Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » @GUTEK@ 07:40
 » Miron 07:39
 » Logic-3 07:39
 » Zbyl 07:36
 » SebaSTS 07:34
 » steve 07:33
 » Demo 07:32
 » Kelso1 07:31
 » ligand17 07:30
 » sigi 07:28
 » dugi 07:27
 » mravel 07:27
 » Kenny 07:22
 » Dhoine 07:22
 » m&m 07:17
 » Kalkin 07:16
 » Robak 07:11
 » myszon 07:05
 » cVas 07:04
 » AfiP 07:00

 Dzisiaj przeczytano
 41130 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Jak wygląda sprawa z egzekwowaniem gwarancji w MediaMarktach? , Coyote 27/08/04 22:11
Hej. Sprawa wygląda tak, ze w mojej myszce (MX 500 - przyp. red.) zaczyna szwankować prawy przycisk (po prostu od czasu do czasu przy klikaniu nim tak jakby zachaczał plastik, z którego zrobiony jest przycisk o resztę myszki i jest taki wyraźny, nieprzyjemny 'skok').

Teraz pytanie - czy w Media Markcie wymienią mi to od ręki czy będę musiał czekać niewiadomo ile? I drugie - muszę to zrobić w tym mieście, w którym kupowałem czy mogę w dowolnym innym sklepie tej sieci?

Do J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*

>>GG 1650565<<

  1. ello Coyote , Fantomas 27/08/04 22:17
    tu Strus Pedziwiatr :) ... mysle, ze pracownicy serwisu bedą robili to co ja gdy Cie zobaczą i sie domyslą ze chcesz cos u nich zareklamowac :))))

    .... jezeli nie wyłapałes(aś)
    złosliwosci to przeczytaj raz
    jeszcze ...

  2. u mnie tez tak bylo po twardym lądowaniu na podłodze , slawq 27/08/04 22:28
    przynajmniej u mnie sie wyrobiło.....i chodzi normalnie

    ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
    hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
    791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500

    1. ale ciiii :) , Coyote 27/08/04 22:32
      To było dawno i nieprawda, a poza tym tutaj mogą być szpiedzy z wiadomego sklepu :]

      Do J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*

      >>GG 1650565<<

      1. hehe ... , slawq 27/08/04 22:36
        trafilem... tez sie nastraszylem wlasnie na poczatku... ale jak mowie po jakichs 2-ch tygodniach uzywania-docierania zaczela normalnie chodzic. Na poczatku jakby sie blokowala, albo trzeba bylo 2-gi raz kliknac aby zadzialala... ale pewnie to wiesz ...;)

        ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
        hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
        791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500

        1. taaaa.... , Coyote 28/08/04 01:33
          ale u mnie ten fakt "nie miał miejsca" już dwa miesiące temu i nadal jest to samo. Rzadko, bo rzadko, ale zawsze, a że gwarancja zbliża się ku końcowi to pomyślałem, że przydałoby się coś z tym zrobić...

          Do J23: Buziaki dla Ciebie, Misiu! :*

          >>GG 1650565<<

  3. jezeli od zakupu , ::LinX:: 27/08/04 23:14
    minelo wiecej jak 7 dni to bedziesz czekal.. jak nie to przewaznie wymieniaja sprzet od reki... ja zanioslem glosniki do reklamacji 8 dnia juz musialem czekac na sprzet.. bo pojechaly do producenta :/

    MacBook Air 13,3

  4. Szczerze... , mykacz 28/08/04 13:28
    Najlepsze egzekwowanie gwarancji w MM, to NIE KUPOWAĆ TAM!
    Ja rozumiem że jest czasami taniej, ale w tym tygodniu trzeci raz słyszę, że ktoś coś kupił w MM i nie działa :D.

    "Czy są tu jeszcze jacyś Galowie?"

  5. Gwara w MM , Riker 29/08/04 12:32
    Nie będę się wypowiadał na temat awaryjności sprzętu zakupionego ww MM, jednak z tego wiem to ew. gwarancja załatwiana jest naprawdę sprawnie. Mi osobiście nic się nie skaszaniło z MM ale kilku kumpli którzy zmuszeni byli zwracać towar otrzymała sprawny egzemplarz od ręki. Co więcej jedna osoba oddała towar na drugi dzień ponieważ nie spełniał jej oczekiwań i nikt nie robił z tego tytułu problemu ($ nie zwracają, należy wymienić na coś w takiej samej cenie bądź dopłata z twojej strony).

    Pozdrawiam
    Riker =/\=

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL