Help mocno potrzebny - nowa praca, rekrutacja i problemy do omowienia , muminisko 7/06/04 19:15 Wlasnie przeszedlem pierwszy etap konkursu na stanowisko helpdesk w duzej firmie. Zostalo kilka osob w grze i zaproponowano nam liste problemow do omowienia na podstawie ktorych odbedzie sie dalsza kwalifikacja. Oczywiscie chce wypasc jak najlepiej i bardzo prosze o pomoc i sugestie
przy rozwiazaniu powyzszych kwestii:
1. Mój warsztat pracy.
Jakie narzędzia (sprzetowe i oprogramowanie) potrzebuje do przygotowania wlasnego stanowiska serwisowego?
Prosze zaproponowac organizacje stanowiska serwisowego i help-desku.
2. Firma X posiada serwer z domena. Do serwera podpiatych jest 50 uzytkowników biurowych. Firma X zamierza unowoczesnic swój park komputerowy wraz ze zmiana oprogramowania.
a)Zaproponuj podstawowy standard oprogramowania dla uzytkownika i krótko uzasadnic wybór
b)Zaproponuj podstawowy standard sprzetowy
c)Napisz procedure instalacji i konfiguracji oprogramowania takiego zestawu
3. Firma X potrzebuje 50 zestawów PC przygotowanych wg okreslonego standardu oprogramowania(patrz punkt 2). Komputery sa dostepne dla serwisu (stoja fizycznie w magazynie) i maja identyczna konfiguracje sprzetowa (ten sam producent, model itp.). Jestes szefem zespolu przygotowujacego cala akcje wymiany sprzetu wraz z oprogramowaniem.
a) Napisz procedure opisujaca Twoje dzialania.
b) Okresl czas oraz zasoby ludzkie do wykonania takiego zadania.
c) Wymieñ problemy techniczne, na które nalezy zwrócic uwage podczas calej operacji wymiany
migracji
d) Wymieñ inne nie techniczne problemy wplywajace na wykonanie zadania
4. Zaproponuj firmie X mechanizmy bezpieczeñstwa danych
a) serwera
b) stacji roboczych
Modern Battles Club - the best
wargames club on the world
http://www.grzes.czasem.robi.to
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL