Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pawelec 21:34
 » m&m 21:34
 » DYD 21:33
 » Kenny 21:29
 » Curro 21:26
 » patinka 21:24
 » Logan 21:18
 » PaKu 21:17
 » Sherif 21:10
 » GLI 21:07
 » Pio321 21:06
 » NimnuL 21:02
 » buddookan 20:59
 » myszon 20:59
 » kombajn4 20:55
 » Wedrowiec 20:54
 » rkowalcz 20:47
 » 123er 20:46
 » SebaSTS 20:41
 » Kenjiro 20:27

 Dzisiaj przeczytano
 41110 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy ktos zna dokladnie na czym polega metoda Polybump w Far Cry ? , garnek 2/05/04 18:39
tylko ze ogólnie to wiem o co chodzi... ale nie wiem jak to sie dzieje ze tak duzo poligonów mozna zastapic z powodzeniam tak małą ilością ?

  1. Pokrótce, zamianą polygonów z oryginalnego modelu 3D, na bump-mapping... , Kenjiro 3/05/04 12:44
    Czyli jest sobie programik, który konwertuje np. 10 tys. polygonów obiektu z Maxa i te miejsca gdzie są nieznaczne różnice wysokości zamienia na zwykły bump-mapping. Jest to dość ładnie pokazane w ichnich demkach technologicznych.
    A można ładnie zamienić dużo polygonów, gdyż wyobraź sobie płaszczyznę na której jest coś chociażby napisane - wystaje nieco ponad płaszczyznę. W pełnym 3D to jest mnóstwo polygonów (każda literka). A teraz zamień to na bumpy i wychodzi tylko jeden polygon (płaszczyzna) i mapa bumpów. Oszczędność oczywista :-).

    pozdrówka
    Kenjiro

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL