Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » g5mark 17:39
 » Kenny 17:38
 » kicior 17:36
 » john565 17:34
 » bmiluch 17:32
 » KHot 17:30
 » Liu CAs 17:25
 » rooter666 17:25
 » PaKu 17:23
 » Pawelec 17:18
 » Paweł27 17:12
 » alkatraz 17:06
 » Sherif 17:05
 » DJopek 17:04
 » Wedelek 17:04
 » ligand17 17:02
 » soyo 16:59
 » AfiP 16:59
 » Wojtekar 16:58
 » Ramen 16:57

 Dzisiaj przeczytano
 41104 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] chwale serwis creativa , bartek_mi 25/10/05 18:23
2 tygodnie temu wyjmujac creativa muvo v200 z kieszeni uszkodzilem klapke zakrywajaca baterie - kawalek 'dziobka' sie odlamal - klapka sie trzyma ale to juz nie to samo :)

po przeczytaniu pochlebnych opinii na temat serwisu firmy C. napisalem do nich. opisalem problem, spytalem czy moge kupic taka plytke (sprzet na gwarancji ale to przeciez ewidentnie moja wina wiec nic nie sciemnialem)

mila pani odpisala ze mi wysla klapke tylko musze podac adres i numerek seryjny (kolor podalem wczesniej)

i dzis w skrzynce znalazlem liscik z irlandii, babelkowa koperta, a w srodku nietylko klapka ale caly 'battery pack' :)

i to sie nazywa serwis - jesli ktos chce zaoszczedzis 20 zl i kupic na allegro odtwarzacz firmy krzak niech sie zastanowi czy taka obsluga klienta nie jest warta paru groszy.

dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  1. Hm, dobrze , sebtar 25/10/05 18:28
    wiedzieć ;-)

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

  2. to prawda , kubazzz 25/10/05 18:29
    a poza tym Creative jednak graja lepiej niz te taniochy.

    SM-S908

  3. to prawda , myszon 25/10/05 19:11
    serwis mają boski

  4. Potwierdzam.... , michol 25/10/05 20:06
    też miałem z nimi do czynienia- szybko, sprawnie, zero problemów. Oby więcej takich firm

  5. to pikus..... , Amorr 25/10/05 20:50
    kumpel mial zestaw 7,1 glosnikow i cos trzeszczaly - podzwonil do seriwsu i ............... przyslali nowy komplet glosnikow (samych bez kabli) i poprosili o zniszczenie tych "trzeszczacych" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siuurrr zniszczylismy ale siebie po sprzedaniu ich na ebay :) TO JEST FIRMA <bravo>

    ...:z natury rzeczy tylko zioło leczy:...

  6. a mozna spytac pod jaki adres dokladnie pisales? , dawidy 25/10/05 21:30
    i czy do serwisu w PL czy zagranica?

    Bo tez mam taki zamiar napisac do nich, bo mi sie spul chyba pilot od glosnikow (czasami samo sie robi ciszej albo glosniej). Ten sam problem maja dwaj moi znajomi, ktorzy sa posiadaczami takich samych modeli, jakies trefne potencjometry chyba :/

    102594

    1. miałem dokładnie to samo... , michol 25/10/05 21:55
      i... wymienili mi subwoofer :) ich serwis na Europe jest w Irlandii , tam docierają maila serwisowe

    2. stad: , bartek_mi 25/10/05 21:57
      http://pl.europe.creative.com/...act/emailform.asp

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  7. To samo moge napisac o LOGITECHU , Brauni 26/10/05 00:28
    Moja kochana MX500 wyzionela ducha (znaczy przerwał sie kabelek tuz przy myszce)
    Po telefonie do Logitech Polska miła pani kazała czekać na przesyłkę z nowiutką MX510 (kazała tylko wybrać kolor ;)
    Starej MX500 kazała odciąć ogon i wysłać do Szwajcarii.
    Koniec jest taki że mam nową MX510 i MX500 z kablem od jakiejś starej myszki na USB za 4 PLN na giełdzie ;)
    ps soki za kiepską składnie ale jestem jak to napisał przedmówca: lekko zniszczony ;)

    Br@uNi Polska

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL