Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:29
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04
 » @GUTEK@ 23:59
 » burz 23:56

 Dzisiaj przeczytano
 41144 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jak to jest z reklamacja dopiero co zakupionego sprzetu? , cache 11/03/05 10:05
W poprzednim tygodniu dostalem plyte ABIT AN8 kupiona w komputroniku i tu uwaga 23 lutego!! tak tyle trwala realizacja zamowienia....... okazalo sie ze bios ma problemy z zapisywaniem ustawien, a do tego wszystkiego dolaczylo nie odpalanie karty graficznej.... wyslslem plyte na reklamacji liczac na wymiane, no bo wkoncu plyta nawet 1 dnia nie dzialala..... dzisiaj dostalem maila z serwisu komputronika, zeplyta pojechala do naprawy do serwisu zewnetrznego.........
no i jestem wybitnie szczesliwy, nie dosc ze juz czekalem na te plyte prawie 14dni, to jeszcze teraz zajmie im to kolejne 21 i jeszcze dostane "nowa" naprawiana plyte.............

Kiedy przysluguje mi prawo do wymiany na nowy egzemplarz? dopiero jak serwis zewnetrzny stwierdzi laskawie ze maja mi dac nowa czy wczesniej w zwiazku z tym ze padla zaraz po zakupie?

  1. Bo zrobiłeś błąd reklamując. , exmac 11/03/05 10:24
    Każdy zakupiony towar (oprócz kilku wymienionych na odrębnej liście) mozna zwrócić do sklepu w ciagu 7 dni roboczych bez podania przyczyny, o ile towar nie nosi śladów zurzycia, uszkodzenia itp.

    Teraz po polsku: mogleś ściemnić, że się rozmysliłeś i nawet jej nie otwierałeś i chcesz kase z powrotem, a chwilę później kupić sobie drugą taką płytę w innym sklepie.

    1. dodaj że do sklepu w którym nie możesz obejrzeć towarui przed zakupem , Chrisu 11/03/05 10:31
      czyki np internetowego.

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    2. ta, ale komputronik ma zastrzezone ze wciagu 3 dni , cache 11/03/05 10:35
      a tu sie nie miescilem..,bo dotarla plyta a pozniej czekalem jeszcze 4 dni na procesor:/

      1. to ich zastrzeżenie mogą sobie wsadzić... , Chrisu 11/03/05 10:38
        obowiązuje ich prawo,.

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. dalszy ciąg , exmac 11/03/05 10:31
    Towar podlega wymianie na nowy, gdy wada ujawniła sie w ciągu 7 dni roboczych od zakupu, naprawa jest niemożliwa, naprawa trwałaby dłużej niż 14 dni roboczych (podobno przedłużono do 21), pomimo 3 napraw w okresie gwarancyjnym w towarze nadal występują wady.

    Nie gwarantuję, że te przepisy są aktualne. W serwisie juz mnie znają i wolą nie podskakiwać, więc nie jestem na bierząco :)

    1. czyli moge sie domagac nowej plyty? , cache 11/03/05 10:37
      w tych 7 dniach sie mieszcze:D

      1. exmac mozesz pisac na moje gg 9296245 ? , cache 11/03/05 10:46
        na co mam sie powolywac konataktujac sie z srewisem?

    2. Te 7 dni o ktorych piszesz , Mez_Kot 11/03/05 10:54
      juz to nie obowiazuje jest to jedynie "dobra wola" sklepu.
      Pozdro

      1. Teraz jest 10 dni , PKort 11/03/05 11:01
        zapisane w ustawie i żaden sklep nie może ustalić nic mniej.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. Zgadza sie tylko ze wylacznie , Mez_Kot 11/03/05 11:14
          w wypadku zakupu np przez internet , gdy nie masz mozliwosci obejzec kupowanego towaru , jednak w tym wypadku nie mozna tego rozpatrywac jako gwarancji a jedynie zwrot wiec tego przepisu juz cache nie moze wykozystac , a 7 dni bylo kiedys jak przychodziles do sklepu , teraz juz nie ma takiej podstawy prawnej

          1. rozmawialem z kobieta w FK i dowiedzialem sie , cache 11/03/05 11:17
            ze mialem prwo reklamowac albo domagac sie wymiany, zaznaczylem to w 1 mailu ktorego wyslalem do serwisu, poznie jeszcze to powtorzylem, a oni i tak zrobili swoje... czyli reklamacje:/

            1. Jesli miesciles sie w terminie 10 dni od , Mez_Kot 11/03/05 11:27
              otrzymania towaru i zaznaczyles w @ do Kopmutronika ze chcesz wymiany to masz sznase to wygrac , tylko popros o odpowiedz FK i dolacz ja do nastepnego @.
              Pozdro i powodzenia

              1. Oczywiscie nastepnego @ do , Mez_Kot 11/03/05 11:28
                komputronika

      2. w przypadku sklepu internetowego jest obowiązek , Chrisu 11/03/05 11:04
        i tyle.

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  3. Ech... Archiwum! , PKort 11/03/05 11:01
    zajrzyj na stronę FK, dokładne linki podawałem do odpowiednich artykułów. Jak mówią poprzednicy - należało się powołać na odpowiedni artykuł ustawy i miałbyś to z głowy.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  4. ludzie , bagi_glogow 11/03/05 11:29
    to wszystko jest tylko ladnie pieknie na papierze a w zeczywistosci jest calkiem inaczej.
    ja np. mam problem z zasilaczem firmy CHIFTEC. niestety uwalil sie i trza do naprawy. wiec smigam do sklepu zeby oddac do naprawy. w sklepie okazuje sie ze mam tylko pol roku gwary. ja na to ze w ksiazeczce jest 2 lata gwarancji, a oni na to ze to producent dal 2 lata a nie oni, ze musze wyslac na wlasna reke. oczywiscie zasilacz trzeba wyslac do dystrybutora ktory po pierwsze jest tylko jeden w europie (firma SIRTEC) tzn. w Holandi a po drugie od klientow ostatecznych czy jak to nazwac nie moze odebrac wiec nie moge wyslac sam. przesylka kosztuje 17Euro plus koszty sklepu 15Euro czyli razem 32Euro. podziekowal ;-)
    pozdrawiam

    1. bo dałeś się zbyć... , Chrisu 11/03/05 11:30
      i tyle...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    2. Nie jestem pewny czy ten przepis jeszcze , Mez_Kot 11/03/05 11:35
      jest ale kazdy sprzet ktory nie jest sprzedawany firmie tylko klientowi koncowemu powinien posiadac 2 letnia gwarancje wg prawa , oczywiscie he he z egzekwowaniem tego jest duzo gorzej, i tak jak napisalem nie jestem pewny czy to jeszcze jest , pol roku to oni chyab nie mogli Ci dac , no chyab ze przy zakupie zaznaczyli iz zasilacz ma tylko pol roku gwarancji , albo kupowales go jako uzywany

      1. Nie ma. , PKort 11/03/05 12:13
        Gwarancja jest dobrowolna, można jej udzielić albo i nie. Natomiast przez 2 lata sprzedawca odpowiada z tytułu "niezgodności towaru z umową".

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. tylko ze po ośmiu miesiącach , Darek K. 11/03/05 20:40
          musisz udowodnić że niezgodność istniała w momencie zakupu

          Everything that has a beginning has an end

          1. Po 6 , PKort 11/03/05 21:24
            to w sumie nic trudnego. Działał - nie działa. Plomby nienaruszone.

            Heavy Metal or no metal at all
            whimps and posers - Leave the Hall !!

            1. Po 8 , Darek K. 12/03/05 07:49
              bo 2 miechy ma na zgłoszenie problemu

              Everything that has a beginning has an end

            2. problem jest , Darek K. 12/03/05 07:51
              bo w dniu zakupu działał. To że się zepsuł nic nie znaczy. Musisz udowodnić ze niezgodność która istniała w chwili zakupu miała wpływ na późniejszą awarię. IMO - niewykonalne.

              Everything that has a beginning has an end

              1. A testowałeś w momencie zakupu? , PKort 12/03/05 10:07
                Sprzedawca udostępnił Ci odpowiednie stanowisko? Udzielił Ci jasnych insrukcji? Masz instrukcję w języku polskim?

                Heavy Metal or no metal at all
                whimps and posers - Leave the Hall !!

  5. dlatego mowie , bagi_glogow 11/03/05 12:34
    to wszystko nie jest takie proste jak na papierku. moze i jestem po stronie prawa - no ale co z tego. Mam im zalozyc sprawe ? czy moze wpierdo... gosciowi w sklepie to moze wezmie ta zasilke i ja wysle do dystrybutora ? ;-))))))

    1. idź do FK , PKort 11/03/05 13:03
      i poproś o pomoc. Oni moga pomóc. Często sklep jak dostaje papierek z FK zmienia zdanie.

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

      1. dzieki , bagi_glogow 11/03/05 13:08
        ale niestety towar zakupiony w germani a tam nie wiem gdzie jest taka federacja konsumenta. u nas to by wypalilo ;-))))))))
        pozdrawiam

  6. moze z innej beczki , martinezz 11/03/05 15:34
    pamietacie moje pytanie http://twojepc.pl/boardPytanie89744.htm ?
    Okazalo sie, ze to procek. W serwisie komputronika wymienili go i odsylaja. Zadnych dodatkowych kosztow, tylko i az tydzien czekania

    vaio fz11l

  7. pozytywne zakonczenie sprawy... , cache 11/03/05 18:00
    w poniedzialek maja mi wyslac nowa plyte:D mam nadzieje ze to nie sciema.., ale mysle ze nie:)

    tylko po co taka sytuacja, czy nie mozna by od razu takiej sprawy zalatwic w ten sposob:/

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL