Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Flo 22:14
 » GLI 22:13
 » DJopek 22:11
 » Kenny 22:11
 » ReeX 22:10
 » ligand17 22:09
 » P@blo 22:01
 » Janusz 21:52
 » biEski 21:51
 » Dexter 21:50
 » Katoda Lt 21:46
 » DYD 21:43
 » Sociu 21:41
 » bajbusek 21:40
 » b0b3r 21:38
 » rurecznik 21:35
 » Syzyf 21:30
 » Chrisu 21:27
 » Ramen 21:26
 » Shark20 21:25

 Dzisiaj przeczytano
 41121 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Gwarancja na monitory NEC - czy daja zastepczy monitor? , NimnuL-Redakcja 12/04/04 13:35
pytanie jak w temacie. Dzieki

Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.

  1. też chciałbym wiedzieć , Auror 12/04/04 13:39
    ...

    portnicki.com
    +++++++++++++
    portnicki@gmail.com

  2. hmm ... , Yosarian 12/04/04 13:45
    =========================
    Pełne wsparcie techniczne i serwis na terenie całej Polski zapewnia Firma
    Computer Service Support z siedzibą w Bielsku Białej przy ul. Emilii Plater 14.
    Taki system pozwala na zapewnienie obsługi technicznej i serwisowej na najwyższym światowym poziomie, zgodnym z międzynarodowymi standardami NEC/ Mitsubishi. W przypadku problemów technicznych z monitorami NEC lub Mitsubishi w pierwszej kolejności należy skontaktować się z poniższymi numerami telefonów.
    Pod wskazanymi numerami otrzymają Państwo fachową informację o całej procedurze serwisowej.

    Konsultanci czekają na Państwa telefony
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.

    Hotline Polska
    + 48 33 829 82 90

    Infoline Polska
    + 48 33 829 82 90
    ===============
    http://www.nec.pl/main.php?N=4


    =====================
    Warunki gwarancji


    I. Okres gwarancji.
    Na wszystkie monitory NEC/Mitsubishi sprzedawane w Polsce udzielana jest pełna, 3 letnia gwarancja.

    II. Karta gwarancyjna.
    Do każdego sprzedawanego monitora dołączana jest oryginalna karta gwarancyjna NEC/Mitsubishi z niepowtarzalnym numerem nalepionym na pierwszej stronie.

    III. Autoryzowany serwis gwarancyjny.
    Autoryzowany serwis gwarancyjny prowadzi firma CSS S.A. realizowany przez:




    Computer Service Support - Beskidy Sp. z o.o.
    43-300 Bielsko Biała
    ul. Emilii Plater 14
    tel. ++48 (33) 829 82 90
    fax ++48 (33) 811 40 04
    email:
    http://cic.cssbeskidy.pl/
    =====================
    http://www.nec.pl/main.php?N=4.1

    i jest jeszcz coś takiego "Wsparcie produktowe"
    http://www.nec.pl/main.php?N=4.2

    All the best people in life seem to like
    LINUX.
    Steve Wozniak

  3. Ta uważaj, że ci cokolwiek , ulan 12/04/04 14:29
    dadzą zastępczego. W firmie w której pracuje mamy 30 monitorów NECa. Jak sie jeden zepsół to nic nam nie dali w zastepstwie, więc nie licz, że dadzą ci uzytkownikowi indywidualnemu.
    Zresztą to niezłe cwaniaki, wykorzystujac to, ze do serwisu poszły w innym pudle (tez zreszta po monitorze, ale innej firmy) nie uznali gwarancji. Naprawa kosztowała 650 zł, przy cenie zakupu 550 zł, musielismy naprawiac, bo nie było w budzecie pieniedzy na inwestycje (czyli zakup nowego monitora), a były pieniadze na naprawy.

    atak na marginesie to uważam, ze takie centralizowanie napraw dla całej Polskiw jednym miejscu to wyjatkowo marny pomysł,bowiem wydłuza czas naprawy (najpierw czekasz na kuriera, potem on musi to dowieść do serwisu no i droga powrotna znowu to samo. suma sumarum czas naprawy wydłuza się co najmniej o 4 dni robocze, czesto znacznie dłużej...

    zreszta jeżeli chodzi o serwisowanie dla wielkich firm przez firmy drugie to mieliśmy niedawno niezle jazdy w firmie z drukarką Xeroxa (była to drukarka z modułem do drukowania zwrotek). Zepsuła sie i zadzwonilismy do Xeroxa, a oni polecili nam firme serwisową (nie pamiętam nazwy firmy, wiem, że sidziba mieści się na ulicy Jagiellonskiej w Wawie) no i co ta firma wyczyniała to nóż w kieszeni sie otwiera, naprawiała to ponad 1,5 miesiąca (i nie chodziło o brak części zamiennych a o burdel w firmie, sama naprawa według faktury, trwała ok 5 godz. - bo tyle policzyli roboczogodzin). Interwenowaliśmy u Xeroxa, ale oni to olali. Z tego co sie orientuje ta firma serwisuje dla prawie wszystkich firm "drukarkowych".

    pozdr. ułan vel ulan
    "Uwielbiam zapach napalmu
    o poranku..."

    1. Pytam z ciekawosci, bo o ile mi wiadomo to chyba LG daje? , NimnuL-Redakcja 12/04/04 16:59
      tak kumpel chwalil ostatnio LG, ze wygrzebal w swojej gwarancji, ze dostanie jak mu padnie. . . (zwykly CRT 17'')


      Dzieki za info panowie . . .

      pozdrawiam

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. może poprostu lg , ulan 12/04/04 17:04
        jeszcze zależy, a reszta kładzie na to laske...

        pozdr. ułan vel ulan
        "Uwielbiam zapach napalmu
        o poranku..."

      2. żadna , mirkrup 12/04/04 20:39
        firma nie daje na podstawiemie - chyba Barco ewentualnie.

        1. A w gwarancji monitorow LG , NimnuL-Redakcja 12/04/04 22:58
          napisane jest coś innego <-?->

          Gdyby nie wymyślono elektryczności,
          siedziałbym przed komputerem przy
          świeczkach.

          1. dzisiaj sprawdzę , mirkrup 13/04/04 08:02
            dokładnie tę gwarancję :))

    2. z powodu innego kartona nie uznali gwarancji? , d-a-x 12/04/04 17:12
      to chyba świstek ( gwarancja ) się liczy a nie pudło :/

      Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
      uciekam goń mnie!

      1. Tylko z tego co sobie przypominam , DJopek 12/04/04 17:18
        to w gwarancji pisze że należy zachować oryginalne pudełko... Tak postępuje bardzo dużo firm, nic w tym dziwnego.

        1. chyba, że tak... :/ , d-a-x 12/04/04 17:24
          jak dla mnie to głupota, nie zawsze jest gdzie trzymac takie wielkie pudła...

          Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
          uciekam goń mnie!

          1. To nie są wielkie pudła , DJopek 12/04/04 17:31
            Ja muszę trzymać pudło po TV Sony 32" - to jest dopiero ogromne pudło :-) O tyle dobrze że do tego jednego pudła mieszczą się prawie wszystkie inne pudełka które trzymam w piwnicy ;)

            1. ja zaryzykowałem i wyrzuciłem , ulan 12/04/04 17:47
              pudło po 32 calowej toshibie. Nie miałem gdzie tego trzytmać. a taksty w stulu 'mozna złożyc i nie bedzię wiele zajmować' to poprostu mnie rozwalają, toż to nawet po złożeniu było ogrome (coś koło 2mx2m10cm), a nienalezy zapominać o styropianie, który też zajmuje od groma miejsca.
              Dziwię się coraz bardziej, ze organizacje konsumenckie nie zaskarżą tego kretyńskiego wymogu zachowywania pudła (jakbym chiał zachowac wsztstkie pudła po sprzecie rtv i komputerowym to musiałbym poswięcic na to oddzielny pokój...

              pozdr. ułan vel ulan
              "Uwielbiam zapach napalmu
              o poranku..."

        2. ale napisane jest , NimnuL-Redakcja 12/04/04 18:09
          ze w razie dostarczenia produktu bez pudla, firma nie odpowiada za uszkodzenie produktu a nie , ze nie uznaja gwary...

          no fakt faktem, ze lepiej czytac dokladnie gwarancje. Ja pudla oryginalne zawsze trzymam . . .

          Gdyby nie wymyślono elektryczności,
          siedziałbym przed komputerem przy
          świeczkach.

          1. tak ale zawsze mogą , ulan 12/04/04 18:13
            udowadniać ci, ze przyczny awarii to zły transport. Wystarczy troche złej woli z ich strony...

            pozdr. ułan vel ulan
            "Uwielbiam zapach napalmu
            o poranku..."

            1. jasne, nie wygrasz , NimnuL-Redakcja 12/04/04 20:16
              jak beda zle intencje.

              Gdyby nie wymyślono elektryczności,
              siedziałbym przed komputerem przy
              świeczkach.

  4. mialem to 'szczesiec' ze musialem skorzystac z ich uslug .. , falcon.temp 12/04/04 16:54
    .. w swoim 19" NEC'u MultiSync FP955 mialem nieostry obraz w lewej czesci kineskopu .. najpierw zadzwonilem do nich i obgadalem sprawe, na drugi dzien zamowilem kuriera a 2 dni pozniej monitor mialem w domku juz naprawiony .. takze nie mialem co biadolic - szybko i sprawnie - ale sprzetu zastepczego od nich nie dostalem :> bylo to z 1.5 roku temu, nie wiem jak teraz - ogolnie milo sie ze mna obeszli

    ^^

    AB9Pro/E7500/R7870 Hawk/
    DellU3011+EizoS2433W/6GB-800MHz-
    OCZ-CL4/Sams.830 256GB

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL