TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Engine 3d w c++ Builderze (OpenGl) , coolman 18/08/04 12:16 Opanowalem juz wzglednie OpenGla, tylko c++ bulider'a troche nianiedbalem. Chcialbym odczytac plik *.txt w ktorym bede zapisane wartosci xyz obiektow,a nastepnie przypisac do zmiennych _x,_y_,_z. Ma ktos pomysl albo namiary jak to zrobic ?http://jet.blog.pl - W sumie najprosciej chyba bedzie , Jolo 18/08/04 13:34
stworzyc obiekt klasy TStringList o nazwie np Lista i następnie wykorzystać metodę tej klasy LoadFromFile, czyli np. Lista->LoadFromFile("plik.txt"). Potem masz swobodny dostęp do kolejnych linii z pliku poprzez Strings - Lista->Strings[nr linii], a z linii już wyłuskasz wartości. Piszę głównie w delphi, ale z tego co pamiętam TStringList też w C++Builderze jest...
Po użyciu nie zapomnij zniszczyć obiektu Lista, żeby pamięci nie zajmował :o)jest tak nudno, że zaczyna to być
ciekawe... - ___ , coolman 18/08/04 15:35
Dzieki znalazlem cos o TStringList,okazuje sie ze to dosc dobry komponent :)http://jet.blog.pl
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|