TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Jak to jest z reklamacja dopiero co zakupionego sprzetu? , cache 11/03/05 10:05 W poprzednim tygodniu dostalem plyte ABIT AN8 kupiona w komputroniku i tu uwaga 23 lutego!! tak tyle trwala realizacja zamowienia....... okazalo sie ze bios ma problemy z zapisywaniem ustawien, a do tego wszystkiego dolaczylo nie odpalanie karty graficznej.... wyslslem plyte na reklamacji liczac na wymiane, no bo wkoncu plyta nawet 1 dnia nie dzialala..... dzisiaj dostalem maila z serwisu komputronika, zeplyta pojechala do naprawy do serwisu zewnetrznego.........
no i jestem wybitnie szczesliwy, nie dosc ze juz czekalem na te plyte prawie 14dni, to jeszcze teraz zajmie im to kolejne 21 i jeszcze dostane "nowa" naprawiana plyte.............
Kiedy przysluguje mi prawo do wymiany na nowy egzemplarz? dopiero jak serwis zewnetrzny stwierdzi laskawie ze maja mi dac nowa czy wczesniej w zwiazku z tym ze padla zaraz po zakupie?- Bo zrobiłeś błąd reklamując. , exmac 11/03/05 10:24
Każdy zakupiony towar (oprócz kilku wymienionych na odrębnej liście) mozna zwrócić do sklepu w ciagu 7 dni roboczych bez podania przyczyny, o ile towar nie nosi śladów zurzycia, uszkodzenia itp.
Teraz po polsku: mogleś ściemnić, że się rozmysliłeś i nawet jej nie otwierałeś i chcesz kase z powrotem, a chwilę później kupić sobie drugą taką płytę w innym sklepie.- dodaj że do sklepu w którym nie możesz obejrzeć towarui przed zakupem , Chrisu 11/03/05 10:31
czyki np internetowego. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - ta, ale komputronik ma zastrzezone ze wciagu 3 dni , cache 11/03/05 10:35
a tu sie nie miescilem..,bo dotarla plyta a pozniej czekalem jeszcze 4 dni na procesor:/- to ich zastrzeżenie mogą sobie wsadzić... , Chrisu 11/03/05 10:38
obowiązuje ich prawo,. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- dalszy ciąg , exmac 11/03/05 10:31
Towar podlega wymianie na nowy, gdy wada ujawniła sie w ciągu 7 dni roboczych od zakupu, naprawa jest niemożliwa, naprawa trwałaby dłużej niż 14 dni roboczych (podobno przedłużono do 21), pomimo 3 napraw w okresie gwarancyjnym w towarze nadal występują wady.
Nie gwarantuję, że te przepisy są aktualne. W serwisie juz mnie znają i wolą nie podskakiwać, więc nie jestem na bierząco :)- czyli moge sie domagac nowej plyty? , cache 11/03/05 10:37
w tych 7 dniach sie mieszcze:D- exmac mozesz pisac na moje gg 9296245 ? , cache 11/03/05 10:46
na co mam sie powolywac konataktujac sie z srewisem?
- Te 7 dni o ktorych piszesz , Mez_Kot 11/03/05 10:54
juz to nie obowiazuje jest to jedynie "dobra wola" sklepu.
Pozdro- Teraz jest 10 dni , PKort 11/03/05 11:01
zapisane w ustawie i żaden sklep nie może ustalić nic mniej.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - Zgadza sie tylko ze wylacznie , Mez_Kot 11/03/05 11:14
w wypadku zakupu np przez internet , gdy nie masz mozliwosci obejzec kupowanego towaru , jednak w tym wypadku nie mozna tego rozpatrywac jako gwarancji a jedynie zwrot wiec tego przepisu juz cache nie moze wykozystac , a 7 dni bylo kiedys jak przychodziles do sklepu , teraz juz nie ma takiej podstawy prawnej- rozmawialem z kobieta w FK i dowiedzialem sie , cache 11/03/05 11:17
ze mialem prwo reklamowac albo domagac sie wymiany, zaznaczylem to w 1 mailu ktorego wyslalem do serwisu, poznie jeszcze to powtorzylem, a oni i tak zrobili swoje... czyli reklamacje:/- Jesli miesciles sie w terminie 10 dni od , Mez_Kot 11/03/05 11:27
otrzymania towaru i zaznaczyles w @ do Kopmutronika ze chcesz wymiany to masz sznase to wygrac , tylko popros o odpowiedz FK i dolacz ja do nastepnego @.
Pozdro i powodzenia- Oczywiscie nastepnego @ do , Mez_Kot 11/03/05 11:28
komputronika
- w przypadku sklepu internetowego jest obowiązek , Chrisu 11/03/05 11:04
i tyle. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Ech... Archiwum! , PKort 11/03/05 11:01
zajrzyj na stronę FK, dokładne linki podawałem do odpowiednich artykułów. Jak mówią poprzednicy - należało się powołać na odpowiedni artykuł ustawy i miałbyś to z głowy.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - ludzie , bagi_glogow 11/03/05 11:29
to wszystko jest tylko ladnie pieknie na papierze a w zeczywistosci jest calkiem inaczej.
ja np. mam problem z zasilaczem firmy CHIFTEC. niestety uwalil sie i trza do naprawy. wiec smigam do sklepu zeby oddac do naprawy. w sklepie okazuje sie ze mam tylko pol roku gwary. ja na to ze w ksiazeczce jest 2 lata gwarancji, a oni na to ze to producent dal 2 lata a nie oni, ze musze wyslac na wlasna reke. oczywiscie zasilacz trzeba wyslac do dystrybutora ktory po pierwsze jest tylko jeden w europie (firma SIRTEC) tzn. w Holandi a po drugie od klientow ostatecznych czy jak to nazwac nie moze odebrac wiec nie moge wyslac sam. przesylka kosztuje 17Euro plus koszty sklepu 15Euro czyli razem 32Euro. podziekowal ;-)
pozdrawiam- bo dałeś się zbyć... , Chrisu 11/03/05 11:30
i tyle... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Nie jestem pewny czy ten przepis jeszcze , Mez_Kot 11/03/05 11:35
jest ale kazdy sprzet ktory nie jest sprzedawany firmie tylko klientowi koncowemu powinien posiadac 2 letnia gwarancje wg prawa , oczywiscie he he z egzekwowaniem tego jest duzo gorzej, i tak jak napisalem nie jestem pewny czy to jeszcze jest , pol roku to oni chyab nie mogli Ci dac , no chyab ze przy zakupie zaznaczyli iz zasilacz ma tylko pol roku gwarancji , albo kupowales go jako uzywany- Nie ma. , PKort 11/03/05 12:13
Gwarancja jest dobrowolna, można jej udzielić albo i nie. Natomiast przez 2 lata sprzedawca odpowiada z tytułu "niezgodności towaru z umową".Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - tylko ze po ośmiu miesiącach , Darek K. 11/03/05 20:40
musisz udowodnić że niezgodność istniała w momencie zakupuEverything that has a beginning has an end - Po 6 , PKort 11/03/05 21:24
to w sumie nic trudnego. Działał - nie działa. Plomby nienaruszone.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - Po 8 , Darek K. 12/03/05 07:49
bo 2 miechy ma na zgłoszenie problemuEverything that has a beginning has an end - problem jest , Darek K. 12/03/05 07:51
bo w dniu zakupu działał. To że się zepsuł nic nie znaczy. Musisz udowodnić ze niezgodność która istniała w chwili zakupu miała wpływ na późniejszą awarię. IMO - niewykonalne.Everything that has a beginning has an end - A testowałeś w momencie zakupu? , PKort 12/03/05 10:07
Sprzedawca udostępnił Ci odpowiednie stanowisko? Udzielił Ci jasnych insrukcji? Masz instrukcję w języku polskim?Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
- dlatego mowie , bagi_glogow 11/03/05 12:34
to wszystko nie jest takie proste jak na papierku. moze i jestem po stronie prawa - no ale co z tego. Mam im zalozyc sprawe ? czy moze wpierdo... gosciowi w sklepie to moze wezmie ta zasilke i ja wysle do dystrybutora ? ;-))))))- idź do FK , PKort 11/03/05 13:03
i poproś o pomoc. Oni moga pomóc. Często sklep jak dostaje papierek z FK zmienia zdanie.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - dzieki , bagi_glogow 11/03/05 13:08
ale niestety towar zakupiony w germani a tam nie wiem gdzie jest taka federacja konsumenta. u nas to by wypalilo ;-))))))))
pozdrawiam
- moze z innej beczki , martinezz 11/03/05 15:34
pamietacie moje pytanie http://twojepc.pl/boardPytanie89744.htm ?
Okazalo sie, ze to procek. W serwisie komputronika wymienili go i odsylaja. Zadnych dodatkowych kosztow, tylko i az tydzien czekaniavaio fz11l - pozytywne zakonczenie sprawy... , cache 11/03/05 18:00
w poniedzialek maja mi wyslac nowa plyte:D mam nadzieje ze to nie sciema.., ale mysle ze nie:)
tylko po co taka sytuacja, czy nie mozna by od razu takiej sprawy zalatwic w ten sposob:/ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|