Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » bieniek 14:02
 » Robak 14:00
 » XepeR 13:57
 » Artaa 13:56
 » ligand17 13:56
 » NimnuL 13:54
 » adolphik 13:50
 » rooter666 13:48
 » JE Jacaw 13:47
 » evil 13:39
 » bajbusek 13:37
 » selves 13:33
 » havranek 13:30
 » Tomasz 13:30
 » tuptun 13:28
 » cVas 13:28
 » Flo 13:25
 » DJopek 13:24
 » Dexter 13:23
 » sigi 13:21

 Dzisiaj przeczytano
 41119 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

openGL i karta VIA/S3G UniChrome , ruster 9/05/05 19:19
Mianowicie chodzi mi dokładnie o wywalanie błedu: GLimp_EndFrame() - SwapBuffers() faild! podczas odpalania quake2!!!:-) dorzuciłem d3d wrappera 1.2 i nic... tylko d3d wrapper error : out of texture handles...
mój sprzecik:
asus A7V400-MX - zintegrowana VIA/S3G UniChrome
sempronik 2300
512 ramu
Moze dacie rade cos wymyslec, bylbym bardzo wdzieczny... bo nie wierze ze moja \"super\" integrated płytka nie pociagnie quake2- bez jaj!!!
        
    All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL