Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » leon 21:29
 » rad 21:28
 » KaszeL 21:28
 » Soulburne 21:26
 » P@blo 21:24
 » b0b3r 21:19
 » elliot_pl 21:09
 » Shark20 21:08
 » Sherif 21:06
 » g5mark 21:03
 » ThY 21:02
 » Ramen 21:02
 » bajbusek 20:56
 » Fasola 20:54
 » wrrr 20:53
 » Wedrowiec 20:50
 » @GUTEK@ 20:50
 » XepeR 20:47
 » Jumper 20:45
 » Arlathan 20:45

 Dzisiaj przeczytano
 41115 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

jak zareklamowac grafe? sklep juz nie istnieje. , yorg5 6/08/04 17:42
po pierwsze: czy to w ogole sie nadaje do reklamacji - grafa umarla calkowicie. pisemna roczna gwarancja ze sklepu jest przedawniona o 9 (!!!) dni.
czy to sie da podciagnac pod "Niezgodność towaru z umową"? (karta caly czas byla ok, przedwczoraj nagle padla, wiec w chwili sprzedazy byla ok)czytam, przepisy na federacji konsumentow ale dalej nie mam jasnosci.

po drugie sklepu w ktorym karta zostala kupiona juz nie ma, gdzie zie z tym udac? na grafie zadnych naklejek od producenta, hurtowni...

The Borg's frightening appearance
may scare small children.

  1. nic nie zdziałasz , Darek K. 6/08/04 17:46
    trza kupić nową

    Everything that has a beginning has an end

  2. Co to za karta , sebtar 6/08/04 21:57
    była?

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

    1. FIC r9500 pro , yorg5 6/08/04 22:59
      http://twojepc.pl/boardPytanie76067.htm

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

  3. hmm , akustyk 6/08/04 23:02
    znajdz oficjalnego dystrybutora FIC na Polske i zadzwon. niewykluczone, ze cos pomoga...

    http://akustyk.magma-net.pl

    1. szukam.... szukam... , yorg5 6/08/04 23:42
      http://www.fic-polska.pl/ - nie dziala mi :(

      i jeszcze jedno, jesli bede oddawal to do reklamacji to zalozyc oryginalny wentyl krory sie zatarl czy zostawic taki jaki teraz jest? wlasciwie to teraz sa 2 :p

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

      1. hmm , akustyk 6/08/04 23:56
        raczej wymieniony, zeby mieli jak przetestowac karte.

        najlepiej zadzwon i sie dowiedz. przede wszystkim, czy w ogole to jest na gwarancji i czy sie podejma

        http://akustyk.magma-net.pl

        1. mail od oficjalnego importera kart graficznych FIC: , yorg5 7/08/04 14:21
          cytuje:

          Witam serdecznie,

          ----- Original Message -----
          From: "yorg" <
          To: <
          Sent: Friday, August 06, 2004 11:35 PM
          Subject: FIC r9500 pro

          > Witam,
          >
          > kupilem w/w karte graficzna rok i 9 dni temu. 2 dni temu ulegla ona
          > uszkodzeniu (nie da sie uruchomic komputera)
          >
          > mam pisemna gwarancje ze sklepu w ktorym ja kupowalem na rok czasu.
          >
          > 1) czy firma FIC udziela dluzszej gwarancji niz rok?

          Obecnie standardowa gwarancja FIC'a to 24 mies.
          Model 9500 nie jest już produkowany http://ati.com/...eon9500/radeon9500pro/index.html dość spory okres czasu dlatego prawie więcej niż pewne jest to, że do kraju w/w karta dotarła na pewno dawniej niż rok temu a może i 2 lata temu. Pewnie dziwi się Pan czemu mówię, że o tym kiedy dotarła do kraju - otóż jest tak, że producent udziela gwarancji importerowi, importer hurtowni, hurtownia sklepowi, sklep klientowi. Więc jeśli przejście od producenta do klienta trwa długo sklep obniża czas trwania gwarancji np. z 24mies do 12u aby w razie awarii była jezcze możliwość naprawy takiej karty. Domyślam się więc, że powodem udzielenia Panu gwarancji 12 mies jest fakt, że u pośredników karta przeleżała bardzo długo.


          > (a moze
          > obejmuje to prZepis o "niezgodnosci towary z umowa"?)

          Towar raczej był zgodny z umową - kupił Pan 9500 - otrzymał Pan 9500 - o niezgodności towaru z umową możemy mówić dopiero wtedy gdy np. sprzedawca powie Panu "ten radeon na 512MB RAMU :-)" - na podstawie tej opinii kupi Pan kartę a w domu okaże się, że radeonik będzie miał 128MB. Ma Pan wtedy prawo zareklamować towar jako niezgodny z umową.

          > 2) sklep w ktorym kupowalem juz nie istnieje, jesli da sie ta karte
          > zareklamowac to gdzie powinienem to zrobic?

          Musi Pan poczekać ok tygodnia - dowiem się czy na 9500 gwarancja także wynosiła 24mies. Ponadto standardowa procedura gwarancyjna przewiduje, że produkt wraca do serwisu producenta drogą jaką wyszedł i producent może nie być skłonny do naprawy ze względu na:
          ° fakt iż karta mogła nie być zakupiona u niego - jest na świecie kilka ośrodków FIC, w których można dokonać zakupu i każdy ośrodek naprawia sprzęt tylko ten który sam sprzedał więc karta musi pochodzić z tego centrum z którym my jesteśmy związani
          ° karta mogła być zakupiona już ponad 24 mies temu - oczywiście jeśli gwarancja była 24 mies ale to sprawdzimy
          ° karta nie wraca tą samą drogą która wyszła - czyli tak jak ze standardowym sklepem - kupi Pan spleśniałą bułkę w spożywczym pod domem to musi ją Pan oddać to tego właśnie spożywczego a nie np do innego ani nie w piekarni
          Zrobimy co w naszej mocy by Panu pomóc i zobaczymy co się da zrobić. Jednak niech Pan nie robi sobie zbytnich nadziei.

          pozdrawiam i życzę udanego dnia,
          Artur Kowalczyk

          --------------------------------------------------------------------------------
          MUKI s.c.
          ul. Łukowska 38, 20-723 Lublin

          tel./fax: +48 81 527 44 04
          GG#:4167278
          ICQ#: 287-354-985
          http://www.muki.pl

          The Borg's frightening appearance
          may scare small children.

          1. hmm , akustyk 7/08/04 14:28
            no i ekstra. widac, ze powaznie podchodza do sprawy i sprobuja pomoc. trzymam kciuki, zeby sie udalo.

            tak czy siak, firmie nalezy sie juz pochwala za powazne podejscie do klienta i za pomoc.

            http://akustyk.magma-net.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL