Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PaKu 02:20
 » metacom 02:18
 » xpx 02:17
 » Shark20 02:14
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » Visar 00:43
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03
 » bagi_glog 00:02
 » ManiusNG 23:56

 Dzisiaj przeczytano
 41147 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Half-Life 1 jak uzyskać ostre textury , Nuke 6/05/04 14:46
Był kiedyś taki autoexec do HL który dawał najostrzejsze textury. Czy ma to ktoś jeszcze? Można prosić o wklejenie jako odpowiedzi? Dzięki...

P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
@425/1200/16p/5v

  1. aha... , Nuke 6/05/04 14:50
    High Definition Pack wgrany.

    P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
    ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
    @425/1200/16p/5v

  2. Taa, ustaw na karcie , rogacz 6/05/04 16:26
    Anisotropic na maksa

    The brightest flame burns quickest.

  3. wpisz w config , pitero 6/05/04 20:58
    gl_round_down 0

    i anisotropic w sterownikach na co najmniej x8

    a poza tym reszta ustawien na jakosc:

    r_shadows 1
    gl_round_down 0
    gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
    gl_palette_tex 1
    gl_ext_palettedtexture 1
    gl_max_size 1024
    gl_ztrick 0
    gl_skymip 0
    gl_picmip 0
    gl_playermip 0
    gl_flashblend 0
    gl_polyblend 1
    gl_polyoffset 0.1
    gl_texsort 1
    gl_clear 1
    gl_overbright 1
    gl_dither 1
    gl_smoothmodels 1
    gl_spriteblend 1
    gl_lightholes 1
    gl_affinemodels 0
    gl_keeptjunctions 1
    gl_dump
    gl_cull 1
    gl_wateramp 1
    cl_particles 1
    cl_lights 1
    cl_blend 1
    cl_himodels 1
    r_displayrefresh 75
    r_drawviewmodel 1
    r_decals 4096
    r_traceglow 1
    r_dynamic 1
    r_mmx 1
    r_novis 1
    r_wateralpha 0
    r_norefresh 0
    r_lightmap 0
    r_mirroralpha 1
    mp_decals 4096
    brightness 1
    gamma 3
    lightgamma 2.5
    texgamma 2
    s_loadas8bit 0
    cl_gibcount 16
    cl_showfps 1
    violence_hblood 1
    violence_hgibs 1
    fps_max 61
    traceralpha 0.7
    precache 1
    cl_giblife 99
    cl_gibvelscale 2
    max_shells 4000
    max_smokepuffs 100
    gl_monolights 0

    i7-13700kf_asus.prime.z790
    RTX.4070ti_lexar.nm790_710_620
    32gb.patriot.7200.cl30_msi.mag.850w

  4. hmm , Czarek 6/05/04 22:27
    AF i/lub LOD bias (ze wskazaniem na to pierwsze ofc)

    (AF - filtrowanie anizotropowe)

    ps wskazana karta z chipsetem ATi ;-)

  5. pitero... , Nuke 6/05/04 23:38
    dzięki, o to chodziło...

    :)

    P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
    ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
    @425/1200/16p/5v

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL