TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
MediaMarkt i serwis , grubas 27/09/04 11:49 Czy moze mi ktos podpowiedziec co moge zrobic-tzn juz tlumacze:oddalem do naprawy glosniki Creative dnia 31/08/04 i do tej pory nie dostalem zadnej informacji ze naprwawa sie przeciagnie lub cos w tym stylu i czy moge po takim czasie zazadac zwrotu gotowki lub wydania nowego sprzetu???<nie ma to jak dobry bumel> - ale tanio bylo... , qp15 27/09/04 12:11
nie...?- ;-) , koral 27/09/04 12:42
dokladnie:)
@grubas moze im sie silikon skonczyl i nie maja czym przymocowac nowych czesci:)
- hmm , grubas 27/09/04 12:23
240zl za 4400 chyba raczej standardowo<nie ma to jak dobry bumel> - aprobowales ... , Nebuchadnezzar 27/09/04 12:41
zadzwonic i sie zapytac co z twoim sprzetem? oni pewnie czekaja na ciebie az sie dowieszdupa na stołku, morda przy korycie... - dokladnie , maarec 27/09/04 13:40
tak sie na bank beda tlumaczyc.
p.s - do mnie z media marktu zawsze dzwonili sami (oczywiscie nie kupowalem nic do kompa :) )Sempron 2.4 , epox 8rda3i,
Hercules 9100, Benq 1640
Digifire 7.1 + Creative inspire 6.1
- A co napisali na karcie gwarancyjnej? , PKort 27/09/04 17:14
Jeśli minął już przewidziany czas, to wystosuj do nich pismo, że w związku z niedotrzymaniem przez MM warunków umowy gwarancyjnej żądasz wydania nowego sprzętu bądź zwrotu pieniędzy w trybie natychmiastowym. I że kopię dokumentu otrzymuje PIH oraz FK.
Ale lepiej się dowiesz jeszcze wcześniej w FK, czy możesz zrezygnować z naprawy grawancyjnej i skorzystać z "niezgodności towaru z umową" jeśli jeszcze obowiązuje - będzie dużo lepiej.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|