżkami, zauważyłem to 20 minut po wyjściu ze sklepu tak wiec do domu nie zdążyłem nawet dojechać..

    ale sie nakrzyczałem na gościa który mi to sprzedał :) japa mi sie nie zamykała chyba z godzine.. nawet kierownika firmy zaszczyciłem swoim rykiem..

    poszło na serwis.. naczekałem sie 3 tygodnie.. w końcu dostałem nową kostke :)

    nauczka na przyszłość.. kupować w przyjaznych sklepach gdzie można wszystko sprawdzić przed zakupem.. nie wyobrażam sobie jakbym miał z lupą sprawdzać w sklepie np. płytę główną czy przypadkiem jakiś miniturowy rezystorek nie jest urwany lub ukruszony... nic nie podpisywać.. nie wierzyć na słowo.. jak nie chcą sprawdzić przy tobie iść do innego sklepu..

    1. nic dodać... , Abisai 28/07/05 15:46
      nic ująć...

      Ash nazg durbatuluk...

      abisai[małpa]o2.pl

  4. Jak można podpisać, że dostaje się sprawny towar? , Remek 28/07/05 15:53
    Skoro się nie ma tej pewności. Ja bym przy odbiorze kazał im napisać, że wydają sprawny towar...

  5. wiesz komputronik jest drozszy , Franz 28/07/05 15:55
    to fakt ostatnio coraz bardziej, ale serwis to maja rewelacja i nie ma takich jaj rodem z tandetnych sklepikow w blaszanych garazach

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  6. ja już się nauczyłem... , metacom 28/07/05 16:05
    ...i nie szukam najniższej ceny w dwudziestu różnych sklepach tylko kupuje w sprawdzonym... lepiej dołożyć parę złotych i mieć święty spokój niz płacić dwa razy...

    ...a swoją drogą - już tyle razy na tym boardzie ludzie narzekali na Proline, że myślałem, iż nikt tam "od nas" nie kupuje...

    Największą sztuczką Szatana jest to,
    że ludzie w niego nie wierzą.

  7. ja w Lubinie kupuję w zaprzyjażnionym sklepie , Master/Pentium 28/07/05 16:22
    ciut drożej ale mogę wziąć na 24 godziny do domu. Sprawdzić jak działa i wymienić od ręki jeśli zwalone (do tej pory odpukać wszystko działało). Zwykle opłaca się odzałować te kilka złotych. Sklep to ESCOM.

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

  8. tez slyszalem , WooKy 28/07/05 16:32
    ze proLine jezeli chodzi o obsluge klienta to tragizm:|
    Ja od kiedy tylko pamietam mam swoj ulubiony oddzial komputronika w Poznaniu, w ktorym znam juz sprzedawcow, dostaje od nich rabaty i nigdy nie wycieli mi dziwnego numeru z serwisem, fakt jest troche drozej niz w innych sklepach ale za 10 zl nie bede sobie nerwow szargal. Slyszalem tez zle opinie o Komputroniku (zwlaszcza internetowym sklepie) ale na szczescie mnie tam nic zlego nie spotkalo a uwazam ze lepiej trzymac sie jednego sklepu niz skakac po 10 zeby w kazdym zarobic 2zl.....

    bitnoi.se

  9. jak widzą, że mogą komuś wcisnąć to wciskają... , Seba78 28/07/05 17:00
    po co coś podpisaliście? nie rozumiem. Od kiedy się coś podpisuje w sklepie. Chcieli znaleźć frajera na kostkę i znaleźli. Są do przodu z 160 pln. a ty niewiele już zobisz. Chyba, że weźmiesz się w garść i poruszysz szefostwo firmy i zrobisz grzeczną zdecydowaną awanturę.

    www.nieruchomosci-gil.pl

  10. Dżizyz , Padawan 28/07/05 17:15
    A ja chciałem u nich kupić kompa, bo tanio. Chyba sobie odpuszczę.

  11. heh , LooKAS 28/07/05 23:06
    a to ..uje :(

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

  12. Znowu powraca , Mademan 29/07/05 01:01
    Tak samo mozna napisac o wszystkich producentach i sprzedawcach, nie ma marki ani nazwy, sa tylko ludzie. Albo trafisz na czlowieka albo na trola :D. Ja przerobilem podobna sytuacje i to juz 2 razy i dlatego teraz kupuje WLASNIE w Proline Katowice. Jak mozna podpisywac ze towar sprawny bez jego sprawdzenia, tylko sadze ze jakbys chcial zeby sprawdzili tak zebys widzial to powiedzieli by "nastepny prosze", no bo jak oni maja sprawdzic towar tak zeby klient widzial, tzreba poprostu zaufac czlowiekowi i liczyc ze nie jest trolem :/

  13. a mi np. jakiś rok temu we wrocku omyłkowo wydali kość kongstona zamiast kingmaxa . . . , McKania 29/07/05 01:28
    przyszedłem po dwóch godzinach i mi wymienili bez zbytniego sprawdzania

    a dzień później wymienili proca [bo był uszkodzony] jakiś athlon 2800+ czy coś takiego

    wniosek

    nie kupować w proline w poznaniu - kupować w proline we wrocławiu!

    config: skóra, fura i coreDuo ;)

  14. z tym podpisywaniem to jest tak... , Abisai 29/07/05 10:35
    że oni dają do podpisania fakturę na której jest taka pieczątka. I co zrobić?....

    Ash nazg durbatuluk...

    abisai[małpa]o2.pl

    1. przeciez podpisanie takiego papieru ... , Nebuchadnezzar 29/07/05 11:48
      jest jednoznaczne z pozbawieniem sie gwarancji, to jest smieszne - nie wiem czy to jest zgodne z prawem - smiem watpic. Zeby stwierdzic na 99% ze odbiera sie sprawna kosc pamieci to np. zapuscilbym memtesta na 2 godziny, wtedy sklonny bylbym uwierzyc ze jest sprawna. Widzialem rozne uszkodzenia modulow ramu i czasami trudno jest stwierdzic a nawet udowodnic ze to pamiec i taki Memtest86 czy GoldMemory czasami tego nie wykrywa. Kolesie z Pro Line nie moga udowodnic ze taki RAM jest sprawny, bo samo odpalenie kompa na takim module i poprawne przejscie testu POST kompletnie nic nie znaczy.

      dupa na stołku, morda przy korycie...

  15. w Proline WROCŁAW też OSZUKUJĄ bezczelnie ... , Hiper 29/07/05 14:53
    już kiedyś o tym pisałem na Boardzie ...

    SŁOWEM: UNIKAĆ tego sklepu !!!

    Szukam pracy jako informatyk (we
    Wrocq).

    1. bezczelnie do dobre słowo... , Seba78 29/07/05 15:48
      też już kiedyś wspominałem o praktykach w proline. Jednym słowem tanio, bezczelnie, chamsko i ryzykownie.
      Pozdrawiam dupków i ch... z wrocławskiego odziału.

      www.nieruchomosci-gil.pl

  16. ok... , Coyote 29/07/05 20:14
    ...to gdzie w Poznaniu kupować oprócz Komputronika?

    Do J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*

    >>GG 1650565<<

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL