TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Reklamacja aparatu cyfrowego - prosze o opinie. , the_unicorn 10/05/04 23:28 Witam! Moj problem przedstawia sie nastepujaco. Jakies 4 miesiace temu kupilem Creative PC-CAM 880 i teraz juz wiem, ze bylo to najgorzej wydane 600zl w moim zyciu :/ Zdjecia sa do dupy, jako kamera tez sie nie sprawdza, czyli generalnie jest lipa. No i teraz mam problem, bo chce sie tego pozbyc. Chcac go sprzedac np. na allegro dostane moze 250zl (jak dobrze pojdzie), czyli jestem jakies 350zl w plecy, co bardzo boli :/ Wymyslilem wiec, ze oddam go do serwisu i powiem, ze na zdjeciach sa biale plamy (bo sa tam gdzie jest jasno) i ze tu musi byc cos nie tak. No i jak mi go oddadza mowiac, ze jest ok, to znowu zaniose go do reklamacji z tego samego powodu. I tak kilka razy az w koncu zazycze sobie zwrotu pieniedzy. Jak myslicie, taki myk przejdzie? Fajnie by bylo, ale nie wiem jak to dokladnie wyglada i na ile oni (MediaMarkt) moga sie uprzec. Co Wy na to?"The wisest is he who knows he
does not know" - hmm , akustyk 10/05/04 23:39
LOLhttp://akustyk.magma-net.pl - no com? , the_unicorn 10/05/04 23:42
w tak "niefortunnej" sytuacji w jakiej sie znalazlem przez wlasna glupote tez jakos trzeba sobie radzic ;) Pozdrawiam!"The wisest is he who knows he
does not know" - hmm , akustyk 10/05/04 23:43
"idz synu, i wiecej nie grzesz". a jak masz cos kupic, to sie najpierw spytaj... ale to juz chyba wiesz.
co do pomyslu - sprzedaj na allegro. z serwisem numer nie przejdziehttp://akustyk.magma-net.pl - tak tak, juz wiem... , the_unicorn 10/05/04 23:49
grrrrrrr :("The wisest is he who knows he
does not know"
- stary, to nie ameryka , McKania 10/05/04 23:47
zapomnijconfig: skóra, fura i coreDuo ;) - wymienilem juz w podobny sposob , the_unicorn 10/05/04 23:50
monitor i rower ;) Moze i tym razem sie uda, ale najpierw chce wysluchac Was."The wisest is he who knows he
does not know" - no skoro udalo Ci sie to dwukrotnie to po kiego sie pytasz o nasze zdanie ? , zeb 11/05/04 00:27
j.w.Zack - a moze po tego, ze mnie ono interesuje? , the_unicorn 11/05/04 00:33
no to juz wiesz ;)"The wisest is he who knows he
does not know"
- powiem krótko , Doczu 11/05/04 06:31
powodzenia.
Na przyszłość dwa razy przemyśl swój zakup (tego rowera i monitora też) bo własnie przez takich jak Ty kombinatorów serwisy wykazują się nadzwyczajną dociekliwością, i kazdego kto z taką reklamacją się zgłasza traktują jak potencjalnego oszusta. Co mnie nie bardzo się podoba, ponieważ chcę tylko otrzymac to za co zapłaciłem.
Źle Ci nie życzę, ale na przyszłośc płać za swoje błędy z własnej kieszeni.- nic dodać, nic ująć , Piet Blank 11/05/04 14:54
123Zosiu Kocham Cię - a jednak , the_unicorn 11/05/04 20:05
wydaje mi się, że jeśli reklamacja jest podstawna to nie będzie z nią problemów take jak by co to nie martw się. Monitor oddałem po 6 naprawach, a rower po dwóch pęknięciach ramy, więc da się i tylko to chciałem zaznaczyć. Nom, to by było na tyle."The wisest is he who knows he
does not know" - reklamacja jest BEZPODSTAWNA !! , Piet Blank 11/05/04 20:17
j.w.
:-)Zosiu Kocham Cię - bo... bo "głupi i dał się zrobić?"... , XTC 11/05/04 20:24
na tym myślisz ma bazować "potęga unCreative'a"?...
nie każdy ma czas i ochotę robić z siebie mola - co aby kupić baterię R6 przekopie stosy dokumentacji i rozpyta na forach...
Tu chodzi o powrót do zwykłej najnormalniejszej rzetelności...
Kumpel kiedyś kupił przetwornik do gitary...
obadaliśmy i był jakościowo do dupy... poszedł do sklepu i oddał - na pytanie dlaczego? - powiedział "Wie Pan - ten przetwornik... kiepski jest..." - nie chodziło o to, że chciał tego sprzedawcę naciąć... po prostu PRZETWORNIK BYŁ KIEPSKI... facet wziął i oddał mu kasę - zero stresu - pełne zrozumienie - jak nie masz możliwości przetestowania przed zakupem to NIGDY NIE BĘDZIESZ WIEDZIAŁ ...
kumpel mi opowiadał, że do niedawna - przychodząc do serwisu Castoramy - dawał koleś sprzęt - nawet nie mając paragonu - po prostu mówił "zepsuło mi się albo nie działa tak jak chcę" - i od razu wymieniali mu na co innego lub po prostu inny egzemplarz...
a tu - cała lawina "i dobrze Ci tak" ...
tak to można sobie na bazarze "trafi czy nie trafi" kupować...
wyjdźmy z lasu...Linux - wyluzuj człowieku , Piet Blank 11/05/04 20:28
też masz jakieś problemy z zakupami ?? Mnie do tej pory jakoś nie udało się kupić czegoś co za chwilę chciałbym oddać :-) Może i wam kiedyś się poszczęści :-)Zosiu Kocham Cię - nie mam żadnych problemów... , XTC 11/05/04 20:31
a dlaczego mam wyluzować?...
to może po prostu Ty sobie daruj takie bezsensowne uwagi i będzie oki...
ja przynajmniej jestem w stanie podać jakieś sensowne argumenty na to co piszę...Linux - to podaj choć jeden , Piet Blank 11/05/04 20:34
bo do tej pory piszesz na zupełnie inny temat :)Zosiu Kocham Cię - zagiąłeś mnie teraz... , XTC 11/05/04 20:37
bo naprawdę nie łapię o co Ci chodzi...
"wyluzuj" to miało być a propos czego?
nie mam zamiaru zlewać czegoś tylko dlatego, że ktoś mówi "wyluzuj"...
i tak jak napisałem - tak uważam...
oddawaj the_unicorn ten aparat - bo Cię najzwyczajniej w świecie rozczarował... jeśli po prostu "kiepski jest..." nic dodać nic ująć...Linux - dzięki XTC , the_unicorn 11/05/04 21:09
za poparcie! Kurcze, serio myślałem w pewnym momencie, że wszyscy z Boarda będą na mnie tylko krzyczeć. Szczęśliwie się pomyliłem :)"The wisest is he who knows he
does not know"
- argument :) nikt go raczej nie oszukał, , Piet Blank 11/05/04 20:39
the unicorn nie wspomniał nic o tym, że sprzedawca w sklepie obiecywał mu cyfraka z wyższej półki połączonego z kamerką za jedyne 600 zł :-))Zosiu Kocham Cię - jasne... i pewnie powiedział mu... , XTC 11/05/04 20:41
no... wie Pan - ale o pstrykaniu zdjęć tą zabawką to niech Pan lepiej zapomni...
<puk-puk>Linux - nie musiał mówić nic , Piet Blank 11/05/04 20:42
od reklamy są media, nie sprzedawca :)Zosiu Kocham Cię - Ty to poważnie mówisz?... , XTC 11/05/04 20:45
bo już tracę wiarę w rozsądek...Linux - Idąc Twoim tokiem rozumowania , Piet Blank 11/05/04 21:02
wszyscy powinniśmy kupować z Telezakupów Mango :) Bo tak fajnie tam wszystko przedstawiają. Wystarczy trochę oleju we łbie i umiejętność szukania, pytania by dowiedzieć się czegoś konkretnego o danym produkcie. Nie mów, że łykasz wszystkie reklamy i wystarczy, że Klaudiusz powie " nasz elektryczny grill jest najlepszy". Średnio inteligentny szympans sam dojdzie do tego, że to bubel. Jeśli jednak mu się to nie uda spyta mądrzejszego. Zawsze w zapasie a może przede wszystkim jest internet a tam, masa wyszukiwarek, recenzji, ludzi, którzy się na tym znają. Sam niedawno kupiłem aparat i kupiłem dokładnie to co chciałem. A the unicorn zachowuje się jak rozpieszczony bachor, któremu nagle odwidziała się zabawka. Przestań go bronić bo momentami nie wiesz o czym piszesz. Co innego byłoby gdyby aparat miał jakąś wadę "wrodzoną", psuł się co chwila lub gdyby kamerkę reklamowano w mediach jako niesamowity sprzęt, gdyby nie zgadzały się parametry techniczne. Ale jeśli powiedzmy na pudełku jest napisane, że aparat ma matrycę powiedzmy, 1.3 Mpix i faktycznie tyle ma to nie widzę powodu dla którego ktoś miałby mu uznać reklamację a tym bardziej oddać pieniądze . Tego, że aparacik robi fatalne zdjęcia spokojnie można było dowiedzieć się przed zakupem. I to by było na tyle.
PozdrawiamZosiu Kocham Cię - nie chce mi się czytać Twojej wypowiedzi ale zauważ... , XTC 11/05/04 21:04
że wszędzie w takich telezakupach masz opcję "30 day money back no questions ask" ... właśnie dlatego, że nie możesz sprawdzić przy zakupie...
doprawdy nie wiem kogo i co starasz się tu i teraz usprawiedliwiać...Linux
- ale sprzedawca jest ODPOWIEDZIALNY za sprzedawany towar !!! , Chrisu 11/05/04 20:50
i jeśli reklamy mówiły super hiper a tak nie jest odpowiada za to sprzedawca! /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - odpowiedź wyżej :) , Piet Blank 11/05/04 21:04
123Zosiu Kocham Cię - a ty jak kupisz bubel to chyba podskakujesz , Chrisu 11/05/04 21:47
i uszami klaskasz?? Pamiętaj że on przed zakupem nie ma obowiązku dowiadywać się u takich mastahów jak ty czy to jest OK czy nie. Producent mówi że jest OK - on mu wierzy - okazuje się że go oszukał i teraz chce zwrotu... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Krzysiu .... , Piet Blank 11/05/04 22:03
Krzysiu .. ja nie kupuję bubli . ot co :-D I powiedz jeszcze w jaki sposób producent go oszukał ?? A co do mastahów :) Nie jestem nim a mimo to jakoś sobie radzę. Głowa do góry, kiedyś i Wam się uda :-p
PozdrówkaZosiu Kocham Cię - tak, masz rację, , the_unicorn 11/05/04 22:05
może i nam się kiedyś uda. Chrisu na trzy cztery głowy do góry i pozostańmy w nadziei, że jeszcze nadejdzie ten piękny dzień... Ręce mi opadają... :/"The wisest is he who knows he
does not know"
- Chrisu - no chłopie przeczytaj dokładnie co Ty piszesz , Doczu 13/05/04 15:29
Na takie uwagi, że towar nie spełnia jego oczekiwań jest 10 dni (w przypadku zakupu przez net) a nie kurna 4 miesiące !!!!!!!!!!!!!
- oj aby cie jeszcze kosztam przesylki/testow obciazyli , glewik 11/05/04 10:37
za swoje bledy trzeba placic samemu !!!Pełnie bytu osiągniemy w nicości
istenienia. /glewik - wyślij mu to na Malezję!!! , Dabrow 11/05/04 11:30
albo jakie wyspy wielkanocne!!! Niech chłopka poczuje ból! Kombinator z miodem w uszach!!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - a Wy z kolei co? , the_unicorn 11/05/04 20:09
Siedem zdrowasiek i trzy okrążenia dookoła boiska? Zastanówcie się czy nie mam przypadkiem racji?! Kupując coś za 600zł i nie mając możliwości sprawdzenia liczysz na to, że opis będzie się zgadzał z faktycznymi parametrami. A ten aparat to jedno wielkie g... i za połowę tej ceny można mieć dużo lepszy. Zależało mi na kamerze internetowej i dlatego zdecydowałem się na Creativa. I niby za co mam płacić? Za to, że coś, co miało być super ekstra okazało się do dupy? Heh"The wisest is he who knows he
does not know" - jak nie masz pojęcia o kompach to spróbuj może , Piet Blank 11/05/04 20:16
zmienić hobby :) Kto normalny chcąc mieć przyzwoity aparat kupuje nędzną kamerkę internetową ?? A Twoje wywody są mizerne. Jeśli chcesz coś kupić to poczytaj, popytaj a na pewno kupisz coś co Ci podpasuje. Chyba, że kupujesz patrząc tylko na fajne pudełko. Ale sorry stary. Musisz się przyznać do jednego. Albo masz strasznego pecha albo nie masz zielonego pojęcia o czymkolwiek co zamierzasz kupić. PaZosiu Kocham Cię - napiszę tak: , the_unicorn 11/05/04 21:08
zapłaciłem za tego creativa ponad 600zł. W tej chwili (szkoda, że nie wtedy) mam możliwość porównać choćby zdjęcia z niego i z podobnych aparatów (w sensie matrycy i innych parametrów) i tamte są o niebo lepsze! Teraz już wiem, a wtedy sugerowałem się parametrami i opisem a creative miał dodatkowo funkcję kamerki, więc wybór padł na niego. Jeśli masz do dodania coś, co wniesie choć odrobinę do tematu to pisz, ale jak masz dalej krzyczeć "spalić go na stosie...!" to poważnie daruj sobie!"The wisest is he who knows he
does not know" - można by jednak... , XTC 11/05/04 21:13
mieć do Ciebie pretensję o to, że dojście do tego zajęło Ci aż 4 miesiące...
z jednej strony świadczy to na Twoją niekorzyść /w stylu: wcześniej Ci odpowiadało a teraz raptem już nie/...
z drugiej jednak - doskonale rozumiem stan gdy to po zakupie /a jest tak zwłaszcza w przypadku produktów markowych/ starasz się usprawiedliwiać to, że wydałeś na produkt markowy tyle kasy choć mogłeś kupić tani "krzak"...
ale nie przejmuj się - Tobie przeszło po 4 miesiącach - zaś mojemu znajomemu który kiedyś nabył zestaw Creative'a - sprzętowy dekoder + DVDrom - do dziś zostało...
i dalej uważa, że "DivX'y to seks dla ubogich" i ogląda te "doskonałej jakości DVD na 17-to calowym monitorze"...
współczucie to tylko moje budzi...Linux - stary nie chcę Cię palić na stosie :) , Piet Blank 11/05/04 21:19
wystarczy dobry psycholog, wytłumaczy Ci jak masz się zachowywać w momencie gdy chcesz się czegoś dowiedzieć. Nauczy Cię jak należy zadawać pytania, o co pytać, w co wierzyć a co olać. Po pięciu wizytach na bank poradzisz sobie z wyjściem po pieczywo do najbliższego spożywczaka :)) I może wreszcie kupisz coś odpowiedniego :)
PozdrawiamZosiu Kocham Cię - właściwie to już mi się chyba znudziła gra w , the_unicorn 11/05/04 21:25
ping ponga z Tobą :/ Podam Ci jeszcze tylko kilka faktów. Gdy kupowałem aparat nie było na jego temat opinii ani dobrych recenzji. Były tylko opisy które prezentują się mniej więcej tak: http://www.creative.com/.../product.asp?prodid=308
http://www.balta.pl/....php3?bestbox=1&ID=6821
http://www.warnet2.pl/...php?typ=kamera&opis=0
a Twoja złośliwość jest chyba trochę nie na miejscu, a już na pewno nie jest na poziomie Boarda. Może spróbuj pobiegać? To podobno pomaga na te trudne dni :/ Życzę powodzenia w ratowaniu świata!"The wisest is he who knows he
does not know" - to raczej Ty się złościsz :) , Piet Blank 11/05/04 21:28
i jest Ci strasznie nie na rękę, że ktoś śmiał odpowiedzieć inaczej niż oczekiwałeś. Przyzwyczajaj się, życie jest brutalne.
PozdrawiamZosiu Kocham Cię
- NIE UWAŻAŁEŚ JAK ROBIŁEŚ RÓB JAK UWAŻASZ , Dabrow 11/05/04 11:29
i nic więcej. Akustyk ma rację. Głupota to bardzo drogie hobby (-: A gdzie ten MM? Zadzwonie ich uprzedzić. Bo takie kombinatorstwo mnie po prostu wkurwia! Doczu dobrze powiedział! Za Ciebie zapłacą normalni ludzie którym się zrypał na prawdę sprzęt... Dla mnie to po prostu złodziejstwo! EOT. Z takimi pytaniami tu nie przychodź!!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - dzwoń do wszystkich MM w Polsce!!! , the_unicorn 11/05/04 20:13
Tylko spróbuj uwinąć się jak najszybciej, bo wiesz, niebawem może być za późno i jeszcze mi przypadkiem uznają reklamacje, a wtedy klątwa spadnie na wszystkich uczciwych reklamujących! Zastanów się, czy "wkurwia" i "złodziejstwo" to odpowiednie sformuowania do takiego tematu. Ty chyba non stop chodzisz zdenerwowany?!"The wisest is he who knows he
does not know" - spadaj na drzewo! , Dabrow 12/05/04 10:41
i nic więcej. DLa mnie to po prostu złodziejstwo i już. Jak byłeś głupol i nie pomyślałeś na co kasę wydajesz to sam ponoś konsekwencje tego głąbie a nie kombinuj jakby się wymigać. Typowy polaczek jesteś - właśnie tacy jak Ty robią nam "markę" w świecie... niestety...!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - i jeszcze jedno , Dabrow 12/05/04 10:45
daj sobie siana i nie baw się jeszcze w psychologa - bo to już zupełnie Ci nie wychodzi. Jak mnie coś wnerwia to o tym mówię. I jak najbardziej - sformułowania "wkurwia" i "złodziejstwo" są jak najbardziej adektwatne do Twojego zachowania. Przemyśl sobie czasem co robisz. EOT!!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- a ja Ci pomogę , Chrisu 11/05/04 14:37
poszukaj reklam gdzie opisuja tą zabawke jako super hiper wypas z super hiper zdjęciami i reklamuj z racji niezgodnością tego co jest z tym co opisuje producent... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - dokładnie , Auror 11/05/04 15:01
próbuj - może się uda.
Dla mnie 600zł to kuuupa kasy i walczyłbym o zwrot (chociaż oczywiście zanim bym te 600zł wydał to był 20 razy się upewnił że wiem co kupuje - to tak na przyszłość).portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com - no więc tak, , the_unicorn 11/05/04 20:03
Chrisu i Auror, dzięki za odrobinę wsparcia. Cieszę się, że ktoś jednak podszedł do tematu konstruktywnie, a nie zawiesił się na ocenie tego co robię. Myślę, że pomysł z tymi reklamami jest bardzo ql. Nie wpadłem na to. Dzięki!"The wisest is he who knows he
does not know" - jeszcze jedno rozwiązanie. , Chrisu 11/05/04 20:56
jeśli nie miałeś instrukcji po polsku, podepnij go tak zeby się zepsuł... Idź i wal że popsuł sie jak podłączałeś. Jak Ci powiedzą ze to przez Ciebie bo źle coś robiłeś - to zapytaj się gdzie tak jest napisane. Tylko wiesz tu już ryzyk - fizyk :(.
Najpierw jednak dowiedz się czy:
1. Dają teraz do niego instrukcję po PL - żeby nie wmówili Ci że sam ją wywaliłeś.
2. No i czy wtedy dawali - np napisz maila do Creative... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - pomysł niezły, , the_unicorn 11/05/04 21:29
ale instrukcjia po polsku jest, więc nic z tego :("The wisest is he who knows he
does not know"
- XTC i Chrisu , Doczu 13/05/04 07:43
Nie jestem pewien czy przeczytaliście cały watek i wszystkie wypowiedzi unicorna.
Dla mnie gościu to typowy kombinator - pouzywał sobie 4 miechy kamerę i teraz chce zwrócić. No ludzie kurna bez przesady. Nawet TVMarket nie daje 4 miesięcznej gwarancji satysfakcji więc przestańcie pitolić. Dopiero po 4 miechach się skapnął że sa białe plamy tam gdzie jest jasno ???? Nop a kurnaq pytam się jakie powinny być ??? Niebieskie ??? A może żółte ???
A potem jeszcze pisze że w podobny sposób pisze że w taki sposób (IMO wyimaginowany problem) wymienił równiez monitor i rower.
No kurna - to wszyscy tak róbmy i kombinujmy pewnie nam się polepszy.- Doczu... , XTC 13/05/04 08:14
ja bym jednak nie wrzucał moich wypowiedzi do jednego worka z manual'ami "jak zapalniczką zepsuć CDROM lub HDD żeby wymienili na szybszy/większy"...Linux - bynajmniej - nie to miałem na myśli. , Doczu 13/05/04 15:26
A jedynie Twoją wypowedź pt."bo głupi i dał się zrobić". Zważ na to, że od momentu zakupu minęło już 4 miechy, a zachowanie Unicorna świadczy ewidentnie o tym, że po prostu pobawił się a teraz zabawka się już znudziła, i trzeba by odzyskac kaskę. Ja rozumiem, że towar może nieodpowiadać w tym wypadku to już jednak przesada. I jescze się chwali że z rowerem i monitorem podobnie zrobił.
Wydaje mi się, że albo nie przeczytałes dokładnie całego wątku, albo jesteś zbyt liberalny dla takich zachowań.
Zdrówko.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|