Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23
 » Visar 01:29
 » MARC 01:19
 » bmiluch 01:13
 » Holyboy 01:09
 » Lukas12p 01:00
 » luckyluc 00:51
 » mo2 00:40
 » Chrisu 00:35
 » NWN 00:30
 » fenir 00:29
 » g5mark 00:20
 » DJopek 00:14
 » CiAsTeK 00:05
 » Zibi 00:04
 » Qjanusz 23:56
 » piszczyk 23:50
 » ReeX 23:35

 Dzisiaj przeczytano
 41140 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Pytanie o sprzęt w proline.pl , krwiak 15/06/04 14:46
Napewno znacie, moze ktoś ma jakieś doświadczenia.
Ale najbardziej co mnie interesuje to sprzęt. Gwarancje jeakich udzielają są niższe jak np. na mobo czy pamięci...
czego to jest skutkiem? Handel używkami?
aha a co myślicie o tej zasiłce http://www.proline.pl/...54e544b45595f425033303030
składam maszyne na XP2000 lub 2500 Barton.... (ograniczony budżet)

wszystko to graaanda...

  1. ten sklep to jest ostateczność... poszukaj czegoś innego... , Seba78 15/06/04 14:51
    Szkoda miejsca i słów aby opisać wszystkie machloje tego sklepu i sposób traktowania klientów. Co do gwarancji i serwisu to oni robią wszystko aby nie wywiązać się z warunków gwarancji. mało tego, uwielbiają wcisnąć Ci coś, czego nie kupiłeś, czyli tak jak u moich znajomych (przykład jeden z wielu) zamiast procka 900 to 800 a przy próbie reklamacji kazano mu sp... i isć sobie do sądu. Pwoem tak, dość lecenia w chuja z klientami... jak jakaś firma jest neisolidna to niech ma za swoje.

    www.nieruchomosci-gil.pl

    1. Jeśli faktycznie tak było i ... , bursta 15/06/04 17:52
      w zamówieniu miałeś 900 a dostałeś 800 to trza było zgłosić na policji, jest to próba oszustwa i jest karalna. A w to że powiedzieli Ci spier**alaj i idź do sądu - to nie uwierzę. Każda firma dba o swóją reputację. Jeszcze nie usłyszałem nigdy przekleństw od obsługi sklepu.
      Pozdro

      Browarek nalej w pucharek C(_)

      1. sorry ... , bursta 15/06/04 17:53
        nie Tobie a Twoim znajomym. Pozdro

        Browarek nalej w pucharek C(_)

        1. hmmm , Seba78 15/06/04 19:21
          naprawdę nie wierzysz? co do słowa, to było ono oczywiście trochę grzeczniejsze typu spadaj... naprawdę nie mam w interesie pognębiania jakiejś firmy. Po prostu uważam, ze jak ktoś niegodnie prowadzi swój interes to go piętnuję a jak zostanę dobrze potraktowany to chcwlę. Zobacz mój post dotyczący Age oraz hurtowni AB we wrocławiu (jest gdzieś w archiwum, sprzed 3 - 4 tygodnmi). Co do policji to chyba niewiele można wskurać. już wolę wszystkim wszem i wobec opowiedzieć co tam się dzieje. Tyle na ten temat.

          www.nieruchomosci-gil.pl

  2. hmm , akustyk 15/06/04 14:54
    Trolline'owi mowimy mocno i zdecydowanie NIE!

    http://akustyk.magma-net.pl

  3. Piszesz ogólnikowo ... , bursta 15/06/04 16:09
    co jest najgorszą rzeczą jakiej można się dopuścić krytykując firmę albo sprzęt. Jak masz jakieś żale to wyjaw je nam, powiedz co Cię boli i kto zrobił Ci kuku i na jakim sprzęcie, a wtedy podyskutujemy. Nie bronię tego sklepu ale robiłem zakupy nie jeden raz w tej firmie (Wrocław) i nie miałem żadnych problemów! Mało tego, powiem więcej: sprzęt zakupiony u nich chodzi bezawaryjnie jak żaden inny! Konfiguracja oczywiście była mojego autorstwa. Pozdrawiam

    Browarek nalej w pucharek C(_)

    1. yy - wybacz ale nie nadążam za twoim tokiem myślowym , krwiak 15/06/04 16:48
      Krytykuje? w którym miejscu?
      Nic mi nie zrobili bom jeszcze nie miał z nimi kontaktu a zapytałem o gware bo wzbudziła moje zainteresowanie. Pytam też o doświadczenia innych bo sklep mają blisko a szukam sprzętu. Uważasz ze nie powinienem pytać o wiarygodność firmy i doświadczenia innych ?

      :/

      wszystko to graaanda...

      1. Jeśli to nie krytyka to Przepraszam ... , bursta 15/06/04 17:42
        Cytuję: ''Gwarancje jeakich udzielają są niższe jak np. na mobo czy pamięci...
        czego to jest skutkiem? Handel używkami?''
        Konkrety i w jakim mieście?
        A tak przy okazji: posądzenie o handel używanymi rzeczami - myślisz, że w każdym sklepie czekają na Ciebie by zrobić na czymś kuku? Pozdro

        Browarek nalej w pucharek C(_)

        1. o właśnie ich strona , krwiak 15/06/04 18:09
          Tam właśnie mozna zobaczyć ze gwarancja jest różna - to co mnie interesowało np. mobo Asrock / 22miechy czy inne, (nie kąsam takiej polityki;), zresztą próbowałem zapytać w 4 miejscach bo mają tam gg niby do kontaktu z klientem - wszędzie mnie olali :D
          (dlatego zapytałem tu)
          Dodam, ze nie posądzałem a pytałem - więc Przeprosiny przyjęte ;)

          pozdro4U

          wszystko to graaanda...

    2. hmm , akustyk 15/06/04 17:29
      ja mialem od nich plyte glowna Asusa i strzelali z dupy, ze sa na nia tylko 2 lata gwarancji (udalo mi sie zareklamowac dopiero przez inna firme). kupiony u nich proc mi sie zjaral. byl to zreszta drugi Duron od nich, bo pierwszy wymienialem dwa dni po zakupie, jak przestal dzialac.

      analogiczne historie sa z pamieciami (srednio 5 wycieczek do Trolline potrzeba, zeby dopasowac modul, ktory bedzie dzialal), strzelaja z tylka przy reklamacjach dyskow twardych (kumpel kilka razy wozil uwalonego Seagate'a, bo ani razu nie sprawdzili sprzetu jak wrocil z hurtowni).

      malo?

      moge wiecej przykladow. na przykladzie firmy Trolline - tanio nie znaczy dobrze.

      http://akustyk.magma-net.pl

      1. Może nie reklamowałeś gdzie trzeba? , bursta 15/06/04 17:46
        Cytuję pkt. 2 warunków gwarancji na stronie internetowej:
        ''2. Sprzęt, który posiada oryginalne karty gwarancyjne producenta powinien być serwisowany w autoryzowanych punktach serwisowych (wyszczególnionych na oryginalnej karcie gwarancyjnej), przez końcowego użytkownika.''
        Pozdro

        Browarek nalej w pucharek C(_)

        1. fun roku , Darek K. 15/06/04 19:26
          to se idź do AMD czy Intela reklamując procki OEM, wysyłaj dyski do producenta. Spróbuj iść do hurtowni z reklamacją. Znajdź w Polsce serwis np: HISa, Sapphire..... wymieniać dalej?
          Autoryzowany serwis zewnętrzny dotyczy wyłącznie sprzętu z dołączoną firmową kartą gwarancyjną - w gruncie rzeczy dotyczy to monitorów, skanerów czy drukarek. I w cale nie ogranicza to możliwości serwisu w punkcie zakupu.

          Everything that has a beginning has an end

        2. hmm , akustyk 15/06/04 21:00
          Asus od wiekow daje 3 lata gwarancji. gwarancji, ktora powinna byc respektowana przez kazdego sprzedajacego. a;e Trolline oczywiscie mial to w dupie i odmowil serwisu.

          niemajaca nic wspolnego ze sprzetem hurtownia AB zalatwila mi za friko wysylke plyty do Holandii i jej naprawe. panom z Troline'u natomiast nie chcialo sie jej wrzucic do auta jadacego do hurtowni (ktora i tak by gwarancje uznala), co kosztowaloby jedno kiwniecie palcem.

          zyczliwe podejscie do klienta, tak?

          http://akustyk.magma-net.pl

      2. dokłądnie te same klimaty były u moich znajomych ale dochodziły jeszcze trollinea;))) , Seba78 15/06/04 17:49
        do Bursta!!! nie chce mi się zawracać tyłka kumplowi aby kolejny raz opowiadał o jego przebojach w tym sklepiku. powiem tylko tyle, nie mogłem w to uwierzyć... i gdyby mi to opowiedział ktoś obcy to chyba bym nie uwierzył!!!! Ogólnie to cieszą się fatalną sławą!!!!!

        www.nieruchomosci-gil.pl

        1. AAAAAAle ... , bursta 15/06/04 18:07
          powiedz chociaż miasto i koniec tematu.
          Pozdro serdeczne

          Browarek nalej w pucharek C(_)

  4. Ja sporo tam kupuję, nawet dwa takie HuntKeye, , dariusz 15/06/04 18:48
    reklamacje miałem jak do tej pory dwie i z ich załatwieniem nie miałem problemów ( CDRW którą załatwił zasilacz wymienili mi od ręki w sklepie, a płytę AsRocka padłą dwa tygodnie przed końcem gwarancji również wymienili na Chineteca :))

    1. Acha, te HK polecam, , dariusz 15/06/04 18:52
      naprawdę cichy , napięcia 3,33V, 4,97V i 12,54V i się nie zmieniają.

    2. ooo! pan Darek z proline;))) , Seba78 15/06/04 19:24
      123

      www.nieruchomosci-gil.pl

      1. I tu się mylisz, , dariusz 15/06/04 19:39
        ale jest to jedyny sklep komputerowy we Wrocławiu gdzie muszę stać w kolejkach i to dwóch i to mnie wkurza w tym sklepie bo kolejek unikam jak mogę ( zostało mi po PRL-u )

  5. katowice , Nicholai 15/06/04 20:50
    zaznaczam ze pisze z perspektywy roku, bo od tamtego czasu sie u nich nie pojawilem, byc moze cos sie zmienilo.
    ch*** obsluga, leja na klienta jak moga, zero usmiechu, koles mowil praktycznie przez zacisniete zeby (z tego co widze to juz tam nie pracuje). jesli chodzi o sprzet, na razie wszystko dziala bezawaryjnie (rok) poza: monitorem (brzeczy) i hdd (piszczy czasami). ogolnie ze sprzetu jestem zadowolony, z kontaktu niebardzo (wszystkie czesci kupowalem lekka reka 2 tygodnie nie liczac czasu potrzebnego na sprowadzenie), poza tym musialem wziac bude prostation (modecom) z defektami (po nizszej cenie oczywiscie), bo ta druga miesiac nie mogli sprowadzic (co sie okazalo? koles odpowiedzialny za kontakty z modecomem byl na urlopie... jak to przeczytalem myslalem ze padne ze smiechu, zero organizacji)
    tak wiec jesli mozesz kupic gdzies indziej, to tak zrob, bo jednak zdrowie psychiczne i nerwy sa wazniejsze niz nizsza cena.

    Kursy tańca www.estilostudio.pl

    1. Ja mam podobne odczucia co do obslugi tegoz sklepu(?) , turzol 16/06/04 01:35
      rowniez w Katowicach.
      Jakies pol roku temu potrzebowalem na gwalt zlozyc dziewczynie kompa po tym jak padl jej zasilacz palac po kolei inne komponenty.
      Pierwsze co to wszedlem na strone proline i znalazlem nr-y GG tych debili - nie moglem akurat wtedy zadzwonic. Oczywiscie zeby doprosic sie o jakakolwiek porade to zapomnij....Pytam o dostepnosc czesci, a gosciu mowi zeby przyjechac do sklepu bo oni przez GG nie realizuja zamowien (tak jakby nie mogl sprawdzic w komputerze stanow magazynowych :/). Porazka ogolnie. Ale pojechalem jednak tam bo nie wytrzymalem juz. Oczywiscie na miejscu gowno mieli a nie sprzet - nawet takich podstawowych czesci jak proce czy mobo, o ktore pytalem - stracilem czas, nerwy i benzyne.
      Nie wspomne tez o wspaniale zlozonym zestawie dla szwagra - buce nawet radiatora nie potrafia na proca zalozyc - temp w stresie na Palomino 1600+ ok 70st - ZENADA.

      Najlepsze sa jednak ceny jakie podaje ten sklep - na stronie cos kosztuje tyle i tyle, a w sklepie Pan sprzedawca patrzal na mnie jak na idiote jak powiedzialem mu o cenie Durona 1400 :/

      Ja z tego sklepu mam hdd Seagate Baracudda 7200.7 SATA - na razie (odpukac)- dziala

      Ja odradzam ten sklep i omijam go szerokim lukiem - wole juz tloczyc sie na sobotniej gieldzie, albo jechac ulice dalej i uderzyc do firmy SPAT.

      trance addicted
      :B ::KX:: ::ASIO Otachan::

    2. hmm , akustyk 16/06/04 01:42
      a propos bud... kiedys we Wrocku po zakupie obudowy i przywiezieniu jej do domu okazalo sie ze w srodku nie ma zasikacza...

      i nawet sie nie zdziwili, jak ich o to opieprzalem. czyli chyba nie byl to pierwszy przypadek... :DDD

      http://akustyk.magma-net.pl

      1. mnie , Nicholai 16/06/04 12:40
        do budy modecoma wcisneli codegena 300W, zamiast firmowego zasilacza (za ten drugi chcieli zebym doplacil...). na szczescie trzymal niezle napiecia (pomijajac ze halasowal troche)

        Kursy tańca www.estilostudio.pl

  6. rowniez , Zryty_Berecik 16/06/04 00:46
    nie polecam proline
    kupowałem tam hdd ( oby nie padł tfu tfu... )

    ale kupowalem bo nigdzie indziej we wrocku go nie było twedy

    przed kupnem hddka stanalem przed sklepem aby zapalic fajke bo byla kolejka .. wylazł gostek i wqrwiony prosi mnie o szluga ... ja pytam sorki co taki wqrzony ... mowi ze my nie chcca przyjac MBO do reklamacji ( nie pamietam co było nie tak ale jakas płyta ktora cos swirowała ) i mowi ze odradzali mu tez ten sklep ale kupil w nim kompa bo tanio ;))

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL