Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ToM78 16:46
 » Sherif 16:46
 » Demo 16:45
 » DYD 16:44
 » MARtiuS 16:41
 » jablo 16:41
 » grubas 16:41
 » Menah 16:39
 » ligand17 16:39
 » biEski 16:29
 » rurecznik 16:29
 » bmiluch 16:28
 » Gakudini 16:28
 » bajbusek 16:27
 » Armitage 16:25
 » soyo 16:21
 » patinka 16:17
 » myszon 16:16
 » Magnus 16:14
 » Artaa 16:11

 Dzisiaj przeczytano
 41145 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

komputro**k i niefajny problem , homarski 30/08/04 12:19
Mam problem z reklamacją w tym sklepie. Kupowałem tam dużo sprzętu, sporo rzeczy wysyłałem na serwis - nigdy nie miałem kłopotu, aż do czasu... ostatnio zepsuła się moja baracuda. Odesłałem ją jak zwykle, a po paru dniach... odesłano mi jakiegoś zdezelowanego maxtora z 2000 roku. Po zatelefonowaniu do serwisu dowiedziałem się, że... to ja im wysłałem tego maxtora, i widziało to pięć osób na serwisie. Próbuję się kontaktować z dyrekcją, ale ciężko się tam dodzwonić. Jeden z panów obiecał zająć się sprawą, ale cisza... dzisiaj wysłałem pytanie do seagate, czy dysk ten trafił u nich do reklamacji, ale nie wiem, czy mi odpowiedzą, i co.
Co mogę zrobić, jak dojść swojego? W sumie głupia sprawa... póki wszystko było dobrze, to dobrze. A tak to okazuje się, że nie mam szans udowodnić, co wysłałem w paczce do komputro**ka.

Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg

  1. aczy kiedykolwiek kupowales od nich ... , Nebuchadnezzar 30/08/04 12:47
    jakis dysk Maxtora?

    dupa na stołku, morda przy korycie...

    1. ja raz od , borg18 30/08/04 13:10
      nich kupiłem odtwarzacz cd/mp3 i nie spodobał mi sie, odesłałem i napisałem że nie spełnia moich wymogów i wrócili mi kaske, musisz trafic na własciwą osobe i...bedzie dobrze

      https://programy.net.pl - duża dawka
      programów ;)

      1. No nie całkiem , homarski 30/08/04 13:23
        będzie dobrze, bo mojej barracudy już nie ma...

        Jeżeli widzisz światełko w długim
        tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg

      2. A to nic dziwnego , Samidare 31/08/04 10:56
        jesli kupujesz przez internet to masz prawo zwrócić towar w ciagu 2 tygodni. To już nie zalezy od człowieka, to już jest Twoje prawo.

        - - - Samidare - - -

    2. Nie , homarski 30/08/04 13:22
      nigdy nie kupiłem nigdzie żadnego dysku maxtora :)

      Jeżeli widzisz światełko w długim
      tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg

      1. no to... , Nebuchadnezzar 30/08/04 14:46
        przeciez w bazie sa wszystkie dane o twoich zakupach i jesli nigdy nie brales Maxtora to z kiego ci maxtora przyslali?

        dupa na stołku, morda przy korycie...

  2. Dostałem odpowiedź z seagate , homarski 30/08/04 13:36
    Dysk nie trafił do ich serwisu...

    Jeżeli widzisz światełko w długim
    tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg

  3. zawsze mi ten sklep smierdzial , no13 30/08/04 13:54
    juz nie wspomne o stosunku do klienta niektorych pracownikow

    Iron Maiden

  4. Walcz. , PKort 30/08/04 13:58
    Odesłałeś im towar zakupiony u nich - skoro nie kupowałeś nigdy Maxtora, tylko Barracudę, to niech się walą - mają Ci oddać Barracudę.
    Ja ostatnio zamówiłem MegaSticka MSI za 400 złotych, a przyszedł router USR za 1600...

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  5. niech Tobie , Hitman 30/08/04 15:08
    udowodnią że qpiłeś u nich taki dysk np - fakturą..
    A druga kwestia po kiego ch... wysyłałbyś im dysk z 2000 roku - gwarancji to on raczej nie miałby...
    Intereuje mnie jeszcze jedna kwestia - ten maxtor to niby dysk po naprawie ? Jeżeli tak to pewnie mają jakiś dokument na którym widnieje opis reklamacji z Twoim podpisem - ewentualnie mail wysłany Z twojego kompa....
    Dla mnie krótka piłka - dzwonie na ich serwis : wytłuszczam sprawe jeżeli negocjacje nie przynoszą skutku sprawe kieruje do rzecznika konsumenta ...

    Teoretycznie okłamywanie samego siebie
    jest niemożliwe. W praktyce robi to
    każdy z nas.

  6. A gdzie kupowałeś tę Barracudę? , Samidare 31/08/04 11:04
    Masz może gwarancję? Albo fakturę? Paragon? By udowodnić, że to był inny model. Ale w taki problem jaki masz z nimi to wierzę, bo kiedyś zamawiałem Gainwarda GF 4 4200 a przysłali model GF4 420. Niby jedno zero różnicy w nazwie, ale to jednak nie to samo. I jeszcze upierali się, że zamawiałem tę 420!! Dobrze, że nie skasowałem potwierdzenia o przyjęciu zamówienia jaki wysyła ich system. W końcu wymienili - po 1,5 miesiąca. Komputronik - NIGDY WIĘCEJ!

    - - - Samidare - - -

  7. chybaq nikt nie zaczail , RusH 31/08/04 11:06
    koles wyslal SEAGATE, a w K twierdza ze jak otworzyli paczke to w srodku siedzial stary matrox bez ich stiketow wiec go odeslali

    .. ciezka sprawa, ktos mogl sobie tego seagate zawinac u nich albo na spedycji :( kiedys mnie tak chcial kierownik servisu z innego oddzialu zaruchac w dupe na monitor, ale na szczescie mialem WZki ze towar wyszedl.

    I fix shit
    http://raszpl.blogspot.com/

    1. Taak, właśnie w tym rzecz... , homarski 1/09/04 00:50
      ...i w sumie nie jestem teraz w stanie udowodnić, że wysłałem baracudę, a nie maxtora...

      Jeżeli widzisz światełko w długim
      tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg

      1. wiesz ciezko , RusH 2/09/04 00:52
        zalezy ile u nich kukujesz szitu, jesli duzo to eskaluj problem do kierownika, potem do szefa kierownika , potem do prezesa, moze glowy poleca za ten hdd.

        Mialem taka sytuacje raz - firma oddala nam P3 copra na slot 1 ewidentnie zjaranego - smierdzial. Przyjalem z adnotacja "procesor spalony, widac slady spalenia" , mial nawet chyba osmolone kondensatory :) Proc poszedl do centrali, wrocil 'reklamacja nie uwzgledniona", Firma sie pultala, nasz szef oddzialu chyba wyciagnal z tylka pismo z Intela na temat nie uznania reklamacji .. zatrzymalo sie na drektorach i sprawa wygladala prosto. Tel do handlowca i pytanie "ile maja u nas obrotu" ... mieli za malo :D

        I fix shit
        http://raszpl.blogspot.com/

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL