TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Obsluga klienta w hp/compaq serwis Polska.... , Fizban 9/06/04 19:22 W zeszlym tygodniu w piatek wyslalem do nich paczke z uszkodzonym laptopem (pekniecia pokrywy przy zawiasach mocujacych) a juz dzis dostalem komp spowrotem...pomyslalem sobie przed otwarciem paczki ze nie naprawili tylko napisali ze uszkodzenie z mojej winy i nie miesci sie w gwarancji...patrze a tu mile zaskoczenie wymieniony caly wyswietlacz (chociaz poprzedni byl w pelni sprawny) do tego zrobili mu testy diagnostyczne i wymienili podkladke pod CPU (cokolwiek to znaczy) oraz chyba przesmarowali wiatraczek (bo mniej halasuje)...Nie ma to jednak jak porzadna firma....chcialbym pochwalic w/w serwis i zachecam jednak mimo wszystko do zakupu markowych laptopow bo chyba warto dorzucic te pare groszy niz opzniej sie prosic w serwisach o wymiane czegokolwiek.- hpek ma nice laptopiki , Thadeus 9/06/04 19:43
widzialem uzywalem jestem pod wrazeniem... - kumpel podobnie , Wedrowiec 10/06/04 05:27
uszkodzony wyswietlacz. wymienili: wyswietlacz, dvd, baterie ! no i jakies drobniejsze pierdoly."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - tia... , mirkrup 10/06/04 08:23
gdybyś dołożył kaski do CarePack'a, to naprawę miałbyś na wykonaną na miejscu w firmie na następny dzień roboczy po zgłoszeniu - zgłaszasz w czwartek, w piątek naprawa :)) |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|