Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » hokr 05:33
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:26
 » ini1 05:23
 » @GUTEK@ 05:21
 » Gniew 05:12
 » jafar 05:03
 » NWN 04:06
 » myszon 03:55
 » Visar 03:54
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Udalo sie komus odpalic Need for Speed 3 w W2k/XP - sposob dowolny? , Czarek 21/08/04 20:59
Cos mnie ostatnio naszlo, zeby znowu w to pograc po latach, a tu zonk :( - wiec pytanie jak w temacie...

  1. a w ten sposob..? , dynybol 21/08/04 21:05
    we wlasciwosciach pliku exe dac tryb zgodnosci z odpowiedznim windowsem 98 czy ME . Moze tak sie uda ?

    Mówiąc "ROZUMIEM" zakladasz, że
    wiesz co znaczy rozumieć.

    1. hmm , Czarek 21/08/04 21:31
      no nie bardzo, bo problemy zaczynaja sie na etapie instalki (tzn. nie chce sie zainstalowac na w.w. OS'ach) - teraz sobie pomyslalem, ze moze mozna by ja zainstalowac w w9x, wyeksportowac z rejestru w9x potrzebne wpisy i potem zaimportowac do rejestru i odpalic w W2k/XP - problem w tym, ze nie mam juz w9x, wiec to odpada (nawet jesli by to ruszylo - ale pewna sama gra tez sprawdza OS'a) - wiec szukam innego sposobu

      1. hmmm , dynybol 21/08/04 22:04
        a jakby ten tryb zgodnosci wybrac do instalatora ?? nie wiem tak kombinuje ;)

        Mówiąc "ROZUMIEM" zakladasz, że
        wiesz co znaczy rozumieć.

  2. Link: , Mms 21/08/04 21:24
    www.twojepc.pl/boardPytanie76847.htm .

    Nie probowalem, bo mi ochota odeszla, jak mam jeszcze kombinowac. :)

    Pozdrawiam

    1. Ahh, sorki .High Stakes to chyba czwarta czesc. , Mms 21/08/04 21:25
      j.w.

      Pozdrawiam

      1. hmm , Czarek 21/08/04 21:27
        no niestety - a mnie chodzi o 3-ke

  3. podpinam sie z tym samym pytaniem , gorky 21/08/04 21:48
    kiedys mialem ten problem, potem rzucilem wszystkim w pierniki. Chociaz przyznam ze wtedy chyba jeszcze nie mialem netu wiec nawet patchy nie szukalem...

  4. jak uruchomic REDNECK RAMPAGE [engine Duke3d] pod XP? , kubazzz 21/08/04 21:55
    i na zeby na Audigy byl dzwiek?

    SM-S908

  5. hmm , d-a-x 21/08/04 23:43
    u mnie wszystko normalnie :D nie wiem o co chodzi, że u was nie działa :/

    Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
    uciekam goń mnie!

    1. fuck :( , d-a-x 22/08/04 00:11
      a jednak nie :(, z ciekawości sprawdziłem i coopa... wczesniej działało ale miałem podłączonego voodoo2 a teraz nie mam ...

      Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
      uciekam goń mnie!

      1. po problemie :D , d-a-x 22/08/04 19:48
        to wina starego dll-a ( d3da.dll ) podmieniłem na nowszego z nfs4 i smiga :D

        Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
        uciekam goń mnie!

  6. u mnie no problem, z patchem smiga nawet przez Direct3D , chris_gd 22/08/04 11:54
    co oczywiscie diametralnie zmienia poziom grafiki

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. hmm , Czarek 22/08/04 14:58
      z jakim patchem (numerek)?

  7. U mnie , Karaczan 22/08/04 12:10
    to dziala bez zadnego problemu i zadnych patchy (Bez D3D). Problem pojawia sie dopiero gdy chce zagrac w NfS4 i 5 ale na to sa odpowiednie patche.

  8. hmm , Czarek 22/08/04 14:55
    ok, juz dziala :) - teraz sprawdzilem i jest ok (instalacja i odpalanie) - wczesniej nie dzialalo - dziwne.

    btw jaka max rozdzialke i glebie kolorow macie w tej grze? bo ja nie moge wycisnac z niej wiecej niz 800x600x16BPP :( - chociaz 1024x768 by sie przydalo - da sie jakos? Oczywiscie renderer to D3D (a scislej D3D6 z NFS4), a nie Glide :( - karta to GF

    1. Samo z siebie sie zainstalowalo, , Mms 22/08/04 15:42
      czy cos kombinowales?

      Pozdrawiam

      1. hmm , Czarek 22/08/04 17:25
        *teraz* samo (z SP2) - poprzednio (jakis juz czas temu) za nic nie chcialo, ale na starszej Windzie

    2. numerka to Ci nie podam bo , chris_gd 22/08/04 16:59
      zrobilem upgrade z programika dodanego do gry, czasami ma problemy z laczeniem ale pamietam, ze jak patchowalem to dwa dni i trafilem na dzialajacy serwer

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. hmm , Czarek 22/08/04 17:26
        aha - na szczescie ja mam patcha offline

    3. da radę nawet 1600x1200 , d-a-x 22/08/04 17:49
      jeśli jesteś zainteresowany to napiszę jak :D hehe

      PS. ale 16bpp only, ta gra tak ma :)

      Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
      uciekam goń mnie!

      1. hmm , Czarek 22/08/04 17:56
        oczywiscie, ze jestem - pisz ;-)

        1. hehe :D , d-a-x 22/08/04 18:40
          no więc 'oszukujemy' grę w ten sposób:
          Trzeba zmienić wpisy w rejestrze aby gra uruchomiła się jak na voodoo2 :D a następnie w katalogu z grą zmienić nazwę pliku d3da.dll na voodoo2a.dll ( mała podmiana ), teraz gra 'mysli', że śmiga na voodoo2 :D. Mozna wybierać max. rozdziałke jaką ma monitor. Kiedyś nawet działała mgła na trasach ( nie wiem czemu teraz nie działa :(, możliwe, że to przez najnowsze catalysty :/ bo wczesniej na bank działała ). to tyle :), aha wyciąg z rejestru ( bym zapomniał ;) ):

          Windows Registry Editor Version 5.00

          [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Need For Speed III]
          "DisplayName"="Need For Speed III"
          "InstallPath"="F:\\Need For Speed III"
          "Version"="1.0"
          "Language"=dword:00000409
          "SKU_NUMBER"="7901"
          "3D Device Description"="Voodoo2 3D Accelerator"
          "3D Card"="3Dfx Voodoo2"
          "Thrash Driver"="voodoo2"
          "Group"="3Dfx"
          "D3D Device"=dword:00000000
          "Triple Buffer"=dword:00000001
          "Hardware Acceleration"=dword:00000001


          PS. Zmień tylko to co trzeba ( bo ścieżka do gry pewnie się u nas różni :) ) .pozdr.

          Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
          uciekam goń mnie!

          1. hmm , Czarek 22/08/04 19:40
            dobre :) - juz mi gierka smiga w 1600x1200 - wow! Sam na to wpadles ;-)?

            Dzieki za info!

            1. tak :D , d-a-x 22/08/04 19:46
              po przesiadce z voodoo2 na d3d musiałem coś zrobic :) hehe i się udało :] na gf256ddr było jeszcze lepiej :) mgła była zawsze ( tak jak na v2 :D ) a pozatym gierka śmigała o wiele szybciej niż na starym v2 :D


              PS. Chyba menu w grze tez jest ładniejsze po tym zabiegu ? nie pamietam jak było na d3d bo dawno w tym trybie nie grałem :).

              PPS. Czy u ciebie jest mgła? bez niej gierka troszkę gorzej wyglada :( akurat u mnie teraz nie ma i troszka mi smutno ;) hehe

              Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
              uciekam goń mnie!

              1. hmm , Czarek 22/08/04 20:35
                tak, mam mgle (jak wlacze weather ON) - ale na GF'ie. Co do menu, to po pierwszym odpaleniu jako Voodoo tez mi sie wydalo jakies inne - wiec cos w tym jest ;-).

                Btw jak masz NFS4, to podmien sobie renderera D3D (pliczek d3da.dll) z NFS4 (jesli tego nie zrobiles) - bedziesz mial rendering D3D6 zamiast D3D5 z oryginalnego pliczku z NFS3 (lepiej wyglada i szybciej smiga). A moze nawet ten z NFS5 zadziala (tam juz chyba bylo D3D7 (?) - choc nie sadze).

                1. wiem wiem, ale dzięki :D , d-a-x 23/08/04 09:40
                  bez podmiany w ogóle mi gierka nie działała :(, pisałem wyżej :)
                  Mgiełka powinna byc też bez weather on ( lekka ale powinna być ):/ zobacz sobie zwłaszcza w tej 'lesnej' trasie, cała zielona ( chyba 4 trasa ), bez mgły widać bardzo brzydką texturkę tła :( ( za bardzo zielona i mała rozdziałka ) przy mgle jest spoko bo trochę to zasłania :).

                  Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
                  uciekam goń mnie!

                  1. hmm , Czarek 24/08/04 00:21
                    mgielke mam tez jednak bez weather ON - taka leciutka nienachalna w niektorych miejscach - niestety w 3-ce chyba nie mozna nia sterowac (on/off/etc) z poziomu menu.

                    Co do renderera D3D z NFS4 to sa 2 wersje - starsza ze stycznia 1999 (waga 92 KB - siedzi w podkatalogu \3dsetup 4-ki) i nowsza z maja 99 (waga 132 KB - w katalogu glownym) - o dziwo ta starsza smiga o *wiele* szybciej w NFS3 (a roznic w jakosci obrazu sie nie dopatrzylem), wiec jej uzywam. W ogole ten 132 KB domyslny renderer D3D6 jest z kolei takze bardzo wolny w samym NFS4, wiec tam z kolei uzywam renderera D3D7 z NFS5 (mozna tez podobno "pozyczyc" renderera D3D8 z NFS6 - jeszcze nie sprawdzalem)

                    1. no to potestuję :D hehe , d-a-x 24/08/04 00:42
                      z tym z nfs5/6 :)

                      Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
                      uciekam goń mnie!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL