TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
jak zareklamowac grafe? sklep juz nie istnieje. , yorg5 6/08/04 17:42 po pierwsze: czy to w ogole sie nadaje do reklamacji - grafa umarla calkowicie. pisemna roczna gwarancja ze sklepu jest przedawniona o 9 (!!!) dni.
czy to sie da podciagnac pod "Niezgodność towaru z umową"? (karta caly czas byla ok, przedwczoraj nagle padla, wiec w chwili sprzedazy byla ok)czytam, przepisy na federacji konsumentow ale dalej nie mam jasnosci.
po drugie sklepu w ktorym karta zostala kupiona juz nie ma, gdzie zie z tym udac? na grafie zadnych naklejek od producenta, hurtowni...The Borg's frightening appearance
may scare small children. - nic nie zdziałasz , Darek K. 6/08/04 17:46
trza kupić nowąEverything that has a beginning has an end - Co to za karta , sebtar 6/08/04 21:57
była?Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - FIC r9500 pro , yorg5 6/08/04 22:59
http://twojepc.pl/boardPytanie76067.htmThe Borg's frightening appearance
may scare small children.
- hmm , akustyk 6/08/04 23:02
znajdz oficjalnego dystrybutora FIC na Polske i zadzwon. niewykluczone, ze cos pomoga...http://akustyk.magma-net.pl - szukam.... szukam... , yorg5 6/08/04 23:42
http://www.fic-polska.pl/ - nie dziala mi :(
i jeszcze jedno, jesli bede oddawal to do reklamacji to zalozyc oryginalny wentyl krory sie zatarl czy zostawic taki jaki teraz jest? wlasciwie to teraz sa 2 :pThe Borg's frightening appearance
may scare small children. - hmm , akustyk 6/08/04 23:56
raczej wymieniony, zeby mieli jak przetestowac karte.
najlepiej zadzwon i sie dowiedz. przede wszystkim, czy w ogole to jest na gwarancji i czy sie podejmahttp://akustyk.magma-net.pl - mail od oficjalnego importera kart graficznych FIC: , yorg5 7/08/04 14:21
cytuje:
Witam serdecznie,
----- Original Message -----
From: "yorg" <
To: <
Sent: Friday, August 06, 2004 11:35 PM
Subject: FIC r9500 pro
> Witam,
>
> kupilem w/w karte graficzna rok i 9 dni temu. 2 dni temu ulegla ona
> uszkodzeniu (nie da sie uruchomic komputera)
>
> mam pisemna gwarancje ze sklepu w ktorym ja kupowalem na rok czasu.
>
> 1) czy firma FIC udziela dluzszej gwarancji niz rok?
Obecnie standardowa gwarancja FIC'a to 24 mies.
Model 9500 nie jest już produkowany http://ati.com/...eon9500/radeon9500pro/index.html dość spory okres czasu dlatego prawie więcej niż pewne jest to, że do kraju w/w karta dotarła na pewno dawniej niż rok temu a może i 2 lata temu. Pewnie dziwi się Pan czemu mówię, że o tym kiedy dotarła do kraju - otóż jest tak, że producent udziela gwarancji importerowi, importer hurtowni, hurtownia sklepowi, sklep klientowi. Więc jeśli przejście od producenta do klienta trwa długo sklep obniża czas trwania gwarancji np. z 24mies do 12u aby w razie awarii była jezcze możliwość naprawy takiej karty. Domyślam się więc, że powodem udzielenia Panu gwarancji 12 mies jest fakt, że u pośredników karta przeleżała bardzo długo.
> (a moze
> obejmuje to prZepis o "niezgodnosci towary z umowa"?)
Towar raczej był zgodny z umową - kupił Pan 9500 - otrzymał Pan 9500 - o niezgodności towaru z umową możemy mówić dopiero wtedy gdy np. sprzedawca powie Panu "ten radeon na 512MB RAMU :-)" - na podstawie tej opinii kupi Pan kartę a w domu okaże się, że radeonik będzie miał 128MB. Ma Pan wtedy prawo zareklamować towar jako niezgodny z umową.
> 2) sklep w ktorym kupowalem juz nie istnieje, jesli da sie ta karte
> zareklamowac to gdzie powinienem to zrobic?
Musi Pan poczekać ok tygodnia - dowiem się czy na 9500 gwarancja także wynosiła 24mies. Ponadto standardowa procedura gwarancyjna przewiduje, że produkt wraca do serwisu producenta drogą jaką wyszedł i producent może nie być skłonny do naprawy ze względu na:
° fakt iż karta mogła nie być zakupiona u niego - jest na świecie kilka ośrodków FIC, w których można dokonać zakupu i każdy ośrodek naprawia sprzęt tylko ten który sam sprzedał więc karta musi pochodzić z tego centrum z którym my jesteśmy związani
° karta mogła być zakupiona już ponad 24 mies temu - oczywiście jeśli gwarancja była 24 mies ale to sprawdzimy
° karta nie wraca tą samą drogą która wyszła - czyli tak jak ze standardowym sklepem - kupi Pan spleśniałą bułkę w spożywczym pod domem to musi ją Pan oddać to tego właśnie spożywczego a nie np do innego ani nie w piekarni
Zrobimy co w naszej mocy by Panu pomóc i zobaczymy co się da zrobić. Jednak niech Pan nie robi sobie zbytnich nadziei.
pozdrawiam i życzę udanego dnia,
Artur Kowalczyk
--------------------------------------------------------------------------------
MUKI s.c.
ul. Łukowska 38, 20-723 Lublin
tel./fax: +48 81 527 44 04
GG#:4167278
ICQ#: 287-354-985
http://www.muki.plThe Borg's frightening appearance
may scare small children. - hmm , akustyk 7/08/04 14:28
no i ekstra. widac, ze powaznie podchodza do sprawy i sprobuja pomoc. trzymam kciuki, zeby sie udalo.
tak czy siak, firmie nalezy sie juz pochwala za powazne podejscie do klienta i za pomoc.http://akustyk.magma-net.pl
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|