TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
reklamacja słuchawek - macie doświadczenia? , Marcel_27 27/02/04 09:10 Witam,
dwa dni temu kupiłem sobie w MediaMarkcie nowe słuchawki do discmana - stare odeszły do krainy wiecznej ciszy po długiej i dobrej służbie. Używam tylko słuchawek na pałąku wkładanych do uszu - tym razem trafiło na model ze składanym pałąkiem MDR-A44 przeznaczony (tak wynika z napisów na opakowaniu) właśnie do discmanów i MD. Oczywiście żeby wyjąc słuchawki z opakowania trzeba to opakowanie zniszczyć. Po podłączeniu słuchawek niestety okazuje się, że jedna z nich pierdzi przy niskich tonach.
Pamiętam, że kiedyś próbowałem reklamować kilkumiesięczne słuchawki z identycznymi objawami - powiedziano mi, że to uszkodzenie fizyczne i że nie podlega reklamacji - być może zostałem wtedy oszukany, nie wiem. teraz jestem większym chłopcem i zapłaciłem za te słuchawki 119 złotych co powoduje z jednej strony, że chciałbym się przygotować do rozmowy z panami z MM a z drugiej, że bardzo się wku%^&&*wię, jesli przyjdzie mi stracić tę kaskę.
Jak to jest z gwarancją na tego typu sprzęt? Czy zakupiony towar mozna zwrócić w jakimś czasie od dnia zakupu jesli jestem z niego niezadowolony (kupiłem je przedwczoraj)? - tu chyba pojawia się problem "zniszczonego" opakowania... Czy ekipa MM jest w takich kwestiach user-friendly czy przed wyjściem zażyć nerwosol? Podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem w podobnych sprawach.- kumpel mial straszne problemy z reklamacja sluchawek Panasonic , NimnuL-Redakcja 27/02/04 09:21
sprzedawca twierdzil, ze sa nierozbieralne i nie podlegaja gwarancji, chyba, ze maja uszkodzenia favryczne . jemu jedna sluchawka przestala grac :/Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - ja reklamowałem w MM , Magnus 27/02/04 10:59
słuchawki Senneheiser HD570. Powiedziałem gościowi że w lewej słuchawce coś brzeczy przy niskich czestotliwościach. Ten nawet nic nie sprawdzał tylko wydrukował kartke przyjecia do serwisu i powiedział: "proszę z tym isć na sale wziąć nowe i przejsć przez kase".
I tyle. Załatwiłem wszytko w 10 minut. MM Kraków.- Senneheiser , Skyp 27/02/04 14:53
to troche inna klasa sprzętu więc i podejście do reklamacji sluchawek jest inne... za 400 zeta kótre wydałeś na te słuchawki masz prawo czegoswymagać... Mnie by krew zalała gdyby były jakieś zakłucenia z moimi hd497 i stwarzaliby jakies problemy. niestety im tanje cenowo... tym mniej można oczekiwać... :/Skyp
- Gdyby ktoś był zainteresowany jak się skończyło.. , Marcel_27 29/02/04 20:31
Pan w MM nie odrywając wzroku od swojego kompa spytał "osochodzi?" ja powiedziałem, że słuchawki pierdzą. Pan coś wydrukował i nie zaszczycając mnie swoim - uzdrawiającym chyba - spojrzeniem kazał wziąc sobie nowe słuchawki z półki i z jego kartką przejść przez kasę. wymiana trwała 60 sekund + oczekiwanie w kolejce przy kasie. Wiwat MM! :)- no widzisz , Magnus 3/03/04 19:29
szybko i bezboleśnie :-) Za to lubie MM że nie robią problemów przy reklamacjach.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|