TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Moje boje z SIRIUS.pl , Colin_MC 16/09/04 14:57 Witam. Muszę poskarżyć się na obsługę klienta w firmie Sirus.pl, chodzi o reklamację karty Radeon 9700Pro. Kartę wysłałem 6 kwietnia ponieważ zaczęła generować artefakty. Karty nie kręciłem(aha, to był ten egzemplarz, który był testowany na Frazie. Wszystkie numery się zgadzają), więc myślałem że sprawa będzie prosta(naprawa karty lub wymiana na nową)
Jakże się jednak myliłem...
Moim zdaniem karta karta jest z prywatnego importu, dlatego ten cały problem. Jakbym SIRIUS kupił ją normalnie u dystrybutora, to nie było żadnego problemu. Najgorsze jest to, że będę chyba musiał oddać sprawę do sądu, ponieważ mimo obiecania PIH-owi że kartę dostanę do 15 września, nic na to nie wskazuje, że się to stanie. Raz nawet dostałem odpowiedź, że PIH-u się SIRIUS nie boi... OJ, co to za firma? Nie słyszeli, że jeden zadowolony klient, przysparza 2 klientow, a JEDEN niezadowolony klient powie o problemach, 10 innym potencjalnym klientom?
Od początku kazano mi się kontaktować z szefem serwisu Sirius.pl Sp. z o.o. - panem Kazimierzem Skudlarskim. Oto część co ciekawszych fragmentów listów od tego Pana:
1) 12 maja
"Witam - niestety musimy uzbroic sie w cierpliwosc
GB nie realizuje serwisów w POlsce dlatego z pewnoscia przedłuzy okres naprawy gwarancyjnej - prosze si e kontaktowac w przedmiotowej sprawie tylko ze mna"
2) 24 maja
"stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
cotygodniowe bluzgi.... :)
mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu"
3) 14 czerwca
na pytanie co z kartą? - "juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce"
4) 21 czerwca(miał do mnie zadzwonić po 14-ym)
"przepraszam :)
ale nie zrobiłem tego celowo - po prostu od piatku mialem urlop - dzis postaram sie zadzwonic"
5) 1 lipca
"ma nadzieje ze cala sprawa znajdzie swoj finał wkrótce - czekam na odpowiedz
od Gigabyte juz ponad miesiac."
6) 6 lipca(zaczynałem się wkurzać i postraszyłem, że oddam sprawę do PIH-u)
"nikt nie lekcewazy Panskich maili :( ) mialem 5 dniowa przerwe w pracy ( z powodu awarii lacza) dzwonielm do Pana - rozmawialem z mama i myslalem ze jasno przedstawilem nasze stanowisko
Rozumie ze Pan czeka niewymiernie dugo , jednakze jest szansa na wymiane karty na wyzszy model (9800Pro) i dlatego wstrzymujemy sie z decyzja...
jezeli nie odpowiada Panu forma zalatwienia sprawy przez maila... prosze o informacje na jaki adres mamy wysac informacje pisemna
oczywiscie nie omieszkamy przeslac kopii do wlasciwego nam oddzialu PIH"
oraz
"termin sprawy ustala GB nie ja - ja sie staram ale słobo mi to idzie z przyczyn niezaleznych ode mnie"
7) 16 lipca(miałem nadzieję , że wszystko będzie OK, a karta miała niby być do końca lipca)
"tez wierze w to, GB odpisal wczoraj ze karty co prawda sa jeszce w Holandii ale maja zdazyc"
oraz
"czy mógłby Pan przetłumaczyć dokładniej bo nie mogę zrozumieć,ten
fragment "ale mają zdążyć?" ( moje pytanie)
"do ustalonego terminu - 31/07"
8) 4 sierpnia
Witam. Chyba jest Pan na tyle poważny, żeby nie udawać strusia?
Brakło już pomysłów na wykręty? (przypominam, karta miała być do końca lipca, a wykręt z L4 to kpina, pytałem się na GG pracownika o imieniu Łukasz i mówił, że Pan Kazimierz jest w pracy, ale nie ma czasu by mi odpisać) - heh, jeszcze pisze, że mój mail był primitywny. Jakby był w takiej sytuacji, też już pewnie by stracił cierpliwość.
"Witam
odpisze tylko z szacunku do Pana osoby,
bo normalnie na tak prymitywnego maila nie pisałbym.
Aktualnie przebywam na L4 - dzis rano jestem w firmie
tylko z powodów zwolnienia własnie,
co do Pana karty napewno nie musze chowac głowy w piasek - mam nadzieje ze
uciesze Pan jaka pozytywna wiadomoscia po powrocie
Pozdrowienia"
9) 4 sierpnia - cd perypetii :-(
"to nie sprawa moja czy kogos innego
to sprawa GB a tylko ja moge sobiwe pozwolic sobie na pisanie - podobnych to tego jakiego otrzymałem - prymitywnych maili do nich...
robiłęm wszystko zeby do konca lipca sprawa miala final
bo twez GB tak informował
kazo
jezeli nei bedzie odzewu od nich w rozsadnym terminie
po prostu wydamy Panu cos z magazynu..moze 9800SE
jednakze to problem bo jak Pana karta wroci inna(9800Pro a nie 9700 np) to na moim magazynie bedzie luka i "niczyja " karta, ktorej nie bede mogl sprzedac" -
(MÓJ TEKST DOPISANY TERAZ) CO MNIE TO WSZYSTKO OBCHODZI? WIDAĆ, Z TEGO, ŻE KARTA JEST PRZEMYCANA. BEZCZELNOŚĆ, BY PROPONOWAĆ KARTĘ GORSZĄ NIŻ MIAŁEM - 9800SE TO PRZECIEŻ 4 potokowiec.
10) 18 sierpnia - już po zgłoszeniu sprawy do PIH-u
"Witam
sposob załtwienia przez Pana sprawy, poprzez powiadomienie Inspekcji
Handlowej nie jest postrzegany przez mnie jako coś profesjonalnego.
Po wizycie tychże Pan - prosze oczekiwac ode mnie
jedynie oficjalnych informacji na pismie, gdyz tylko w ten sposob bede się juz Panem kontaktował pierwsza z nich zostanie Panu dostarczona ok 10 wrzesnia"
oraz
"tak sie sklada, iż konczac nasza zupelnie juz bezsensowna dywagacje chcailemsie przedstawic..
oraz podac funkcje , ktora piastuje w firmie....
ale i te fakty Pan otrzyma w pismie przewosnim od PIH - wiec doprawdy
szkoda naszych nerwów :)
kazo
i prosze darowac sobie cudzysłowa przy nazwie
Sirius jak i przy słowie przywiezione. Wydaja sie byc całkowicie nei na miejscu i nie swiadcza doberze o ich autorze. Ale to tylko moje zdanie.Jak pisałem nie obawiam sie PIH - bo wszystkich klientów szanuje o wiele bardziej niz kazda taka komisyje - a oficjalna odpowiedz dostanie Pan własnie od przedstawicieli niniejszej inspekcji.Mma nadzieje jednak, iz do tego czasu cała sprawa zakonczy sie pomyslnie..
Zacytuję jeszcze raz : "..JAK PISAŁEM NIE OBAWIAM SIĘ PIH.."
PROFESJONALIZM? Jaki PROFESJONALIZM? Zacytuję to co napisałem:
"Jeśli oszukiwanie klientów,poprzez dawanie pustych słów i terminów,
uważa Pan za profesjonalizm to gratuluję samopoczucia.Niestety ja jestem po drugiej stronie "barykady" i kłamstwo jest dla mnie kłamstwem a nie chwytem marketingowym.
Skargę do PIH napisałem po "ostatecznym terminie" wyznaczonym przezPana, bo "profesjonalne" firmy załatwają takie sprawy w ciągu
miesiąca.Nawet jeśli sprzedają tak jak "Sirius" towary
"przywiezione" w teczce z zagranicy.
Ja już staciłem nadzieję na "profesjonalne" załatwienie sprawy,jak
nie będę miał wyjścia, wystąpię z pozwem do sądu.
12) Wiadomość dzisiejsza, czyli z 16.09
"Witam
jezeli Pan chce ze mna korespondowac - prosze o oficjalne pismo!
Pozdrowienia,
Kazimierz Skudlarski, dział handlowy
Sirius.pl sp. z o.o
oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn
Pan Kazimierz Skudlarski, szef serwisu, członek zarządu firmy Sirius.pl Sp. z o.o. ma czelność, zwodzić klienta ponad 5 miesięcy, później po kontroli PIH-u zobowiązuje się pisemnie(dnia 30.08.2004) do wymienienia karty na nowy, sprawny produkt, po wcześniejszym poinformowaniu drogą mail'ową - później tego nie dotrzymuje( PO RAZ KOLEJNY). OLEWA PIH, czego się nawet nie wstydzi i się tym chwali.
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub później na drodze cywilno-prawnej przed sądem powszechnym.
Przepraszam za częste używanie dużych liter, liczę na zrozumienie, ponieważ każdy na moim miejscu by się napewno przynajmniej wzburzył(jeśli nie gorzej...)
ODRADZAM KUPOWANIE w sirius.pl
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam - Krzysztof HukałowiczP4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - Tekst jest dość długi - dziękuję za cierpliwość , Colin_MC 16/09/04 15:03
PozdrawiamP4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - no to rzeczywiście "polityk" niezły Ci się trafił , bielik 16/09/04 15:09
chyba skorzystam z Twojej rady i nic tam nie kupię
gdyby tak z kilkadziesiąt osób podpisało się pod tym postem podobnym tekstem, to fajnie by było wysłąć burakowi link do tego posta, żeby sobie poczytał :] - Brawo! , Grocal 16/09/04 15:09
... nic dodac, nic ujac...
Jak ktos mysli, ze mozna tak klientem pomiatac, to naprawde na handlowca sie nie nadaje. Szkoda tylko, ze nasze sady sa taaaak woooolne...
Zycze powodzenia!Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie! - Sądy są wolne - fakt,ale chyba nie będę miał wyjścia , Colin_MC 16/09/04 15:17
Przez takiego "profesjonaliste" mam zamrożoną kasę(musiałem kupić nową kartę graficzną, by móc pisać dalej pracę magisterską)i w sumie jestem do tyłu(bo R9800Pro spadły dużo w cenie od tego czasu, co powinienem dostać nową kartę).P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - Pisać pracę, no i oczywiście pograć ;-) , Colin_MC 16/09/04 15:19
ale to akurat drobiazg :-) Dlatego kupiłem sobie na zastępstwo R9800 Pro i pożyczyłem na to kasę od matki, a mi teraz coraz bardziej truje o to, bym ją oddał :-(P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - to powiedz, że chcesz gf6800 ;) , bielik 16/09/04 15:20
cena chyba mniej więcej się zgadza
- ... , Normalny 16/09/04 15:21
Ale chamstwo :(("Każdy pojazd w ruchu powinien mieć
kierującego." Konwencja Wiedeńska - Brawo! Tak trzeba walczyć. , Wedrowiec 16/09/04 15:24
Po upływie terminu zapisanego w gwarancji powinni Ci po prostu zwrócić kasę - dokładnie tyle, ile zapłaciłeś.
Wpisujcie się, trzeba to nagłośnić, później można to przesłać do Siriusa.
Niech wiedzą ile to może kosztować."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - heh, dzieki , dawidy 16/09/04 15:30
wlasnie powaznie zastanawialem sie nad kupnem karty graficznej w siriusie, ale ten post skutecznie mnie do tego zniechecil :/102594 - No to już wiem gdzie nie kupować , mOOse-pl 16/09/04 15:37
Tak wogle to fajny był by "test" porównawczy różnych sklepów internetowych ze sprzętem. Ciekawe co by z tego wyszło... - Dzięki... , Wozik 16/09/04 15:40
...mnie przekonałeś. Nigdy tam niczego nie kupię.http://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo - O_o , MiloX 16/09/04 15:41
Bardzo dobrze, mam nadzieje, że wygrasz sprawe w sądzie, a sirius słono za to zapłaci ^^
Ja po zakupach w komputroniku boje sie zamawiac cos przez internet O_o wole kupić na miejscu i nie mieć takich problemów..:Adopcja, Adaptacja, Improwizacja:. - Mialem podobna sytuacje rok temu... , Wolf 16/09/04 15:43
zaplacilem za chlodnice do WC, a dostalem ja 2 miesiece pozniej...Vey iz mir! - niech spadają na drzewo, nic u nich nie kupię. nie dość, że są drodzy to jeszcze taki cyrk , Seba78 16/09/04 15:55
A tak wogóle to już był tu jakiś taki tekst na temat niesolidności bodajże tej firmy. Powiedziałem wtedy, że trzeba tą piętnować publicznie to dostały mi się zjebki od jakiegoś zadowlonego klienta. No jasne, pewnie kilku zadowlonych jest, ale miarą profesjonalizmu jest nie zadowolony klient bo to powinno być standardem a nie żadkością (co ten radosny sochjalizm zrobił z Polaków?) ale brak klientów niezadowlonych.
Każda firma da tyłka prędzej czy później. Ludzie popełniają błędy, ale trzeba potrafić je naprawić.
Coś Ci powiem. Pewnie wiedzą, że jesteś młodym człowiekiem i dlatego Cię olewają. Poproś aby zadzownił do nichj ktoś w twoim imieniu... znajomy prawnik był by idealny. Acha, nie zgadzaj się na kartę tylko na kasę!!!!!! Wedle prawa możesz domagać się pieniędzy o ile się nie mylę.www.nieruchomosci-gil.pl - sorry , Micky 16/09/04 16:01
ale wydaje mi się że jeżeli zgłosiłeś reklamację w czerwcu i do dziś jeszcze nie dostałeś sprzętu to należy ci się kasa wg f-ry zakupu. Nie masz co czekać na nową kartę po prostu panowie z Siriusa robia korektę i już. Ciebie wogole nie interesuje skąd oni wzieli tą kartę to ich problem. Na gwarancji masz napisane ile przysługuje ci dni na wukonanie reklamacji po tym okresie nie wykonanie reklamacji oznacza zwrot kasy - chciałem u nich kupić sprzęt za prawie 10000zł , Zajkos 16/09/04 16:03
ale po Twoim poście zrezygnowałem. - hmmm toż to czysta zgroza , ulan 16/09/04 16:03
co wyprawia ta firma...
Sirius wyraźnie się nie popisał (zresztą to mało powiedziane). A czy próbowałeś się kontaktować z polskim przedstawicielstwem producenta karty o ile takowy jest, lub z generalnym importerem. może warto napisać po angielsku do firmy Gigabyte, z pytaniem jak to jest z naprawami gwarancyjnymi w ich firmie, i czy przypadkiem Sirius nie obmawia niesłusznie firmę. Jak się nie boją PiHu to może gigabyte ich wystraszy???? za pomówienie...pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..." - Nie ma raczej oficjalnego serwisu GB w Polsce, , Colin_MC 16/09/04 16:13
jest tylko na ich stronie tylko "pytania techniczne" i "inne pytania" i nr telefonu.P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon
- Oglaszamy wiec bojkot siriusa i nagonke na nich, co? , Grocal 16/09/04 16:04
.... ja sie podpisuje!
Niech wzdy wszyscy wiedza, ze w siriusie kupowac azaliz nie interesownie jest...
Boardowicze odradzaja siriusa!Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie! - i tak byłeś , Hitman 16/09/04 16:05
cierpliwy ja bym tam pojechał po miesiącu góra i albo dostał kase lub nową karte albo na następny dzień byłby artykuł w gazecie co tam sie działo w rubryce kryminalne ;))Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - ja nie kupilem zadnej czesci komputerowej przez internet, , NWN 16/09/04 16:10
bo ani nie jest tanio, a poza tym widac co mozna robic z klientem. Wysle link do tego postu kazdemu mojemu znajomemu zainteresowanemu zakupami przez internet.
PS.
Powodzenia w sądzie. Trzeba by jeszcze od dziadow wyciagnac jakies odsetki za straty spowodowane brakiem karty... - no pieknie... , mormak 16/09/04 16:16
Przykro ze tak olewaja klientow. Moge Ci tylko pogratulowac cierpliwosci. Jeszcze troche a bedzie pol roku... i sirius ma byc profesjonalna firma!? Zycze powodzenia! - naprawde Ci wspolczuje , Bodhi 16/09/04 16:31
i jednoczesnie dziekuje za przedstawienie prawdy i sposobu traktowania klienta w firmie sirius.pl. A moze by tak stworzyc jakas podstrone na TPC gdzie mozna by stworzyc ranking firm dobrych i beznadziejnych? Sadze ze przyznanie znaczka "Board TPC nie rekomenduje" (analogicznie do wynagradzania sprzetu podczas testow) byloby dobra nauczka. Pozdrawiam.Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
do swojego poziomu i pokona
doświadczeniem. - a wydawalo mi sie ze to najsympatyczniejszy sklep , Bach 16/09/04 16:38
twoja karta do tego od kwietnia dosc dobrze stracila na wartosci. popros o zwrot kasy za tyle za ile kupiles. a potem kup 6800 :). idz do biura praw konsumenta. moze tam ktos poradzi. albo sprzedaj komus swoj dlug. sa firmy ktore sie tym zajmują :)...Bach...
"Lepiej grzeszyć i żalowac, niż
żalowac ze sie nie grzeszylo!" - Ja kupowałem w siriusie i serwisowałem - nie było problemów akurat , trol 16/09/04 16:39
ale tobie współczuje :)
ps. A tak wogóle to nie oppłaca sie kupować czegoś w necie :) Wole w pobliskim sklepie- nie trzeba sie stresować przesyłką itp. - Ja bym pokazal tego posta siriusowi. , Mms 16/09/04 16:42
Moze wtedy naucza sie szanowac klientow.Pozdrawiam - na Frazie - już odpisywał Pan Kazimierz- , Colin_MC 16/09/04 16:52
pseudo "szefosiriusa". Karta niby wysłana...P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - ja bym mu ta karte teraz w d... , obiwan 16/09/04 22:07
wsadzil i to w poprzek !...and justice for all
- Proponuję jeszcze pójść z tym tekstem na fraza i PClaba! , Seba78 16/09/04 16:55
1234 Wtedy może gość się opamięta!:)www.nieruchomosci-gil.pl - masakra, skorzystam , Mackie Messer 16/09/04 17:01
z Twojej rady i nigdy tam nic nie kupie. Pytam sie tylko gdzie jest przedstawiciel Sirius.pl . Twojepc jest serwisiem branzowym. Zawsze kiedy pojawiaja sie takie problemy jakis handlowiec broni imienia firmy. Za taka akcje pan Skudlarski powinien poleciec. Pozdro"Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - aha , Mackie Messer 16/09/04 17:02
warto by dorzucic ten post na wgk.waw.pl Tam na forum jest dzial gdzie sa opninie na temat sklepow."Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - <.> , Maniak 16/09/04 17:10
W takim razie istnieje jakis sklep ktory ma najwiecej pozytywnych opini ?
osobiscie na siriusie jeszcze sie nie zawiodlem ale juz wiem zeby tam wiecej nie kupowac bo jak cos padnie to widze ze moga byc problemy ... kompusronik omijam dlugim lukiem.Zmień swój podpis na Boardzie - z internetowy , Mackie Messer 16/09/04 17:23
polecam wlasnie sklep.wgk.pl a jezeli chodzi o warszawskie sklepy to malibupc ma u mnie czyste konto."Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche
- no to kuźwa zajebiście , GULIwer 16/09/04 17:06
a ja własnie wróciłem z poczty. Wysłałem im NF7-SL i memorki TwinMOSa. na gwarancji :((( Na mo'bo kontroler pamieci jest walniety (goldmemory/memtest sypią błedami) oraz pamięci jedna kostka z Duala gdzie by nie włorzyć tez sypie błedami.
1. Miałem jeszcze w tym roku wydać 3k na kompa teraz to w siriusie tego napewno nie zrobie
2. 1 dzień zwłoki i ode mnie dostaną zawiadomienie do sądu. Koniec patyczkowania się. Właśnie matula jest na finishu sprawy z jednym nieuczciwym wyonawcą remontu i wychodzi na to że wygra a potem się jeszcze założy sprawe o odszkodowanie (zepsuty materiał, wykonanie grożące pożarem bez uprawnienń itp.) i jak kolo nie chciał załatwić sprawy polubownie to teraz będzie bulił. Sąd w takich sprawach zawsze bardziej przychyla konsumentowi.
ATSD Ja z tymi sprzetami tez miałem troche utrudnione zakupy. Zamówiłem u nich kilka rzeczy tj. 30/06/2004 (środa) przelew wykonałem tego samego dnia (później się dowiedziałem że z mBanku wyszedł on 01/07/2004) czekałem do 05/07/2004 (poniedziałek) i nie otrzymałem przesyłki po czym zaraz skontaktowałem się z panią Ewą z handlowego. Dowiedziałem się że pieniądze do nich nie doszły co IMHO było tylko zwodzeniem (brak stanu na magazynie teraz myśle i potem wysyłka jakiegoś walniętego egzemplarza pospiesznie żeby szydło nie wyszło z worka bo teraz awarie mam). Piątego rozmawaiłem z panią Ewą z handlowego próbując wyjaśnić zainstniałą sytuację. Szóstego przed południem poinformowałem że jeśli środki się nie znajdą do końca dnia to składam do mBanku reklamacje (no kurna prawie 2k gdzieś wsiąkło) i co ..... 3 godziny później pieniądze się znalazły, paczka zostałą wysłana a o tym poinformował mnie sam szef
Colin powodzenia życze i mam cichą nadzieje że ja takich przewałek nie doświadczeI'm only noise on wires - BEZCZELNI!!!!!!!!!!!!!!!!!! , Iza WGK 16/09/04 17:23
Co kogo obchodzi ze ktos jest na urlopie? Wogole gdybymnie musiala wypisywac dostaw na servisco to bym napisala cos wiecej, moze potem, aj...Wlosy mi sie zjeżyły, a długie mam!How fortunate the man with none ... - Servisco?? Mam rozumiec ze nie lubisz tej firmy ? , Emios 16/09/04 18:05
Miałaś jakies problemy?- zle zrozumiales , mass 16/09/04 20:50
:))............. - :))) , Emios 17/09/04 09:38
Sorka
- chodzilo ze w tym momencie musiala pisac na servisco i nie miala czasu zeby napisac tutaj , pittek 16/09/04 21:24
:)...- :)))) , Emios 17/09/04 09:39
Sorka
- korekta , RusH 16/09/04 17:24
teraz juz tylko korekta, przed tym sadem polubownym tez od razu powiedz ze interesuje ciue korekta, zreszta jakis czlowiek z PIHu prowadzacy twoja sprawe pewnie sam to zasugeruje. To co sie dzieje z ta karta to WYLACZNIE ICH problem.
Rowniez przesylam tresc tego watku wszystkim znajomym kupujacym cokolwiek w necie. Trzeba unikac zlodzieji.I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Podziwiam za cierpliwość... , gaber 16/09/04 17:24
współczuję i życzę powodzenia w w/w sprawie. Dzięki za to, że chciało Ci się uświadomić nas w sprawie zakupów w sirius.pl. - Współczuję... , marsellus 16/09/04 17:29
...i jeśli będę miał wybór to na pewno nie kupię w Siriusie. Już nie pierwszy raz słyszę takie opinie o tym sklepie.
Nie daj sobie wcisnąć jakiejś 9800SE czasem. Powinieneś dostać zwrot pieniędzy plus odsetki jeszcze.~~~~ sapere aude ~~~~ - wspolczucie... , Rpg 16/09/04 17:37
i zycze powodzenia... a sirius-a bede poprostu omijal. Dzieki za info.Ale ło so chozi??? - .... , no13 16/09/04 17:43
gratuluje wytrwalosci, ja bym max tydzien po uplynieciu terminu zrobil taki burdel ze pewnie bym poszedl siedziec, mam nadzieje ze wszystko sie wyjasni (oczywiscie zwrot kasy tylko i wylacznie...)Iron Maiden - Wiecie jak czytam o kupowaniu w necie w Polsce to mi sie az noz w kieszeni , Paolo 16/09/04 18:08
otwiera.
Siedze w tej chwili na stazu w USA i kupowalem 3 miesiace temu kompa tutaj. Aby nie placic podatkow kupowalem w innym stanie wlasnie poprzez net. Nie dosc ze jest to bardzo oplacalne (cena bez podatku) to dodatkowo przesylke mialem w 2 dniu od daty zamowienia i moglem skladac kompa.
Dysk twardy zaraz na poczatku odszedl do krainy wiecznych lowow, totez reklamowalem go i natychmiast wyslali mi nowy (oczywiscie musialem za niego dodatkowo zaplacic, ale kiedy doszedl ten reklamowany zwrocili mi kase).
Tak wiec drodzy boardowicze, zycze wam tylko takich sklepow internetowych jak te tutaj
A co do SIRIUS-a to nie popuszczaj i zadaj zwrotu pieniedzy, chyba ze rzeczywiscie dojdzie do ciebie karta, ktora podobno wyslali.
Pozdrawiam i lacze sie w boluZycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - dokładnie - USA to inna bajka , Auror 21/09/04 15:58
kupowałem tam aparat - Canona A70. Egzeplarz, który dostałem miał jednego hot pixela (świecił mi na wszystkich zdjęciach na biało) - postanowiłem napisać stosowną notatkę (wytłumaczyłem o co biega z tym hot pixelem), wsadziłem ją razem z aparatem do pudełka i odesłałem. Tego samego dnia zadzwoniłem do sklepu że tak zrobiłem. Następnego dnia rano - paczka z nowiusim aparatem! Jak tylko ten "walnięty" do nich doszedł kasa za niego wróciła na konto ... no dżizaz! to dopiero są zakupy wysyłkowe! I ceny niektóre niższe niż w sklepie + free shipping :)portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com
- tu ciekawsze kfiatki (watek na frazie) , Iza WGK 16/09/04 18:26
i Pan Kazimierz się wypowiada. http://www.frazpc.pl/b/83076
Bezczelny. Nie mam słów. Ludzie, transakcję w sklepie obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Wy nie musiscie biednego sklepu rozumiec, wy to macie gdzies. Wy nie musicie rozumiec urlopu, choroby córeczki, wycieczki.Mozesz, ale NIE MUSISZ. Placisz -wymagasz - lubie to. Szkoda, ze siriusek nie zrozumial ze klient 5 miesiecy byl bez karty i musial kupic sobie nowa:)How fortunate the man with none ... - poczytajce na Frazie, ten Bandit to jakis frajerski dzieciak ?*&^$#$@ , McSlavko 16/09/04 18:27
co on sobie wyobraza, On rozkazuje co wolno a co nie boardzie????????????? co to k^%?%#@ ma byc ?????
TPC is the best i tyle, pieprzyc frazy :PPowered by 4x4 - to Twoja karta pewnie trafi do mnie :/. Wygrałem "kartę AGP" i pewnie jakiś bubel , Chrisu 16/09/04 18:53
bez gearancji do mnie trafi :/. Swoją drogą proponuję poczytać perypetie z konkursem na ich stronie:
http://forum.sirius.pl/viewforum.php?f=3
Dużo czytania ale warto - później wiadomo gdzie nie kupować ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Powiem kr ótko--prędzej swojemu psu w dupę zajrzę niż kupię cośu tych złodziei w SIRIUS.PL , ENGELS 16/09/04 18:58
podczas czytania lektury probowałem być bezstronny ,ale niestety koleżkę wyjebał członek.....zarządu na parę złotychNie kłócę się z idiotami - ściągną cięna swój poziom i pokonają doświadczeniem... - Ja kupilem tam na razie 1 raz , turzol 16/09/04 19:48
ale bylem BARDZO milo zaskoczony. Dysk Hitachi/IBM 160GB PATA, ktory w ten sam dzien stanial o 60zl i jeszcze sirius mi tanio za kuriera policzyl. Bylem w szoku, ze tak szybko i sprawnie wszystko poszlo.
Takze az dziw mnie bierze jak to czytam i trzese od dzis porami bo kto wie, hdd moze pasc i co wtedy? - tez mnie oleja?? (sic!)trance addicted
:B ::KX:: ::ASIO Otachan:: - ja u nich nigdy nic nie kupie i tak , pol150257 16/09/04 20:33
zrazili mnie oczernianiem innych firm jak chcialem kiedys kupic chiefteca... Bezczelnie klamali ze ANGELA sprzedaje je rzekomo wlasnie przemycone z Niemiec (bo oni chyba wlasnie tak robili). Oczywiscie zasilacza u nich nie kupilem tylko w ANGELI we wroclawiu. Defakto wlasnie ten o to czlowiek mi to pisal.... Zalosna banda amatorow... Niech zdechna. Oby wiecej takich jak Colin_MC.- "oni" to wlasnie S. , pol150257 16/09/04 20:33
probowali stac sie dystrybutorem chiefteca swego czasu oficjalnym... Baaaardzo szczeniackie metody handlu.
