TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Pytanko o wymagania gry Half Life 2 , kaszpio 18/08/04 08:25 Witam!
Jako ze nie mam czasu, wogole nie grywam. Natomiast Half Life to chyba moj najlepszy tytuł. Wiem ze wielkimi krokami zbliza sie czesc druga. Czytalem gdzieniegdzie ze minimum wymagan to CPU 2.0 >>, 512 DDR + Radeon 9500 Pro...
Ja mam pytanie, w jakiej jakosci pozwoli grac taki config, oraz jaki musialbym miec config aby pograc w:
1024x768, wszystkie detale chociaz na medium ;-)
Pozdrowka!Toshiba Tecra S11-124 - Minimalne to minimalne , NimnuL-Redakcja 18/08/04 09:04
do uruchomienia ... i pogrania na min. ustawieniach . . . jednak wątpie by były takie własnie wymagania ... spójż na DOOM III też miał mieć ogromne wymagania ... a wcale nie ma . . . IMHO ma mniejsze od HALO . . .Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Dokładnie, pewnie , sebtar 18/08/04 20:05
to pic. Chociaż martwi mnie ten "Radeon"... jeśli nie będzie chodzić na Nvidii to niech se tą grę w xxxx wsadzą ;-)Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - hmm , Czarek 18/08/04 22:18
> jeśli nie będzie chodzić na Nvidii
zartujesz? wiesz, jaki NV ma (wciaz) udzial w rynku? nie beda sobie strzelac takiego samoboja, bo nawet miliony $$$ od ATI im tego nie zrekompensuja. HL2 bedzie chodzic na NV pewnie stabilniej+mniej artefaktow niz na ATI, tylko wolniej (max 40%, typowo pewnie z 15-25%)- "+mniej artefaktow niz na ATI" , NimnuL-Redakcja 18/08/04 22:46
jakie artefakty? Moze efekty?Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- Trudno powiedziec. , LucasDhala 18/08/04 09:09
Mysle ze na radeonie 9700 pro i 1 giga ramu to spokojnie. Te minimalne wymagania sa troche na wyrost. Gra chodzi ponoc znacznie plynniej niz Doom3 (I moim zdaniem, lepiej wglada, rendering wyglada o wiele naturalniej) - czytałem gdzieś , Soulburner 18/08/04 11:05
chyba na forum hl2fallout, że designerzy w Valve pracują na komputerach wysposażonych w 2GHz procesor, 512MB RAM i któryś GeForce4Ti - jeśli gra w pewnej chwili zacznie zwalniać, przerabiają mapkę tak, aby zachować płynność. Myślę, że na takim sprzęcie w grę można grać na wysokich detalach, a brak DirectX 9 na GF4Ti w niczym nie przeszkadza, bo o ile dobrze pamiętam DX9 w tej grze dodaje jedynie specular mapping na modelach :P Nie wiadomo, czy oświetlenie HDR znajdzie się w finalnej wersji.
Jeszcze co do wymagań, w którymś z postów na halflife2.net ktoś z Valve napisał, że na Athlonie XP 2000+, 512MB i GeForce FX5200 będzie można płynnie grać na wysokich (ale chyba nie najwyższych) detalach.You must gather your party before
venturing forth. - No nie, nie przesadzajmy :) , LucasDhala 18/08/04 12:56
Nie wiem czy widziales filmiki. Rewelka, z tym DX9 to nie tyle rozbija sie o specular bo to bylo juz w 8, co o Displacement maping (skaly na jednym filmiku mnie rozwalily) i o renderera (nie chce przesadzic,a le chyba symuluje Global Illukination (prawie tak to dobrze wyglada).- mała pomyłka ;) , Soulburner 18/08/04 14:19
specular mapping będzie na modelach, nie będzie diffuse normal mapping - co to jest, to za specjalnie nie wiem :P
Co do displacement mapping i global illumination (?) to wypadałoby zapytać się u źródła, czyli kogoś z Valve Software.
Filmiki widziałem i faktycznie robią wrażenie - chcę zwrócić jednak uwagę, że tylko demonstracja HDR chodziła pod DirectX9! Pozostałe filmiki z E3 2003 ponoć zgrywane były z gry korzystającej z renderer'a DirectX8.1.You must gather your party before
venturing forth. - Specular to odblyski i... , LucasDhala 18/08/04 18:27
raczje jest w kazdej giece, poczynajac od Halo. Diffuse mapping to to np szyby, zaginaja i przeksztalcaja swiatlo padajace przez nie (ppopatrzcie na szyby pojazdow w niektorych filmikach). Displacement bedzie napewno, mowili o tym w filmiku, na ktorym pokazywali skale. GI,, hmm, z tym pewnie poszedlem za daleko, wymaga to dosc sporej mocy obliczeniowej. Mniej wiecej chodzi o to, ze symuluje odbite swiatlo od obiektu.. Kazdy obiekt emituje swiatlo odbite, nawet mala czarna kuleczka (w stopniu minimalnym oczywiscie). Powoduje to to, ze rzeczy wygladaja znaaacznie plastyczniej w finalowym renderingu.
- nie strasz Panie! , Auror 18/08/04 14:28
Podałeś mój konfig (a mój nawet trochę słabszy bo Radek modowany) i mówisz mi że to minimum na HL2?? Liczyłem że pogram w mediium details :/portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com - ostatnio podawane minimalne wymagania , Soulburner 18/08/04 14:35
to procesor 1.2GHz, 256MB RAM i karta zgodna z DirectX7 (pierwotnie miała wystarczyć karta z DX6). Mnie się zdaje, że na 1.5GHz, 256MB RAM i jakiejś kartce typu GeForce3/4 lub Radeon 9000/9200, tudzież 9100, będzie można grać śmiało. Gra ma mieć mniejsze wymagania niż Doom, a u mnie (sprzęt w opisie) ten "dum" chodzi całkiem nieźle, tylko skrobie po dysku niemiłosiernie, bo ramek mało :P
Moim zdaniem nie ma się co bać ;)You must gather your party before
venturing forth. - dopisek , Soulburner 18/08/04 14:58
http://www.halflife2.net/...2100&postcount=227
To wszystko wyjaśnia ;)You must gather your party before
venturing forth.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|