TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[DOOM 3] (nie myslalem, ze to napisze ;) - ciekawostka... , metacom 15/08/04 10:31 ...jakim spoosbem zabijajc goscia bez glowy wypada z niego mózg ??Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - może on d... , Chrisu 15/08/04 10:37
myśli hehe /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - a czy , ViS 15/08/04 10:39
ten gosc bez glowy krzyczy? :)I will not buy this record - it is
scratched. - Serious Sam... , metacom 15/08/04 11:11
...he, he... kolesie bez glow krzyczeli jak opetani i tez mnie to zastanawialo jak oni to robili :DNajwiększą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - dwa wyjscia , GULIwer 15/08/04 12:23
1. magnetofon na plecach u kolesi
2. to ty krzyczałes tylko nie chcesz sie teraz przyznać ;)I'm only noise on wires - bo to brzuchomowcy pewnie byli , Thadeus 15/08/04 13:51
tylko lalki gdziesz pzostawili dlatego tak krzyczeli :)...
- A jak Wam sie podoba a gra? , El Vis 15/08/04 10:44
Ogólnie. Mi w ogóle się nie podoba, nie ten klimat. Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu Far Cry.I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - a mi sie podoba , Yoghurt 15/08/04 11:06
far cry tez mi sie podobal... ale to zupelnie inne gry. wedlug mnie jesli w grze pojawia sie cos takiego jak snajperka to gry powinno sie zaliczac do oddzielnej katergorii. jak jest snajperka to sa duze przestrzenie i rozgrywka wyglada zupelnie inaczej. poza tym w far cry wiekszosc przeciwnikow to ludzie a niestrzelajacych potworow jest stosunkowo malo. w doom3 jest zupelnie inaczej, leziesz waskimi korytarzami, glownie wylaza niestrzelajace potwory (cos tam od czasu do czasu rzuca ale leci to na tyle wolno, ze mozna zrobic unik) a ludzie pojawiaja sie rzadko (w porownaniu do potworow). klimat mi sie podoba. nie mam za duzo czasu grac w ta gre i moze dlatego mi sie ona podoba... moze gdybym siadl i gral 24/7 i skonczyl w jedna dobe to gra by stracila urok... ale co za duzo to zawsze nie zdroworoot is a state of mind - zgadzam sie... , metacom 15/08/04 11:09
...tak sie zlozylo, ze jednoczesnie z DOOM 3 zainstalowalem sobie DOOM REMAKE i stary poczciwy Doom w 3D o wiele bardziej mi sie podoba... oczywiscie pod wzgledem miodnosci, bo grafika w DOOM 3 rzeczywiscie robi wrazenie... teraz musimy poczekac, az ktos na silniku DOOMa 3 stworzy super gierke (tak jak to bylo w przydaku Quake'ow)...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą.
- zainstaluj , OzA 15/08/04 10:45
patch FarCry 1.2 i będzie dobrze
<lol>I sniffed Coke...
but the ice cubes
got stuck in my nose - ja sie podepne ? zaciołem sie jestem w misji gdzie sie jedzie pociagiem , mrowa_82 15/08/04 11:33
pojezdzam do jakiesjs stacji ( delat lab czy jakos tak ) wypadm ze stacj iwszykich morduje i na góze mam pokoik gdzie jest jakis air costam i zeby go odblokowac musze podac kod jaki to kod :D bo mnie przycieło latam tam w kółko i niewime co dalej zrobić?:) - <.> , Maniak 15/08/04 13:25
kod znajdziesz w notatniku w ktoryms z mejlow :)Zmień swój podpis na Boardzie - hmm oj bedzie to trwało :( , mrowa_82 15/08/04 23:49
nieznasz go przypadkiem?:)
- Hehe , Ament 15/08/04 13:08
No a czego sie spodziewac? Gierka dno totalne - nie wiem na co oni wydali te 15 milionow bugsow... Tzn powiem tak - fajnie sie zaczyna, pierwsze 2-3 etapy jeszcze trzymaja w napieciu... Pozniej robi sie tak nudnawo ze juz wiadomo gdzie moze wyskoczyc zombii, gdzie na pewno lezy health i armor, gdzie powinno byc ukryte wyjscie... Co do grafiki to nie REWOLUCJA jak zapowiadano a raczej ewolucja silnika Id... Interakcja praktycznie zadna, giera liniowa do bolu, odglosy roznie - raz lepiej, raz gorzej, no i klimat tak jak pisalem wyzej... Kilometry korytarzy - do wyrzygania, zadko uswiadczysz marsjanskie niebo... Ktos tu sie kiedys podniecal animacja zombiakow i ich mimika - poziom raczej mierny, wlasciwie kilka stworkow non stop sie powtarzajacych... Gdzie efekty Havok? A no nie ma bo taki stworek od razu po zabiciu znika:))) Duzo bylo krzyku - efekt mizerny - dalbym 6/10 (ale 1 pkt tylko za to ze to Doom3 - niby gra juz kultowa)...
Tia...
To chyba tyle... I
-AMENT-
I - a ile bylo rodzajow przeciwnikow w far cry? , ezmathet 15/08/04 14:12
zieeef :0... - Kilku , El Vis 15/08/04 14:43
Commader, Grunt Mercenaries, Cover Mercenaries, Scout Mercenaries, Rear Guard Mercenaries, Sniper, Indoor Guards, Shield Guards, Elite Guards, Evil Workers, Senior Scientists, Core Engineer, Junnior Scientists. Poza tym mały potwór atakujący pazurami, duży potwór atakujący pazurami, wielki potwód bijący lapami i nogami, wielki potwór wypozażony w rakietnice, zwinny i silny potwór strzelający z MP5 SMG lub AG36 Assault Rifle. I chyba wszyscy. No jeszcze sznowni panowie Krieger, Rick i Doyle.I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - to teraz powiedz mi czym sie wszyscy cie merc'owie , ezmathet 15/08/04 14:52
roznia od siebie, nie liczac paru texturek... ;> bo imo ludzi w far cry mozna podzielic najwyzej na 2 typy przeciwnikow krotki i daleki zasieg ;> a liczac twoim sposobem przeciwnikow w doom wyjdzie ich i tak sporo wiecej niz w far cry (zombie, zombie z kluczem, zombie bez glowy, zombie bez glowy z kluczem, gruby zombie, gruby zombie z kluczem, zombie profesorek... etc... )... - A co się będę męczył, łap , El Vis 15/08/04 15:23
http://farcry.gry-online.pl/...p?dzial=przeciwnicyI don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - now lasnie sam to przed chfila znalazlem :> , ezmathet 15/08/04 15:33
popatrzylem i dalej niewiem czym sie rozni taki "COMMANDER" od "GRUNT MERCENARIE" oprocz koloru bandanki ;> itd itd ;> zombie z glowa i bez sa przy tym szczytem roznorodnosci :D... - Nie żartuj sobie , El Vis 15/08/04 15:42
Pierwszy do dowódca, zabicie go pierwszego na prawdę ułatwia zabicie całej reszty. To chyba dość znaczna różnica, przynajmniej dla mnie.I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - tja , ezmathet 15/08/04 15:48
widocznie jestem slepy;>>... - chwilke poszukalem , ezmathet 15/08/04 18:19
i znalazlem liste potworkow w far cry'owym/El VIs'owym stylu:
monster_demon_archvile = Arch-Vile demon
monster_demon_cherub = Cherub
monster_demon_hellknight = Hellknight demon
monster_demon_imp = Imp
monster_demon_maggot = Maggot demon
monster_demon_mancubus = Mancubus demon
monster_demon_pinky = Pinky Demon (Cyber dog)
monster_demon_revenant = Revenant
monster_demon_tick = Tick
monster_demon_trite = Trite demon
monster_demon_wraith = Wraith
monster_flying_cacodemon = Cacodemon Demon
monster_flying_lostsoul = Lost Soul
monster_boss_cyberdemon = Cyberdemon
monster_boss_guardian = Guardian
monster_boss_guardian_seeker = Guardian's Seeker
monster_boss_sabaoth = Sabaoth
monster_boss_vagary = Vagary
monster_zombie_bernie = Zombie-on-Fire
monster_zombie_commando = Commando Zombie
monster_zombie_commando_cgun = Chaingun Commando Zombie
monster_zombie_fat = Fat Zombie
monster_zombie_fat2 = Fat Zombie #2
monster_zombie_fat_wrench = Fat Zombie with Wrench
monster_zombie_labcoat = Zombie in lab coat
monster_zombie_limb = Zombie missing limb
monster_zombie_jumpsuit = Zombie in jumpsuit
monster_zombie_jumpsuit_eating = Eating Zombie
monster_zombie_maint = "Yellow Jacket" Zombie
monster_zombie_maint_bald = Bald Zombie
monster_zombie_maint_nojaw = Zombie with no jaw
monster_zombie_maint_flashlight = Zombie with flashlight
monster_zombie_maint_skinny = Skinny Zombie
monster_zombie_maint_wrench = Zombie with wrench
monster_zombie_maint = Zombie
monster_zombie_maint2 = Zombie #2
monster_zombie_pipe = Zombie with a pipe
monster_zombie_sawyer = Chainsaw Zombie
monster_zombie_skinny = Skinny Zombie
monster_zombie_suit_bloodymouth = Zombie with bloody mouth
monster_zombie_suit_neckstump = Zombie without a head
monster_zombie_suit_skinny = Skinny Zombie
monster_zombie_tshirt_bald = Zombie in T-shirt
monster_zombie_tshirt_blown = Zombie in brown T-shirt
monster_zsec_machinegun = Z-sec Zombie with SMG
monster_zsec_pistol = Z-sec Zombie with pistol
monster_zsec_shield = Z-sec Zombie with shield
monster_zsec_shotgun = Z-sec Zombie with Shotgun
;>>... - Ale czy model zachowań tych że potworów , El Vis 15/08/04 19:24
jest inny?I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - dalbym se uciac... , ezmathet 15/08/04 19:54
...paznokiec u malego palca lewej nogi, ze kazdy z nich ma indywidualna osobowosc, przynajmniej dla mnie ;>
a tak serio, skoro juz zboczylismy z ilosci przeciwnikow (d3 gora, ajt? ;> ) na AI to zapewne wiesz, ze cos takiego nie istnieje ;> a juz napewno nie w grach ;> wszytko to sa mniej lub bardziej skomplikowane skrypty sterujace kupka otexturowanych polygonow ;p i teraz znajac te fakty, zadaj sobie 1 wazne pytanie, czy Carmackowi zabraklo umiejetnosci albo kasy na stworzenie "ynteligetnych" przeciwnikow, czy poprostu uznal fakt salutujacy sobie nawzajem (i rozmawiajacy o tym jak kijowo jest na tej wyspie... tfu na marsie;> ) zombi moze byc smieszny i zepsuc klimat?:>... - ... , El Vis 15/08/04 20:16