- Przykro mi, niezmiernie , palioza 16/09/04 22:02
a jak traktuja potencjalnych klientow, to wyszlo przy konkursie :/, choc Twoj przypadek jest o wiele gorszy :(Uczyń coś idiotoodpornym, a ktoś
stworzy lepszą wersję idioty. - nic u nich nie kupie i ostrzege 10-ciu innych... , obiwan 16/09/04 22:04
a oni kolejnych. Banda oszustow i kretaczy !!!...and justice for all - a znajomy dzis wlasnie zamowil u nich calkiem ladny sprzecik , XiSiO 17/09/04 00:55
ale jak mu pokazalem ten watek to stwierdzil ze moga go pocalowac w d..... juz :) i juz nie chce od nich nic :)"Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
zapłacisz adeną" (C) XiSiO - A ja uwazam , adamakonto 17/09/04 06:35
Ze trzeba link do tego posta poscic iles tam razy mailem do tego "dyriektora" z "Sirius"`z informacja ze jest to darmowa reklama na jego wlasne zyczenie :(Adam - cholera a ja w zeszlym tydniu , Yankes 17/09/04 08:54
zamowilem u nich dla kumpla Radka HIS 9800 Pro IceQ i Coller na procka - gdybym wczesniej to przeczytal to w zyciu bym nawet nie fatygowal sie pisac sirius.pl...
Teraz juz nie zamowie tam nic nigdy i ostrzege wszystkich znajomych ktorzy kupuja via net, az sobie ten sklep daruja - a post laduje w bookmarkach...
"pozdrowienia" dla:
Kazimierz Skudlarski, dział handlowy
Sirius.pl sp. z o.o
oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn - u mnie nie jest źle.... , Peter_1982 17/09/04 10:28
kupiłem już kilka razy sprzęt w sirius.pl i jestem zadowolony, z serwisem tez nie mialem problemu. Nie chce i nie mam zamiaru ich usprawiedliwiac, ale to być może jakiś przypadek, nie wiem... oceniajcie samiżycie to nie film, musicie zabijać
żeby przeżyć... - Zazdroszczę Ci , Colin_MC 17/09/04 10:34
Dla mnie to pierwszy przypadek, żeby mnie ktoś tak olewał(tak OLEWAŁ, bo inaczej tego nie można nazwać).P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon
- no i teraz ja mam chyba boje... , Chrisu 17/09/04 11:06
alr to się jeszcze okaże... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - jak coś to dawaj znać w nowym wątku, nauczymy niesolidnych, że się nie opłaca... , Seba78 17/09/04 12:20
zasypiemy ich mailami, ale musiał by cały board się włączyć do akcji. K... co za kraj, nawet sprzedaży komputerów firmy hnie potrafią solidnie prowadzić. Co w tym takiego trudnego... pieprzone lamerstwo i chciwośćwww.nieruchomosci-gil.pl - w moim przypadku chodzi o konkurs... , Chrisu 17/09/04 12:32
zostałem wykluczony za to co napisałem w tym wątku... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - he he he.. z tego co wiem to wszelkie konkursy i gry podlegają jakimś przepisom... , Seba78 17/09/04 12:37
niech Cię cmokną w rzopsko, nie mogą Ci wykluczyć jeśli nie złamałeś regulaminu konkursu a takowy muszą zamieścić. NIe jestem pewien ale mogą oberwać niezłą karę jeśli coś takiego zrobili. To ich pogrąży! Tylko nie wiem do kogo musisz się zwrócić. Ale najpierw spróbuj do rzecznika praw konsumenta!
Chcą walki z nami, ludźmi na portalach... to ją mają. Tylko co ini bez nas zrobią skoro To włąśnie my jesteśmy ich kliebntami a nie Pani Basia z biura firmy krzak:)
Sirius! masz prze...ne!:)www.nieruchomosci-gil.pl - do 17 poczekam na ich stanowisko - po tej godzinie skrobnę coś niecoś , Chrisu 17/09/04 12:41
czy i jak załatwiłem sprawę - miejmy nadzieję że będzie wsio OK, a i mnie i im poprostu nerwy wzięły górę nad zdrowym rozsądkiem... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Ja czekam do poniedziałku , Colin_MC 17/09/04 12:50
jeśli nie zobaczę do tego czasu karty u siebie, dzwonię do PIH-u i radzę się co robić dalej z tą sprawą.P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - jak coś to zakłądaj nowy wątek. Zatrujemy im życie. , Seba78 17/09/04 12:56
Wkońcu od tego jest board aby się wspierać, pomagać. A w tym przypadku jest powód. Pewna niesolidna firma oszukuje wielu z nas.www.nieruchomosci-gil.pl - Informacja dotycząca wykluczenia mnie z konkursu na stronie sirius.pl , Chrisu 17/09/04 13:34
Ponieważ Pan Łukasz Głogowski poinformował mnie, iż oficjalne stanowisko (i zakładam ze decyzję w sprawie reklamacji też) otrzymam w poniedziałek wieczorem, do poniedziałku drodzy boardowicze nie będę się wypowiadał na temat konkursu (a dokładniej na temat dotyczący mnie - czyli wykluczenia), ani na tym ani na innych forach (oprócz informacji podanej przeze mnie teraz).
Pozdrawiam - jak się skończyło (bądź dopiero zaczęło) dam znać we wtorek a teraz zamilkłem ;)... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - najwyżej we wtorek przeprowadzimy kolejną odpowiednią akcję propagandową , Seba78 17/09/04 14:44
mającą na celu uświadomienie klientów sklepów internetowych na temat praktyk niektórych z nich. Nazwy sklepów nie podam aby nie być posądzonym o coś;) jednakże zainteresowani wiedzą jakie to są sklepy:Dwww.nieruchomosci-gil.pl
- heh , Epic 17/09/04 12:18
Ja przez siriusa straciłem 150zł i jeszcze dostałem nie to co trzeba. Napewno nic od nich ne kupię. - ja kupilem , Bach 17/09/04 15:26
i zasilacz i procka i cos tam jeszcze w roznych odstepach czasu i z dostarczenia i czasu sostarczenia jestam zadowolony. naszczesci nei przyszlo mi jeszcze niczego u nich reklamowac, ale teraz juz bym sie 2 razy zastanowil czy warto tam kupic....Bach...
"Lepiej grzeszyć i żalowac, niż
żalowac ze sie nie grzeszylo!" - Karty jeszcze nie ma!!! , Colin_MC 17/09/04 17:37
Mimo obietnicy złożonej przez Pana K. Ciekawe ile jeszcze będzie czekał???P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - Zastanow sie dobrze czy nawet jesli przyjdzie... , mehow 17/09/04 21:47
.. to czy chcesz ją w chwili obecnej odbierac.
Przeciez jej wartosc spadla dosc drastycznie od tamtego czasu.
termin zostal przekroczony wiec chyba mozesz domagac sie zwrotu gotowki... i tu nie bedzie wykretow w stylu: GB sramto tamto.
pozdrawiamNa cudze błędy patrzymy jak na
cudze kobiety. Mamy z nich dużo
więcej radości niż z własnych.
- Mimo ze ja nie kupuje w pl , Yorg 17/09/04 18:45
to tak czy inaczej po czyms takim bede ta firme odradzal znajomym.GG: 1706185
lub komórka :) - Coś jeszcze , Colin_MC 17/09/04 22:41
Serwisem mojej karty(wg Siriusa) miała się zająć firma "Alco Electronics" z Wołowa. Dziwne, bo oto czym się ta firma zajmuje(podaję za ich stroną , http://www.alco.pl/oferta.htm)
Oto
"Naszym klientom oferujemy wykonanie montażu we wszystkich możliwych do zastosowania technologiach, tj.:
- montażu powierzchniowego,
- montażu przewlekanego,
- montażu mieszanego,
- montażu jedno- i dwustronnego,
- z zastosowaniem kleju i/lub pasty "no clean"
Dodatkowo oferujemy:
- testy elektryczne i funkcjonalne, montaż finalny
Na życzenie klienta gwarantujemy kompleksową obsługę obejmującą:
- techniczne przygotowanie produkcji,
- zakup podzespołów,
- prowadzenie magazynu,
- poligrafię (nalepki, instrukcje, materiały reklamowe, opakowania),
- dostawę
Przyjmujemy zlecenia zarówno na duże, jak i niewielkie serie produkcyjne.
Wycena usługi do każdego zlecenia dokonywana jest indywidualnie.
Zapewniamy szybką i terminową realizację zleceń."
Koniec cytatu
Czy nie wydaję się wam dziwne, że taka firma wymienia egzemplarz na nowy(co wynika z odpowiedzi udzielonej przez Sirius dla PIH-u)?
Wysłałem do tej firmy zapytanie, czy w ogóle mieli styczność z tą kartą. Zobaczę co mi odpowiedzą...P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - a firma alco to nie robiła czasem kiedyś płyt SONO?? , Chrisu 17/09/04 22:46
nie iwem czy to ta ale tak mi się coś zdaje... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Być może , Colin_MC 17/09/04 22:56
ale co taka firma ma do reklamacji karty graficznej?
Przecież nie są dystrybutorem,by wydawać nową kartę graficzną(a to wynika z pisma Siriusa do PIH-u), jedynie mogli próbować ją naprawić.P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - przestan , RusH 18/09/04 11:00
przestan sie z tym bryndzlowac i idz do sadu. To czekanie NIC ci nie da. Sprawa w sadzie (przegrana przez nich) UDUPI ten sklep na dobre. Zrobi sie ladna strone w internecie i podbije googlerank tak, aby po szukaniu "sirius.pl" wyskakiwala jako pierwsza jako przestroga przed zlodziejami.
Ty juz NIE CHCESZ karty, karte to oni ci mogli dac pare miesiecy temu, teraz powinienes dostac KOREKTE na pelna kwote ceny kartry z momentu kiedy ja pierwszy raz dostales do rak. KOREKTE i NIC WIECEJ. Kazdy sad konsumencki ci ja przyna z prostej przyczyny - oni cie teraz ruchaja bez lubrikanta, okradli cie z twoich pieniedzy (karty). Na dobra sprawe moglbys zlozyc doniesienie na policje o kradziez (jakos watpie aby oni mieli jeszcze ta karte fizycznie u siebie).I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- No to pobiłeś mój rekord przepychanek z Actionem: 100 dni , zartie 18/09/04 10:14
Kupiłem kiedyś w Actionie Sound Blastera 32 (model już znikał z rynku i nigdzie indziej nie mogłem go znaleźć), karta grała bardzo dobrze, ale jakieś 2 - 3 tygodnie przed upływem gwarancji potrzebowałem zgrać coś z magnetofonu na komputer, podłączyłem kabelki i okazało się, że w jednym kanale w tle słychać cały czas pisk o poziomie - 50 dB. Zaniosłem kartę do serwisu i zaczęło się: najpierw wróciła z Warszawy z adnotacją, że sprawna, gdy serwisant na moje sugestie włożył ją do komputera, okazało się, że piszczy nadal. Została ponownie wysłana, a ja co parę dni dowiadywałem się, że "jeszcze nie wróciła". Po upływie ponad 2,5 miesiąca wkurzyłem się i poszedłem do PIH-u. Po kilkunastu dniach otrzymałem z PIH-u informację abym zgłosił się do szefa Actionu, ten polecił wydać mi z magazynu SB 64.
Teraz najciekawsze: W tym czasie znalazłem już firmę, w której zakupy robię do dziś, parę dni po wizycie w PIH-u zajrzałem tam i jej szef konspiracyjnym szeptem poinformował mnie, że Action od rana ma kontrolę z PIH-u, kontrolerzy znaleźli w magazynie jakiś niezaksięgowany towar i że na wszystkie firmy w mieście padł blady strach.
I jeszcze jedna ciekawostka: zdziwiła mnie nieco zawartość płytki ze sterownikami, którą otrzymałem do SB 64 - wszystko wskazuje na to, że karta była przeznaczona na rynek amerykański.Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem - pih to pikus , RusH 18/09/04 11:03
ciekawe co Sirius powie na kontrole ze skarbowkiI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - może sprawę z kartami z walizki zgłosić do skarbówki? , Seba78 18/09/04 11:14
może złożyć na nich donos do urzędu skarbowego? przecież muszą wykazać się papierami na tą kartę? Colin, oni na tej karcie dupę umoczą! zadzowń do urzędy skarbowego, przedstaw się z imienia i nazwiska, wyjaśnij dlaczego podjeżewasz, że handlują lewym sprzętem! Przecież to ewidentne, że ta karta była spoza obiegu, bo inaczej nie było by problemów z reklamacją. Sprzedawali je licząc że nic się nie zepsuje!www.nieruchomosci-gil.pl - To całkiem niezły pomysł , Colin_MC 18/09/04 14:30
jak nie dostanę do poniedziałku karty(albo przynajmniej dowodu nadania tej paczki na mail'a), to zrobię im niezły bałagan.P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon
- Colin_MC i jak sprawa? , no13 21/09/04 13:36
.....Iron Maiden - wlasnie , RusH 21/09/04 15:18
www.uokik.gov.pl - oni czekaja na zgloszenia nieuczciwych firmI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- współczuje Ci bardzo , Auror 21/09/04 16:07
i też zastanowię się 1000 razy zanim tam coś kupię ...
Nieładnie Siriusie, bardzo nieładnie!
wysłał im ktoś linka do tego topicu?portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com - Colin!!! jaki jest ciąg dalszy tych bojów z siriusem? , Seba78 21/09/04 20:04
bo jak widzisz to robią w ch... kolejnego z nas!www.nieruchomosci-gil.pl - Kilka słów wyjaśnień... , Sirius.pl 21/09/04 22:40
Niektórzy ciężko pracują, niektórzy mają czas pisać brednie godzinami. Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie, bo rzeczywiście jego serwis trwał bardzo długo... i w jakiejś mierze bluzganie nas poprawia mu humor, ale ma do tego jakieś podstawy... a inni tutaj ? Szkoda słów. Dlatego do wielu tekstów tutaj się nieustosunkuję.
Może zacznę od tego że Colin ma już w domu nową kartę Sapphire 9800Pro 128DDR 256bit z 2 letnią gwarancją. To po pierwsze...
Po drugie serwis jego karty Gigabyte 9800Pro 128MB nadal trwa. Tylko osoby z branży wiedzą coś więcej na temat upadłości firmy JTT Wrocław, wyłącznego importera Gigabyte jeszcze do zeszłego roku. W tej firmie własnie ten 9800Pro został zakupiony (nie przyleciał do Polski w walizce jak niektórzy napisali) wspomniany egz. Przez długi czas nie było w Polsce żadnego serwisu Gigabyte. Teraz zajmuje się tym firma Alco, która zajmuje się różnymi rzeczami. Jedne wychodzą jej lepiej, drugie gorzej. Serwisowanie produktów Gigabyte należy do tych drugich.
Pan Andrzej Borkowski, który w tej firmie zajmuje się właśnie serwisami Gigabyte i koordynuje ich wysyłki do producenta obiecał nowego 9800Pro do 15 września... od kilku dni nie odbiera telefonów, unika nas po prostu. To samo było wcześniej. Kolejne terminy... widzicie może teraz jakąś analogię? czy to na pewno wszystko wina Siriusa ? Może tak... że daliśmy się zwieść beznadziejnemu serwisowi Gigabyte w Polsce.
Mało tego, takich serwisów które leżą po pół roku jest więcej, inni klienci jednak dostali już inne produkty. Ciężko żeby każdego klienta narażać na tyle nerwów i czekania.
Na pewno żałujemy też że stracił na tym tyle klient, ale jak widać chcieliśmy dobrze. Skończyło się też dobrze... tylko za długo to trwało. Za to szczerze przepraszam w imieniu firmy,
Łukasz Głogowski
www.sirius.pl- Panie Łukaszu... , PrzeM 21/09/04 23:06
...wszystko da się wytłumaczyc - ale z całym szacunkiem - Klient zawiera z wami umowę kupna sprzedaży, gwarancji pogwarancji i Bóg wie czego jeszcze - nie z serwisem Gigabyte czy innej firmy - jego nie powinno obchodzic to że to Wy macie kłopoty - Was powinno obchodzic że Klient nie ma karty - i powinniscie mu taką zapewnic - chocby z waszych stanów magazynowych - a z serwisem męczyc się sami. Tu lezy pies pogrzebany. Klient dostaje towar - a Wy załatwiacie sobie resztę z zepsutym czy serwisowanym egzemplarzemPrzeM
above the mind - powered by meat... - prawo sobie sirius lewo , RusH 21/09/04 23:38
Proponuje jakas konsultacje z prawnikiem. Klienta NIC nie obchodzi co Pan zrobi z ta karta, on ja kupil u Pana i do PANA nalezy jej serwis.
Juz sie domyslam czemu Colin nic nie pisze. Cos alasprawa Chrisu, czyli "zamknij sie albo nie dostaneisz [tutyaj wstawic odpowiednie slowo]" ... :/I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Cytat , Agnes 22/09/04 08:25
"ale jak widać chcieliśmy dobrze."
Przykro mi, ale tego nie było w ogóle widać.Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
Fizyk, a to jego Meta... - A co to obchodzi klienta? on u was kupił i powinien mieć do w dupie!!! , Seba78 22/09/04 08:37
Czy wy jesteście upośledzeni? (normalny człowiek kojaży gdzie zakupy robi) Gdzie sie uchowlaiście? U kogo klient kupił kartę? w firmie krzak z którą wy handlujecie czy u was? NO U KOGO? KTO JEST ZA TO ODPOWIEDZIALNY?
Banda dzieciaków a nie przedsiębiorców...
Jeszcze strzelili focha:) he he he...
focha to teraz strzelicie bo linki latają już wszędzie!!!!!!!!!!!www.nieruchomosci-gil.pl - acha... sprawy się nie zatuszuje. Z cilinem i tak będziemy mieli kontakt... , Seba78 22/09/04 08:39
123www.nieruchomosci-gil.pl - Kolego... , Wozik 22/09/04 14:47
...kogo obchodzą Wasze prywatne układy z JTT lub kimklowiek? Jeśli się tym zasłaniasz, to świadczy to tylko gorzej o Waszej firmie. Człowiek został przez Was zrobiony w balona i miał prawo tutaj o tym napisać i ostrzec nas przed nieuczciwymi firmami i za to Colinowi dziękujemy.
Niektórzy sprzedawcy zdaje się zapominają jakie prawa przysługują klientom...http://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo - Bzdura, bzdura, bzdura , Colin_MC 22/09/04 18:22
Pójdę po najmniejszej linii oporu, wklejam to co napisałem na http://www.frazpc.pl/b/83076 :
LucAss(czy tutaj Sirius.pl)
Nie pisałem bredni godzinami.Moje wypowiedzi były przemyślane, jeśli coś co napisałem było nieprawdziwe, czemu nikt przez tyle czasu nic nie prostował???
Wybacz, ale sądzę, że drugi człon Twego pseudo jest adekwatny do Twojej postawy do mnie... Mogłeś się powstrzymać z tymi swoimi(prawdziwymi) bredniami, do czasu aż dojdzie do mnie gwarancja - opisałbym wszystko cacy. Myślałem, że już dogadałem wszystko z Panem Kazimierzem(który nomem omen, znów jest na urlopie Co mnie obchodzi, że jakiś dystrybutor padł???
Skoro mnie atakujesz(czego ja zaprzestałem już spory czas temu, zawieszając to na czas nieokreślony), to proszę bardzo.
Karta jest(Sapphire 9800Pro 128MN 256bit),ale bez karty gwarancyjnej(ma być dosłana). Jest to jakby wersja BOX, tyle że bez kolorowego pudełka(jest tylko tekturowe) i gry (obecnie powinien być "Splinter Cellandora Tomorrow na DVD). Wygląda jakby to była przez kogoś ogołocona tzw. "wesja duża",duży BOX.
Karta została wysłana 20-ego września, a nie 14-ego jak twierdził "szefosiriusa". Dostałem ją wczoraj - została wysłana kurierem GLS.
Ogólnie mi to nie przeszkadza, ważne że mam kartę, czekam jeszcze tylko na gwarancję(bo inaczej tej grafy nie opchnę nawet za 800zł) - chyba 3 zł na przesłanie listu priorytetowego poleconego to żaden koszt dla takiej sporej firmy, nieprawdaż?
P.S. Podejrzenia o import zrodziły się w związku z tym, że tak DŁUUUUUUUGO załatwialiściie reklamację.
Jeśli chodzi o pisanie bredni, to czemu Ty się w ogóle wypowiedziałeś, bez żadnego przepraszam, jeszcze mnie atakując???P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - Coli, żebyś widział z jakim zapałem czyszczą watki na swoim forum... , Seba78 22/09/04 20:49
jacy ludzie taka firma. Chcesz się założyć, że gwarancji Ci nie wyślą! Będą zwlekać jak ze wszystkim. Niczego się nie nauczyli! Nie odpuszczaj, żadaj całego pudełka, łącznie z grą, kabelkami itd. Napisz maila na do dystrybutora z zapytaniem co powinno być w pudełku. A wogóle to wiesz jaką masz kartę? znając życie to firma Youn Lian krzak turbo pro.www.nieruchomosci-gil.pl - oo wlasnie , RusH 22/09/04 20:54
Czy sirius jest autoryzowanym dystrybutorem czegokolwiek ? Poinformowanie firm jak ich dystrybutor obchodzi sie z klientami moze duzo zdzialac.I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- :(((((((( , RusH 22/09/04 20:50
zadzwon wreszie do UOKIK zamiast sie wyglupiac. Oni inaczej beda z ta firemka rozmawiac (kilka kontroli na dzien dobry).
Nie wyslali ci gwarancji, karte wybrakowana .. po prostu LOL.I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Mam nadzieję, że colin nie zajara się kartą i nie zapomni o tych 5 miesiącach. , Seba78 22/09/04 21:11
Nawiasem mówiąc to wyszedł na tym ch.... Kupił kartę nowej generacji... dał za nią dużo pieniedzy. Dostał spowrotem kartę jedną generację do tyłu! wartą pewnie o 50% mniej! W dodatku oskubali go ze wszystkiego co było w pudełku. pewnie ktoś twoją grę wygra w jakimś konkursie! nie wiem czy słyszeliście, ale Sirius daje jako nagrody gry OEM dołączane do kart:) he he he... oszukują, ale trzeba przyznać, że są sprytni:)www.nieruchomosci-gil.pl
- Wklejam to co pisaliśmy na innych boardach żeby było jaśniej... , Sirius.pl 22/09/04 23:19
Tak jak już pisałem wyżej, zdanie o nudzeniu się niektórych i pisaniu bzdur było skierowane do autorów coniektórych postów poniżej poziomu. Zresztą dodałem że akurat twój ton jest uzasadniony tym wszystkim co miało miejsce. Przeczytaj więc jeszcze raz na spokojnie to co napsiałem i nie uznasz tego za atak.
Jedyne co mi się nie spodobało to właśnie te karty w walizkach, bo to brednia rzeczywiście była. I nie dziw się że nikt tego nie sprostował w 5 minut bo na prawdę chciałbym mieć tyle czasu żeby posiedzieć sobie jak za dawnych lat na boardach
I bardzo ważne - słowo przepraszam padło.
Pozdrawiam !
- Wie Pan co to jest nastawienie na klienta?? , Yorg 22/09/04 23:30
chyba nie za bardzo
"Mało tego, takich serwisów które leżą po pół roku jest więcej" - a co mnie jako klienta obchodzi to jak WY zalatwiacie sprawe?? U mnie (czyli w UK) jak nie dostane nowego towaru w ciagu 2 tygodni to dostaje kase - i guzik mnie obchodzi to ze ktos inny po drodze nawali. Jezeli ewentualnie uda sie sprzedawcy zatrzymac mnie na dluzej to zaoferuje mi znizki za utrate zaufania.
"Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie" - jakim prawem wyraza sie Pan w taki sposob o Kliencie?? i to na forum publicznym - szkoda slow.
"ale jak widać chcieliśmy dobrze. Skończyło się też dobrze" - DOBRZE?? ile w tym czasie karta stracila na wartosci?? no bo jakby nie patrzec Colin_MC nie za bardzo mogl sie nia nacieszyc. To on poszedl wam na reke przyjmujac karte (wcale nie musial). Jakos nie widze zebyscie to WY chcieli dobrze - nic a nic.
"(...) a inni tutaj ? Szkoda słów. Dlatego do wielu tekstów tutaj się nieustosunkuję." Niech bedzie ze jestem osoba postraonna pisze co mysle - czyli wyrazam opinie. I to Pana firmie powinno zalezec na opini klientow zarowno tych obecnych jak i potencjalnych. No ale zapewne Pan wie lepiej jak dbac o Klienta. Proponuje przejechac sie po swiecie i zobaczyc jak to sie robi za granica. Moze wtedy zmieni Pan zdanie (jak mam byc szczery to watpie - ale Pan i tak wie lepiej - nieprawdaz??).
Pozdrawiam (niedoszly Klient Pana firmy)GG: 1706185
lub komórka :)
- c.d. , Sirius.pl 22/09/04 23:22
--------------------------------------------------------------------------------
@LucAss - Przeprosiny(???) będą przyjęte jeśli dostanę GWARANCJĘ. Na razie jeszcze nie jestem do końca usatysfakcjonowany. Poza tym nie podobało mi się to:"Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie, bo rzeczywiście jego serwis trwał bardzo długo... i w jakiejś mierze bluzganie nas poprawia mu humor" - przeprosiny a jednocześnie przytyki do mnie. To nieładnie z Pana strony
--------------------------------------------------------------------------------
No przepraszam za tą śline na język - to rzeczywiście nie było na miejscu. Co do gwarancji wyszła pocztą wczoraj, jeśli dzisiaj nie było będzie jutro. List zwykle idzie 1-2 dni.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Co do reakcji na moje sugestie a propos "walizki" to "szefosiriusa" odezwal się szybko na Frazie i mógł to bez problemu sprostować.
Nikt nie wymaga by prostować sprawę w 5minut, ale zauważ że minał prawie tydzień, zanim coś w tej sprawie poczyniłeś(przepraszam za przejście na Ty, ale Ty robisz tak samo).
Jeszcze jedno - nie jesteście słowni, karta miała być wysłana 14-ego, zostało to uczynione dopiero 20-ego!!!
--------------------------------------------------------------------------------
W tej sprawie za dużo nie poczyniłem ponieważ nie zajmowałem się nią w ogole. Wielu jej szczegółów po prostu nie znałem, ale niestety tak to bywa jeśli w firmie jest więcej osób i zajmują się one różnymi sprawami i mają różne obowiązki. Wiele jak można przeczytać można było załatwić lepiej i przede wszystkim szybciej. Ale już za późno... dlatego pozostało mi tylko przeprosić w imieniu firmy.
Miała być, ponieważ Gigabyte obiecało nowego 9800Pro do właśnie tej daty. Czekaliśmy dzień, dwa i nic... Po weekendzie wysłaliśmy nowego Sapphire bo wstyd... - bo wstyd... , RusH 23/09/04 00:36
i pewnie dlatego wyslaliscie niepelna karte w zapewne nieorginalnym opakowaniu, na dodatek bez karty gwarancyjnej ? :D
ROFLI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Epilog , Colin_MC 24/09/04 21:47
Dostałem dzisiaj gwarancję. Została wysłana zwykłym listem(ani poleconym, ani priorytetowym,ale to nieważne), tak więc i tak nieźle że doszła w 3dni(wysłana 21-ego, czyli zgodnie z deklaracją "LucAssa"), no i że się nie zapodziała.
Jak dla mnie sprawa jest zakończona, trzeba było od razu tak postąpić zdecydowanie ;-)P4 3.2E(E0)@3.6/DFI LP Pro875B/2x512DDR
Geil 500/Gigabyte 6800GT/SONY HX73/TT
Big Typhoon - No to super chłopie... , Seba78 26/09/04 09:39
Kupiłeś kartę najnowszej generacji, marki gigabyte (najdroższe są chyba?) dostałeś najtańszego Saphira po pół roku... w momencie gdy karta ta nalezy już do poprzedniej generacji. Zostałeś tu obrzucony obelgami przez Lucasa bo smiałeś publicznie domagać się swojego. ech....
NO ale leopsze to niż nic, prawada? a mógł sirius nie dać CI nic? nie? tak jak chrisowi? mógł powiedzieć, że woli na biedne dzieci te pieniążki przeznaczyć? nie? nic tylko skakać z zadowloenia:)
Powodzenia Colin.www.nieruchomosci-gil.pl
- niekompetencja i impertynencja , Pinokio 27/09/04 11:38
[moje 3gr do siriusa - od byłego, zadowolonego dotąd klienta] |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
|
|
|
|