TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Pamiętacie mój post o zaginionej paczce na PP? To poczytajcie - jest finał... , Dexter 25/09/04 09:22 Post był taki:
http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2004&id=77182
Ale i tak streszczę wszystko:
Było tak:
12 sierpnia wysłałem do gości apaczkę, a w paczce telefon komórkowy. Priorytetem. Dwa dni później kolo monituje, że sorry, ale telefonu ni ma. Spoko. d, 4, 5, 6 dni i dalej nie ma.
Po monitach na poczcie u siebie i u adresata zostałem, delikatnie rzecz ujmując, objechany, że mogę im zafikać dopiero po 14 dniach od wysłania paczki. No to poczekałem te 14 dni i wysmarowałem reklamację.
Nie omieszkałem zaznaczyć w niej, że domagam się zwrotu całej wartości paczki, czyli 300 PLN.
Wg regulaminu PP powinienem dostać 10-krotność opłaty za wysłanie paczki no to sobie liczę - zapłaciłem 14,50 więc dostanę 145 PLN w najgorszym razie...
W międzyczasie dostałem list od PP, na zwykłej kartce, że oni mnie sorry, ale jeszcze moja reklamacja nie została rozpatrzona i że mają 30 dni na to... Nie wiem po kiego ch... mi to słali, za dużo kasy mają, a może nie chcieli, żebym na zawał walnął z tego czekania?
W końcu wczoraj dostałem list (tym razem się postarali, porządny gruby papier firmowy) z info, że reklamacja została rozpatrzona.
Oczywiście o zwrocie całej kasy - no way, master.
Dostanę tak jak myślałem, 10-krotność opłaty za wysłanie paczki. Myślicie, że 145 PLN? A GÓWNO!
Poczta liczy to tak:
10x6,00 = 60 (rekompensata za zgubienie paczki)
+
Zwrot 6,00 za nadanie paczki
+
Zwrot 8.50 za pobranie.
Suma: 74,50!!!
Ale jazda.
Jak myślicie, jest szansa, żeby dowiedzieć się na którym etapie podróży zaginął mój telefonik? Może mogę wskórać coś jeszcze?
(Kwoty zaokrągliłem do pełnych dziesiątek groszy).Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - poprostu kradna , J@rek 25/09/04 09:42
czesto wysylam listy do brata... a on do mnie :-)
raz brat wsadzil do listu 20 zloty, zeby nie wysylac przekazem... bylo tak zabunkrowane, ze nawet pod swiatlo nie bylo widac co tam jest, a list przyszedl rozdarty i bez kasy. jak nie bylo kasy zaden list sie nie podarl ;-)
a z ta reklamacja wspolczuje.Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - Spoko, pewnie się znajdzie: , j23 25/09/04 10:07
wysyłałem Maxtora do Irlandii w ramach reklamacji. Też PP. Miał dojść w 2 tygodnie. Po 3 miesiącach miałem tylko zapewnienie Maxtora że nic nie dostali, z winy mojej poczty. Potem był miesiąc na reklamację. Potam kolejny na reklamację reklamacji. W sumie 5 miesięcy. Niestety, na 2 dni przed upływem kolejnej reklamacji i prawem do kasy przesyłka doszła... Piszę niestety, bo kolega się nauczy że przesyłki tej wagi (wielkość nie ma znaczenia) przesyła się JAKO LIST, A NIE JAKO PACZKĘ: w naszej nienormalnej poczcie opłata jest wtedy NIŻSZA(!), a odszkodowanie wynosi 50 KROTNOŚĆ OPŁATY!!! 30zł (opłata) x 50 było więcej warte od mojego dysku...Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - takie male OT , dede 25/09/04 12:58
i jak uznali ci reklamacje?
musiales im wyslac tez jakis rachunek? dostales nowy dysk?
jestem ciekwawy bo jeden z moich maxtorow ma bad sectory i jedyne co moge z nim zrobic to wyslac do irlandii.... aha ile zaplaciles za przesylke?
dzieki pozdrowienia ;):Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
Herc9800Pro : 2*120
Maxtor SATA : Plextor48x : - Wchodzisz na ich stronę i wpisujesz numer seryjny HD , j23 25/09/04 13:11
to podają ile gwarancji zostało. Bierzesz ich program diagnostyczny i wyniki z tego programu wpisujesz u nich na formularzu www. Zwykle nie dostajesz nowego tylko recertyfikowany ("jak nowy" wg. nich, mają tago multum bo ponoć 70-90% zwrotów gwarancyjnych to sprawne HD, tylko ludzie mają kłopot z partycjami itp.), który ponoć przechodzi te same testy co nowy... Dają gorszą gwarancję niż np. seagate, bo do końca pierwotnej + 3 miechy (seagate rok lub do końca pierwotnej-co jest dłuższe). Wysyłasz na swój koszt (opakowanie musi być zgodne z ich wymogami, bo nie uznają gwrancji!), a odsyłają w ciągu 3 dni na ich koszt kurierem. Musiałem wysłać bo sklepowa była 2 lata, a padł mi po 2 latach i 2 tyg... Producenta była 3 letnia. Przesyłałem listem poleconym piorytet za potwierdzeniem odbioru. Opłata zależna od wagi, bodaj wypadło 29.5 zł. Miało dojść po 2 tyg, a ile trwało to opisałem...Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - hmm , dede 25/09/04 13:20
a dostales nowy dysk?:Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
Herc9800Pro : 2*120
Maxtor SATA : Plextor48x : - aha , dede 25/09/04 13:21
jeszcze jest taki problem, ze wyskakuje mi jakis kod w ich najnowszym programie diagnostycznym i po wpisaniu go na www, wykakuje blad ze podalem zly kod ....:Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
Herc9800Pro : 2*120
Maxtor SATA : Plextor48x : - mniemam że Kolega , j23 25/09/04 14:34
jest średnio gramotny z angielskiego. Kod z diagnostyka wpisuje się w formularzu zgłaszania awarii wraz z jej opisem. Przypuszczam że tam gdzie Kolega wpisywał, to kod zgłoszenia, służący do logowania się na konto i śledzenia przebiegu sprawy, który to kod się dostaje mailem od ich pomocy technicznej po zgłoszeniu sprawy formularzem www. Najlepiej jednak to wypełnić z kimś, kto dobrze zna angielski, by nie stracić gwarancji np. z powodu wysłania HD np. w folii bąbelkowej, kulkach styropianowych czy bez folii antyelektrostatycznej czy innych rzeczy których zabraniają pod rygorem utraty gwarancji.Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! - hmm , dede 25/09/04 14:39
wiec tutaj raczej sie mylisz ;)
chodzi o to ze z tego co pamietam w powermaxie otrzymuje kod 6 cyfrowy a w formularzu wymagany jest 7 cyfrowy ... nie jestem do konca pewien, lecz dzis sprobuje ponownie, jak sie nie uda to skontaktuje sie mailowo z suportem i poczekam na dalsze instrukcje ;):Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
Herc9800Pro : 2*120
Maxtor SATA : Plextor48x :
- nie do konca rozumiem ... , atay 25/09/04 13:22
mozesz rozpisac dokladniej to co sie dzialo z naszą PP ? :)_- Atay -_
- ja wyslalem paczke , Bojar 25/09/04 10:36
priorytetem poleconym do carmamira a w niej byla karta graficzna. paczka nie doszla a reklamacji poczta nie uwzglednila i jestem 350 w plecy :(Lubię pracę. Praca mnie fascynuje.
Mogę siedzieć i patrzeć na nią
godzinami. - Nie rozumiem, jak mogli nie uznać reklamacji? , j23 25/09/04 13:14
To znaczy jakie było uzasadnienie? Nie uznaję to nie wystarczy... U mnie reklamacje uznawali, tylko procedury trwają miesiącami... Idź do Federacji Konsumentów po poradę prawną i raczej szybko, bo na reklamację ma się chyba miesiąc na wniesienie.Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor!
- ja tez wysylałem paczke za pobraniem (150 zl) i gdzies sie zawieruszyla. , garnek 25/09/04 13:23
pisalem reklamacje i w reklamacji wartość pobrania paczki. Wszystko wlasciwie ok, ale po kilku dniach paczka sie odnalazla i wszystko bylo ok. - Tez raz wyslalem bez podania wartosci (nie ubezpieczona) , Saszkin 25/09/04 14:54
...i tez zginela....tez telefon komorkowy - 2 lata temu.
I nauczylem sie wtedy jak to sie kurka wysyla poczta!
Jak cos drozsze to ubezpieczone i tyle!
Bo poczta to banda zlodziei w 99%
A za reklamacje dostalem 104 zl. (telefon byl warty 360). |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|