TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
komputro**k i niefajny problem , homarski 30/08/04 12:19 Mam problem z reklamacją w tym sklepie. Kupowałem tam dużo sprzętu, sporo rzeczy wysyłałem na serwis - nigdy nie miałem kłopotu, aż do czasu... ostatnio zepsuła się moja baracuda. Odesłałem ją jak zwykle, a po paru dniach... odesłano mi jakiegoś zdezelowanego maxtora z 2000 roku. Po zatelefonowaniu do serwisu dowiedziałem się, że... to ja im wysłałem tego maxtora, i widziało to pięć osób na serwisie. Próbuję się kontaktować z dyrekcją, ale ciężko się tam dodzwonić. Jeden z panów obiecał zająć się sprawą, ale cisza... dzisiaj wysłałem pytanie do seagate, czy dysk ten trafił u nich do reklamacji, ale nie wiem, czy mi odpowiedzą, i co.
Co mogę zrobić, jak dojść swojego? W sumie głupia sprawa... póki wszystko było dobrze, to dobrze. A tak to okazuje się, że nie mam szans udowodnić, co wysłałem w paczce do komputro**ka.Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg - aczy kiedykolwiek kupowales od nich ... , Nebuchadnezzar 30/08/04 12:47
jakis dysk Maxtora?dupa na stołku, morda przy korycie... - ja raz od , borg18 30/08/04 13:10
nich kupiłem odtwarzacz cd/mp3 i nie spodobał mi sie, odesłałem i napisałem że nie spełnia moich wymogów i wrócili mi kaske, musisz trafic na własciwą osobe i...bedzie dobrzehttps://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - No nie całkiem , homarski 30/08/04 13:23
będzie dobrze, bo mojej barracudy już nie ma...Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg - A to nic dziwnego , Samidare 31/08/04 10:56
jesli kupujesz przez internet to masz prawo zwrócić towar w ciagu 2 tygodni. To już nie zalezy od człowieka, to już jest Twoje prawo.- - - Samidare - - -
- Nie , homarski 30/08/04 13:22
nigdy nie kupiłem nigdzie żadnego dysku maxtora :)Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg - no to... , Nebuchadnezzar 30/08/04 14:46
przeciez w bazie sa wszystkie dane o twoich zakupach i jesli nigdy nie brales Maxtora to z kiego ci maxtora przyslali?dupa na stołku, morda przy korycie...
- Dostałem odpowiedź z seagate , homarski 30/08/04 13:36
Dysk nie trafił do ich serwisu...Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg - zawsze mi ten sklep smierdzial , no13 30/08/04 13:54
juz nie wspomne o stosunku do klienta niektorych pracownikowIron Maiden - Walcz. , PKort 30/08/04 13:58
Odesłałeś im towar zakupiony u nich - skoro nie kupowałeś nigdy Maxtora, tylko Barracudę, to niech się walą - mają Ci oddać Barracudę.
Ja ostatnio zamówiłem MegaSticka MSI za 400 złotych, a przyszedł router USR za 1600...Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - niech Tobie , Hitman 30/08/04 15:08
udowodnią że qpiłeś u nich taki dysk np - fakturą..
A druga kwestia po kiego ch... wysyłałbyś im dysk z 2000 roku - gwarancji to on raczej nie miałby...
Intereuje mnie jeszcze jedna kwestia - ten maxtor to niby dysk po naprawie ? Jeżeli tak to pewnie mają jakiś dokument na którym widnieje opis reklamacji z Twoim podpisem - ewentualnie mail wysłany Z twojego kompa....
Dla mnie krótka piłka - dzwonie na ich serwis : wytłuszczam sprawe jeżeli negocjacje nie przynoszą skutku sprawe kieruje do rzecznika konsumenta ...Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - A gdzie kupowałeś tę Barracudę? , Samidare 31/08/04 11:04
Masz może gwarancję? Albo fakturę? Paragon? By udowodnić, że to był inny model. Ale w taki problem jaki masz z nimi to wierzę, bo kiedyś zamawiałem Gainwarda GF 4 4200 a przysłali model GF4 420. Niby jedno zero różnicy w nazwie, ale to jednak nie to samo. I jeszcze upierali się, że zamawiałem tę 420!! Dobrze, że nie skasowałem potwierdzenia o przyjęciu zamówienia jaki wysyła ich system. W końcu wymienili - po 1,5 miesiąca. Komputronik - NIGDY WIĘCEJ!- - - Samidare - - - - chybaq nikt nie zaczail , RusH 31/08/04 11:06
koles wyslal SEAGATE, a w K twierdza ze jak otworzyli paczke to w srodku siedzial stary matrox bez ich stiketow wiec go odeslali
.. ciezka sprawa, ktos mogl sobie tego seagate zawinac u nich albo na spedycji :( kiedys mnie tak chcial kierownik servisu z innego oddzialu zaruchac w dupe na monitor, ale na szczescie mialem WZki ze towar wyszedl.I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - Taak, właśnie w tym rzecz... , homarski 1/09/04 00:50
...i w sumie nie jestem teraz w stanie udowodnić, że wysłałem baracudę, a nie maxtora...Jeżeli widzisz światełko w długim
tunelu to znak, że nadjeżdża pociąg - wiesz ciezko , RusH 2/09/04 00:52
zalezy ile u nich kukujesz szitu, jesli duzo to eskaluj problem do kierownika, potem do szefa kierownika , potem do prezesa, moze glowy poleca za ten hdd.
Mialem taka sytuacje raz - firma oddala nam P3 copra na slot 1 ewidentnie zjaranego - smierdzial. Przyjalem z adnotacja "procesor spalony, widac slady spalenia" , mial nawet chyba osmolone kondensatory :) Proc poszedl do centrali, wrocil 'reklamacja nie uwzgledniona", Firma sie pultala, nasz szef oddzialu chyba wyciagnal z tylka pismo z Intela na temat nie uznania reklamacji .. zatrzymalo sie na drektorach i sprawa wygladala prosto. Tel do handlowca i pytanie "ile maja u nas obrotu" ... mieli za malo :DI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|