Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:44
 » Pio321 01:44
 » piszczyk 01:43
 » Pawiano 01:24
 » Visar 00:52
 » rzymo 00:45
 » Martens 00:44
 » Wolf 00:37
 » coolio 00:27
 » rooter666 00:26
 » Pinokio.p 00:21
 » ulan 00:16
 » Fl@sh 00:13
 » Chavez 00:11
 » emigrus 23:55
 » rainy 23:48
 » luckyluc 23:33
 » Conan Bar 23:29
 » NWN 23:25
 » Lukas12p 23:24

 Dzisiaj przeczytano
 41120 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Moje kolejne boje z francuską telekomuną czyli TPSA. , j23 18/05/05 19:02
Dostałem dziś fakturę za maj i oczywiście z miejsca skoczyło mi ciśnienie, które skoczyło mi nawet bardziej gdy musiałem się na "Błękitnej Linii" (to od koloru twarzy abonentów usiłujących się dodzwonić?) przedzierać przez kolejne menu i podmenu i podmenu do podmenu i słuchać że jak wcisnę gwiazdkę to mogę wrócić z podmenu do podmenu na podmenu. Faktura mnie zdenerwowała, bo zirytowany tym, że 57% faktur TPSA mi zawyża i średnio co miesiąc jest mi winna 50zł (wszystkie reklamacje uznane, ale odzysk kasy średnio po 3 miesiącach bez odsetek), podwyżką w związku z VAT o 22%, ceną ponad 2x wyższą od konkurencji za Internet, w marcu złożyłem reklamację od VAT za marzec i kwiecień oraz wypowiedziałem umowę na Neo od maja. Jak zwykle u TPSA, nie dostałem pisemnej odpowiedzi na reklamację (co jest wymagane przez prawo telekomunikacyjne), ale w kwietniu dostałem garść faktur korygujących VAT za marzec i... dalej naliczono mi VAT za kwiecień (nawet jeśli byłby naliczony prawidłowo, a nie był, to reklamacja nie rozpatrzona w przepisowym terminie jest z mocy prawa rozpatrzona pozytywnie, czyli za kwiecień nie mogli naliczyć z 2 przyczyn). Co gorsza dostaję dziś fakturę za maj i oczywiście widnieje abonament za Neo za maj (Neo oczywiście działa), oczywiście z VAT. No to łap za telefon, walka z menu do podmenu do podmenu itd. i pytam się uprzejmej panienki czy złożyłem reklamację za kwiecień. Panienka że tak. To pytam się dlaczego naliczono VAT i nie odpowiedziano na reklamację? Panienka że nie wie (tak jakbym to ja miał wiedzieć...)! Pytam się czy wypowiedziałem od maja umowę na Neo? Panienka że tak i że wg komputera Neo mam odłączone! No to pytam się dlaczego działa, dlaczego jest na Neo wystawiona faktura, w dodatku z VAT? Panienka że nie wie! Stanęło na tym że ona "wpisze w komputer abym w ciągu 30 dni dostał odpowiedź na piśmie"...

Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor!

  1. nie czytalem calosci, ale , J@rek 18/05/05 19:12
    jak to dobrze nie miec nic wspolnego z ta zlodziejska firma.

    Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
    3, Talon 4

  2. Dramatyzujesz, bedac oderwanym od poczucia rzeczywistosci , Conroy 18/05/05 19:31
    Szklanke wody?

    Tak tego posta napisales, ze mozna odniesc wrazenie, ze gdybys tylko mogl to wtluklbys tej panience, bo nie wiedziala. A niby skad miala wiedziec? To zalosne, ze chciales sie na niej wyzyc - moze nie chciales? Szkoda, ze cie ta panienka porzadnie nie szurnela za takie zachowanie.

    Pamietaj, nigdy nie idz na stanowisko rzecznika jakiejs firmy. Firma zrobi przekret, nie bedziesz o tym wiedzial, a tobie sie dostanie bo bedziesz musial swiecic oczami.

    BTW
    Placisz pelna sume i pozniej dostajesz jej zwrot? Jesli tak, to czemu po prostu nie zaplacisz na blankiecie zastepczym, czy jak to sie tam nazywa, kwoty pomniejszonej o nieslusznie naliczona naleznosc? Daje sie tak zaplacic bo sam to przerabialem. Racje masz za to z tym, ze upierdliwe jest ciagle pisanie reklamacji, ciagle ich uznawanie i ciagle zle naliczanie naleznosci.

    A nastepnym razem sie opamietaj i nie najezdzaj na niewinnych ludzi. Firma jest do dupy, ale to nie oznacza, ze kazdy pracownik, sie z nia utozsamia i jest tak samo zly.

    http://flickr.com/photos/myhacien
    da

  3. Zycze powodzenia , dida 18/05/05 19:34
    ale to trageda przeniesienie telefonu u mnie udalo sie wyprostowac po poltora ropku.

    Liczba zlozonych reklamacji i zazalen lacznie w formie elektronicznej 146 prczy czym po 50 wykasowali wszystkei z systemu wiec co 7 dni nowa wysylalem liczba zazalen kolo 300 - zgadnij na ile dostalem odpowiedz ;)

    Dokladnie na ZEROO choc maja na realizaje 14 i 30 dni ;)

    Zycze powiodzenia

  4. moj kumpel od pazdziernika dostaje faktury.. , Grocal 18/05/05 21:37
    ..na zly adres. Co miesiac rodzina mu te faktury odsyla. Co miesiac dzwoni na "blueline". Co miesiac mowia mu ze w systemie jest wszystko w porzadku. Co miesiac zapewniaja ze nastepna przyjdzie na dobry adres. Co miesiac przychodzi na zly adres... itd...

    Idiotyczna firma, ktora w normalnym kraju nie mialaby racji bytu z takim traktowaniem klienta. Bo jak ty im wisisz grosza, to Cie scigna na koncu swiata i dowala 100zl kary plus odsetki ale jak Tobie maja cos zrobic "in plus", to zadne terminy, zadne warunki, zadne zasady ich nie obowiazuja... Panstwo w panstwie... Na mojej liscie zaraz po poczcie polskiej --- zlikwidowac, sprzedac, wyburzyc i zasiac buraki...

    Na pewno, na razie, w ogóle...
    Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
    Ortografia nie gryzie!

    1. hmm... , JasioWP 18/05/05 22:36
      PocztaPL jest spoko ^^
      Tylko te kolejki (sam wiem bo już odbierałem pare przesyłek)...
      I te baby w okienkach (kiedyś byłem nawet świadkiem jak jakaś zalała list ^^)...

  5. chyba buraki to nie urosna nawet , rafaello40 18/05/05 22:01
    taki balagan jest w tp

    ...KWIDZYN...

    1. Buraków to jest w tej firmie już i tak za dużo ... , Muchomor 19/05/05 10:01
      ... jw.

      Stary Grzyb :-) Pozdrawia
      Boardowiczów

  6. życzę powodzenia , Master/Pentium 18/05/05 22:36
    jakość usług TPSA jest dobrze znana. Nawet na prędkości w NEO oszukują. Na 160 kb powiniem mieć ok 19-20 kB/sek a mam 14,9 kB. Jak znajdę czas to podzwonię do nich, ale jak myślę o tej obsłudze to mi się nie chce.

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

    1. pytałem się dlaczego.. , Jacenty 19/05/05 00:17
      na zamówionej NEO 128 pokazuje 160 :
      Tak jest ustawione by spełnić parametry łącza 128kbit ,
      gdzie maks osiąga się do 16 kB/s

  7. Jak dzwonię na 9393... , reev 18/05/05 23:04
    to napierd... słauchawką aż miło, bo dosyć czętso jakiś debil odbiera. Dzisiaj dostałem rachunek za neo za czas nie określony na 185 zł netto. Najpierw jak byłem w telpunkcie, to powiedzieli że nie ma mnie w systemie i nie mogą przedłużyć neostrady (a mam ją rok). Gość powidział, żebym przyszedł za tydzień to pewnie będzie. A po za tym powiedział, że za wsześnie przeszedłem, bo jeszcze mam sporo czasu na przedłużenie. Poszedłem za tydzień i cudem udało mi się przedłużyć umowę, bo zanowu jakiś problem wymyślili. Dzisiaj dostaje rachunek i pytam ich o co kurw... chodzi? A oni że za późno umowę przedłuzyłem. Byłem w marcu w telepunkcie, a neo mam od maja. Czyli byłem na dwa miechy przed neo. KURW... jak ich nienawidzę.

    Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
    cyferki, za dużo ramu, dysk
    holograficzny, elektrownia jądrowa

  8. Załatwiajcie ile się da przez powiatowego rzecznika ... , Muchomor 19/05/05 10:08
    ... spraw konsumentów. On przepisze wasze pisma, skomentuje i podpisze się pod tym. Ja załatwiałem reklamację przez 8 miesięcy i miałem ich windykatora na głowie. Interwencja rzecznika sprawiła, że po siedmiu (!sic) dniach sprawa została definitywnie załatwiona. Dostałem od nich odszkodowanie i przeprosiny. Napisali, że mają na dzieję, że moje problemy nie wpłyną negatywnie na naszą współpracę i moje zdanie o nich ... heheheheeeee. Jasne, że nie wpłynęły, kocham tą firmę ;-)

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL