TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Creative to jednak porzadna firma , kubazzz 9/03/05 16:31 Nie spodziewalem sie, ze w dzisiejszych zlodziejsko-oszukanczo-wyzyskowych czasach obsluga klienta moze przebiegac tak sprawnie.
Tydzien temu wyslalem maila do pomocy technicznej odnosnie uszkodzonego subwoofera od Inspire 6700.Nastepnego dnia dostalem odpowiedz. Potem jeszcze kilka maili napisalem, w ktorych dokladnie opisywalem objawy, a potem swoje dane, date i miejsce zakupu. Odpowiedzi przychodzily maksymalnie w ciagu jednego dnia, ale na ogol jeszcze tego samego dnia. W piatek po poludniu dostalem maila, ze wyslano nowy subwoofer, a dzis o 9 rano juz przyjechal- DHL Express z Dublina:)
Ja obawialem sie jakichs strasznych komplikacji, zabawy w odslynia sprzetu, oswiadczen, dowod zakupu itp. a tu bez wychodzenia z domu, w ciagu paru dni sprawa zostala zalatwiona.
To jednak jest duzy plus dla Creative, ze mozna im zaufac i nie probuja oszukac klienta. Bardzo mi sie to podoba.SM-S908 - potwierdzam , faf 9/03/05 16:43
mi za darmo przyslali pilota IR do Creative Inspire 5700 Digital - [ot] rozwiazalem proplem sblive i nagrywaniem :)) , masza 9/03/05 16:44
http://twojepc.pl/boardPytanie90018.htm
otoz winowajca okazal sie program VMWARE...nie wiem dlaczego, ale popieprzyl wsyztskei ustawienia tej karty :(
Creative restore defaults naprawilo problem:)
a juz myslalem ze mi karta siadła...uff..Pozdrowionka !!! - hmmm , Okota 9/03/05 16:58
a mnie np nie dziala strona creativa...
dziwne?
www.creative.comDyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - Zgadza się ! , Marcus 9/03/05 17:07
Mnie przysłali zupełnie nowiutki zestaw MegaWorks 550DNie wolno niczego nie robić tylko
dlatego, że nie można zrobić
wszystkiego. - miales jeszcze gwarancje? , Tummi 9/03/05 17:10
ja szukam scalaka tda8510 do inspire 2400 i nigdzie nie ma ('na zamowienie').
Podaj maila na jaki pisales :D
T.www.skocz.pl/uptime :D - tak , kubazzz 9/03/05 17:28
mialem jeszcze gwarancje.
Chociaz minelo juz 1,5 roku od zakupu.
Tu jest formularz: http://pl.europe.creative.com/...act/emailform.asp przeznaczony dla problemow w czasie trwania gwarancji.SM-S908
- Tiaa, , XepeR 9/03/05 19:22
a ja wyslalem niedawno maila do Siriusa z dokladnym opisem problemu sprzetu i pytaniem co z tym zrobic, czy to sie pod naprawe gwarancyjna kwalifikuje itp. (jeszcze z czasow kiedy sie tam kupowalo :). Zadnej kuzwa odpowiedzi od chujow nie dostalem. Nie bede sie rozpisywal, watkow o tym sklepie bylo juz dosyc...- hehe , kubazzz 9/03/05 19:56
dlatego pierwsze moje zdanie brzmialo "Nie spodziewalem sie, ze w dzisiejszych zlodziejsko-oszukanczo-wyzyskowych czasach obsluga klienta moze przebiegac tak sprawnie."
powodzenia!:)SM-S908
- Widzę, że kolega miał ten sam problem , Janusz 10/03/05 09:54
Jak go w ten sam sposób rozwiązałem już kilka miesięcy temu i jestem bardzo zadowolony i nowego suba i z obługi technicznej Creativa.Zawsze warto być człowiekiem,
choć tak łatwo zejść na psy.
/Autsajder, Dżem/ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|