|
OBECNI NA TPC |
|
|
» PeKa 05:47 » hokr 05:00 » piszczyk 03:57 » rzymo 03:38 » Grza 02:20
Dzisiaj przeczytano 41137 postów, wczoraj 25974
Szybkie ładowanie jest: włączone.
|
|
|
|
|
|
TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[Gry] Kropki w miejscu łączenia się tekstur. , Magnus 3/09/04 20:47 Czy to jest normalne że występują takie kropki http://www.magnus.lama.net.pl/temp/kropki.jpg w miejscach łączenia tekstur?
Mam Radeon 9800se, tak samo było na R9100.- wyglada jak efekt , Franz 3/09/04 20:57
zbyt duzej temperatury ;]Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - Tez tak mialem na Radeonie 8500/9100 , NimnuL-Redakcja 3/09/04 21:50
teraz na innym Radeonie 8500 tez tak mam . . . ten typ tak ma chyba ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - nie pozbedziesz sie tego , rapra 3/09/04 22:44
przyzwyczaj sie - nie mam tego , Franz 3/09/04 23:44
na 9100 wiec nie o typ tu chyba chodzi?Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - Mialem tak kiedys na voodoo banshee w TR3 :))) , Wolf 3/09/04 23:44
Serio...
Ani na radku 8500, ani 9800pro tego nie zauwazylem...Vey iz mir! - Tak działa akceleracja 3D w ogóle, więc nie ma się czym przejmować... , Kenjiro 4/09/04 00:38
A dokładnie chodzi o prosty błąd zaokrąglenia przy kreśleniu odcinka, który pod niektórymi kątami potrafi się różnić o 1px od odcinka rysowanego "niby" o 1px wyżej/z boku/itp. Odcinki to oczywiście brzegi rysowanych polygonów.
Tak więc proponowałbym nie przejmować się tym efektem, tym bardziej, że eliminacja tegoż należy bardziej do gestii twórców produktu 3D (gry), niż sprzętu.pozdrówka
Kenjiro - dzięki , Magnus 4/09/04 11:12
uspokoiłeś mnie tym.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|