TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Jaki jest obecnie czas napawy gwarancyjnej... , tekknik 17/03/05 14:20 .. pytam dlatego ponieważ oddałem w obsranym MiernyMarkt (czy. MedaiMarkt) sprzęcik do naprawy. Oddając zapytałem ile czasu może to potrwać - na co miła Pani powiedziała: że w związku ze zmianą zapisów ustawowych w 2005r jest to (teraz Uwaga) "NAJKRÓTSZY MOŻLIWY CZAS".
Niestety kiedy poprosiłem o wyjaśnienie terminu najkrótszy otrzymałem w odpowiedzi gest wzruszenia ramionami i głupi usmiech. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem do Miernego co tam słychać w sprawie. Odpowiedź była taka jak się spodziewałem - NIE MA. Z ciekawości zapytałem znowu o "regulaminowy czas naprawy" i tu odpowiedź inna: 2 tygodnie + 1 tydzień dla Miernoty. Sam teraz nie wiem jaki jest okres trwania naprawy gwarancyjnej, czy najkrótszy możliwy (w Polsce to = wieczność), czy dwa tygodnie + 1 na "logistykę". Na zakończenie dodam że zadałem sobie trochę trudu i poprosiłem o kontakt z serwisem, do którego został wysłany sprzęt. W serwisie (w Bytom) zapytałem kiedy mozna się spodziewać naprawionego sprzętu w media? Tu znowy miła Pani oznajmiła że sprzęt powędrował do stolicy bo tam znajduje się jedynie słuszny serwis. - Powoli robi się z tego łańcuszek dobrej woli - zapytałem także o datę otrzymania sprzętu z Miernoty, i chyba niepotrzebnie bo mnie krew zalała - oddałem 28 lutego a Mierny wysłał dopiero 9 marca. Ale pomyślałem sobie, że w przypadku wariantu 2tyg.+1tyd. dla Miernego to tydzień Mierny już wykorzystał. Dlatego proszę jeżeli ktoś z Was wie jak przepisy ustawowe to regulują niech się podzieli wiedzą.Desert Eagle .50 AE
http://www.youtube.com/watch?
v=BWZFaiTdKwM - kekek , grubas 17/03/05 14:43
widze ze historia lubi sie powtarzac :-).ja mialem w tamytym roku we wrzesniu to samo.najpierw jak oddawalem sprzet bylo "2tyg" , po tym czasie "14dni roboczych" po tym jak do nich przejechalem sciema ze nie moga sie do serwisu creativa dodzwonic- wqrwiony niemilosiernie pojechalem do domu i powiedzialem ze jutro przyjezdzam i ma byc jasne o co comeone.hmm jakos na 2 dzien nie bylem zdziwiony slyszac "ze cos tam gdzies itd..."- moje wqrwienie siegnelo zenitu , postawilem sprawe jasno - poprosilem osobe kompetentna czyli kierownika serwisu i powiedzialem "w hu...iki moze sobie walic w domu i czekam jeszcze 15min i albo zwrot nowego sprzetu albo kasa "ofcorse pod mala grozba do niego samego :P . Hamski sposob ale zadzialal.Inaczej te zlamasy beda cie tak zwodzic bez kitu.
p.s.jak uslyszysz cos w stylu "oddamy panu kase ale nie dzis tylko na poczatku nowego tyg "bo jakis tam" ich program ksiegowy nie moze wykonac takie operacji w ty7m miechu to odrazu "wala typa w dzbanek" innaczej beda cie zwodzic.<nie ma to jak dobry bumel> - jebnąć ich po łbach HDD , JasioWP 17/03/05 20:12
;) ;) ;)
- ehhhhh , Tummi 17/03/05 17:09
www.federacja-konsumentow.org.pl znajdz siedzibe w swoim miescie i sie przejdz. To nic nie kosztuje.
T.www.skocz.pl/uptime :D |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|