Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Grza 08:42
 » El Vis 08:39
 » Dhoine 08:38
 » fox19 08:35
 » waski 08:33
 » rkowalcz 08:30
 » Fight 08:29
 » DJopek 08:29
 » Kenny 08:27
 » DYD 08:27
 » Sherif 08:22
 » ekspert_I 08:21
 » Ament 08:20
 » biEski 08:18
 » havranek 08:17
 » Demo 08:17
 » m&m 08:15
 » Doczu 08:15
 » Wolf 08:12
 » cVas 08:11

 Dzisiaj przeczytano
 41144 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ale CoD2 ma nie z optymalizowany silnik dzwieku , black-bird 19/12/05 01:29
gdy mialem ustawiony dzwiek na maksa gra ciela sie na max gdy bylo duzo ludu gdy przelaczylem nie na creative jest wszystko super. To samo bylo w 1. Fakt mam proca 1 GHz no ale bez przesady.

  1. ja mam 3000+ , pigmey 19/12/05 07:28
    a i tak przy wiekszej ilosci ludzi dzwiek mi sie przycinal

  2. bo ja wiem... silnik jest ten sam... , XTC 19/12/05 08:08
    co w:
    Heavy Metal F.A.K.K.2
    Medal of Honor AA
    COD
    i jeszcze paru innych.

    Miles Sound System...

    Po prostu gadżety do 3d (tak A3D w wersjach wyższych od 1.0 (ponieważ wszystkie dodatki w 2.0 robił procesor, jak i EAX i DirectSound3D) audio zawsze mimo wsparcia kart w dużej mierze obciążały procesor.
    Fakt - teraz nie spotyka się już czegoś takiego jak porównania wydajności gier pod kątem wybranego typu przetwarzania dźwięku.

    Linux

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL