Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Dhoine 05:46
 » hokr 05:33
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:26
 » ini1 05:23
 » @GUTEK@ 05:21
 » Gniew 05:12
 » jafar 05:03
 » NWN 04:06
 » myszon 03:55
 » Visar 03:54
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Telekompromitacja Polska SA , stoner 24/06/04 18:36
moze i nie odkryje ameryki ale tepsa to zlodzieje i oszusci
i wlasnie mialem okazje przekonac sie o tym na wlasnej skórze

niedawno zalozylem neostrade i poniewaz nie dzialalo mi po podlaczeniu, zostalem zmuszony wezwać montera

koles przyszedl po tygodniu, sprawdzil sytuacje i zadzwonił do swoich kumpli na centrali i okazalo sie że U NICH spalił sie jakiś tam bezpiecznik

jakby nie patrzeć - wina po ich stronie

wczoraj dostałem rachunek z tepsa i zgadnijcie co na nim było?

...jedyne dodatkowe 400 zetów za "asyste pi****** montera"

teraz odsyłają mnie z jednej infolinii do drugiej i wszyscy mają mnie w glębokim poważaniu...

JESLI JEST TU KTOS KTO ROZWAZA ZAKUP NEOSTRADY TO NIECH SIE ZASTANOWI JESZCZE PARĘ RAZY.

pozdro

  1. uuuuu , Auror 24/06/04 18:44
    ale świństwo - NIE PŁAĆ i walcz o swoje.
    ja bym ich jeb*ł w d00pe.

    moje współczucia i nie poddawaj się!

    portnicki.com
    +++++++++++++
    portnicki@gmail.com

  2. heh a wiesz czemu? , borg18 24/06/04 18:44
    zarejestrowałeś się w internecie prze przyjściem montera?, bo jak nie to własnie zapłacisz, ja miałem podobną sytuaacje z aktywacją neo ale jak zadzwoniłem i gościu sie spytałczy chce moneta to doradził żebym sie zarejestrował w necie pierwsze bo wtedy monter przychodzi za darmo, a jeszcze jedno jak to jest po ich stronie usterka to i tak nie powinieneś Ty płacić, gościu od TP przez telefon mi powiedział ze własnie można tego monterea bez tejestracji tylko ze jak wina bedzie po mojej stronie to dopiero wtedy zapłace 400 zł to oszuści!!!!!!!

    https://programy.net.pl - duża dawka
    programów ;)

    1. nie do końca , Carat 24/06/04 19:14
      w cenniku
      http://neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=cennik
      jest jak byk w tabeli nr 9 i 10 Inne opłaty
      1. Asysta techniczna w Loklau Klienta

      Poniżej jest wyjaśnienie:
      Opłata określona w poz. 1. obejmuje nadzór nad instalacją i testowaniem Zestawu instalacyjnego usługi Neostrada TP w Lokalu Klienta, pod warunkiem posiadania przez Klienta licencjonowanego oprogramowania.


      Także nie wynika z tego, że nie pobierają opłaty gdy jesteś zarejestrowany, wszystko zależy od TPSA.

      Krótko mówiąc, stoner dałeś się wydymać TPSA. Nieraz tu pisano, że monter kasuje 400zł i nie należy wpuszczać tego faceta do domu.
      Jeżeli coś nie gra to dzwonisz do TPSA 0800 102-102 i tam zgłaszasz sprawę ale pod żadnym pozorem nie zamawiasz montera.

      Cienko widzę twoją sprawę, możesz próbować reklamować, uzasadniając, że to nie było po twojej stronie tylko po stronie TPSA.
      Problem w tym jak udowodnić że nylo inaczej.
      BTW: po wizycie montera musiales coś podpisywać??

      Albo idź odrazu do Federacji Konsumetów, jeżeli tam nic nie załatwisz to do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta, przygotuj sobie regulamin, cennik, umowę, swoje argumenty i wtedy Tobie doradzą co dalej robić.
      Nie poddawaj się nawet jak będzie cień nadzieji. Ja miałem sprawę z ICP i wszyscy dookoła czarno to widzieli, a ostatecznie wygrałem :)
      Powodzenia

  3. hmm , kubazzz 24/06/04 19:04
    powiem tyle. to nie jest powod, zeby wszyscy rezygnowali z zakupu neostrady.
    Miales pecha. Jak z TPSA i neostrada mialem 0 problemow. Nawet nowych kolegow:) [moze to dlatego?].
    Dokladnie nie wiem jak wyglada sytuacja z tym monterem, ale ale raczej nie powinienes tego zaplacic. tzn musisz to wyjasnic.

    SM-S908

  4. dziwne... , NWN 24/06/04 19:07
    Chyba rzeczywiście szukają jelenia. Mi też neo nie chodziło po przejściu z SDI, to ojciec zadzwonił i kolesie przyszli jeszcze tego samego dnia i ustawili jak trzeba( nie wspominam, że najpierw przez pół godziny szukali co jest zrąbane dopiero jak wspomniałem, że było SDI wcześniej to się skapowali. - Śmiechu warte bo przecież powinni wiedzieć po co przychodzą? Chociaż w telepsie nie koniecznie...)
    W każdym razie nie chcieli żadnej kasy...Chociaż kto wie, bo neo mam od stycznia a rachunki dalej przychodzą na SDI...

  5. w sumie... , LuHash 24/06/04 19:15
    ewidentna wina TPSA czyli nie powinienes placic... ja bym opieprzyl kogos z dyrekcji...
    a co do szwankowania neostrady to ja z obsluga nie mialem wiekszych problemowa ale bylo to tak...
    dostalem modem thomsona i przez pierwsze 4 dni mialem straszne problemy z polaczeniem... ale wpadlem na pomysl zeby zaprosic kumpla z modemem sagema... zadzialalo... wiec pojechalem do telepunktu i bez pytania wymienili na sagema;)
    teraz smiga cacy... a wczoraj jak wychodzilem z domu to patrze a na korytarzu tpsa monterzy i cos w skrzynce grzebia... ja sie pytam co jest grane a oni ze mieli telefon z centrali ze jakies pomiary zrobione i neostrada wogole nie powinna dzialac wiec przyjechali... rozlaczyli mi linie a ja im mowie ze wszystko gra... wiec dzwonia do centrali i kaza powtorzyc pomiar i zgadnij co?
    pomiar byl bledny:D:D:D tylko sie smiac co oni wyprawiaja...
    i czekalem godzine zanim mi znowu lini podlaczyli bo nie mogli:/ fachowcy... sie sami na siebie wkurzali ze zepsuli... ale jakos wkoncu po 5 telefonach do centrali i grzebania w kablach poszlo...

    tu bi? or nat tu bi?
    dat iz de kłeszczon!

    1. dobre :-D , Piet Blank 24/06/04 19:30
      Bardzo dooobre :-) cytat : "ja bym opieprzyl kogos z dyrekcji" - a znajdziesz kogoś z dyrekcji ??

      Zosiu Kocham Cię

      1. nom przeciez... , LuHash 24/06/04 20:40
        nie do prezesa tpsa bym dzwonil ale ochrzanil jakiegos dyrka z centrali w okregu do ktorego jestem podlaczony...

        tu bi? or nat tu bi?
        dat iz de kłeszczon!

        1. życzę powodzenia , Piet Blank 24/06/04 20:41
          :-)

          Zosiu Kocham Cię

  6. Co do zakupu to ja kupuję, złożyłem zamówienie , Carat 24/06/04 19:21
    i w poniedziałek idę podpisać umowę.
    Z tym, że raczej jestem przygotowany i nie powinno być żadnych niespodzianek, więc nie mam zamiaru płacić dodatkowej kasy poza 1zł netto za instalację + 1zł netto za zestaw startowy z modemem + 59zł brutto/mc.

    P.S. stoner jesteś nie pierwszym i nie ostatnim klientem NEO który w prosty sposób pozbył się 400zł. Sieci komórkowe też robiły sobie jaja i nieświadomym klientom wciskały usługi, Ci potem płakali i płacili bo nie mieli wyjścia.

  7. nie ma to jak , borg18 24/06/04 19:28
    zadzwonić do nich i porządnie opierniczyć, chociaż wiecie to nie wina pracowników prezy telefonach tylko tych co zaprawiają, mi to wmawiali że mam podłączone neo i powinno grać, a jak dzwoniłem to zawsze ktos mówił żebym przeinstalował, aż jakiś dobry człowiek z TP pojechał do centali sprawdzić i sie okazało ze wogule nie byłem podłączony - gościu podłączył mnie z 1 godzinke i wszystko hulało, a teraz znowu bede sie z nimi kłucił bo mi przysłali jakąs korekte do rachunku któtego nie powinno być a korekta to mam zapłacić dodatkowo jeszcze 100 zł plus 22% VAT(na net przecież watu nie ma coś sobie pomieszali), i znowu trzeba bedzie poierniczac

    https://programy.net.pl - duża dawka
    programów ;)

    1. opierniczać nie ma co , Carat 24/06/04 20:46
      zadzwonisz do niewinnego pracownika, który tylko odbiera telefony. To, że na tych infoliniach są niekompetentni ludzie to swoją drogą ale to nie jest powód aby zaraz opierniczać.
      Trzeba spróbować zareklamowac sprawę, jak jest już na fakturze to taki konsultant sam nic nie zrobi i nie skreśli tych 400.

  8. Ja wam powiem lepszy numer z tepsom , ulan 24/06/04 19:36
    Już kiedyś mówiłem że w firmie w której pracuje mamy jako łacze zapasowe neostrade. Jakieś 2 miesiące temu przy przekonfigurowaniu naszej sieci wyszło na jaw, że neostada nie działa. Telefon do tepsy: a ci no ja kto wyłączyliśmy wam bo rezygnujecie (to pokłosie bałaganu w tepsie, my zamienilismy poprzednią neostrade 256 na neo+, a ci odnotowali tylko rezygnację ,zapomnieli o nowej). Sytuacja wydawała się rozwiązana, tepsa włączyła, było ok.
    2 dni temu padło podstawowe łącze, więc koledzy z pracy przełaczyli (ja jestem na urlopie) na neo. I co sie okazuje? niedziała, bo znowu cos się im pochrzaniło i nas wyłaczyli, ale rachunki nadal przysyłają.
    Przełaczamy tylko na neo w systuacjach awaryjnych, więc nawet nie jesteśmy wstanie stwierdzic kiedy przestała działac. nic trza pomysleć nat monitoryngiem neo...
    Ale tepsa to jest nieroformowalna instytucja...

    pozdr. ułan vel ulan
    "Uwielbiam zapach napalmu
    o poranku..."

  9. dzieki za wsparcie.... , stoner 24/06/04 20:31
    ponieważ juz w momencie gdy składałem wniosek czułem że bedzie z tego wszystkiego niezły cyrk to robiłem taki mały blog, jak ktoś chce dowiedzieć sie szczegułów to moze sobie poczyać:

    ////neostrada

    20.kwietnia - Radośnie złożyłem przez internet wniosek o założenie neostrady.

    19.maja - Cóż za błyskawiczna reakcja... zadzwoniła pani z TPSA i poinformowała mnie o tym, że umowa jest gotowa do podpisania, wystarczy iść do punktu, podpisać, kupić modem i już mam internet. Hura.

    20.maja - Dostałem w swoje ręce zestaw instalacyjny i czym prędzej podłączyłem modem. Wcale się nie zdziwiłem kiedy okazało się, że nie działa. Zadzwoniłem do TPSA na błękitną gdzie miła pani w sumie nie powiedziała nic konkretnego, ale poradziła żebym zadzwonił pod 9393 i poprosił o sprawdzenie jakości połączenia. Zadzwoniłem - druga pani, nieco mniej miła, obiecała że już następnego dnia będę mógł dowiedzieć się czy coś jest nie tak z kablami...

    21.maja - Zadzwoniłem do TPSA żeby dowiedzieć się co i jak z tymi kablami. Okazało się, że wszystko OK i następna miła pani doradziła mi żebym z tym problemem zwrócił się z powrotem na infolinię neostrady, bo to teraz w sumie ich rybka. Tak też zrobiłem i po rozmowie z przemiłą panią, choć nieco mało rozgarniętą, dowiedziałem się że może potrwać nawet 5 dni zanim TPSA wzmocni sygnał do mojego domu. Tak więc proszę czekać. Ja na to - "OK, czekam". Tylko dlaczego nie powiedzieli mi o tym od razu?

    24.maja - Wróciłem z roboty i od razu sprawdziłem kontrolki. Niespodzianka - nie świecą się. Dzwonię więc na dezinfolinię i pytam co z tym wzmocnieniem sygnału:

    - No więc czegoś takiego w ogóle nie ma. - mówi pani.
    - Aha. To co ja mam zrobić skoro lampka ADSL mi się dalej nie świeci?
    - Proszę skonfigurować ręcznie połączenie a jak się nie uda to wzywamy złotą rączkę.
    - Aha. (klik, klik)
    - ...
    - No więc nie udało mi się.

    Myślę, że poczekam do jutra - może coś się zmieni. Wolę poczekać jeszcze jeden dzień, żeby w razie czego nie wyłożyć na montera 400 zetów. Uhhh... do tego czuję się lekko zdezorientowany: okazało się że kable skrosowali mi już 22 kwietnia czyli zaraz po złożeniu wniosku a nie jak powiedziała pani z partyline, że zrobili to 20 maja.

    25.maja - W piątek (28-go) przychodzi monter.

    /////

    dalej już wiecie jak było... po prostu byłem ZMUSZONY wezwać tego pajaca, i jak sie okazało SŁUSZNIE bo to u nich coś sie zjordoliło...

    niestety, pomimo że umawiałem sie z monterem na taką godziną kiedy byłbym w domu, to koleżka zadzwonił wcześniej i dogadał sie z moją mamą żeby załatwić to wcześniej więc niestety nie było mnie przy tym... moja starsza coś tam podpisywała i niestety nie dostała kopii tego czegoś co niestety stawia mnie teraz w kiepskiej sytuacji.... taaaa.... moze i dałem sie im wydymać ale kto by sie spodziewał? nie miałem pojęcia ze posuną sie do EWIDENTNEGO OSZUSTWA. Póki co musze napisać jakieś podanie i zobacze co sie bedzie działo, ale już jestem *pewien* ze zanim sie do mnie odezwą minie jakieś pół roku.... :((((

    jedno jest pewne

    nie wezmą mnie sukinsyny żywcem :)

    1. sorki za orty... , stoner 24/06/04 20:32
      aż mi ręce poopadały.... ;)

    2. powiem Ci jak sie instaluje neostrade [na moim przykladzie] , kubazzz 24/06/04 20:46
      1. IDZIESZ do telepunktuo 16:00, stoisz w ewentualnej kolejce
      2. Przyjmuje Cie mily pan i pyta czym moze sluzyc
      3. Zglaszasz zamowienie na usluge NEOSTRADA
      4. Pan wypelnia te swoje formularze i bzdety
      5. Zagadujesz odpowiednio pana, aby mial do Ciebie mniej formalny stosunek
      6. Pytasz kiedy usluga bedzie gotowa?
      7 Pan odpowiada, ze to zalezy od technikow i bla bla
      10. Przychodzisz do domu z zestawem
      11. Po 18 godzinach dzwoni do Ciebie pan z telepunktu i mowi,ze mozna przyjechac podpisac umowe
      12. Wita cie w telepunkcie, ty sie do niego usmiechasz, milo i grzecznie zagadujesz
      13. Podpisujesz umowe
      14. Pan przynosi zestaw instalacyjny i w miedzyczasie tych wszystkich formalnosci jest juz do ciebie pozytywnie nastawiony, luzno rozmawiacie itd
      14. Pytasz o ewentualny kontakt [tak jakby co]- pan podaje ci swoja komorke
      15. Przyjezdzasz do domu, montujesz zestaw, okazuje sie, ze linia pieknie skrosowana, wsyztsko mruga pieknie itd
      16. Nie masz ID i PIN
      17. Dzownisz na partyline - zajete albo wpajaja ze "musial pan dostac"
      18. Dzwonisz do pana z telepunktu - objasnia ci jak zdobyc ID i PIN
      19 Wpisujesz ID i PIN, Neostrada dziala

      Czas trwania operacji: 20h - od 16:00 do 12:00 nastepnego dnia
      W razie problemow przy instalacji dzownimy do pana z telepunktu i po klopocie.

      W zyciu nie odwazylbym sie bezosobowo zamawiac takie uslugi - przynajmniej nie w Polsce, a juz napewno nei w TPSA.

      Troche Ci walek wykrecili, ale jak widzisz trzeba miec podejscie odpowiednie.
      Moze cos zdzialasz, ale latwe to raczej nei bedzie...

      SM-S908

      1. sorry pomieszalem numerki , kubazzz 24/06/04 20:48
        ale kolejnosc jest dobra:)

        SM-S908

      2. i na moim , Carat 24/06/04 21:14
        w promocji testowanie przez 30dni w grudniu 2003.

        1. godz. 23 telefon na infolinie i składam zamówienie, otrzymuję numer zamówienia z informacją, że jutro mogę iść do BOKu i podpisać umowę.
        2. Na drugi dzień po południu, wizyta w BOKu TPSA, odstałem godzinę w kolejce
        3. Pan pyta się czy dostałem potwierdzenie, ze mam umowe do podpisania.
        4. Ja że nic nie dostalem, ze złożyłem zamówienie telefonicznie i powiedzieli ze moge dzisiaj tu przyjsc i nie muszę czekać.
        5. Pan stwierdza, ze na infolinii bzdury gadaja i daje do zrozumienia ze bede musial niestety poczekac conajmniej kilka dni.
        6. Ja ze mam numer umowy i mogę go podać
        7. Facet po chwili stwierdzil ze wszystko jest OK, linia jest scrossowana i będę mógł podpisac umowe.
        8 Po 30minutach wychodze z podpisana umowa i modemem.
        9. W domu sprawdzam, modem wykrywa ADSL, wszystko dziala, teraz tylko rejestracja i mogę cieszyć się NEO

        Ciekaw jestem jak to będzie teraz, coprawda dzisiaj zożyłem zamówienie telefonicznie ale umowe pójdę podpisać w poniedziałek

      3. kubazz , Piet Blank 24/06/04 22:16
        W takim razie ja chyba muszę być kimś wyjątkowym bo Neo zamówiłem ... na Błękitnej Linii 9393 i wszystko chodzi jak trzeba. Żadnego montera za cztery stówki, żadnych problemów. Wszystko cacy. Od zgłoszenia na BL do momentu odebrania i podłączenia zestawu minęły 4 dni. To chyba niezły wynik ?? :-) Linia była skrosowana po 3 dniach ale nie miałem czasu jechać po modem.

        Pozdrawiam

        Zosiu Kocham Cię

        1. to ze ja bym sie nie odwazyl , kubazzz 24/06/04 22:20
          to nie znaczy, ze to sie nie udaje.
          Ale i tak ja szybciej mialem neo:) Wystarczylo wyjsc z domu:)

          SM-S908

      4. u mnie... , LuHash 24/06/04 22:37
        trwalo troche mniej cale zalatwienie neostrady;)
        pojechalem w czwartek z starszym na ktorego jest telefon i w sumie mielismy sie dowiedziec jak co za ile...
        weszlismy do telepunktu i zero kolejki, ladna pani nam wszystko objasnila (za ile... bo z technika to by miala problemy;)) nom i moj starszy pyta ile bedzie trwalo zamowienie a ona ze od reki... powpisywala wszystko w komputerek, przyniosla zestaw instalacyjny z ktory kase wziela (99zl jeszcze wtedy) i wziela numer komorki... nastepnego dnia o 11 sms (linia skrosowana) i tyle;)

        tu bi? or nat tu bi?
        dat iz de kłeszczon!

  10. aha , stoner 24/06/04 20:54
    no to po ptokach... :)

    z tym że to jest chyba najbardziej optymistyczna wersja jaką znam i chyba można to opowiadać dzieciom na dobranoc... (bez obrazy)

    z tego co sie orienuje to przy neostradzie niektórzy mają po prostu szczęscie a inni bardzo dużego pecha

    i tyle...

    1. kurde pod kubazzzzem miało być :\ , stoner 24/06/04 20:55
      123

    2. no ja akurat mialem , kubazzz 24/06/04 20:59
      chyba szczescie:)
      I naprawde jedyne problemy jakie mialem to te ogolne problemy techniczne, ktore czasami wystepuja [np chwilowe przerwanie w dzialaniu uslugi w calym wojewodztwie:)].
      Powodzenia zycze. W sumie czemu Ty nie mialbys im teraz numeru wykrecic jakiegos?:)

      SM-S908

  11. dobry pomysł... , stoner 24/06/04 21:06
    w sumie to już o tym myślałem....
    jakaś bomba w telepunkcie... kilka ofiar śmiertelnych i może zmiękną... ;) pożoga, gwałty i te sprawy.. :))

  12. Nie pierwszy raz - ich wina ty płacisz za montera , Ramone 24/06/04 21:51
    można o tym poczytać na grupach

    punks not red

  13. moja boje z NEO , LooKAS 25/06/04 01:19
    zamowilem 1 czerwca, podalem numer komorki... 7 czerwca przychodzi sms ze linia skrosowana, wiec po przyjsciu do domu podlaczam NEO i co? dupa, wiec za telefon i zonk.. nie ma sygnalu. Telefon na blueline, mila pani zgloszenie zapisala. numer kontaktowy wziela i czekam...2 dni pozniej znowu dzwonie. Pani stwierdzila, ze monterzy probowali do mnie sie dodzwonic ale bylem poza zasiegiem (bardzo mozliwe), wiec umowilem sie konkretnie ze przyjda tego samego dnia miedzy 14 a 15. I co? Przyszli. Zrobili i od tego czasu dziala :).

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

  14. A maja , Poke 25/06/04 08:10
    jakis dowod na to ze byl monter?

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  15. a wedlug mnie tp jest temu mniej winna.... , akslow 25/06/04 09:07
    wedlyg mnie to monterzy maja uklady z telepunktami. I dlatego nie wszedzie tak sie dzieje. Cos jak z ZUS'owskim "platnikiem"

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL