Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » g5mark 21:03
 » ThY 21:02
 » Ramen 21:02
 » bajbusek 20:56
 » Fasola 20:54
 » wrrr 20:53
 » Wedrowiec 20:50
 » @GUTEK@ 20:50
 » XepeR 20:47
 » Jumper 20:45
 » Arlathan 20:45
 » Kenny 20:43
 » rainy 20:43
 » Paweł27 20:42
 » Master/Pe 20:34
 » cVas 20:28
 » selves 20:26
 » Sociu 20:19
 » GLI 20:16
 » Hitman 20:16

 Dzisiaj przeczytano
 41127 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Rome: Total War - wyszedł w koncu patch 1.2 ( jestr to ostatni patch do RTW ) 56 MB , trol 3/02/05 21:25
http://download.activision.com/...TW_1.2_Patch.exe

Jeszcze nie próbowałem ale sądząc po liście zmian rewelacji nie ma.
Ponoć poprawili AI .

  1. A skad wiadomo, ze ostatni? , Mms 3/02/05 21:28
    j.w.

    Pozdrawiam

    1. Cytat administratora z polskiego forum RTW : "Warto jeszcze wspomnieć, iż , trol 3/02/05 21:31
      według wypowiedzi jednego z pracowników creative Assembly, patch 1.2 będzie ostatnią łatką do Rome: Total War, nastepne nie są planowane. "

      Natrzepali kase to po co by mieli sie męczyc.

      1. W sumie racja. , Mms 3/02/05 21:36
        Dzieki.

        Pozdrawiam

  2. Hmmm to nawet nie były słowa administratora forum -- to jest wyciete z orginalnego , trol 4/02/05 10:22
    dokumentu dodanego do patcha:



    Rome: Total War™ AKTUALIZACJA v1.2
    READ ME
    Ostatnia aktualizacja: 2004-12-16

    Minimalne wymagania systemowe
    • System Microsoft® Windows® w wersji 98SE/ME/2000/XP
    • Procesor Pentium® III 1.0GHz (1000MHz) lub Athlon™ 1.0GHz (1000MHz) lub nowszy
    • 256MB RAM
    • Napęd CD-ROM 8x (transfer efektywny 1200KB/sek) wraz z najnowszymi sterownikami
    • Niniejsza aktualizacja wymaga pełnej wersji gry Rome: Total War
    • 60 MB nieskompresowanego miejsca na dysku twardym w celu zainstalowania aktualizacji
    • 16-bitowa karta dźwiękowa w 100% zgodna z DirectX® 9.0b wraz z najnowszymi sterownikami
    • Mysz i klawiatura w 100% zgodne z Windows® 98SE/ME/2000/XP wraz z najnowszymi sterownikami
    • DirectX® 9.0b
    • Monitor obsługujący rozdzielczość 1024 x 768
    • Kartę 64MB z akceleratorem grafiki 3D w 100% zgodną z DirectX® 9.0b wraz z najnowszymi sterownikami*.

    ATI® Radeon®  8500
    ATI® Radeon 9000
    ATI® Radeon 9500
    ATI® Radeon 9600
    ATI® Radeon 9700
    ATI® Radeon 9800
    Wszystkie modele Nvidia® GeForce®  3 i nowsze
    Uwaga: *Niektóre karty akceleracji grafiki 3D z wyżej wymienionymi układami mogą nie być w pełni zgodne z systemem wyświetlania obiektów 3D zastosowanym w grze Rome: Total War™. Prosimy o upewnienie się u producenta podzespołu że jest on w 100% zgodny z DirectX 9.0b.
    Wymagania trybu wieloosobowego:
    • Dostępne tryby rozgrywki w sieci Internet (TCP/IP) oraz LAN (TCP/IP)
    • Gra w Internecie wymaga szerokopasmowego łącza i najnowszych sterowników.
    • Rozgrywka w sieci lokalnej LAN wymaga karty sieciowej i najnowszych sterowników.

    POPRAWKI W AKTUALIZACJI v1.2

    Niniejsza aktualizacja w wersji 1.2 zawiera wiele modyfikacji i korekt problemów w grze jedno i wieloosobowej. Poniżej przedstawiamy listę głównych zmian/korekt.

    Bitwy

    · Poprawiono kod liczący trajektorię pocisków i ograniczono obrażenia zadawane przez ostrzał własnych jednostek.
    · Generałowie wspierający sterowani przez komputer mają obecnie mniejsze skłonności samobójcze.
    · Naprawiono problem z pościgiem falangi.
    · Naprawiono problem zbiegu wielu grup w jednym punkcie po wydaniu rozkazu ruchu.
    · Gracz może wybierać pomiędzy wsparciem napływającym stopniowo a sterowanym przez komputer przed rozpoczęciem bitwy.
    Pojedyncze bitwy angażujące wiele armii jednej frakcji są możliwe zarówno w trybie jednego jak i wielu graczy. Armie jednej frakcji muszą znajdować się w jednej drużynie.
    · Jednostki broniące miasta pozbawionego murów mogą opuścić jego granice.
    · Żołnierze w wieżach oblężniczych mogą ulegać panice, dzięki czemu nie walczą oni do upadłego i nie powinni utykać w miejscach niedostępnych.
    · Rydwany przewożące oficera lub generała otrzymują poprawną premię do zdrowia.
    · Ludzie na mostach nie panikują (co powodowało ich masową śmierć)
    · Poprawiono możliwość wycofywania armii z zasadzki na polu bitwy, z którego nie ma ucieczki.
    · Gracz widzi osady, cuda świata i okręty na polach przyległych do pola bitwy.
    · Zwiększono wpływ zmęczenia na możliwości bitewne o 50% aby był on bardziej zauważalny.
    · Poprawiono błąd, wskutek którego słonie wpadające w amok nie zabijały nikogo po wybraniu i podążaniu za jedną ofiarą.
    · Liczne poprawki formacji żółwia, w szczególności jej ruchu na terenie miast, kolizji z innymi żółwiami i przeformowywania szyku.
    · Ogólna poprawa ruchu grup jednostek.
    · Poprawiono błąd systemu ruchu prowadzący niekiedy do zablokowania żołnierzy w formacji żółwia.
    · Poprawiono system wyboru ścieżki nie uwzględniający budowli (np. mostów) podczas ruchu do punktu na terenie budowli. (Zwykle objawiający się wpadaniem żołnierzy do wody po wydaniu rozkazu ataku na jednostkę zajmującą most).
    · Umożliwiono wycofanie jednostek broniących rynku po ich ostrzelaniu.
    · Umożliwiono jednostkom broniącym miasta pozbawionego murów upuszczenie jego granic.
    · Usunięto problem z wpadającymi do rzek oddziałami słoni, rydwanów i kawalerii w trakcie ataku na wyznaczony cel.
    · Jednostki posiadające tarcze potrafią chronić się nimi podczas marszu.


    Oblężenia

    · Naprawiono problem kolizji wież oblężniczych (skutkujący nieskoordynowanym zachowaniem) po podciągnięciu ich najbliżej jak to możliwe i wydaniu rozkazu ruchu.
    · Usunięto problem z zawieszaniem gry przy próbie pobrania drabin na etapie rozstawiania jednostek przez oddział nie posiadający wystarczającej ilości ludzi.
    · Poprawiono problem z wieżami oblężniczymi wytwarzającymi strzały na etapie rozstawiania i przechodzącymi w tryb “strzelać bez rozkazu”, co skutkowało wystrzeleniem zmasowanej salwy zaraz po rozpoczęciu bitwy.

    Interfejs

    · Dodano opcję włączenia/wyłączenia cieniowana jednostek w opcjach grafiki (w pliku preferences.txt)
    · Dodano opcję włącz / wyłącz szczegółową mapę to menu opcji grafiki (w pliku preferences.txt)
    · Usunięto problem ”klonowania” jednostek podczas transferu
    · Dodano informację o koszcie łącznym skolejkowanych najemników na panelu rekrutacji.
    · Armie oblegające mogą wywołać zwój sprzętu oblężniczego nawet, jeśli nie posiadają punktów ruchu.
    · Dodano opcjonalny szybki system czatowania w trybie wieloosobowym i możliwość zdefiniowania czasu wyświetlania wiadomości (w pliku preferences.txt)
    · Dodano minimalny ‘IU' (interfejs użytkownika) w przypadku bitew, w pliku preferences.txt określono MINIMAL_UI: TRUE.
    · Dodano skróty klawiaturowe pozwalające na ukrycie elementów zminimalizowanego interfejsu bitwy, F5 – wł/wył radar, F6 – wł/wył przyciski, F7 – wł/wył karty
    · Dodano przycisk poddania bitwy w trybie wieloosobowym.
    · W systemie szybkiego czatu wiadomości są oznaczone kolorami zależnymi od ich nadawcy zgodnie z poniższymi kategoriami: sojusznik, wróg, wszyscy, prywatne.
    · Dodano logiczne zaznaczanie jednostek (ctrl + shift + 1-9 przypisanie, alt + 1-9 zaznaczenie) tak jak w grze Medieval. Brak wizualnego zobrazowania tej modyfikacji.
    · Dodano skróty klawiaturowe pozwalające na zaznaczenie poprzedniego i następnego obiektu danego typu (postaci, osady, fortu etc.)
    · Dodano log wiadomości w trybie wieloosobowym (klawisz ‘)
    · Gracz może wyświetlić wszystkie ścieżki planowane na więcej niż jedną turę (klawisz równości)

    Tryb wieloosobowy

    · Dodano znacznik filtrowania listy gier pozwalający na odfiltrowanie tych, do których nie można się przyłączyć.
    · Dodano przycisk ignorowania gracza podczas czatu pozwalający na odfiltrowanie niepożądanych wiadomości w poczekalni.
    · Armie graczy opuszczających grę są przejmowane pod komendę komputera.
    · Umożliwiono odrzucanie graczy którzy utracili kontakt z serwerem gry (na skutek problemów z łączem lub w wyniku zawieszenia swojego komputera). Na etapie wyboru armii, w przypadku problemu z zatrzymaniem gry gracze zostaną o tym fakcie powiadomieni. Jeśli problem dotyczy tylko JEDNEGO gracza, gospodarz gry może usunąć go korzystając z odpowiedniego przycisku. Po wznowieniu gry, czy to wskutek usunięcia gracza czy dzięki rozwiązaniu problemu, gracze zostają o tym fakcie powiadomieni. Istnieje możliwość opuszczenia gry nawet po jej zatrzymaniu.
    · Jeśli gra zostanie zatrzymana w trakcie bitwy, wyświetlone zostanie okno informujące graczy o problemie. Jeśli powoduje go jeden z graczy, wyświetlony zostanie również przycisk pozwalający na wyeliminowanie go z gry przez gospodarza. Wszyscy gracze będą mieli możliwość opuszczenia gry. Po wznowieniu gry okno wiadomości zniknie.
    · Powiadomienie o utracie synchronizacji gry jest dostępne w wersji pierwotnej. Gracze są powiadamiani o utracie synchronizacji. Gospodarz gry ma możliwość usunięcia graczy powodujących desynchronizację gry przy pomocy komend czatu. Są one dostępne w trakcie bitew po wyborze dowolnej z opcji czatu. Dostępne komendy to: '#players' – wyświetla listę graczy uczestniczących w bitwie wraz z indeksami umożliwiającymi ich usunięcie, wyświetla również informację o stanie synchronizacji a w razie jej utraty listę graczy nie zsynchronizowanych z gospodarzem, '#kick', umożliwia gospodarzowi usunięcie graczy z bitwy czy to poprzez podanie indeksu wybranego gracza (np., '#kick 1'), czy też, jeśli komenda czatu zostaje wysłana ‘do’ określonego gracza '#kick you' usunie go z gry. Wreszcie jeśli gra nie jest zsynchronizowana, polecenie '#kick desync' usunie wszystkich graczy nie zsynchronizowanych z gospodarzem. Po odzyskaniu synchronizacji gracze zostaną o tym fakcie powiadomieni.
    · Pliki logu: Po bitwach w trybie wieloosobowym generowane są pliki logu umożliwiające graczom zapoznanie się z e statystykami gry bez konieczności przeglądania ich na serwerze. Zawierają on istotne dane dotyczące gry. W opcjach gry można ponadto zdefiniować tworzenie logów w przypadku WSZYSTKICH bitew, nawet w trybie kampanii jednego gracza. Domyślnie opcja ta jest wyłączona – należy ręcznie zmienić treść pliku preferences.txt, brak odpowiedniego narzędzia w interfejsie użytkownika. Nazwa pliku tworzona jest zgodnie ze schematem online_mp_DD-MM-RR_GGMM.txt, gdzie wielkie litery oznaczają dzień, miesiąc, rok, godziny i minuty, plik ten jest zapisywany w katalogu logów. Kolejna opcja umożliwia wyłączenie logów ze znacznikiem czasu i zapis do pliku logfile.txt.
    · Identyfikator gracza: W grze sieciowej użytkownicy mogą wybierać dowolne imiona na etapie logowania. Posiadają jednak unikalny identyfikator – klucz CD, wprowadziliśmy więc system umożliwiający wykorzystanie tej informacji. Domyślnie jest on wyłączony – można go aktywować w ustawieniach (począwszy od oznaczenia GS_PID), lub też w oknie czatu w poczekalni. W ogólnym założeniu informacja o kluczu CD gracza wyświetlana jest jako komentarz do jego imienia, pokazany może być sam klucz CD, może być on również wykorzystany do wyszukiwania wpisów na liście graczy. System wykorzystuje listy znajdujące się w katalogu list graczy. Listy te zawierają tytuły i serie sparowanych nazw i identyfikatorów graczy. Po wyszukaniu pary nazwa gracza/klucz CD wyświetlony zostanie komentarz dotyczący wybranego gracza pokazujący tytuł listy i znalezione imię. Jedna lista jest (opcjonalnie) zapisywania przez grę – current.txt, pod domyślnym tytułem ‘Known’ (Znany). Po wylogowaniu wszystkie wcześniej nieznane klucze CD zostają dodane do tej listy. Gracz może wymusić zapisywanie listy bieżącej #cur. Polecenie #cur NAZWA pozwala na zapisanie listy pod zmienioną nazwą. Domyślnie wykorzystywana jest nazwa current.txt - można zmienić to poleceniem #usecur. System ten jest kontrolowany za pośrednictwem okna czatu. #pid – włącza i wyłącza powyższy system. #fullid – włącza i wyłącza wyświetlanie kluczy CD. Domyślnie opcja ta jest wyłączona, identyfikatorem są wtedy liczbowe. #usecur – włącza/wyłącza użycie listy current.txt (domyślnie włączone) #lists – przeładowuje listę wszystkich gracz, podaje również przyczyny wszystkich błędów w przypadku błędów odczytu, dzięki czemu gracze mogą tworzyć własne listy i z łatwością z nich korzystać. Prosimy o zapoznanie się z formatem pliku current.txt Po aktywacji systemu gracz może wyświetlić imię, pod jaki po raz pierwszy poznał wybranego znajomego. Gracze mogą dzięki temu tworzyć i dystrybuować własne listy – turniejowe, klanowe i rankingi. Pozwala to na większą możliwość identyfikacji. System ten domyślnie jest wyłączony i jest całkowicie opcjonalny, korzystanie z niego jest całkowicie dobrowolne. Wyświetlenie komentarza na liście graczy może potrwać do dwóch sekund, tyle trwa wysłanie zapytania do serwisu GameSpy o podanie informacji o kluczu CD. W przypadku braku na liście nie pojawi się żadna informacja. Również jeżeli gracz korzysta z GameSpy Arcade, informacja o kluczu CD jest niedostępna i nie zostanie wyświetlona.
    · Polecenia czatu w trakcie bitew: Podczas bitew w trybie wieloosobowym w oknie czatu dostępne są pewne polecenia. Wysłanie wiadomości do wybranego gracza lub wszystkich graczy (wpisy rozpoczynające się od znaku # nie są traktowane jako wiadomości) #players (lub #p) wyświetla informację o graczach – imiona, frakcje, wydane denary, informację o synchronizacji gry. Na etapie rozstawiania wyświetlona jest również informacja, na którego gracza oczekuje system, dzięki czemu można zorientować się, kto przedłuża rozlokowanie armii. Polecenie #kick umożliwia gospodarzowi usunięcie graczy (podając numer gracza wyświetlany poprzez komendę #p) #kick desync umożliwia usunięcie graczy, którzy utracili synchronizację z gospodarzem gry. #drop pozwala gospodarzowi na odrzucenie graczy, którzy utracili kontakt z grą na przykład wskutek zawieszenia ich komputerów – w trakcie gry wyświetlone zostaje okno powiadomienia, jednak na niektórych komputerach podczas wczytywania gry okno to może nie być dostępne. Polecenie #drop jest jedynym sposobem usunięcia takich graczy. Jest ono dostępne tylko w przypadku utraty kontaktu przez jednego gracza. Usunięcie wielu graczy nie jest możliwe.


    Edytor

    · Włączenie edytora bitew – jest on dostępny po wprowadzeniu linii polecenia –enable_editor

    Mapa kampanii

    · Ruch kamery na mapie kampanii został ustabilizowany poprzez dodanie efektu inercji eliminującego wstrząsy. Opcja ta może być wyłączona poprzez zmianę wartości parametru CAMPAIGN_MAP_CAMERA_SMOOTHING z TRUE na FALSE w pliku preferences.txt.
    · Dodano przycisk ‘pokaż szczegóły postaci’ do wiadomości o wejściu w nową erę.
    · Po przyjęciu propozycji mariażu, powiadomienie zawiera przycisk ‘pokaż szczegóły postaci’ dzięki czemu można ja zlokalizować.
    · Gracz może dokonywać wypadu na armię oblegającą tylko raz w trakcie tury.
    · Spadkobiercy są wybierani z uwzględnieniem ich wpływów zamiast talentów przywódczych czy umiejętności zarządzania.
    · Zmniejszono koszt ruchu na pełnym morzu co skutkuje większym zasięgiem w trakcie jednej tury.
    · Większa aktywność bandytów – są oni teraz bardziej mobilni.
    · Bandyci mogą podejmować próby przejmowania osad kontrolowanych przez gracza na trudnym i bardzo trudnym poziomie gry.
    · Posiłki w trakcie wypadu są dostępne jedynie poza osadą, jeśli atakowana jest armia oblegająca.
    · Naprawiono problem z zawieszaniem gry po podjęciu działań trwających kilka tur na forcie lub porcie, który był eliminowany przed ich zakończeniem.
    · Strażnice nie wykorzystywały swojej wysokości do obserwacji ponad przeszkodami terenowymi.
    · Ograniczono wpływ zanieczyszczenia na ład publiczny do poziomu maksymalnego 100%.
    · Zrównoważono skuteczność słoni i rydwanów w trybie automatycznego rozstrzygnięcia bitew, wcześniej były one zbyt słabe.
    · Poprawiono automatyczne rozstrzygnięcie na trudnym i bardzo trudnym poziomie gry.
    · Zwiększono częstotliwość zasadzek.
    · Wycofanie armii przegrywającej lub remisującej skutkuje otoczeniem wszystkich jej jednostek na tak długo, dopóki wciąż dostępne są jednostki umożliwiające jej przegrupowanie.
    · Zamach na generała posiadającego liczną armię jest znacznie trudniejszy.
    · Nieznacznie zwiększono zasięg ruchu agentów
    · Dodano możliwość rozwiązania jednostek na wrogich terytoriach
    · Koszty usług dyplomatycznych dotyczących mapy rosną liniowo wraz ze wzrostem ilości dostarczonych informacji.
    · Po Mariuszu ulepszeni ochroniarze włączają się do prac
    · Podstępy komputera są znacznie bardziej aktywne
    · Wypady są możliwej jedynie przeciwko armii oblegającej, a nie przeciwko armiom znajdującym się na przyległych polach.
    · Poprawiono cechy postaci i problemy ze wsparciem
    · Na polu bitwy przedstawiono przyległe obiekty – osady, forty, cuda świata, okręty i porty
    · Zmniejszono przychody z eksterminacji
    · Przekupywanie osad i postaci jest aktem agresji
    · Poprawiono błąd w wyniku którego szpiedzy w osadach zmieniających właściciela byli zabijani.
    · Poprawiono kontrolę nad tempem przewijania mapy kampanii.

    Działania na morzach

    · Jednostki morskie mogą łatwiej blokować wrogie porty
    · Jednostki morskie mogą zasilić flotę przewożącą wojska pod warunkiem, że nie wykonała ona jeszcze ruchu i znajduje się w zasięgu jednej tury.
    · Transportowe jednostki morskie nie łączą się z innymi jednostkami wodnymi.
    · Poprawiono błąd uniemożliwiający łączenie jednostek morskich (skutkujący tłumem pojedynczych okrętów w wersji 1.0)
    · Floty można dzielić na mniejsze jeśli frakcja nie dysponuje okrętami w ilości wystarczającej do pokrycia zapotrzebowania na transport.
    · Ulepszono ciągłość wybrzeży umożliwiającą długodystansowe zwiady drogą morską.
    · Poprawiono błąd, w wyniku którego admirałowie po bitwie nie otrzymywali gwiazdek dowodzenia.

    Postaci/Agenci

    · Zmieniono podatność na przekupstwo, teraz cecha ta zwiększa szanse na przekupienie postaci zamiast je zmniejszać.
    · Nie można przekupić członka rodziny wcześniej przekupionego przez inną frakcję. Jest on wydziedziczony bez względu na wcześniejsze dokonania.
    · Nie można przekupywać rzymian należących do sprzymierzonej frakcji.
    · Koszt przekupstwa został podwojony i uzależniony od zamożności przekupywanego
    · Przekupienie kapitana przez agenta z innej jednostki skutkowało usunięciem agenta z armii. Błąd ten został wyeliminowany.
    · Szpiedzy działający w osadach pozostają w nich nawet po przejęciu ich przez innego przeciwnika.
    · Maksymalna szansa skutecznego sabotażu lub zabójstwa zmniejszona ze 100% do 95% dzięki czemu zamachowcy nie mordują wszystkiego co się rusza.
    · Postaci mogą być leczone z zarazy jeśli znajdują się poza osadą.
    · Czas wpływu zarazy na postaci został ograniczony z 8 do 5 tur.
    · Gwiazdy dowodzenia nie będą przydzielane zwycięzcy w bitwach, w których miał on przewagę.
    · Naprawiono błąd uznający niewielkie transakcje za działania agresywne

    Wydarzenia

    · Urodziny, śluby i adopcje mogą mieć miejsce w osadach innych niż stolica. Nowe postaci pojawią się w osada, w których znajduje się ich ojciec (lub teść w przypadku ślubów, lub przybrany ojciec w przypadku adopcji).
    · Zawężono granice wieku małżonków, dzięki czemu mniej jest starych i nieletnich kandydatów do ożenku.
    · Reformy Mariusza są bardziej prawdopodobne na późniejszych etapach gry
    · Wszelkie przyszłe wydarzenia historyczne i katastrofy były usuwane po wczytaniu zapisanego stanu gry. Ten błąd został wyeliminowany.

    Sztuczna inteligencja

    · Poprawiono doszkalanie jednostek sterowanych przez komputer
    · Poprawiono działania komputera podczas sabotażu i zamachów, dzięki czemu angażuje się on w infiltrację i jest mniej ostrożny w przypadku niskopoziomowych zabójców i szpiegów.
    · Zmieniono kod definiujący ustawienia polityki podatkowej (ma to również wpływ na asystenta gracza).
    · Poprawiono inteligencję asystenta gracza określającego politykę podatkowa o częściowym lub całkowitym wyprowadzeniu garnizonu z osady.
    · Poprawiono działania komputera, który nie atakował wrogich fortów na własnym terytorium.
    · Zmieniono ocenę stosunku sił przez komputer podczas kampanii
    · Zwiększono prawdopodobieństwo dokonania wypadu przez komputer
    · Umożliwiono ruch armii kontrolowanych przez komputer po przeprowadzeniu ataku
    · Zwiększono szanse ataku komputera na prowincje w których znajdują się cuda świata
    · Zmieniono zachowanie algorytmu produkcji podczas kampanii, zwiększając prawdopodobieństwo wytworzenia przez komputer artylerii i słoni
    · Ulepszono zachowanie protektoratu (trybut i powstrzymanie ataków)
    · Poprawiono błąd w wyniku którego inni rzymianie atakowali protektoraty gracza
    · Poprawiono błąd w wyniku którego jednostki sterowane przez komputer broniące brodu toczyły bitwy w rzekach
    · Armie wspierające – generałowie prowadzeni przez komputer mają mniejsze skłonności samobójcze


    Oraz wiele innych modyfikacji i korekt

    Odinstalowywanie gry
    W trakcie odinstalowywania gry Rome: Total War™, na twardym dysku zachowane zostaną 2 pliki. Można usunąć je ręcznie z poniższych lokacji:

    <KATALOG GRY>\version.inf
    <KATALOG GRY>\Docs\Patch Readme.rtf

    AKTUALIZACJA v1.1

    Bitwy

    &#183; Słonie w grze zostały osłabione dzięki czemu nie mają tak druzgocącej przewagi


    Tryb wieloosobowy

    &#183; Niniejsza aktualizacja w wersji 1.1 rozwiązuje wiele problemów trybu wieloosobowego dotyczących stabilności gry, jej działania i kwestii synchronizacji.
    &#183; Naprawiono problem występujący po osiągnięciu maksymalnego limitu graczy w poczekalni serwisu GameSpy.



    Total War Software &#169; 2002 - 2005 The Creative Assembly Limited. Total War, Rome: Total War oraz logo Total War są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi Creative Assembly Limited w Wielkiej Brytanii i/lub innych państwach. Wydawca: Activision Publishing, Inc. Activision jest zastrzeżonym znakiem handlowym Activision, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Oprogramowanie wykorzystuje technologię Microsoft Windows Media Technologies. Copyright (c) 1999-2002 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejszy produkt wykorzystuje technologię oprogramowania licencjonowaną przez GameSpy Industries, Inc.  (c) 1999-2003 GameSpy Industries, Inc.  GameSpy oraz znak "Powered by GameSpy" są znakami handlowymi GameSpy Industries, Inc.  Wszelkie prawa zastrzeżone.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL