Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » Shark20 01:39
 » BoloX 01:09
 » Martens 00:54
 » Pinokio.p 00:49
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » dugi 23:12

 Dzisiaj przeczytano
 41147 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Chciałbym przestrzec przed sprzętem HP, a raczej przed serwisem i załatwianiem reklamacji! , Seba78 13/04/04 18:58
Witam. Sprawa jest krótka, kupiłem drukarkę HP 5150 - okazało się w chacie, że jest zepsuta!!! w sklepie powiedzieli, że obowiązuje gwarancja producenta door to door. Stwierdziłem, ok - może tak będzie nawet lepiej, zadzwoniłem po kuriera, za parę dni dostałem spowrotem paczkę od HP. I co? I dali mi jakiegoś rozklekotanego pierdolonego grata - owszem, wygląda na nową - ładna czysta, ale jak się bliżej przyjżeć to jest to stary poserwisowy złom - wszędzie ma luzy, podajnik na papier cały się rusza!!! Dokonałem zajebistego zakupu:( Nawet przepraszam w paczce nie było, tylko list o nowych warunkach gwarancji i wyjaśnienie, że dostaję sprzęt tak zwany sprawny, bez wad (zapomniałem dokłądnie jak to określili). telefon do HP nic nie zdziałał. Laska powiedziałą mi, że takie są warunki gwarancji. Zapytałem się jaki przebieg ma taka drukarka, ale nie potrafiła mi odpowiedzieć. Od tej pory nie spocznę dopuki z moimi namowami odstąpi od zakupu drukarki Hp 100 klientów. A będę to zaznaczał kreseczkami na tym rozklekotanym złomie!!!! Ni mam siły się szarpać z kutasami i chyba odpuszczę, a swojego dopnę!

www.nieruchomosci-gil.pl

  1. Po co te nerwy ? , zeb 13/04/04 19:12
    Napisz pismo do HP - opisz w nim jak sie sprawy maja, w takich wypadkach telefon to raczej malo skuteczne narzedzie a tak bedziesz mial podkladke jakby cos. Jesli sprawa dalej nie ruszy z miejsca warto sie przejsc / zadzwonic do federacji konsumenta i tam sie dowiedziec co mozna z tym fantem zrobic. Pytanie: po czym sadzisz, ze jest to rozklekotany grat ? - czy nosi slady uzytkowania itp - jesli tak to nie uzywaj, bo wtedy mozesz zostac posadzony (nieslusznie jak mniemam) ze to Ty doprowadziles owa drukarke do tego stanu. Nerwy w tej sprawie sa Twoim najgorszym sprzymierzencem. Pomysl, nie rzucaj miesem bo to nic nie da.

    Zack

  2. temat serwisu byl chyba niedawno walkowany , laciak88 13/04/04 19:36
    123

    "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
    life's problems."

  3. Sebciu wiec tak , Emios 13/04/04 19:49
    Po piersze w sprawie gwarancji maja racje ale mozna ich było poprosic o to by oni to wysłali. Wiem ze swojego doswiadczenia ze inna jest rozmowa z serwisem niz z indywidulanym klijentem.

    Jesli chodzi o podmiane sprawa jest prosta. Powoinienes przed wysłaniem spisac numer seryjny ( ale pominmy to ). W sklepie podbili Ci gwarancje pieczątka sklepu. Skoro dostałes inna drukarke wiec musi byc inny numer serinjny i oczywiscie inna drukarka, a wiec pieczatka w tym momencie ginie ( czhyba ze uzyli kolektora :)) ).

    Zadzwon do nich i chcij rozmawiac z kierownikiem i jedz prosto z mostu. Musisz zadzwonic do tego samego serwisu gdzie wysłałes ( poniewasz jak zaczynasz w jednym musisz kontynuowac w tym samym ).

    Swoja droga Sebek k**** masz zajebistego pecha z ta drukarka. Kto ja Ci poleci ? Ja? ( To na poprawe chumoru ). Szkoda ze nie mieszkasz blisko mnie ja bym załatwił sprawe :))

    1. no co Wy?? , Phate 13/04/04 20:41
      1. Jezeli dokonujesz zakupu to akceptujesz warunki gwarancji to raz...
      2. Numeru seryjnego nie sprawdzisz (tego sprzetu, ktory przyslali) bo naklejaja plombe gwarancyjna w jego miejscu - zedrzesz plombe (aby sprawdzic nr) to nie udowodnisz ze to sprzet ktory wrocil z gwarancji (bo nie ma plomby) - i tak w kolko.
      Ja mam drukarke hp 5150 i dobrze mi dziala, mam tez cyfraka HP - po pol roku uzytkowania wysiadl - wymienili mi na inny (poserwisowy) - aparat w duzo lepszym stanie niz moj stary i sie ciesze ;)

      Pozdrawiam ;-)

    2. witam, Hp kupiłem wcześniej, zanim mi polecałeś:) , Seba78 13/04/04 21:57
      niestety nie mogę zrobić tak jak mówisz, to zresztą nie ma sensu. W piśmie które do mnie wysłali wyraźnie jest napisane, że numeri seryjne itp mogą być inne bo jest to właśnie sprzęt poserwisowy. Spróbuję tak jak chłopaki radzą w federacji konsumenta

      www.nieruchomosci-gil.pl

  4. Mialem... , KURAK 13/04/04 20:01
    identyczna sytuacje jak Ty z drukarka hp950c drukowalem na niej bardzo malo ale miala problemy z nierownym prowadzeniem kartek, oddalem ja na gwarancje ostatniego dnia obowiazywania , przyslali mi identyczna tylko tak zwana poserwisowa ,telefony nic nie pomogly, udalem sie do federacji konsumentow i bardzo mily pan napisal do nich pisemko po 2 tygodniach dostalem nowiusienka drukarke z nowymi tuszami i przeprosiny od HP. Tak ze ja bym odrazu do FK szedl na twoim miejscu-powodzenia.

  5. a Fk , Yosarian 13/04/04 20:09
    ile skaskowała za organizacyjne wsparcie ?

    All the best people in life seem to like
    LINUX.
    Steve Wozniak

    1. FK nic nie kasuje. , PKort 13/04/04 20:22
      To jest ich działalność statutowa, za to biorą pieniądze z budżetu.

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

    2. FK to tajna broń konsumentów :) , Carat 13/04/04 20:53
      korzystałem z niej nie raz; teraz jestem w trakcie załatwiania sprawy z ICP i "dodatkowymi terminalami"
      http://twojepc.pl/boardPytanie66705.htm
      Tyle, że teraz nie pomaga mi Federacja ale Rzecznik Konsumenta.

      Początkowo ICP uważało, że wszystko z ich strony jest jasne i że moje reklamacje sa bezzasadne, teraz sprawa zaczyna się rozkręcać i sa widoki na pozytywne załatwienie sprawy na moją korzyść.
      Pierwszy efekt jest taki, że ICP od 1 maja 2004 zmienia swój regulamin i m.in. zmieniają pojęcie terminala abonenckiego, aby wyeliminować w przyszłości przypadki takie jak mój.
      Choć moim zdaniem powinni raczej zmienić nieco cennik niż regulamin, wóczas byłoby to bardziej czytelne i rzucające się w oczy.

      Morał jest taki, jeżeli faktycznie Twoim zdaniem czujesz się pokrzywdzony to jako ostatnia deks aratunku spróbuj z Federacją Konsumenta, można stracić trochę nerwów i czasu ale możesz też sporo zyskać.

  6. Wszystko... , KURAK 13/04/04 20:18
    friko na koszt panstwa albo HP -tego juz nie wiem.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL