|
OBECNI NA TPC |
|
|
» Rafael_3D 05:05 » luckyluc 04:32 » BoloX 01:57 » MARC 01:30
Dzisiaj przeczytano 5832 postów, wczoraj 32536
Szybkie ładowanie jest: włączone.
|
|
|
|
|
|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Pomysl na reklame sklepu komputerowego. Uwaga dlugie !!! , maciell 26/04/05 01:05 Po poczytaniu o praktykach firmy Monell wpadlem na pomysl zareklamowania swojego sklepu. Ale od poczatku mianowicie nigdy nie oszukalem swojego klienta, po 2 chyba jako jedny w swoim miescie do kazdego zestawu dolaczam wydrukowana przeze mnie gwarancje gdzie obok nazwy podzespolu miesci sie tez jego numer seryjny i gwarancja w m-c wszystko podbite moja pieczatka i podpisane moja reka. Malo tego jezeli na podzespol jest tak zwana gwarancja producenta biore na siebie obowiązek serwisowania tego podzespolu. Klient dostaje wszystkie pudelka,ksiazeczki, nawet zaslepke od obudowy ktora zostaje po wmontowaniu napedu optycznego. Mam duzo klientow ,ale generalnie sa to ludzie polecani przez innych moich klientow. Nigdy nie reklamowalem sie w gazecie,kablowce i innym taki medium. Ale kiedy przechodze kolo konkurencji i widze cale szyby wystawowe zaklejone reklamami w stylu "hit dnia :...." "promocja" " do komputera drukarka za 1 zl" "do wygrania,rower,samochod,skuter" i widze ze w takim sklepie jest full ludzi nachodzi mnie zwatpienie i czuje sie jak ostatni frajer. Biore,dostaje od innego klienta taka rozpiske tej konkurencji i widze zamiast porozpisywanych marek podzespolow takie kwiatki jak plyta glowna: nforce 2,karta graficzna : akcelerator 3d 128 mb,karta muzyczna: 6 kanalowa to rece mi opadaja. Maly problem jezeli tylko takie cos czytam,ale jezeli ktos przychodzi z taka rozpiska i ja mam sie zmiescic w tej cenie a nawet nie wiem jakiej firmy podzespoly sa rozpisane no i mam tylko cene brutto calego komputerka.No i doskonale zdaje sobie sprawe ze ta firma zlozy ten komputer nieuczciwie i zaklei taki komputer plombami ,zeby bron boze klient sie nie pokapowal to jak mozna w uczciwy sposob konkurowac z taka firma? Mowienie ludziom tego nie ma sensu poniewaz mysla ze kieruje mna tylko chec wcisniecia im kompa poza tym nie lubie czegos takiego jak rabanie komus za plecami d...szy. Heh czasami to az boli musisz sie usmiechac do takiej osoby a ona traktuje cie jak potencjalnego zlodzieja . Jakby to ze zyjesz z tego co robisz bylo czyms zlym. O klientach MM,sellgrosa i innych takich to juz nawet nie mowie . Szkoda ze pozniej do mnie przychodza z serwisami i musze wysluchiwac tego wszystkiego . Pozniej mam "allegrowiczow" cfaniaczki jeden cfanszy od drugiego niektorzy za 5 zl to by chyba swoja matke sprzedali. Leca do biedronki,lidla kupuja te namioty,ciuchy dodawaja do tego po 10 zl i sprzedaja to na allegro i jeszcze u mnie nabijaja sie z swoich klientow ale musze byc do takiego mily bo to klient. Albo kupuja cos do kompa i przybiegaja do mnie ze zostali oszukani jakbym ja kiedykolwiek korzystal z tego serwisu.
Ciekawe ile sklepow upadlo przez taka konkurencje ktora nie musi placic podatkow,pracownikom,za wynajem,prad,telefony,transport. Potem mamy klientow sklepow siriusa,proline kupi 300 km ale swojemu nie da zarobic bedzie przychodzil po 30 razy i pytal czy dobrze zalozyl wentylator,procek, a jak sie bios ustawia, albo tekst "niech pan mi nie instaluje systemu tylko pokaze jak to sie robi albo wytlumaczy" czasami nie wytrzymuje juz czegos takiego i po chamsku mowie ze to jest moja praca i ze za wiedze sie placi a jak mi gosciu jeszcze po czyms takim cos niemilego powie to sie go pytam czy w jego pracy placa za jego wiedze,umiejetnosci. Generalnie zabiera mi ktos taki duzo czasu i nic z tego nie mam. Ale wracajac do tematu nie mam oklejonych szyb hitami,promocjami,nagrodami wiec wpadlem na pomysl zeby wywiesic takie cos : W tym sklepie nie ma zadnych promocji ,hitow dnia,rat 3x000,nagrod do wygrania za to jest kompetentna obsluga ktora doradzi wybor,dobre ceny,dobre komputery,szybki serwis " Myslicie ze cos takiego chwyci w tych cynicznych,egoistycznych czasach ???
Sorry za przydlugie wprowadzenie ,no ale jakos tak mi sie to zebralo dzisiaj.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - myślę, że nie , McKania 26/04/05 01:23
jw.config: skóra, fura i coreDuo ;) - myślę, że nie , XiSiO 26/04/05 01:30
jw."Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
zapłacisz adeną" (C) XiSiO - to hasło które wymysliłes , digiter 26/04/05 01:35
"W tym sklepie..." jest zdecydowanie za długie. To musi być max. kilka słów. Poza tym klienta nie interesuje czego w sklepie nie ma- to powinno być hasło "pozytywne". Jesli masz mało klientów to moze zmien wystrój wnętrza, ładniejsze oświetlenie- nie ma nic gorszego niz nie doswietlony sklep przypominający zakład szewski. Wywies jakis dyplom na scianie, moze tez byc kilka certyfikatów :))
PS. 3800 znaków ze spacjami.Piszcie do mnie per ty z małej litery - hmm no , maciell 26/04/05 01:49
nie mam salonu typu adax, ale jakos to wyglada w moim miescie pod wzgledem towaru no i wygladu sklepu mysle ze moge skromnie powiedziec ze nie odstaje a nawet moze jestem troszke z przodu. Sklep jest dobrze oswietlony. Hmm pozytywne haslo to jest mysl tylko jakie :-) przyszedl mi jeszcze taki slogan do glowy "Cudze chwalicie a swojego nie znacie". Certyfikaty no moge tym wytapetowac sciane ale przeciez kazdy kto cos o tym wie to zdaje sobie sprawe ze to jedna wielka sciema. Wystarczy brac towar od producenta dany towar zreszta to jest w kazdym sklepie.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - A moze haslo: , MARC 26/04/05 09:38
"Cudze chwalicie, a mego nie znacie"
Hasla musza byc pozytywne.
A z klientami najbardziej liczy sie gadane. Musisz mu jednak troche nawciskac rzeczy, zeby nie tyle zawsze zrozumial, ile poczul, ze ty masz na ten temat wiedze.
Proponuje tez wprowadzic cos w rodzaju 'pakietu serwisowego', ktory polega na tym, ze jak komus popsuje sie jakas czesc z komputera kupionego u ciebie, to ty mu na czas naprawy wypozyczasz czesc umozliwiajaca dalsza prace na komputerze. Albo doplate do rocznego serwisu u klienta. Takie rzeczy sie dla wielu osob beda liczyly, a w szczegolnosci dla jakis firm, ktore wola, jak ktos przyjdzie do nich z serwisem w ich godzinach pracy, niz maja w czasie pracy oddelegowac pracownika, aby jechal gdzies z kompem i go zostawial.
No i promocji jednak nie unikniesz. Mozesz dodawac 'gratis' klawiature i myszke, ktore jak wiadomo i tak sa wliczone w cene czegos innego. Mozesz robic promocje w stylu dzis wszystkoe karty graficzne taniej" a malym druczkiem 'o 10zl :)'.
Ale odwrotu od promocji to wlasciwie nie ma. To tak weszlo w ludzi, ze juz nie zwracaja uwag na produkty poza promocja, pomimo, ze czesto bywaja one tansze.- albo np... , Coyote 26/04/05 11:11
"Dni negocjacji". Że powiedzmy klienci mogą z Tobą raz w miesiącu ponegocjować cenę. I tak powiedzmy jak zejdziesz kilka procent to nic Ci się nie stanie, a "lekrama" murowana.Do J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*
>>GG 1650565<<
- mysle, ze warto sprobowac , dawidy 26/04/05 01:40
ja bym sie zainteresowal takim szyldem102594 - ale facet zarabiający 1000 na miecha odkłądający 50 na miesiąc na kompa dla dzieciaka.... , McKania 26/04/05 01:44
poleci gdzie indziej
tak to wygląda imhoconfig: skóra, fura i coreDuo ;) - niekoniecznie na tym zarobi na dłuższą metę.... , McKania 26/04/05 01:45
ale na krótką tak mu się będzie wydawać - i tyleconfig: skóra, fura i coreDuo ;) - bo widzisz, klientow sklepow komputerowym podzielilbym na dwie kategorie: , dawidy 26/04/05 01:51
1) ci ktorzy znaja sie w temacie, wiedza czego chca i nie potrzebuja rad - takich przyciaga przede wszystkim cena
2) ludzi ktorzy kupuja swoj pierwszy komputer, kompletnie sie nie znaja na sprzecie - tacy czesto biegaja do supermarketu badz do sklepow z ladnym szyldem, wystrojem i ogromnymi napisami PROMOCJA na szybach
pytanie: ktorych jest wiecej albo ktorzy kupuja wiecej?102594 - no to nie jest tak do konca , maciell 26/04/05 02:03
wiadomo ze generalnie takich poczatkujacych jest duzo ,ale znowu tacy znajacy sie to juz chca konkretow. To az smieszne bo czasami az hamuje takiego maniaka mimo ze jako sprzedawca powinienem siedziec cicho to jednak tlumacze ze to bez sensu kupowac takie cos bo za miesiac to bedzie tansze o 500 zl. W sumie tez troche tym zyskuje jeden z klientow opowiada wszystkim jak go wstrzymywalem 1 miesiace z zakupem aparatu cyfrowego i dzieki temu kupil go w koncu duzo taniej.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
- ... , dax 26/04/05 01:44
ja podobnie, taka reklama przemówiła by do mnie :)Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - taa siedz cicho , maciell 26/04/05 02:07
kliencie proline hehe szukajacy wszedzie sklepow ktore stosuja "rozne chwyty
serwisowe" ;-)Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - żart czy nie , dax 26/04/05 02:18
nie podoba mi się to :/
fakt kupuję czasem w proline ale tylko drobnicę kiedy nie zależy mi na gwarancji bo mają faktycznie bardzo tanio ( np. ostatnio kingston SD 128MB ) :) kompa ( ram/procek/mbr i hdd! ) w życiu bym u nich nie kupił...Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - oj dax dax , maciell 26/04/05 02:31
slaba masz pamiec to bylo takie mrugniecie okiem do kiedys naszej polemiki jak rozwiazywales problem z tymi pamiatkami kingmax. Zapamietalem wtedy jak mnie rozwaliles tym tekstem o chwytach serwisowych hehe takie to bylo no rozbrajajace :-)Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - ... , dax 26/04/05 22:52
kiedy to było... nie pamiętam :)Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie!
- to ja moze jeszcze powiem jak wyglada moj ulubiony sklep lokalny , dawidy 26/04/05 01:46
No wiec jest to maly sklepik, o dosyc surowym wystroju wnetrza, nie ma tam zadnych super promocji, istnieje juz od wielu lat, nie zawsze maja w cenniku to, czego szukam, ale zawsze mozna zamowic. A co mnie sklania do robienia zakupow w tym wlasnie sklepie? Odpowiedz jest prosta - najnizsze ceny w miescie. Z tym, ze jak ide do sklepu kupic jakas czesc do komputera, to zawsze wiem co chce kupic i nie potrzebuje rad od sprzedawcy.102594 - tylko widzisz dawidy ja , maciell 26/04/05 01:57
tez mam stalych klientow i to od kilku dobrych lat. I oni jak po cos przychodza to tez wiedza po co. Cenowo tez nie odstaje. Czy z wszystkimi to tego nie wiem. Ja chce zachecic nowych ,ktorzy mnie nie znaja.Zreszta nie da sie zeby miec najlepsze ceny na wszystko. Tylko przyszedl mi pomysl ze ludzie sa zmeczeni sloganami typu promocja,hity i moze wlasnie taki szyld bylby dla nich czyms nowym i zainteresowalby ich. Nie mam czego sie wstydzic nie jeden klient mi powiedzial ze mam bardzo dobra marke i renomę. Oczywiscie zdaje sobie doskonale sprawe z tego ze czesc ludzi potraktuje to jako oczywista scieme. No ale nigdy nie ma tak zeby kazdy cie lubil.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
- nie chwyci, ludzie sa za glupi... , cache 26/04/05 02:15
ja musialem zlikwidowac sklep, bo bylem zbyt uczciwy... moj sklep chyba wygladal jak twoj... niestety w ciagu 4lat to konkurencja to sprzedawala wiecej zestawow niz ja:/ pomimo tego ze moje byly mniej awaryjne, z lepszych pozdespolow i obsluga u mnie byla na duzo wyzszym poziomie itd... tego nikt nie doceni, ci ktorzy wiedza czego chca, nie kupuja calych zestawow (a jak wiemy to na nich jedynie mozna zarobic)... jesli chcialbym sie utrzymac musialbym sprzedawac syf jak twoja konkurencja, a takie cos mi nie pasilo:/ mala jest klientow ktorzy docenia to co robisz i jak sie starasz...
pozdro dla Daver'a- no wlasniee , maciell 26/04/05 02:26
tak sobie pomyslalem ze uczciwosc nie jest w cenie i ze ludzie tego nie doceniaja. Szkoda. No ale jak to sie mowi "trzeba sie uczyc od lepszych od siebie". Jutro zaczne myslec nad jakimis super hyper promocjami. Kurde ale przestawic sie na ich sposob montazu masakraaaa ,tubka silikonu na procku,tasmy jak skladane u kowala,bios nie poustawiany,stery z cd dolaczonego do karty...Serce normalnie mi peknie i plyty biostary. Ide do domu chyba beda mi sie snic koszmary :-(Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
- droga do sukcesu , Demo 26/04/05 07:40
to sprzedawczyni topless :D no albo 2, jeśli sukces ma być po2jny :Dnapisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - a ja mysle , MayheM 26/04/05 08:29
ze ludzie ida tam, gdzie smierdzi kantami i oszustwem, gdzie sie klamie w zywe oczy. Popatrzmy na Mediamarkt czy jakis Avans - czy to nie monell na szersza skale? Tak tam samo mydla oczy, urojone promocje, ktore defakto daja wyzsza cene towaru niz on jest sprzedawany gdzie indziej. Tylko pazernosc kupujacych tu przemawia, i potem sa rezultaty w postaci wylanych lez.- A ja myślę , PKort 26/04/05 10:02
że stawianie MM i Monella w jednej linii to trochę przesada. Czasem coś kupuję w MM i nigdy nie miałem podstaw do narzekania. A jak się trafią raty 0% to są naprawdę 0%, bez żadnych opłat. Nie wiem, gdzie tkwi haczyk, ale kupiłem tam kiedyś na raty panel - zapłaciłem dokładnie tyle samo, ile bym zapłacił w gotówce (+5zł za przelewy), skończyłem spłacać przeszło rok temu i nadal wszystko jest w porządku.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - pkort po pierwsze , maciell 26/04/05 22:54
raty 3x000 polegaja na tym ze sklep partycjuje czesc (najczesciej wychodzi to jedna rate kredytu) wartosci towaru. Poza tym w kredytach masz takie pole jak obsluga kredytu,inne koszty (nigdy sie nie dowiedzialem co to naprawde jest ) oczywiscie sa one rozne w zaleznosci od promocji,dlugosci trwania kredytu (stad sa promocje ktore mozna brac na okreslona ilosc rat) ,ubezpieczenia (zadnego,standardowe,rozszerzone). Oczywiscie sklep ma procent od rat nazywa sie to ladnie za obsluge ,no ale pomysl czy myslisz ze sklep tak naprawde partycjuje ci ? Podpowiedz nie widzisz tego poniewaz jest to juz wliczone w cene towaru. I nic by w tym zlego nie bylo tylko ze gdy przeliczalem sobie powiedzmy towar za 1000 zl w ratach lucas,zagiel czyli tych 2 liczacych sie (de facto maja porozumienie pomiedzy soba ,walka nie toczy sie promocjami,roznie to sie nazywa ale to to samo i mniej wiecej sa sobie rowni ) to wychodzi mi jak byk ze na standardowym na 12 mc z ubezpieczeniem klient ma mniejsza rate,mniejsza obsluge i mniejsze te dodatkowe koszty niz na 3x000. Tlumacze to swoim klientom ale ....przeciez on sobie to liczy ma towar za 1000 zl dzielone przez 12 i ma rate.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - Pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. , PKort 26/04/05 23:08
Akurat w momencie brania kredytu zrobiłem ropoznanie cenowe i kupowany towar nie był droższy od średniej z kilku sklepów - to raz. Dwa - pole "ubezpieczenie kredytu", "opłaty inne" itd były puste, tj. żadnych opłat. W sumie wybrałem sprzętu za jakieś 6000, dostałem kredyt, potem przez 10 miesięcy płaciłem równo 10% sumy wartości przedmiotów i w marcu zeszłego roku skończyłem spłacać. Od tego czasu nikt nic ode mnie nie chciał.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - 6 tys , maciell 26/04/05 23:21
no to bylo to w zarobku i tyle. I masz prawo sie ze mna nie zgadzac nigdy nie twierdzilem ze nie jestem nieomylny a wrecz przeciwnie. Ja raczej nie kupuje w sklepach MM z innych powodow poniewaz oni nie placa podatkow w polsce,firmom ktore cos im sprzedaja,robia dla nich potrafia nie zaplacic. Potem jak sie robi brzydko zmieniaja nazwe i jada dalej.
Co do serwisow w MM to juz inna bajka jak sie popytasz napewno sie dowiesz jaka to szybka i fachowa obsluga.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
- warto spróbować... , metacom 26/04/05 08:32
...a czy chwyci to inna sprawa, bo ludzie są bardzo dziwni... a może to tylko takie czasy?
...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - jeszcze jedno... , MayheM 26/04/05 08:33
Piszac tego posta jestes pod wplywem oszustwa jakiego dokonuje monell i inni cwaniacy. Zwaz jednak, ze nie kazdy o tym wie, nie kazdy zna ten problem, a nawet wiekszosc go nie zna, i nie trafia do ludzi hasla jakie zamierzasz umiescic na sklepie. Jakby ktos wyrabany przez oszusta zobaczyl taki szyld, moze by i wszedl do Ciebie, ale z drugiej strony moze by wlasnie ominal Cie szerokim lukiem, rowniez weszac podstep. - masz cholerną rację... , XTC 26/04/05 08:33
"Potem mamy klientow sklepow siriusa,proline kupi 300 km ale swojemu nie da zarobic bedzie przychodzil po 30 razy i pytal czy dobrze zalozyl wentylator,procek, a jak sie bios ustawia, albo tekst "niech pan mi nie instaluje systemu tylko pokaze jak to sie robi albo wytlumaczy"
po prostu rozpierdala mnie takie podejście - tak samo jest ze wszystkim :(
Dla przykładu - na odludziu gdzie pracuję gostek postawił sklep...
wcześniej bardzo brakowało mi tu spożywczaka - więc jak postawił to się ucieszyłem i jak potrzebuję coś zakupić w drodze do pracy to mimo, że po drodze mam wiele sklepów - kupuję u niego... nie jest istotne czy ma tą bułkę 3gr drożej czy taniej niż gdzie indziej - po prostu w moim interesie jest aby gość nie zwinął się stamtąd.
Wystarczy popatrzeć na posty "gdzie zakupić taniej o 2zł nagrywarkę choćby była po drugiej stronie kraju" i inne podobne...Linux - hmmm... , Coyote 26/04/05 08:54
0% promocji
0% kitu
100% profesjonalizmuDo J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*
>>GG 1650565<< - Ja chyba jestem jakiś inny , PKort 26/04/05 09:59
ale kupuję tylko w sklepach, gdzie mam pewność, że nic nie padnie po dwóch dniach, nie będę miał problemów z reklamacją. A że zapłacę 50zł więcej? Trudno. Wolę wydać teraz więcej, niż bym później miał stracić na dojazdy, nerwy, stracony czas. Dlatego mam kilka ulubionych sklepików/stoisk na giełdzie gdzie wiem, że obsługa jest miła, kompetenta, ceny niezbyt wygórowane, ale przede wszystkim sprzedawcy podchodzą profesjonalnie do klienta, nie wyczyniają cyrków przy reklamacji/naprawach gwarancyjnych, trzymają się wyznaczonych terminów.
Jeśli masz mało klientów, to takie hasło może chwycić, ale również dobrze byłoby prosić klientów, żeby dobrze o Tobie mówili znajomym, jeśli będą zadowolenil; a jeśli nie będą - to niech przyjdą do Ciebie i powiedzą, dlaczego - a Ty im wtedy oczywiście pomożesz rozwiązać wszystkie problemy z zakupionym sprzętem. Moim zdaniem takie zachowanie na dłuższą metę przyniesie więcej korzyści.
BTW napisz, skąd jesteś - może zyskasz nowych klientów wśród Boardowiczów :-)))?Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - A mi sie pomysl podoba. , Mms 26/04/05 11:56
Chyba nic stracic nie mozesz, no moze poza zaplaceniem za jakies naklejki z reklama na szybe.
A co do ulubionego sklepu, to mam pdobnie jak Dawidy. Sklep ma juz ladnych kilka lat. Jest maly, wyglad ma prosty, ceny przystepne i co jest dla mnie najwazniejsze to szybka wymiana/naprawa gwaracyjna. Cennik, ktory maja na kartce A4 tez maja maly i skromny, ale oczywiscie nie ma problemu z zamowieniem czegos spoza niego. W takich przebajerowanych sklepach typu AGE [ten w Opolu ma dosc duza powierzchnie, jak na sklep z kompami] juz sie nacialem, znajomi tez i mam takich kolosow dosyc.Pozdrawiam - pomysł rewelacyjny ale bym doszlifował , ***dOUbLeDeCKeR*** 26/04/05 12:35
Rzeczywiście nie pisałym już na samym początku, czego nie ma w sklepie.
Sorry za drastyczne porównanie, ale to tak jakby koleś startował do panienki z tekstem "wiesz, może nie przyjachełam tu BMW tylko seicento, ale na pewno nic nie dosypię ci do drinka". Niestety niektórzy klienci to takie panienki i mog asobie pomyśleć "a jaką ja mam pewność, czy on nie chce uśpić mojej czujności" ?
Proponuje podejście z humorem - albo zdjęcie jakiejś grubej baby próbującej naciagnąc na tyłek za ciasne spodnie i pod spodem napis NIE NACIĄGAMY a na dole małym drukiem "klientów" i dalej twój tekst
albo coś podobnego - NIE NABIJAMY W BUTELKĘ i zdjęcie kolesia z przerażoną miną w środku butelki.
Klienci sa jak rozkapryszone fruzie, które trzeba zaspokoić :) a troche humoru zawsze dobrze robi.
Pozdr. - reklama plytkarza: , bartek_mi 26/04/05 12:35
ukladam najdrozej we wroclawiu
ukladam najdluzej we wroclawiu
ale za to ukladam SOLIDNIE
;-)
cos w tym jest prawda?dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - niestety spotkalem ludzi , Krzys^S 26/04/05 12:53
ktorzy sa tak zaslepieni cena i promocjami, zwlaszcza ze trwa szal zakupow "komputera na komunie", ze gotowi sa kupic sama obudowe i monitor, byle "mebel" stal w domu. Niewazne co sie dzieje po wlaczeniu, ze swieca tylko same diody, ale liczy sie ze kupili za 1300 albo za 1400 zl. Albo "promocje" w stylu P4 z GF4 tyle ze potem okazywalo sie ze P4 Celeron z GF4 MX a potem mialczenie ... panie... zrob co z tym... gry dzieciom nie chodza... mowia ze u jego kolegi ta gra calkiem inaczej wyglada... itd.- i to jest , pirat 26/04/05 15:14
niestety przykra prawda...odczepta się od mojego podpisu ;)
- lepiej bys zrbil , Okota 26/04/05 14:27
jak bys wydrukowal ulotki z porada jak kupowac komputer i na co zwracac uwage - takie jak: plomby, nr seryjne na fakturze, dlugosc gwarancji, itp...
walnij to na swoja ulotke z cenami.Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - to też rewelacyjny pomysł moim skromnym zdaniem , ***dOUbLeDeCKeR*** 26/04/05 14:33
edukowanie klienta :P - To tez jest dobre. , Mms 26/04/05 14:54
Popieram.Pozdrawiam - to nie chwyci , maciell 26/04/05 23:25
poniewaz wkrotce potem reszta konkurencji mnie szybko wykonczy i zatanczy na moim grobie. Oczywiscie klientowi pokazuje jak u mnie wyglada gwarancja itp itp ale takiemu zielonemu to za duzo nie wytlumaczysz. Mialem wielokrotne przyklady 30 min mojego monologu klient mial maslane oczy a na koniec mowil "wie pan co dla mnie to i tak czarna magia ":-)Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - co ci zrobia? , Okota 27/04/05 00:25
ze wyedukowales klientow?
zauwaz ze jak ich wyedukujesz to do innego sklepu nie pujda.:)Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - stosuj może proste analogie... , XTC 27/04/05 08:38
przecież identycznie jest z każdym innym sprzętem - agd, wyposażeniami, samochodami... na pewno znajdziesz wspólny wątek aby wyjaśnić...Linux
- a ja myślę że to bardzo dobry pomysł , Auror 26/04/05 15:07
nie zaszkodzi spróbować. Moją uwagę byś przyciągnął!portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com - Zrób taką reklamę jak Opera 8 !! , Paweł27 26/04/05 16:43
Za 2000 klików - nagrywarka DVD i rzuć link w sieć. Na pewno cała Polska będzie taki sklep znała. :-)))i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - można to najprościej przełożyć na... , XTC 26/04/05 20:54
zapukaj do mojego sklepu 2000razy to dam Ci kompa gratis...
efekt - po całonocnych nap... miałby szyby rozbite i kompa w plecy :]Linux - hmmm daliscie mi duzo , maciell 26/04/05 23:14
do myslenia. Padlo tu wiele fajnych pomyslow . I mysle ze napewno je wykorzystam. Dzisiaj tez w sumie podbudowal mnie klient ktory przyszedl z teczka rozpisek z sklepow z mega konkursami,promocjami a mimo tego zamowil u mnie poniewaz jak sam stwierdzil zauwazyl ze mam do tego inne podejscie. Bardzo wam dziekuje za te pomysly i jak bedzie zlocik gdzies w wlkp to macie u mnie duza wode ognista :-).Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis...
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|