Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ligand17 11:36
 » ulan 11:35
 » XepeR 11:34
 » gigamiki 11:34
 » Zbyl 11:31
 » Nazgul 11:29
 » maddog 11:26
 » Killer 11:24
 » biEski 11:15
 » cVas 11:15
 » PaKu 11:13
 » Sebek 11:11
 » JE Jacaw 11:05
 » Flo 11:04
 » rrafaell 10:57
 » adolphik 10:56
 » Sherif 10:54
 » Pio321 10:49
 » Grza 10:49
 » Kenny 10:48

 Dzisiaj przeczytano
 41106 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

reklamacja słuchawek - macie doświadczenia? , Marcel_27 27/02/04 09:10
Witam,

dwa dni temu kupiłem sobie w MediaMarkcie nowe słuchawki do discmana - stare odeszły do krainy wiecznej ciszy po długiej i dobrej służbie. Używam tylko słuchawek na pałąku wkładanych do uszu - tym razem trafiło na model ze składanym pałąkiem MDR-A44 przeznaczony (tak wynika z napisów na opakowaniu) właśnie do discmanów i MD. Oczywiście żeby wyjąc słuchawki z opakowania trzeba to opakowanie zniszczyć. Po podłączeniu słuchawek niestety okazuje się, że jedna z nich pierdzi przy niskich tonach.

Pamiętam, że kiedyś próbowałem reklamować kilkumiesięczne słuchawki z identycznymi objawami - powiedziano mi, że to uszkodzenie fizyczne i że nie podlega reklamacji - być może zostałem wtedy oszukany, nie wiem. teraz jestem większym chłopcem i zapłaciłem za te słuchawki 119 złotych co powoduje z jednej strony, że chciałbym się przygotować do rozmowy z panami z MM a z drugiej, że bardzo się wku%^&&*wię, jesli przyjdzie mi stracić tę kaskę.

Jak to jest z gwarancją na tego typu sprzęt? Czy zakupiony towar mozna zwrócić w jakimś czasie od dnia zakupu jesli jestem z niego niezadowolony (kupiłem je przedwczoraj)? - tu chyba pojawia się problem "zniszczonego" opakowania... Czy ekipa MM jest w takich kwestiach user-friendly czy przed wyjściem zażyć nerwosol? Podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem w podobnych sprawach.

  1. kumpel mial straszne problemy z reklamacja sluchawek Panasonic , NimnuL-Redakcja 27/02/04 09:21
    sprzedawca twierdzil, ze sa nierozbieralne i nie podlegaja gwarancji, chyba, ze maja uszkodzenia favryczne . jemu jedna sluchawka przestala grac :/

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  2. ja reklamowałem w MM , Magnus 27/02/04 10:59
    słuchawki Senneheiser HD570. Powiedziałem gościowi że w lewej słuchawce coś brzeczy przy niskich czestotliwościach. Ten nawet nic nie sprawdzał tylko wydrukował kartke przyjecia do serwisu i powiedział: "proszę z tym isć na sale wziąć nowe i przejsć przez kase".
    I tyle. Załatwiłem wszytko w 10 minut. MM Kraków.

    1. Senneheiser , Skyp 27/02/04 14:53
      to troche inna klasa sprzętu więc i podejście do reklamacji sluchawek jest inne... za 400 zeta kótre wydałeś na te słuchawki masz prawo czegoswymagać... Mnie by krew zalała gdyby były jakieś zakłucenia z moimi hd497 i stwarzaliby jakies problemy. niestety im tanje cenowo... tym mniej można oczekiwać... :/

      Skyp

  3. Gdyby ktoś był zainteresowany jak się skończyło.. , Marcel_27 29/02/04 20:31
    Pan w MM nie odrywając wzroku od swojego kompa spytał "osochodzi?" ja powiedziałem, że słuchawki pierdzą. Pan coś wydrukował i nie zaszczycając mnie swoim - uzdrawiającym chyba - spojrzeniem kazał wziąc sobie nowe słuchawki z półki i z jego kartką przejść przez kasę. wymiana trwała 60 sekund + oczekiwanie w kolejce przy kasie. Wiwat MM! :)

    1. no widzisz , Magnus 3/03/04 19:29
      szybko i bezboleśnie :-) Za to lubie MM że nie robią problemów przy reklamacjach.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL