TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Udalo sie komus odpalic Need for Speed 3 w W2k/XP - sposob dowolny? , Czarek 21/08/04 20:59 Cos mnie ostatnio naszlo, zeby znowu w to pograc po latach, a tu zonk :( - wiec pytanie jak w temacie...- a w ten sposob..? , dynybol 21/08/04 21:05
we wlasciwosciach pliku exe dac tryb zgodnosci z odpowiedznim windowsem 98 czy ME . Moze tak sie uda ?Mówiąc "ROZUMIEM" zakladasz, że
wiesz co znaczy rozumieć. - hmm , Czarek 21/08/04 21:31
no nie bardzo, bo problemy zaczynaja sie na etapie instalki (tzn. nie chce sie zainstalowac na w.w. OS'ach) - teraz sobie pomyslalem, ze moze mozna by ja zainstalowac w w9x, wyeksportowac z rejestru w9x potrzebne wpisy i potem zaimportowac do rejestru i odpalic w W2k/XP - problem w tym, ze nie mam juz w9x, wiec to odpada (nawet jesli by to ruszylo - ale pewna sama gra tez sprawdza OS'a) - wiec szukam innego sposobu- hmmm , dynybol 21/08/04 22:04
a jakby ten tryb zgodnosci wybrac do instalatora ?? nie wiem tak kombinuje ;)Mówiąc "ROZUMIEM" zakladasz, że
wiesz co znaczy rozumieć.
- Link: , Mms 21/08/04 21:24
www.twojepc.pl/boardPytanie76847.htm .
Nie probowalem, bo mi ochota odeszla, jak mam jeszcze kombinowac. :)Pozdrawiam - Ahh, sorki .High Stakes to chyba czwarta czesc. , Mms 21/08/04 21:25
j.w.Pozdrawiam - hmm , Czarek 21/08/04 21:27
no niestety - a mnie chodzi o 3-ke
- podpinam sie z tym samym pytaniem , gorky 21/08/04 21:48
kiedys mialem ten problem, potem rzucilem wszystkim w pierniki. Chociaz przyznam ze wtedy chyba jeszcze nie mialem netu wiec nawet patchy nie szukalem... - jak uruchomic REDNECK RAMPAGE [engine Duke3d] pod XP? , kubazzz 21/08/04 21:55
i na zeby na Audigy byl dzwiek?SM-S908 - hmm , d-a-x 21/08/04 23:43
u mnie wszystko normalnie :D nie wiem o co chodzi, że u was nie działa :/Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - fuck :( , d-a-x 22/08/04 00:11
a jednak nie :(, z ciekawości sprawdziłem i coopa... wczesniej działało ale miałem podłączonego voodoo2 a teraz nie mam ...Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - po problemie :D , d-a-x 22/08/04 19:48
to wina starego dll-a ( d3da.dll ) podmieniłem na nowszego z nfs4 i smiga :DMontuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie!
- u mnie no problem, z patchem smiga nawet przez Direct3D , chris_gd 22/08/04 11:54
co oczywiscie diametralnie zmienia poziom grafikiRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- hmm , Czarek 22/08/04 14:58
z jakim patchem (numerek)?
- U mnie , Karaczan 22/08/04 12:10
to dziala bez zadnego problemu i zadnych patchy (Bez D3D). Problem pojawia sie dopiero gdy chce zagrac w NfS4 i 5 ale na to sa odpowiednie patche. - hmm , Czarek 22/08/04 14:55
ok, juz dziala :) - teraz sprawdzilem i jest ok (instalacja i odpalanie) - wczesniej nie dzialalo - dziwne.
btw jaka max rozdzialke i glebie kolorow macie w tej grze? bo ja nie moge wycisnac z niej wiecej niz 800x600x16BPP :( - chociaz 1024x768 by sie przydalo - da sie jakos? Oczywiscie renderer to D3D (a scislej D3D6 z NFS4), a nie Glide :( - karta to GF- Samo z siebie sie zainstalowalo, , Mms 22/08/04 15:42
czy cos kombinowales?Pozdrawiam - hmm , Czarek 22/08/04 17:25
*teraz* samo (z SP2) - poprzednio (jakis juz czas temu) za nic nie chcialo, ale na starszej Windzie
- numerka to Ci nie podam bo , chris_gd 22/08/04 16:59
zrobilem upgrade z programika dodanego do gry, czasami ma problemy z laczeniem ale pamietam, ze jak patchowalem to dwa dni i trafilem na dzialajacy serwerRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- hmm , Czarek 22/08/04 17:26
aha - na szczescie ja mam patcha offline
- da radę nawet 1600x1200 , d-a-x 22/08/04 17:49
jeśli jesteś zainteresowany to napiszę jak :D hehe
PS. ale 16bpp only, ta gra tak ma :)Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - hmm , Czarek 22/08/04 17:56
oczywiscie, ze jestem - pisz ;-)- hehe :D , d-a-x 22/08/04 18:40
no więc 'oszukujemy' grę w ten sposób:
Trzeba zmienić wpisy w rejestrze aby gra uruchomiła się jak na voodoo2 :D a następnie w katalogu z grą zmienić nazwę pliku d3da.dll na voodoo2a.dll ( mała podmiana ), teraz gra 'mysli', że śmiga na voodoo2 :D. Mozna wybierać max. rozdziałke jaką ma monitor. Kiedyś nawet działała mgła na trasach ( nie wiem czemu teraz nie działa :(, możliwe, że to przez najnowsze catalysty :/ bo wczesniej na bank działała ). to tyle :), aha wyciąg z rejestru ( bym zapomniał ;) ):
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Need For Speed III]
"DisplayName"="Need For Speed III"
"InstallPath"="F:\\Need For Speed III"
"Version"="1.0"
"Language"=dword:00000409
"SKU_NUMBER"="7901"
"3D Device Description"="Voodoo2 3D Accelerator"
"3D Card"="3Dfx Voodoo2"
"Thrash Driver"="voodoo2"
"Group"="3Dfx"
"D3D Device"=dword:00000000
"Triple Buffer"=dword:00000001
"Hardware Acceleration"=dword:00000001
PS. Zmień tylko to co trzeba ( bo ścieżka do gry pewnie się u nas różni :) ) .pozdr.Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - hmm , Czarek 22/08/04 19:40
dobre :) - juz mi gierka smiga w 1600x1200 - wow! Sam na to wpadles ;-)?
Dzieki za info!- tak :D , d-a-x 22/08/04 19:46
po przesiadce z voodoo2 na d3d musiałem coś zrobic :) hehe i się udało :] na gf256ddr było jeszcze lepiej :) mgła była zawsze ( tak jak na v2 :D ) a pozatym gierka śmigała o wiele szybciej niż na starym v2 :D
PS. Chyba menu w grze tez jest ładniejsze po tym zabiegu ? nie pamietam jak było na d3d bo dawno w tym trybie nie grałem :).
PPS. Czy u ciebie jest mgła? bez niej gierka troszkę gorzej wyglada :( akurat u mnie teraz nie ma i troszka mi smutno ;) heheMontuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - hmm , Czarek 22/08/04 20:35
tak, mam mgle (jak wlacze weather ON) - ale na GF'ie. Co do menu, to po pierwszym odpaleniu jako Voodoo tez mi sie wydalo jakies inne - wiec cos w tym jest ;-).
Btw jak masz NFS4, to podmien sobie renderera D3D (pliczek d3da.dll) z NFS4 (jesli tego nie zrobiles) - bedziesz mial rendering D3D6 zamiast D3D5 z oryginalnego pliczku z NFS3 (lepiej wyglada i szybciej smiga). A moze nawet ten z NFS5 zadziala (tam juz chyba bylo D3D7 (?) - choc nie sadze).- wiem wiem, ale dzięki :D , d-a-x 23/08/04 09:40
bez podmiany w ogóle mi gierka nie działała :(, pisałem wyżej :)
Mgiełka powinna byc też bez weather on ( lekka ale powinna być ):/ zobacz sobie zwłaszcza w tej 'lesnej' trasie, cała zielona ( chyba 4 trasa ), bez mgły widać bardzo brzydką texturkę tła :( ( za bardzo zielona i mała rozdziałka ) przy mgle jest spoko bo trochę to zasłania :).Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - hmm , Czarek 24/08/04 00:21
mgielke mam tez jednak bez weather ON - taka leciutka nienachalna w niektorych miejscach - niestety w 3-ce chyba nie mozna nia sterowac (on/off/etc) z poziomu menu.
Co do renderera D3D z NFS4 to sa 2 wersje - starsza ze stycznia 1999 (waga 92 KB - siedzi w podkatalogu \3dsetup 4-ki) i nowsza z maja 99 (waga 132 KB - w katalogu glownym) - o dziwo ta starsza smiga o *wiele* szybciej w NFS3 (a roznic w jakosci obrazu sie nie dopatrzylem), wiec jej uzywam. W ogole ten 132 KB domyslny renderer D3D6 jest z kolei takze bardzo wolny w samym NFS4, wiec tam z kolei uzywam renderera D3D7 z NFS5 (mozna tez podobno "pozyczyc" renderera D3D8 z NFS6 - jeszcze nie sprawdzalem)- no to potestuję :D hehe , d-a-x 24/08/04 00:42
z tym z nfs5/6 :)Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie!
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|