TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Half-Life 1 jak uzyskać ostre textury , Nuke 6/05/04 14:46 Był kiedyś taki autoexec do HL który dawał najostrzejsze textury. Czy ma to ktoś jeszcze? Można prosić o wklejenie jako odpowiedzi? Dzięki...P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
@425/1200/16p/5v - aha... , Nuke 6/05/04 14:50
High Definition Pack wgrany.P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
@425/1200/16p/5v - Taa, ustaw na karcie , rogacz 6/05/04 16:26
Anisotropic na maksaThe brightest flame burns quickest. - wpisz w config , pitero 6/05/04 20:58
gl_round_down 0
i anisotropic w sterownikach na co najmniej x8
a poza tym reszta ustawien na jakosc:
r_shadows 1
gl_round_down 0
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_palette_tex 1
gl_ext_palettedtexture 1
gl_max_size 1024
gl_ztrick 0
gl_skymip 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_flashblend 0
gl_polyblend 1
gl_polyoffset 0.1
gl_texsort 1
gl_clear 1
gl_overbright 1
gl_dither 1
gl_smoothmodels 1
gl_spriteblend 1
gl_lightholes 1
gl_affinemodels 0
gl_keeptjunctions 1
gl_dump
gl_cull 1
gl_wateramp 1
cl_particles 1
cl_lights 1
cl_blend 1
cl_himodels 1
r_displayrefresh 75
r_drawviewmodel 1
r_decals 4096
r_traceglow 1
r_dynamic 1
r_mmx 1
r_novis 1
r_wateralpha 0
r_norefresh 0
r_lightmap 0
r_mirroralpha 1
mp_decals 4096
brightness 1
gamma 3
lightgamma 2.5
texgamma 2
s_loadas8bit 0
cl_gibcount 16
cl_showfps 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 1
fps_max 61
traceralpha 0.7
precache 1
cl_giblife 99
cl_gibvelscale 2
max_shells 4000
max_smokepuffs 100
gl_monolights 0i7-13700kf_asus.prime.z790
RTX.4070ti_lexar.nm790_710_620
32gb.patriot.7200.cl30_msi.mag.850w - hmm , Czarek 6/05/04 22:27
AF i/lub LOD bias (ze wskazaniem na to pierwsze ofc)
(AF - filtrowanie anizotropowe)
ps wskazana karta z chipsetem ATi ;-) - pitero... , Nuke 6/05/04 23:38
dzięki, o to chodziło...
:)P4 631; 1G RAM Kingston HyperX;
ECS 865PE-A7; nVidia 6800GS
@425/1200/16p/5v |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|