Coś takiego jak model zachowań istnieje w grach na pewno. A.I. raczej nie, bo jest to cholernie skomplikowana sprawa. Model zachowań jest zaledwie namiastką A.I. Każdy z przeciwników którego wymieniłem z całą pewnością ma nieco inny taki właśnie model. Nie zamierzam dochodzić która gra ma ten model lepszy i w której jest bardziej różnorodny. Faktem jest to że Far Cry mi się podobał, Doom 3 ani trochę, to tylko moja subiektywna ocena, nic więcej.I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - Źle się wyraziłem , El Vis 15/08/04 20:23
Nie można mówić o A.I. w grach, natomiast o modelu zachowań jak najbardziej tak.I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - no wlasnie , ezmathet 15/08/04 21:24
mowiac o "skryptach" mialem na mysli wlasnie model zachowan, tylko nie umialem tego tak ladnie ubrac w slowa ;-P
tak czy inaczej powoli dochodzimy do sedna sprawy, czyli ze tak naprawde nonsensem jest porownywac te 2 gry, ktore laczy jedynie widok fpp i... ratowanie swiata;>
oh i zeby nie bylo, szanuje twoje zdanie nt. d3 i nie mam zamiaru cie przekonywac ze jest inaczej :D sam przeszedlem obie te gry i nie mam jakiegos zdecydowanego faworyta, kazda zrobila na mnie ogromne wrazenie
a cala dyskusja spowodowana jest tym, ze no hmm... poprostu (tutaj siarczyste slowo na K ;p ) dobijaja mnie takie argumenty jakie wytoczyl tutaj Ament (do ktorego glownie to wszystko co napisalem jest skierowane, ino on jakis nierozmowny :D ale mam nadzieje ze to kiedys przeczyta ;p ) bo rownie dobrze moznaby napisac ze CoD jest do dÓpy bo nie mozna latac na lotni :D... - dÓpy , El Vis 15/08/04 21:53
Tak se napisałeś czy NOL'a śledzisz??I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - hmz , ezmathet 15/08/04 22:18
ano czasem tam zagladam :>... - Czasem? , El Vis 16/08/04 19:18
Konto od obecnego miesiąca, czyżby jakieś "przebranie" :>I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it.
- hmmm...mózg wyskakuje mimo że głowy nie ma? człowieku!! , Jaceqp 15/08/04 14:15
A widziałeś w tv eksperyment medyczny z myszą z hodowanym na jej plecach ludzkim uchem? Teraz już mnie nic nie zdziwi.
Moze ten zombiak miał wychodowany "zapasowy" mózg zamiast np. płuca :Di5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
R9 270x - guide: , Keeper 15/08/04 15:59
http://oceanic.wsisiz.edu.pl/...ide.dvx.repack.pdf
dodatkowo polecam http://www.justget.org/showthread.php?t=13195 - opisane m.in. kilka modow - podczepianie latarki pod bronie :), zmiana dziwkow itp.... sporo sie tam juz o d3 napisalem i nie chcekopiowac.-------
http://www.siemiany.info - a nie przyszło Wam do głowy , tebe 16/08/04 00:43
że DOOM3 jest najlepszy dla niewidomych ? ;)- ooo - tu sie zgodze... ale z drugiej strony... , Jaceqp 16/08/04 11:24
... pewnie dlatego gra całkiem nieźle chodzi (w porównaniu z alphą) - chłopaki z ID postukali się w puste czaszki i stwierdzili że najlepszym pomysłem na zwiększenie płynności jest wygaszenie świateł w 95% lokacji. W końcu większości tekstur i tak komp już nie musi renderować :D:D:D
Aha - do panuf tfurcuf - dodajcie moda żeby zamiast latarki był..... sonar akustyczny - będzie się nam graczom zgrabniej po korytarzach biegało.
No i jeszcze jedno - chyba to jest jedna z niewielu gier w które powinno się grać idą do tyłu - przynajmniej nic ci zza pleców nie wyskoczy :Pi5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
R9 270x - Hyhy , sebtar 16/08/04 12:27
ale wtedy zje Cię ten z przodu ;-) Standardowa akcja w tym Dumie to: wchodzę do pomieszczenia, biorę cośtam, teleportuje się imp z przodu i drugi z tyłu, zabijam tego z przodu a ten z tyłu mnie właśnie gryzie (albo na odwót). Najlepiej strzelać w łeb ( ale trudno trafić jak łba nie widać ;-) ). Poza tym nie ma tu takiej broni jak była dwururka w D2, większość broni przeładowuje się za długo a naprawdę silnych przeciwników nie jest w stanie załatwić pojemnością jednego magazynka - przykładowa akcja: wychodzi diaboł (hellknight toto się bodajże zwie), ja strzelam z plazmówki (bo na rakiety nie ma raczej miejsca), magazynek się kończy i zaczyna się mozolne przeładowywanie a wtedy hellknight mnie rozsmarowuje na ścianie, bo uciec też nie ma gdzie ;-)
Trochę jednak chyba z tą klaustrofobią przesadzili.Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - przeszedłem jakieś 2-3 levele - ciekawe czy dalej będzie np... , Jaceqp 16/08/04 14:12
.... misja w beczce po piwie albo w puszce po sardynkach... No i szkoda że się nie wyczerpują baterie w latarce - co za brak realizmu :P
BTW: nie wiem ale wg mnie całkiem fajne mogłoby być dodanie w grze np. flar czy innych gadżetów, które możnaby porozstawiać w róznych miejscach (tu mi się przypomiała scena z Aliena2 - jak Ripley oznaczała sobie drogę). Swoją drogą korytarze rozświetlone taką np. czerwoną flarą też by diabolicznie wyglądały :P
No i jeszcze jak jedziemy sobie po doomie ;] to jeszcze słówko o fizyce - ta z FarCry to po prostu cud techniki w porównaniu do tej z D3. Co to za gra gdzie nawet szyb nie da się zbić:/ Albo niszczenie komputerków - jeden na 10 monitorów da się rozwalić ;[
Dobrze że chociaż puszki się troszkę wyginają bo już myślałem że w tym 22 wieku to wszystko z diamentu i tytanu robią.
Aha - jeszcze mi się przypomniało: w far cry był taki korytarz (może nawet kilka razy) z lekko bujającą się lampą oświetleniową - wyglądało to fajnie lampa ładnie oświetlała sobie to jedną to drugą stronę.
W D3 widzę też jakieś pomieszczenie z gibającą się lampą tyle że tu ona przypomina jakiś statek vikingów z parku rozrywki - inaczej mówiąc: buja się prawie maxymalnie - nie wiem może siedzą na niej jakieś 2 orangutany :P - tego oczywiście nie widać bo jest ciemno jak w Du..żym ciemnym tunelu :P
Nie zrozumcie mnie źle - gra nie jest zła ale za długo w nią się nie da grać. W 1 levelu była chwilka na powierzchni marsa - poza bazą - taką lokację powinni częściej w grze wykorzystać.
Widzę jednak że ID'owcy wolą nawiązać do starego DOOMA gdzie (jakby nie było) też zasuwało się zazwyczaj po korytarzach).
Gdyby jednak porównać dwie ciemne gry czyli D3 oraz zapomnianego nieco Alien-vs-Predator to chyba lepszy klimacik jest w tym 2gim.
PS. Możecie mi powiedzieć skąd się wzięli ci grubi goście? Zanim demony rozszalały się po bazie żadnego nie widziałem ;]
Widać, że coś tu nie gra - no ale chyba za bardzo się czepiam;] jeszcze godzinka w pracy i do domciu - być może odpalę na jakieś 30min dooma w ciągu których jakieś 500x będę robić load/save ;P
PS-2. Podejrzewam jednak że najpierw na lawetę pójdzie kolejna misja w Soldiers: Heroes of WWII ;]i5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
R9 270x - W DOOMie 1 było dużo więcej przestrzeni. , sebtar 16/08/04 14:39
Flary fakt że byłyby fajne. W monitory nie strzelałem - za mało amunicji ;-) W lampę strzelałem - kiwała się jeszcze bardziej i zgasła. Potem są jeszcze lokacje na powierzchni marsa, ale nie zdążysz im się zbytnio przyjrzeć, bo będziesz musiał zap.. jak długi żeby ci się powietrze nie skończyło (kolejny bezsens). Ja na miejscu tego marines to bym wrócił do domu bez rozpakowywania się...Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|