TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
co sadzicie o sklepie ECS z Gdanska?? , yolek 23/02/04 00:30 warto w nim kupowac, jak z serwisem??...::: GG#: 794008 :::... - qrna esc mialo byc , yolek 23/02/04 00:31
pociemku pisac i takie rzeczy wychodza...::: GG#: 794008 :::... - ee nie bylo ostatnio o tym , Wedrowiec 23/02/04 00:38
ze ktos sie wkurzyl? check out archiwum ;) - w ciagu ostatnich dni ktos sie bodajze wpienil bo jechal kawal drogi, po czym kupil gdzie indziej i9 mu napisali ze zle zrobil (gral czy cus... :>)"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - chyba parę dni temu ktoś sie nie pochlebnie o nim wypowiedział... , Seba78 23/02/04 00:38
jednemu koledze chyba karty obiecanej nie zostawili...www.nieruchomosci-gil.pl - bylo ale za bede przez net zamawial wiec troche inaczej na to patrze , yolek 23/02/04 00:44
a co do gostka to ktos ia racje mogl wplacic kase wczesniej i karte by mial, a tak na zywiol pojechal.zdarza sie.
jestem z okolic wawy wiec raczej do nich nie pojade :>...::: GG#: 794008 :::... - co do tego , Keeper 23/02/04 09:03
co do tego, ze mogl wplacic kase. imho jezeli umawia sie z kims ze sprzet bedzie, jedzie i sprzetu nie ma to NIC nie usprawiedliwia takiego sprzedawcy...-------
http://www.siemiany.info
- no zajebiscie po prostu..... , Tummi 23/02/04 00:53
sklep chwalony przez wszystkich (?) trojmieszczan na boardzie, jeden kolo napisal, ze jest pierdola, bo nie wplacil zaliczki i juz sklep jest BE? No kurfa fa....
Ja polecam - ceny niskie (uwaga! kabel sieciowy na metry maja drogo!), serwis bardzo ok - na 3 zwroty 3 razy dostalem sprzet od reki (1x sieciowka, 2x planet ade4000).
I polecam ARCHIWUM - wszystko juz o TYM WLASNIE SKLEPIE bylo! I to calkiem niedawno.
T.www.skocz.pl/uptime :D - hmm ja bym nie pisal w ten sposob , Wedrowiec 23/02/04 01:14
ani w jedna ani w druga strone. odeslalem do arch. po szczegoly, jesli bedzie szukal to znajdzie wiecej ewentualnych wypowiedzi na temat tego sklepu. poza tym nie wiem Tummi czy sie wkurzyles czy nie przeczytales dokladnie wypowiedzi - najpierw przez tel. uslyszal ze maja non stop (a przynajmniej kilka sztuk) a jak przyjechal to sie dowiedzial ze byla jedna i opchneli ja. wiec bym tak od razu nie ocenial goscia, tak jak ja nie ocenilem sklepu."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - ...miesem... , Silent Wolf 23/02/04 10:36
... na kolesia rzucasz... a qrde sam miales 3 zwroty... w tym sklepie... dla mnie to nie do pomyslenia... sprzet ma dzilac jak go kupie bez zwrotow...-----------------
.: Silent Wolf :.
----------------- - a powiedz mi... , Tummi 23/02/04 15:37
...co ma sklep do dzialania czesci, ktore sprzedaje!? Przeciez ich nie produkuja! A sprawdzanie kazdej kolejnej czesci to nonsens - zreszta wszystko dzialalo po zakupie, a to, ze jakies prady chodza po kablach naziemnych i pala porty w sieciowkach i switchach :/ Dlateo jestem zadowolony, ze nei musialem czekac 14 dni na nowy router.
T.www.skocz.pl/uptime :D
- ale niestety za błędy się płaci.... , Seba78 23/02/04 12:11
Dlatego jest tak ważne aby kazdego jednego klienta zadbać jakby był najważniejszym klientem firmy. Niestety w amerykanskich ksiażkach do zarządzania już dawno o tym pisza a polskie firmy jescze przez 100 lat się tego nie nauczą. Tumi... jeden niezadowolony klient w realiach wolnego rynku oznacza kilku klinetów mniej... To to jest fakt którego nie można podważyć. Kto tego nie zrozumie to będzie miał za sobą smród złej opini i niezadowolonychj klientów. Przykro mi, ale chujowo obsłużyli jednego klienta i teraz maja o paru klientów mniej. I tak będzie się działo dopuki nie będą z najwyższą powagą podchodzić do każdego. dlatego tak ważni są szeregowi pracownicy w najlepszycch firmach!!!! nikt nie jest ważniejszy jak pierwsza linia i to z nią zarządzający firmą najwięcej musza pracować, bo to oni kreują sprzedaż. To tyle. ja bym u nich chyba już nie kupił...www.nieruchomosci-gil.pl - Powiem Ci tak - nie znam lepszego sklepu. , Tummi 23/02/04 15:44
Simple as that. Gdybym znal lepszy, tanszy - nie kupowalbym w ESC. W Gdansku masz grala, balte - poczytaj opinie o nich, chociazby u nas na boardzie. Na tle opinii o tych sklepach ESC wypada bardzo korzystnie. A do tego ceny maja conajmniej atrakcyjne.
Obsluga moze i troche smutnawa, za malo usmiechu na ustach, ale nie place im za usmiech :) A jesli w innych sklepach usmiech kosztuje +60zl na jednym hdd, dzieki, ja przezyje brak usmiechu :)
T.www.skocz.pl/uptime :D - nie chodzi o uśmiech, ale o kompetencje i sprzyjanie klientowi , Seba78 23/02/04 19:36
oni nie stracą potencjalnego klienta dlatego, że się nie uśmiechali, ale dlatego, że nim się fachowo nie zajeli...poza tym Ja nie twierdzę, że to zły sklep, oni po prostu dali ciała i ja o tym zapmaietałem i o tym mówię.. klienci zapamiętują drobe przypadki i jeden niezadowolony klient potrafi narobić firmie niezłego smrodu, nawet dobrej firmie... taka jest teoria i praktykawww.nieruchomosci-gil.pl - w takim razie , Tummi 23/02/04 21:52
nie rozumiem, dlaczego LuHash kupil w gralu - psy wieszano na nim tak czesto, ze brak slow, a jednak kupil tam.
Tak samo komputronik i sirius - pelno narzekan na boardzie, a ludzie kupuja.... A porzadny sklep beda omijac, bo 1 osoba czegos tam nie kupila, a chciala. BARDZO dziwna sytuacja jak dla mnie.
T.www.skocz.pl/uptime :D - bo esc miało tego pecha i go zapmiętano... , Seba78 23/02/04 22:15
i to jest kolejny argument za tym, że nie można zlekceważyć ani jednego klienta! że do każdego nalezy podejść tak jakby od niego miał zależeć los firmy. To niestety nie dochodziło do mojego szefa... potrafił poświęcać klientów jak pionki na szachownicy w "słusznych" sprawach. żle się to skończyło...:(www.nieruchomosci-gil.pl
- no wreszcie... , LuHash 23/02/04 12:11
ktos mnie skumal... ja nie polecam sklepu za niemila obslge i za to ze klamia mi w zywe oczy:/
przeciez jakby mi napisali ze jest tylko 1 szt i moge przyjechac to bym sie zastanowil albo i kase wyslal odrazu...tu bi? or nat tu bi?
dat iz de kłeszczon! - ostatnio , Tummi 23/02/04 15:48
dzwoniles do nich, teraz pisali do Ciebie.......... anyway - jestes pewien, ze osoba z ktora miales kontakt zdalny byla ta sama osoba, z ktora miales kontakt osobisty?
Zreszta ja jestem zdania, ze jesli mi na czyms bardzo zalezy, to sam musze dopilnowac wszystkiego, zeby osiagnac cel, a nie polegac na innych.
T.www.skocz.pl/uptime :D - pisalem maila... , LuHash 23/02/04 17:23
czytaj dobrze... ale jak pisza ze maja jeszcze pare kart a pozniej ze mieli 1 to cos jest nie tak...
poza tym gosc mi mowi 'moze sobie pan terz kupic radka 9600 cos stoi za szklem (szitowy powercolor...) i mowi to w taki sposob jakbym mu matke zabil... ja tam mam swoje zdanie o tym sklepi i tyle...tu bi? or nat tu bi?
dat iz de kłeszczon! - poczekamy, az pojdziesz , Tummi 23/02/04 19:31
z reklamacja do grala :D
T.www.skocz.pl/uptime :D
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|